Blogger tarafından desteklenmektedir.

Aşık Edici Sözler-Aşık Edici Mesajlar

Aşık Edici Sözler, En Güzel Aşık Edici Sözler, Anlamlı Aşık Edici Sözler, Çok Güzel Aşık Edici Sözler, Aşık Edici Mesajları, Harika Aşık Edici Sözler, Etkileyici Aşık Edici Sözler, Full Aşık Edici Sözler, Aşık Edici Sözler Sms'leri, Kısa Aşık Edici Sözler, Kısa Anlamlı Aşık Edici Sözler,En Anlamlı Aşık Edici Mesajlar. Aşık Ediciyle İlgili Kısa Sözler, Özlü Aşık Edici Sözler, Etkili Aşık Edici Sözler



 Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma AŞlK olurdun… 
 Sen yokken bir kaç defa daha sevdim seni, hakkını helal et...
 Sen hayatıma anlam katan gözlerinle SEV beni, buz tutmuş kalbimi sevginle erit bitir içimde ki buz tutmuş külleri, unutma benim için hayat sensin sevgili, bundan sonra yeminliyim sadece sana çek götür beni seviyorum seni
Kal böyle aşkım, kal böyle Ve yalnız Bana bak. Bakmak aşktır.(İlhan Berk) 
Zamansiz gelme Elim Kolum dağınıksa sarılamam.
 Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur…
 Ben,Sende sevdim gülümsemeyi, Sende gördüm bakışların en derinini,Yaralı bir kuşu okşar gibi, usulca… Yüreğime yavaş yavaş dolan kelimeleri sende duydum. Bu hasret kalmışlığımızı, gözlerinde parlayan yıldızlarla vurdum. Ben senin, o gamzeli gülüşlerine vuruldum
 Çok güçlüsün, her şeyi içine atıyorsun" dedi. Elimi sol yanıma götürerek "burada neler oluyor bilmiyorsun" dedim
 GÖZLERİN DALARSA BİL Kİ DÜŞÜNDÜM SENİ, KULAĞIN ÇINLARSA BİL Kİ ANDIM SENİ, GECE UYANIRSAN BİL Kİ RESMİNİ ÖPTÜM, GÖZLERİNDEN YAS DAMLARSA BİL Kİ SENSİZ ÖLDÜM..
Sen gel... Söz, ömrümle karşılarım tüm mutluluk masraflarını... Serkan Özel / "Canın Sağolsun" kitabından...
Her gün seni yazıyorum buraya ;kimse fark etmiyor sen bile

İçinde yalnızca, sen olduğun için
Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için
Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum.
Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Seni Seviyorum Seni Seviyorum
                                       Mehmet Yunus Aytek
Ne kadar güzel Olursa Olsun Bedenin Ne kadar Çekici Olsada Sözlerin ben Senin Kalbini Sevdim Sevgilim
Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim,gözlerine bakıp ağlamayı özledim.
Aşık OIdu Garip kaIbim Sevdim Seni KaIbim OIdu DeIi, Adın KaIbimde SayıkIıyorum Adını gündüz Gece.
Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)

Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)

her gül güzeldir senin kadar değil herkes seni sevebilir ama benim kadar değil

Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer  verenleri sevmekle meşgulum

Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?

Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun? 
 Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE.. 



Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 


Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok

Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf

Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.

Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)

sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok




Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere

Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
                               Cemal Safi


Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim

Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor

Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.

Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..

Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine

Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..

Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.


Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim

Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran


Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?

BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun? 

Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.

 Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.

istisna bir yara gibi kal bende... hayra yorulan düşlerim ol. böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.

İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...

BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum

Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.

Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.


Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..

Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali                        Selami Şahin

Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci



Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi

Sen aşk şiiri yazamazsın Hasan Hüseyin Çünkü aşk şiirden önce gelir sende Oysa şiir önünde gitmelidir herşeyin

Hasan Hüseyin Korkmazgil

Gül'ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbinide taşıyabilene ver.NOT:KALBİM SENDE

"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!


Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
           Ferman Karaçam


Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.


Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için




Ah o yaz gecesi, o mehtap, o havuz! Balkonundan gul atan comert sevgili! Askinla deli divane oldugumuz, Sarmasiga tirmandigimizdan belli.
Cahit Sıtkı Tarancı




Kalbinin ufak bir köşesinde bile olmaya razıyım,Ne de olsa sen benim kalbimin tamamısın..

Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir

Hep İstemiştim Seninle olmayı Senle Uyumayı Senle KalkmayıVe Sana bu  Mesajı Atarken Nikah İşlemlerini Başlatıyor OlmayıAşkım .....

Sen yaşadığım bir ömür gördüğüm en güzel günlerimsin sen her gece rüyalarıma giren bir tanecik sevgilimsin


Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum



İçimde Bir Sevgi Var Ta KaIbimde. AnIatıImayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, SevgiIim, Birtanem Desem Bütün SözIer Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.





İkimizin hayali de aynıysa ortak bir yerde buluşmanın zamanı gelmiş demektir. Mesela sen ve ben aynı hayatta?

Sevdan benim gönlüme düştü. Başını gel göğsüme yasla. Beni artık sen gel kıyasla. Bir başkasıyla olmam asla




Bir gün seni anlatacağımBir gün aşkını…Belki sonuncu şiirimde bulacağımEn sıcak bakışını!..Ahmet Selçuk İlkan


Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf


Seni okadar seviyorumki anlatamam hani  çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..



Bir gün öyle yolda yürürken seni gördüm ve sen gözlerime takıldın yüreğime düştün


Gâh eserim yeller gibi
Gâh tozarım yollar gibi
Gâh akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neyledi 
Yunus Emre




EIimde denizden çaIdığım bir midye var. denize o kadar uzak ki senIe ben gibi ama aramızda bir fark var o denize sen bana aitsin.






Ya gönIümü aI artık seni sevmesin, ya akIımı aI artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözIerimden hayaIin siIinmesin ya da canımı aI bu kadar acı çekmesin. Aşkın gözyaşIarı ısIatırken sevgiIinin omzunu, neden bu kadar geç kaIdığını sorar aşk meIeği.




YoruImuşken kaIbim dönen dünya içindeki acımasız hayatta, seni gördüm içimdeki dünya dönmeye başIadı durduramıyorum içimdeki dünyayı harekete geçirdin engeI oIamıyorum seniyorum seni.





Gözlerim kör olsa, kokundan tanırım seni. Kırılsa ayaklarım, sürünerek bulurum seni. Vadesi dolsa bu canın, ruhumla sararım seni. Ben seni asla yalnız bırakmam





Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.








 Her yer aynı, her sen gibi . Bir güneş doğsa içime ,An gibi, sen gibi, çölde üşüyen, sana muhtaç köle gibi...Öyle sevsem seni .Ve; senden sonra, unutsam sevmeyi





Bilirim sen bir yıldızsın ve etrafında bir çok gezegen var ama unutma ki:ben de dünyayım yalnız BEN de hayat var...





Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin bitanemsin kuzum 

Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.



Küçük bir not: Seni özledim.
Sanaydı O Şiir Ey Yar ! - Kalemimden çıkmamıştı belki ama, yüreğimden alıntı yapmış şair !





Suç” benim değil’ki… Şiir” kokuyordu “bakışların”… Yazmamak, “gözlerine” ihanet olurdu..!








Dedim:Ne güzelsin Yâr..Dedi: Güzelliğim neydi ki;Dedim: Yüreğini görmekti gözlerine dalmaktı, içindeki Aşk/ı bulmaktı..Dedi: Aşk neydi Yâr..Dedim: Gönlüme seni düşürene dua edip O'nun Aşk/ını bilmeden senibulmamaktı Yâr.....Dedim: buldun mu...?Dedi: ELHAMDÜLİLLAH O'nu bulmadan, seni bulsam bu Aşk olmazdı Yâr..









Bilir misin sana olan sevdamı...Bilir misin yokluğunda gönlümde esen o deli poyrazı....Gerçekten bilir misin BENDE Kİ SENİ....Bilir misin göremediğim gün sabahı nasıl ettiğimi... Dokunamadığım her an dirhem dirhem eridiğimi..ÖYLE SEVDİM SENİ BİR BİLEBİLSEN..GÖNLÜMÜN İÇİNDE BİR RÜYASIN SEN...!





Bu yazıyı okursan çok üzüleceksin, hala okuyorsun değil mi? İşte bazen üzüleceğini bile bile sonuna kadar gitmektir AŞK.Bu yazıyı okursan çok üzüleceksin, hala okuyorsun değil mi? İşte bazen üzüleceğini bile bile sonuna kadar gitmektir AŞK.





Seni tertemiz HeIaI DuyguIarımIa Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimIe Sevdim Sana ben Aşık OIdum Habersizce Şimdi SöIüyorum Duy Sesimi inan Bana Seviyorum Seni Aşık oIdum Sana





Kader aradığı kişiyi insanın karşısına her seferinde kapı komşusu olarak çıkarmaz. Uzakları yakın etmek düşer size. Haritaları seviniz...”Murathan Mungan





Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer ,benimle yeniden tanışşş..



 Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...




Bu dünyada birsürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi agliyor, ama iyilige ve güzelliklere layik olan tek bi insan var oda suan mesajimi okuyor..:)





AŞK onun yanında çocuk gibi mutlu olmaktır... NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA...





geceleri güneşim, gündüzleri nefesim, bu dünyada canım öbür dünyada sevabım, damarımda kan bedenimde can,sensiz yok bir dakikam sensin kara sevdam..





Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim.Gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti bebeğim.




Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim




Gözyaşı iLe biticek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım..





Sen benim yaşama Sevincim ve Sen Benim öLme Arzumsun Aşkım, Senin için Yaşarım Senin için öLürüm güLüm




Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek… Seni seviyorum!





Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız





Aşık oImak nedir biImezdim öğrendim sayende seni görüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözIerinde bittim seviyorum seni…





KaIbim cam gibidir hemen kırıIır sözIerim çok tanedir anIamIı, seni seviyorum cam kaIbimin içinde sözIerim senin gibi herzaman anIamIı seviyor kaIbim seni deIikanIı.





Geç kalmış Bir Aşkın Nöbetçileriydik Taaki Gözlerin Gözlerime Deydiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım.





Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..




Sana Binlerce Gül Vermek Isterdim Ama Güller Solar, Sana ömrümü Vermek Isterdim Ama Bir Gün ölecegim, Sana Sadece Sevgimi Veriyorum Sonsuza Dek Süreceği Için…





Yeminlerimi senin üzerine söylüyorum gerçekten seni seviyorum yemin ederim bu sevgi sen olduğun sürece yanımda bitmez bunu unutma.





Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!





Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar, seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile, sen düşme diye tutacağım ellerini!


Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iyi geldi tşk

Adsız dedi ki...

Superr

 

Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk Sevgi Sözleri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Güzel Sözler Emailinize Gelsin