Araba Arkası Yazıları-Araba Arkası Sözler-Komik Sözler

 Araba Arkası Yazıları-Araba Arkası Sözler-Komik Sözler



sabır selamet sürat felaket mıtsubıshım Allahıma emanet




Senin oynadığın filmde senaryoyu ben yazarım. BABA FUAT.










Hayallerim dualara emanet .




Aşk Yorar,Yorgunuz .




Unut diyorsun ya unuttum işte




Sen Benim en güzel hatamdın




Kızım Sen Manyak mısın Ya attığın trip arabanın boyasına gelseydi




bence biraz ara verelim .




Oğlanların suçu yok,şimdiki kızlar zampara:)




Evet deli dolu birisin. Ama istediğin zaman...




bundan sonra seveceğim kız bizim kızımız olacak







Varlığım kimleri tribe sokuyorsa daha buradayım




Kasko yok,muska var




Adres sorma güzelim burası yalan dünya.




Tüplü ve daha öfkeli




Çürüyüp gitsede vermicem




Varlığım kimleri tribe koyuyorsa ,daha buradayım




Adres sorma güzelim,Burası yalan dünyaa







Canına okurum akıllı ol telefonun gibi




Sevmeyelim de Taşa mı Dönelim




unut diyordunya unuttum işte




Muhlama yiyen kız,Nutella yiyen kızı döver




Kadın sürücü yoktur! AIIah’a emanet araba vardır.




Çay içmemiz gereken bir konu var




Gittiğime bakma hiiç halim yok




Ölüme gidelim dedin de mazot mu yok dedik




Belki bir A101 değiliz ama bizide harca harca bitiremediler




Ne alkışlayın ne de ağlayın Kapandı perde Ne anladıysanız onu düşünün sadece…




'içimde öyle güzelsin ki, onu kirletmeyeceğim senle.




Ne eksikse sen tamamla, son derece yorgunum.




Keyfine Eşşekler Rahatına Gevşekler Bakarmış




Gazla şoförüm gazla, seviyorum çok fazla..!




Giderken "Görüşürüz.." dedi. Herhalde arkamdan o da ölecekti..!!




Ve sonra biri çıkar gelir, bütün gidenleri unutursun..




Ben ağlarken yanımda yoksan, ben gülerken gölge yapma. - Milan Kundera




papatya falı gibisin ne sevdiğin belli ne sevmediğin.




Bana hava atacam diye kendini fazla kasma, damarındaki kanın bile bana hasta




Ben senin “ego”larınla “lego” yapar, sonra da onlarla bir güzel oynarım güzelim! Bu ne kapris böyle!




Soytarılar Kral Olmuş.. Fahişeler Sultan...aMa ŞuNu uNuTMaYıNKi,SiZiN MaRKa oLDuĞuNuZ YeRDe eTiKeTi BeN KoYaRıM




Provası yok hayatın. Ne yeniden yaşamak mümkün, ne de yaşadıklarını silebilmek. Önemli olan, ilk defa değil son defa sevebilmek




Gülerseniz, dünya da güler. Ağlarsanız, yalnız ağlarsınız.







Gökte yıldız olsak ilk ,sana Kayardım
















Amasya dan aldım bir güzel Eve geldim Bin güzel(Gelin arabası arkası yazısı)
















Sana taptigim kadar paraya tapsaydim milyarder, Allah'a tapsaydim ''Peygamber'' olurdum.
















“DAR GELİYORSUN ARTIK DAR, BAŞKENT OLSAN NEYE YARAR”.
















Bir gün ülkede herkes eşit olacak demek kadar boş bir vaad gibiydi sözlerin. Bu ülkede kimse eşit olmayacak ve sen hiç gelmeyeceksin şehrime..”













Ne Çektim be kardeş..













Mutlu ediyor mu seni, benim Mutsuzluğum??













BABAMDA SOLLARDI WEYA BABASIDA SOLLARDII










Bazen Daha İyisini Kazanmak İçin ,- Kaybetmek Gerekir. .
















asiler azmaz azdırır cünkü cok düsüncelidir










aslanlara söz verdik çakallara yem olmayız







ÇݝLEMSE ÇEKERݝM, KADERݝMSE GüLERݝM…













bakma güzelim atla gezelim










GEÇ KALDI DESİNLER GEÇMİİ OLSUN DEMESİNLER







Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur. Gerçek hürriyet budur. Ben anlıyorum. Anlatamasam da olur." Oğuz Atay










wur hançeri kalbime kalbim kana bulansın fazla derine inme çünkü orda sen warsın…










RüZGARA KARİžI KAVAK GݝBݝ DURUP KIRILCAݐIMA EKݝN GݝBݝ EݐݝLݝRݝM DAHA ݝYݝ







TOYATA nın esaletine kızların gözlerine hastayım










SEN BENݝM KAPIİžTIݐIM ARABA DEݐݝL GEÇTݝݐݝM BݝSݝKLET BݝLE OLAMAZSIN













bı sana bı de sabah uykusuna doyamadım….










hayat tesbih gibidir bazen sallar geçersin bazen çeker gidersin













bazı arabaları sesinden bazılarını ise tipinden anlarız yeğen













Motoru yolda kızı kolda severim…….










Otobüscü deyilik hostesimiz olsun kamyon cuyuk canımız sağolsun










melek gelir hava atar felek gelir şaka yapar ben hayattan bıkmışım













AZRAİL GELSE NE YAZAR
















BİLDİĞİN GİBİ DEĞİL..













Ağlamasını bilmeyen gözler gülmesinide bilmez







BANA BݝR SEN DEGݝL HERKES HASTA













senı unutmak ıcın sevmedım nıye sevıstım onu unttum :) :)










Sinirliyken sus! Sözlerin kestiği gönül dikiş tutmaz!







Kurumuş toprak gibiyim Bir damla sevgine muhtacim..




;Ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyide bilmez;




Duvarda resMin olacagınA bu alemde ismin olsun










BABAM SAА OLSUN AMA (ARABAYI BEN ALDIM)










Yağışta sollama eve kötü haber yollama

Whatsapp Button works on Mobile Device only