Blogger tarafından desteklenmektedir.

NEGÜZELSÖZLER

HOŞGELDİNİZ

Anlamlı Sözler

Anlamlı Sözler, En Güzel Anlamlı Sözler, Anlamlı Aşk Sözleri, Çok Güzel Anlamlı Sözler, Anlaml Aşk Mesajları, Harika Anlamlı Sözler, Etkileyici Anlamlı Sözler, Full Anlamlı Sözler, Anlamlı Sözler Sms'leri, Kısa Anlamlı Sözler, Kısa Anlamlı Aşk Sözleri,En Anlamlı Aşk Mesajları. Anlamlı Sözler İlgili Kısa Sözler, Özlü Anlamlı Sözler, Etkili Anlamlı Sözler
 ♥ Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?

Şu sırαlαr ihtiyαcımız olan en güzel temenni; "iyi insanlara rast gelesin

Gülüşlerine saklanır sevdam,uzun bir gecenin ardı hasretlerine sığınır gözlerim,bir bakışın ısıtır içimi,gönül gözümle umutlarını sarar yüreğine kayarım,İnce bir ahnektir susuşun,bir mısrada ben sana aşkı anlatırım,kokun güllere karışmış bir yaprak misali,ben hep seni sevdada ararım...
 Gökyüzü güneş olsa; sensiz karanlıktayım... - Ümit Yaşar Oğuzcan
 Ya O'nadır, AŞKIMIZ Ya O'nunla O'lana Ya O'nun Aşkınadır Ya da O'nun (c.c) AŞK'ıyla Yanana.
 Ol dediğin şeye OLMADI gözüyle bakarsan OLMAZ.. KURAL BU.. * Cavit ÇAĞ
 Bir bakmışsın Allah ; Hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu...
Ne zaman adın geçse bir yerde, içime kendiliğinden bir ateş düşüyor. Ne zaman gözlerin gelse gözlerimin önüne, yanaklarıma kendiliğinden bir damla yaş düşüyor...
En surekli ask karsiligi olmayan asktir.(
 Evlilik; erkeklerin özgürlüklerini, kadınların mutluluklarını ortaya koydukları bir piyangodur....wink ifade simgesi Madame de Rieux
 Sahte dost sabun köpüğü gibidir.. Elini yüzünü yıkar ama ayağını kaydırır.
Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.
Kartallar yalnız uçar, Kargalar sürü ile
Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)
Aşk gözle değil ruhla görülür(Shakespeare)
Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)

Nekadar çok seversen sev belli etmiyeceksin, sevdigini belli ediyorsan inan çok üzüleceksin
Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.
Özdemir Asaf

Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir.Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir.Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir.Yalnız ben biliyorsam bu aşktır.Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır.Özdemir Asaf

Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci
 Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE.. 


Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor

sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok

Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.

Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)

Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer  verenleri sevmekle meşgulum

Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim



Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere

Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?

Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..


Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok



Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran

Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim

Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun? 

Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
                                             Mehmet Yunus Aytek


anlamlı sözler



  ♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..



anlamli sözler




  ♥ Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.



anlamli sözler



  ♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...



anlamlı sözler



  ♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!



anlamli sözler



  ♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.

Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine

 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim





  ♥ Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız...


anlamli sözler


  ♥ Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.



anlamli sözler



  ♥ Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.



anlamlı sözler



  ♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma

Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.

BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun? 

GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 

 Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim

Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok

Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık

♥ Herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında  anılarıyla geçmişe,hayalleriyle geleceğe

Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Yalan bu sevdalar
Yalan bu gözyaşları
Yalan bu ayrılıklar yalan
Solan bir çiçekten
Kırılan bir yürekten
Başka ne var elde kalan
                    Yusuf Hayaloğlu

Bir Ata Sözü derki;
Hele Şu Toz Duman Bi Dağılsın,
Bîndiğin Atmı Eşşek mi Anlarsın...

Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.

Çıkmaz olduğunu bildiğin halde Girdiğin sokağın adıdır aşk.




Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir: Fakat sevdigin olabilecek insan bir tanedir.



Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.


Dünyada insanların akıllısı lider, acıkgözü milyarder, safı hep mücadele eder.




Öpüşmenin aşk sanıldığı bu devirde yanlızlığımla gurur duyuyorum.



"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!




Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..


Bazen en ufak bi hatamızda darmadağın olur hayatımız.. Bazende o hatalar sürükler bizi mutluluğa.





Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır, sevindiysen söyle, özlediysen arkasından koş.



Ne kadar çok kişi benimle aynı fikirdeyse, o kadar cok yanıldığımı düşünürüm.



Evlilikte başarı yalnız aranan kişiyi bulmakta değil aynı zamanda aranan kişi olmaktır.



Kendini bilmek, tüm bilgeliğin başlangıcıdır.


Dünya keyifli olsaydı kimse keyif verici madde kullanmazdı...



Gidişini kabulleniyorum bak ne arıyor ne soruyorum.Sahi Hangimiz Gitti Onuda Bilmiyorum


Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.
Erkek gömleğinin çok yakıştığı kadınlar olabilir; Eteğin daha çok yakışacağı erkekler olduğu gibi..





Sen benimsen her şey herkesin olabilir SIKINTI YOK :)



BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum


Yalnızlıktan ölünmüyor, bak bana hala hayattayım.




Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım!






İçine atarsın da içinden atamazsın.




Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf


Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum..





Küsme şansına Belki Onunda Şansa İhtiyacı Vardır !!! 





Hep anlatırdı sevdiklerim; "böyleyken böyle olur".Söz söylenir göz dolar, Haziranlar Şubat olur!





Seni sen yapan başkalarının ayak izleri değil, kendi adımların olsun.





Akıllı bir erkek dünyanın en güzel kadınını sevmez, dünyasını güzelleştiren kadını sever.





Elini tutan insan yanlışsa, her mevsim kıştır insana






Dostlarımı azalttım, birde baktım düşmanlarım da azalmış!






Öyle biri var ki ilk görüşte değil, her görüşte aşık olduğum.






Sabır, boyun eğmek değil Mücadele etmektir.





Yolunu bulmaktan umudunu kesme, çünkü umut'tur insana yol gösteren.




Yaralı aslana kılıç çeken çok olur




Bazen gözlerin kapalıyken, daha fazla şey görürsün.





Yarını iyileştirmenin tek yolu, bugun neyi yanlış yaptıgını bilmektir.





Senin kaderin, karakterinin bir yansıması ve sonucudur.





Ben şimdi kûçük bi şehirde büyük ózlemle seni düşünmekteyim..





Aşk; İki kişinin sokak kavgasına benzer, Çünkü ayıran hep bir yabancıdır..





Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır..





Tutunamadigin dalda yaprak olmaya calisma kimseye sevdiremezsin zorla kendini.

Hiç yorum yok:

 

EN ÇOK OKUNANLAR

YAYIN ARŞİVİ

BAŞKA DİLDE OKUYUN

Google+

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Güzel Sözler Emailinize Gelsin

alexa