Aşık Edici Sözler-Aşık Edici Mesajlar

 Aşık Edici Sözler-Aşık Edici Mesajlar


Sen gel... Söz, ömrümle karşılarım tüm mutluluk masraflarını... Serkan Özel / "Canın Sağolsun" kitabından...




Her gün seni yazıyorum buraya ;kimse fark etmiyor sen bile







İçinde yalnızca, sen olduğun için

Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için

Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum.

Yine de korkmuyorum seni sevmekten.

Seni Seviyorum Seni Seviyorum

Mehmet Yunus Aytek




Gerçek aşk mükemmel olan birisini bulmakla ilgili değildir, fakat sıradan olanı mükemmel olarak görebilmeyi öğrenmekle ilgilidir. Jason Jordan




Sen benimsin sevdiğim veremem ellere,sen benim sultanım canımın yarısı ,gözleri ışık sevgilim karanlıkta bırakma beni.




Evrendeki en büyük aşk beni tanıdığında başlar




Seni Sevdiğim kadar ibadet etseydim ; cennette köşküm olurdu…




Gittin de ayrıldık mı sanıyorsun? Sen orda sigaranı yakarsın, külü benim içime düşer…




Saat Geçmiyor Sanki. Ben Hep Seni Seviyorum.




Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir…




Gelmelisin artık. Şimdi tam zamanı. çay içmenin duá etmenin ve aşık olmanın.!!!




"O'nda ne buldun?" diye soru mu olur? Ne bulduğumu anlasan, O'na sen aşık olursun.




Hiç ummadığın bir anda çıkar gelir mutluluk .. Deli olursun , Divane olursun , Aşık olursun , Kör olursun .




ben Seninle Sevmeyi öğrendim Sevgilim, Sen girmeden önce hɑyɑtımɑ yɑlɑnlɑr içinde kɑybolmuşum yeni vɑrdım fɑrkınɑ Seviyorum seni Unutmɑ Bunudɑ...!




Sevmek Zor Aşık Olmak ise Sevmekten Daha Zor gelir bazen insana Seni Tanıdığımdan beri Aşk Kitapları Okumaya Başladım şiirler ezberledim Sayende Birtanem







Yeter ki Yetim Bir Çocuk Gibi Bırakma Yüreğimi,Zira Sensiz Bu Can,Bir Yüktür Yüreğime...!







Yarınlarımın Sıcak Sabahı, Sıcak Sabahlarımın Yarınlarısın Sevgilim.




Neden mi sen. Çünkü gözlerine baktığımda dünyada 7 milyar insanın yaşadığını unuttuğum tek insansın.




Bazen soruyorlar seni bu denli üzen kim diye... Korkuyorum söylersem sana gönül koyarlar diye




Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu surece seni çok sevmeye devam edeceğim.







Seni ve sensizligi dusundukce, esen ruzgarların ardından yagan yagmurlar gibi sana ve sensizlige aglamak istiyorum.




Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.




Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydı eger inan ki yeryuzune hic gunes dogmazdı.




Denizler sonsuzdur ama sevgim kadar değil. Güneş ısıtır ama senin kadar değil. Herkes sever ama benim kadar değil!




Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.




Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!




Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım…!




Hayatta iki kişi tanıdım. Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben




Sabahları gözlerinin kahvesini görüp,Ellerimle saçlarını okşarken alnından öpmek gibi hayallerim oldu bayım. Affedin..




Ben Seni Bir Anlık Değilki Bir Ömür Sevdim Güzelim




çiçekler senin sende benimsin sevgilim..




Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken, ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü ben Seni Çok Seviyorum..




Gel birbirimizden geriye kalanlarımızla çekip gidelim bu kentten,polisler gelmeden..Çünkü benim senden başka verecek ifadem yok!!!!!!




Sen hayatıma anlam katan gözlerinle SEV beni, buz tutmuş kalbimi sevginle erit bitir içimde ki buz tutmuş külleri, unutma benim için hayat sensin sevgili, bundan sonra yeminliyim sadece sana çek götür beni seviyorum seni..




Aşığım sana' cümlesinin sonundaki 'a' harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine, Sen hala 'Aşığım San' beni .. -Aziz Nesin




Bir şiir istersin“içinde benzetmeler” olan. Kusura bakma sevgilim Heybemde sana benzeyecek kadar Güzel birşey yok




Yoksun ya, Herkes seni konuşuyor, Herkes senden söz ediyor. Herkes sokak ortasında, sana sesleniyor. Ama sen dışında, herkes o sese kulak veriyor. Biri tam adını söyleyecekmiş gibi oluyor, Ama adında bir harfi eksik söylüyor. O an anlıyorum ki, Onlar için, sıradan biri olduğunu, Benim için, onları sıradanlaştıran tek kişinin sen olduğunu.




Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin. gel gönlüme ısıt beni sevdiğim.




Ben yazmayı pek bilmem dünya güzeli, zaten yazsamda da anlamazsin.




Bütün anılarıma bulaşmış oluşunu, senden sonra çekilmiş her fotoğrafta, o fotoğrafta olmasan bile var oluşunu seviyorum. Biliyor musun, seni en çok bağışlamaya ihtiyacım var. - Ali Lefevre




Dünya bir yana, o hayal bir yana; Bir meşaledir pervaneyim ona.




Gel, ceketini unuttun. Hiç olmazsa onu al. İnan başka bir niyetim yok.. Üşürsün, dayanamam




Bazi rüyalar digerlerinden çok uzun sürer. Bazilari da çok çok güzel. Benim en uzun veen güzel rüyam su an bu mesaji okuyor




"Gerçek bir aşk bundan daha güzel nasıl özetlenebilir ki bitanesi! Özgürlüğümden vazgeçecek kadar çok seviyorum işte seni.."




Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm.




Yaksan da beni Yeri çorak Göğü kurak Seviyorum Seni AkLa yasak Aşka hak..




Damdan düşer gibi hayatıma girdin, beni deli divane ettin... Suçum neydi ki, beni kendine bu kadar aşık ettin...




Geceyi kavruk teninde,gûndûzû şefkatli gözlerinde bulduğum yar. Satır satır yazarken seni ômrûme, gûn gûn yaşarken hasretinde. Gûcû yeter mi silmeye sanıyorsun kaderin. Senin adın AŞK bende... Sevdan, yûreğimde seni çok seviyorum Birtanem ?




Senin için her zaman dua ediyorum nazar değmesin kalbine, senin için şarkılar yazıyorum belki duyarsın gelirsin çaldığın kalbimle.




Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum




Odalarımdaki Sessiz ve Boş Duyguların Adamı Oldum, Seninle Hayat Buldum Ve Sensiz yeniden Odamda işe yaramaz Oldum.




Aşk Gözlerinde Cenneti Yaşamak Aşk Sözlerinde hayata tutunmak ve Aşk Ellerinde Kalbimin Bir Serçe Canı iLe yaşaması.




Aşkı tadan öğrenci sınıfta kalmaya mahkumdur.




Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm..




Bir umut vardır hiç tükenmeyecek bir hasret vardır çekilmeyecek, bir de ölüm vardır bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek.




Filizim oldun adına kurduğum dünyamda, yeşillendin büyüdün içimde sardın kalbimi bir anda, şimdi seninle mutluluk meyvelerini toplarken kendi dünyamda, anladım yaşamanın anlamını SEN olun nefesim bitmesin bu rüya..




SEN DELİ BİR YAĞMURSUN VE BEN O DELİ YAĞMURU BEKLEYEN BİR AVUÇ TOPRAK..!




Mevsim ağlıyor bugün, özlüyor o aydınlık günlerini, ayrılıyor yapraklar ağaçlardan bir hasret rüzgârıyla. Bana eylülü yaşatma ey sevgili!




Kör Kuyularda Dertler içinde Ağlarken halime, tuttun çıkardın beni karanlıklar içinden. seviyorum seni.




Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.




Bu hayatta senden sadece tek bir şey istiyorum ömrünün sonuna kadar ne olursa olsun beni sev.Çünkü ben öyle yapacağım.




Ey yar sen yüreğime mum olduktan sonra hangi karanlık söndürebilirki SENİ..!




Aşk sadece içinde olmaz bazen sokağa taşabilir..




Zifiri karanlık kuyuların derinliğinde bulduğum umut ışığımsın




Sen yokken bir kaç defa daha sevdim seni, hakkını helal et...




GECENIN IZINDE IZ SURDUM SENI ARADIM. AY SAHIDIM,KARANLIKLAR ISE ISIGIMDI.SABAHI YAPACAK GUNESE ANT OLSUNKI SENI BULACAGIM VE BENIM OLACAKSIN,BIR SEHER VAKTI.




Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..




Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar derlerdi inanmazdım. Şimdi inanıyorum çiçeklerin şarkı söylediğine ve dünyanın güzellik için döndüğüne. Gözlerim gözlerine değdiğinden beri şimdi inanıyorum hayata sevdiğim.




Sana aşkı anlatamam gelirsen yaşatırım




Sonra geldin güldün papatya tarlası oldu çorak topraklar.




ben seni özlemekten ölürken sen kimlerin ömrünü uzatıyorsun oralarda? ~ |ezgin kılıç|




Dilime dolanır söyleyemem, kalbimde kilitlidir her hece. Varlıgımın adı sen olmuşsun dudaklarımdan çıkan ise iki kelime şu hayat ne garip gülmemde aglamamda senin elinde. Bir bakışın yeter beni masal diyarlarına götürmeye, sevmek ne güzelmis, herşeye deger o iki kelime SENİ SEVİYORUM.




Sen… Yüreğimdeki gülüşün gizli sahibi,ruhumdaki çiçeği besleyen toprak… Yeni bir günde yeniden doğan umudum, yanlışlarım arasından seçtiğim tek doğrum… Beraberken huzur bulduğum, kaybetmekten korktuğum, yanımdayken bakmaya doyamadığım biricik aşkımsın SENİ SEVİYORUM!!!




Bazen acısını, bazen akıttığı gözyaşlarını..Kısacası ondan olanı, seviyorum ben. İmkansızı seviyorum ben..Ulaşması mümkün olmayanı..Anlatılamayanı, yaşanamayanı..Görünmeyeni..!! Kimsenin bilmedigi seni SEVİYORUM...




Yüzüne Bakıp Konuşmak Varken, Resmine Dokunup Susmak Koyuyor




Şart mı dudaklarımla kal demem, Gözlerim çığlık çığlığa gitme diye haykırırken…




Ben kimseyi böyle delice kıskanmadım, hiç kimseye böyle yürekten bağlanmadım, ben kimse için bir gün oturup ağlamadım. Yalnızca senin için Aşkım.




Ne güzel Siir dedi",kadin. "O senin güzelligin kadin sen vardin icimde,ben sadece icimi döktüm.




Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA




Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya” dizelerinin ağırlığı, menekşenin kokusuz olduğunu öğrenince tahmin edilemez oluyor.




Sen benim için bu dünyada paha biçilemez bir hazinesin.




Şu göğüs kafesimi genişleten umudum varoldukça, güzel günlere olan inancım hiç bitmeyecek




Bir Kuşun Kanat Çırpması Gibi Seni Sevmek hayata Meydan okumak demek Benim için...




Sen beni sevdiğin her dakika bir kuş olup kanatlanıyorum.




Bir gün bana baktığında gibi bi başkasına bakarsan, işte o zaman seni asla affetmem!




Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.




Sukütunda sesi var ama; Onu anlayacak yürek lâzım . .




Belki dünyanın sonu değilsin ama benim solumda kocaman bir dünyasın.




Ben asIa ağIamam deyip her gece yatağa yattığında akIına o geIip gözünden iki damIa yaş süzüIüyorsa eğer utançIa işte o zaman aşıksın




DAGLARDAKI RUZGARIN ESINTISI NASIL INSANIIN ICINDE BIR HEYECAN YARATIYOR ISE ISTE BENDE SENINLEYKEN O HEYECANI YASIYORUM BITANEM




Bana ait oluşunu benimle yanmanı Benimle çoşmanı sevdim En kötü anımızda bile Ellerimi tutup gözlerime bakmanı sevdim




Aşk bir bedende iki ruh,dostluk iki bedende bir ruhtur,bana unutmayı ve unutulmanın acısını öğrettiler ama seni bana unutturmayı asla öğretemediler. Seni Unutamam Gülyüzlüm..!




Bu dünyada yaşanılası tek yer senin yamacın.




Seni öyle bir severim ki, şeytan bile maşallah der.




Sen gerçek misin? Gerçekten böyle bir güzellik benimle aynı çağda mı yaşıyor, nefes alıyor? Bu kadar şanslı olabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Güzelim diye gezenlere sormak gerek, seni hiç görmüşler mi?




Kaybetmişiz duygumuzu Ne adam gibi sevebiliyoruz Ne de seveni görebiliyoruz... Kimi deli gibi seviyor Kimi veli gibi seviyor Kalp hep kendini sevmeyeni buluyor




Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün, derdini rüzgarlara yaz estikçe uzaklara götürsün, sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..!




Kirli bir çocuk yüzüyüm kɑpındɑ; ɑmɑ dünyɑnın en temiz gözleriyle bɑkıyorum sɑnɑ. Şeker değil istediğim, yüreğini koy ɑvuçlɑrımɑ.




Şurama batan" diyor şair, Şurama batan özlem demeselerdi, Bıçak derdim..




Oysa nasıl da özledimdi o sular gibi sesini senin. Oysa diyecektim ki; Nasılsın iki gözüm, Nasılsın ruhum benim? Hasan Hüseyin Korkmazgil




Kıskanma beni ey yar benim yurdumda vatanımda sensin ne vatanıma ihanet ederim nede bir karışını veririm kimselere ben seni böylesine seviyorum işte.







Sen benim en kıymetlimsin, En güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, Sen benim en güzel derdimsin...




Hissedince sana vurulduğumu baharda kuş olup uçasım gelir, Bakınca o güzel gözlerine hasreti bir anda silesim gelir. Ama ne çare birtanem ne kuş olup uçabilirim ne de hasreti silebilirim ama inan bana birtanem seni bir ömür boyu sevebilirim…




Adındaki harf kadar alfabem




Susarak kazandığın değeri,Boş konuşarak harcama.




Canımdaki her nefes nefesine eklensin içimdeki her nefes hayalinde demlensin bırak bu gönül varlığınla renklensin sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin!




Aşk hasretiyle yarışamadığın yokluğuna bir an olsun alışamadığındır her gün vuslatını hayal edip de o hayale ömrünce kavuşamadığındır.




Gördüğünü herkes sever, sen ondɑ görmediğini bulɑcɑksın. Eğer gerçek ɑşk istiyorsɑn; Ten’e değil, kɑlbe dokunɑcɑksın.







Ben seni sevmek için değil sevmenin nasıl olduğunu gör diye sevdim sen benim alın yazımsın

Ne kadar güzel Olursa Olsun Bedenin Ne kadar Çekici Olsada Sözlerin ben Senin Kalbini Sevdim Sevgilim

Gözlerine baktıkça ağlasa da gözlerim,gözlerine bakıp ağlamayı özledim.

Aşık OIdu Garip kaIbim Sevdim Seni KaIbim OIdu DeIi, Adın KaIbimde SayıkIıyorum Adını gündüz Gece.

Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)




Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok







Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır. Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı. Özdemir Asaf




Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.




Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)




Sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok
















Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere




Her şeyin sonrası, evveli sensinGönlümün biricik emeli sensinİnan ki çökerim çekemem dersenÇünkü canevimin temeli sensin Cemal Safi







Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim




Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor







Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.







Seni ilk gördüğümde,sana dilediğimce sarılmak istiyorum.Sana sarıldığımda,dilediğimce "öyle kıpırdamadan kalmak" istiyorum...Yanında kaldığım sürede,gitmek zorunluluğumu bilmek/hissetmek istemiyorum...Dizlerine kafamı koyduğumda,saçlarımı okşamanı istiyorum...Sen saçlarımı okşarken,ellerini tutmak istiyorum...Ellerini tutarken,gözlerini gormek istiyorum...Gözlerinde sevgiyi görmek istiyorum...Gökyüzüne sabah güneşini senle doğurmak, akşam da senle batırmak istiyorum...O batırdığımız güneşin bıraktığı karanlığı, dolunayımızla aydınlatmak istiyorum... Çünkü benSeni Çok Seviyorum..







Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle.




Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE

Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine







Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..







Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.










Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim







Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran













Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?







BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun?







Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.







Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.







İstisna bir yara gibi kal bende... hayra yorulan düşlerim ol. böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.




İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...




BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum




Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine

Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim




Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.







Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.







Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek




Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim




Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..




Çekmeye razıyım kaprislerini istersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdalı Selami Şahin




Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Cahit Sıtkı Tarinci













Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi




Sen aşk şiiri yazamazsın Hasan Hüseyin Çünkü aşk şiirden önce gelir sende Oysa şiir önünde gitmelidir herşeyin...Hasan Hüseyin Korkmazgil







Gül'ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbinide taşıyabilene ver.NOT:KALBİM SENDE







"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!










Aşk bu yağmur dayanmaz bu baharaBulutlar ince ve narindirve bulutlar tanır sevgiliyidöker mercan kuşlarını avuçlarımıza Ferman Karaçam










Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.










Seni niye mi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için













Ah o yaz gecesi, o mehtap, o havuz! Balkonundan gul atan comert sevgili! Askinla deli divane oldugumuz, Sarmasiga tirmandigimizdan belli... Cahit Sıtkı Tarancı













Kalbinin ufak bir köşesinde bile olmaya razıyım,Ne de olsa sen benim kalbimin tamamısın..







Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir







Hep İstemiştim Seninle olmayı Senle Uyumayı Senle KalkmayıVe Sana bu Mesajı Atarken Nikah İşlemlerini Başlatıyor Olmayı Aşkım .....







Sen yaşadığım bir ömür gördüğüm en güzel günlerimsin sen her gece rüyalarıma giren bir tanecik sevgilimsin







Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum










İçimde Bir Sevgi Var Ta KaIbimde. AnIatıImayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, SevgiIim, Birtanem Desem Bütün SözIer Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.

























Bir gün öyle yolda yürürken seni gördüm ve sen gözlerime takıldın yüreğime düştün










Gâh eserim yeller gibi

Gâh tozarım yollar gibi

Gâh akarım seller gibi

Gel gör beni aşk neyledi

Yunus Emre













EIimde denizden çaIdığım bir midye var. denize o kadar uzak ki senIe ben gibi ama aramızda bir fark var o denize sen bana aitsin.



















Ya gönIümü aI artık seni sevmesin, ya akIımı aI artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözIerimden hayaIin siIinmesin ya da canımı aI bu kadar acı çekmesin. Aşkın gözyaşIarı ısIatırken sevgiIinin omzunu, neden bu kadar geç kaIdığını sorar aşk meIeği.













YoruImuşken kaIbim dönen dünya içindeki acımasız hayatta, seni gördüm içimdeki dünya dönmeye başIadı durduramıyorum içimdeki dünyayı harekete geçirdin engeI oIamıyorum seniyorum seni.
















Gözlerim kör olsa, kokundan tanırım seni. Kırılsa ayaklarım, sürünerek bulurum seni. Vadesi dolsa bu canın, ruhumla sararım seni. Ben seni asla yalnız bırakmam
















Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik.

























Her yer aynı, her sen gibi . Bir güneş doğsa içime ,An gibi, sen gibi, çölde üşüyen, sana muhtaç köle gibi...Öyle sevsem seni .Ve; senden sonra, unutsam sevmeyi
















Bilirim sen bir yıldızsın ve etrafında bir çok gezegen var ama unutma ki:ben de dünyayım yalnız BEN de hayat var...
















Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin bitanemsin kuzum







Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.













Küçük bir not: Seni özledim.

Sanaydı O Şiir Ey Yar ! - Kalemimden çıkmamıştı belki ama, yüreğimden alıntı yapmış şair !
















Suç” benim değil’ki… Şiir” kokuyordu “bakışların”… Yazmamak, “gözlerine” ihanet olurdu..!

























Dedim:Ne güzelsin Yâr..Dedi: Güzelliğim neydi ki;Dedim: Yüreğini görmekti gözlerine dalmaktı, içindeki Aşk/ı bulmaktı..Dedi: Aşk neydi Yâr..Dedim: Gönlüme seni düşürene dua edip O'nun Aşk/ını bilmeden senibulmamaktı Yâr.....Dedim: buldun mu...?Dedi: ELHAMDÜLİLLAH O'nu bulmadan, seni bulsam bu Aşk olmazdı Yâr..




























Bilir misin sana olan sevdamı...Bilir misin yokluğunda gönlümde esen o deli poyrazı....Gerçekten bilir misin BENDE Kİ SENİ....Bilir misin göremediğim gün sabahı nasıl ettiğimi... Dokunamadığım her an dirhem dirhem eridiğimi..ÖYLE SEVDİM SENİ BİR BİLEBİLSEN..GÖNLÜMÜN İÇİNDE BİR RÜYASIN SEN...!
















Bu yazıyı okursan çok üzüleceksin, hala okuyorsun değil mi? İşte bazen üzüleceğini bile bile sonuna kadar gitmektir AŞK.Bu yazıyı okursan çok üzüleceksin, hala okuyorsun değil mi? İşte bazen üzüleceğini bile bile sonuna kadar gitmektir AŞK.
















Seni tertemiz HeIaI DuyguIarımIa Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimIe Sevdim Sana ben Aşık OIdum Habersizce Şimdi SöIüyorum Duy Sesimi inan Bana Seviyorum Seni Aşık oIdum Sana
















Kader aradığı kişiyi insanın karşısına her seferinde kapı komşusu olarak çıkarmaz. Uzakları yakın etmek düşer size. Haritaları seviniz...”Murathan Mungan
















Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer ,benimle yeniden tanışşş..










Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...













Bu dünyada birsürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi agliyor, ama iyilige ve güzelliklere layik olan tek bi insan var oda suan mesajimi okuyor..:)
















AŞK onun yanında çocuk gibi mutlu olmaktır... NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA...
















Geceleri güneşim, gündüzleri nefesim, bu dünyada canım öbür dünyada sevabım, damarımda kan bedenimde can,sensiz yok bir dakikam sensin kara sevdam..
















Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim.Gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti bebeğim.













Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim













Gözyaşı iLe biticek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım..
















Sen benim yaşama Sevincim ve Sen Benim ölme Arzumsun Aşkım, Senin için Yaşarım Senin için ölürüm gülüm













Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek… Seni seviyorum!
















Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız
















Aşık oImak nedir biImezdim öğrendim sayende seni görüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözIerinde bittim seviyorum seni…
















KaIbim cam gibidir hemen kırıIır sözIerim çok tanedir anIamIı, seni seviyorum cam kaIbimin içinde sözIerim senin gibi herzaman anIamIı seviyor kaIbim seni deIikanIı.
















Geç kalmış Bir Aşkın Nöbetçileriydik Taaki Gözlerin Gözlerime Deydiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım.
















Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..













Sana Binlerce Gül Vermek Isterdim Ama Güller Solar, Sana ömrümü Vermek Isterdim Ama Bir Gün ölecegim, Sana Sadece Sevgimi Veriyorum Sonsuza Dek Süreceği Için…
















Yeminlerimi senin üzerine söylüyorum gerçekten seni seviyorum yemin ederim bu sevgi sen olduğun sürece yanımda bitmez bunu unutma.
















Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!
















Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar, seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile, sen düşme diye tutacağım ellerini!







Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum.

Whatsapp Button works on Mobile Device only