Duygusal Sözler-Duygusal Mesajlar

 Duygusal Sözler-Duygusal Mesajlar



Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.




Aynada dururken görüyorum

Kırmızı öpüşün sol yanağımda

Dişimi fırçalarken senin ağzın

Serin suların berraklığında

Yusuf Hayaloğlu







Bu gece görmeyen gözlere,

Duymayan kulaklara

Ve hissetmeyen yüreklere; Nefrete yakın sitemi var incinmiş yüreğimin.




Sana biraz kendimden bahsetmek istiyorum Havalarda soğudu bu aralar Üşüyorum sanırım.. Yine eylül edebiyatı yapacak değilim sana Rüzgar var, Ve üstelik Ekim'deyiz.. Bu mevsimde soğuk olur buralar...




Kefen Giymiş Bir Bir Şehrin Nefes Kesen Yanlızlığındayım.




Bir insanın yüzünde taşıdığı ifade; sırtında taşıdığı elbiseden mühimdir..!'' Dale Carnegie




Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..




Alacakaranlıkta olsun ölümüm. Kısın lambaları kısın alın. Götürün bütün umutlarımı, kederim dünyada kalsın... Okusun ölüm fermanımı savcı. Toplansın üç-beş dost, on yabancı. Kurulsun artık darağacı... Beni, hayâllerimin bittiği yerde asın.




Düşünsene; gözün dolmuş boğazın düğümlenmiş,burnun sızlıyor. Onun bundan haberi bile yok.!




Öyle sessizce öldüm ki defalarca, hiç bir zaman anlaşılmadı yokluğum..




Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim.




Beni ne kadar seviyorsun'' ? dedi ''İçime bak görürsün'' dedim. ''Ya körsem göremiyorsam'' dedi. ''İçimin nasıl attığını duy'' dedim. ''Ya sağırsam duyamıyorsam'' dedi. ''O zaman dokun bana ve sana nasıl çarpıldığını bil'' dedim. ''Görüyorum, duyuyuorum ve biliyorum. gerçekten beni Bu kadar seviyorsun'' ? dedi. ''Evet'' dedim. ''Ya ben seni sevmiyorsam'' dedi. Durdum ve ona doğru döndüm: ''O da senin insafına kalmış'' dedim Sustu.




Sanmıştım ki bir ömürlük aşkımsın Kıymet verdim, hürmet ettim, yar bildim Her nefeste, her duamda sen vardın Anladım ki hüsranımsın sen... Bu bedende, can taşırken Ben kurtulsam aşktan, kalp kurtulmaz Senden mahrum, bir sürgünken Çoktan geçtim dünya hevesinden




Ey Bir Kirpiğini ;; Bir Kitaba Sığdıramadığım Şimdi Kimin Cümlesinde ;; Ziyãn Olur GÖZLERİN".




Gözlerin musalâ taşı gibi soğuk.. Söylesene, kaç kez öldürdün beni yüreğinde..!




Toprak utandı. Su utandı. Ateş utandı. SÖZ utandı. Zalim insan utanmadı bedenlere kıymaktan !




CeyIan gibisin sevimIi ve masum, kapIan gibisin yırtıcı ve çekici ,kuş gibisin neşeIi, sen benimsin benim hayatım gibi…







Ay ışığının aydınlattığı bir kumsala küçük bir dal parçaşıyla seni seviyorum yazmak isterdim ama sen hırçın bir dalga olup silersin diye yazmaktan korktum!




Geldiğin yeri unutursan gittiğin yolda kaybolursun




Bırak beni yaramla. Daha fazla kanatma, çıkma sakın karşıma zamanla iyileşir. Neştere gerek yok, onun ilacı sevgidir. Yeniden severim ama, bu defa senin ki gibi karşılıksız değil.




her sebebin bendim madem niye sustun niye yıllarca aynı rol aynı perde sevdimde katlandım bunca derde ama çok yanlıştı adı yanlış aşktı ama suç bende hadi git durma sende…







kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'




Aklına bile gelmiyorum,yanın ne haddime




Senin eksikliklerini görüp ve seni sevmeye devam eden bir kadını kaybetme..




hangi sabahta , kimin kollarında unuttun beni




Ben ikimizin yerine çok şey yaptım. Ağladım, güldüm, eğlendim, saçmaladım ama en çok bekledim ..







Aşk; İki kişinin sokak kavgasına benzer, Çünkü ayıran hep bir yabancıdır.




Durağı Olmayan Bir Yolcudur Şiir. Kimi Yarasını Anlatır, Kimi Sevdasını....💕




Gitmek istiyorsa, bırak gitsin! Aklı seninle olmayanın bedeni yanında olmuş ne yazar?




Bu mesajımı Sana Duygularımın Sensizlik Çektiği anda Yolluyorum; Seni Seviyorum..!




Ey sevgili ne çok beklettin beni oysa ben seni ne çok sevmiştim dile getirip söylemesem de...




Buğulu camlara yazsam seni Parmaklarımın ucuyla dokunsam İliklerime kadar titresem sonra Kalbimin en ücra köşelerinin ışığı sönse Bir damla düşse içime Buğulu camlar yazdıklarımın katili olsa... Sonra sen gelsen...




Hayallerim oldu;çiçekli,mavili,senli...! Sonra gittin...! Yüreğim soldu,hayallerim hayalde kaldı,sana dair beslediğim duygular birer birer öldü. Bilmediğim bir üşüyüş kapladı bedenimi. Her geçen gün biraz daha yok oluyorum.







Sevgilim değil, sevdiğim o benim..




Al bu kalbi yeni sevgiline ver. De ki, senden önce benim öldürdüğümden sana küçük bir armağan olsun.




Odayı saran odun kokusu, Dışarıda çiseleyen bir yağmur, Sıcak bir çay... Aklımda çocukluğumdan kalma bir masal... Nazım Hikmet Ran.




Ağla beni,sana da bu yakışır.




Yarınlar hep güzel olacak denir,oysa bugünlerde dünlerin yarını değilmidir




Bir kadın, lapa lapa yağan kar gibidir. Dokunduğu, düştüğü yürek, uygun değilse, erir gider...!




Kaldır kadehi sevgili önce gelişine sonra gidişine dibini bulunca da gelmişine geçmişine..




Doğruyu söyle; Özlemedin mi..? Hiç şuradan çıkıp gelir diye; Yollarımı da mı gözlemedin..? Öyle olsun iki gözüm öyle olsun Özlemedin demek ki.... Ne diyeyim CANIN SAĞ OLSUN...




Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğin Tekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam




Ah o mavi gözlerin yok mu Baktı mıİnsanı derinlere daldıran, Bana bir kez gözlerinle gülsen çok mu Sendin gözlerinle beni kandıran




Hadi ben kırıldım, Toparlamakta mı gelmedi aklına?"




Geniş insanlar değildik, bize dünyayı dar ettiler.




Şimdilerde altından geçtiğim bütün ağaçlar yapraklarını döküyor, havada hazan var, yüreğimde hüzün... Cemal Süreya




Kalbin kalemi, Ancak okunduğunu ve anlaşıldığını anlarsa konuşur. Aksi takdirde, Öyle susar ki herkese herşeye sağır olur.




Damdan düşer gibi hayatıma girdin, beni deli divane ettin... Suçum neydi ki, beni kendine bu kadar aşık ettin...




Sen benim en kıymetlimsin. En güzel vazgeçilmezimsin, Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatimsin, En derin, En içimdesin




Yerin sonsuza kadar benim yanım olsun




Gözün arkada kalmasın,bende senden vazgeçtim




Kim nasıl tanıyorsa beni, Öyleydim işte, Sağ tarafımda deniz, Solumda rüzgar.. Turgut Uyar







Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.




Ağlayacak yaş kalmadığındandır... Kahkahalarım..




Hatırlamak yaşamak kadar güzelse unutulmak ölüm kadar acıdır.




Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin




Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana aşık oldum sana bağlandım:)




Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından. .




Bırakmıyorlar.. İyi olamıyorum.




Yeri doldurulamayacak bütün boşlukları yaktık biz bu yüzden yok kimseye ihtiyacımız




Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.




Hayat bir daha asla aynı olmayacaktı.




Güven kelimesinin bedelini çok ağır ödedik üstü kaldıysa sadakamız olsun..!




Zor kadınları basit adamlar, Zor adamları basit kadınlar yıkar.




Uçuruma aşıksa tren, devrildiğinde düştü mü dersin kavuştu mu?




Akıl doğruyu gösterir; Lakin iyi ile kötüyü ayıran Gönüldür.




Küstüm ama seviyorum.




Sen aklıma gelince, ben kendime gelemiyorum.




Sana bir sır vereyimmi. Senden vazgeçtigim gün Bana aşık olacaksın..




Siz ona yaralarınızı gösteriyorsunuz, sarar sanıyorsunuz ama öyle olmuyor işte. "Sizi kanatacağı yeri öğrenmiş oluyor.




Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi, kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kaldı.




Mevla’m görelim neyler. Neylerse güzel eyler.




Ne Cenneti merak ediyorum Nede cehennemi Çünkü ben Annemi gülerkende gördüm ağlarkende




Kalbimdeki kelebekler dans ediyor yaşattığın mutluluk melodileriyle. Başka ne isterim Rabbimden seni vermiş bana.Tarifsiz mutluluk ,katkısız huzur...




Öyle bir bak ki gözlerinde can olayım, Öyle bir sev ki; sevginde boğulayım, ölümüne, Öyle bir ol ki varlığın sürüklesin uzaklara beni, Öyle sarıl ki kollarında eriyip, bir pınara akıp suya karışayım.




Hayat böyle bir şeydi işte. Kimileri yokken bile var gibiydi, kimileri elimizi tutarken bile yanımızda değildi..




Bugün ağlamayı düşünüyorsan sakın yapma çünkü bir yerde senin bir gülüşün için yaşayan biri var.




İçimde; Düşlediğim neşe dolu duyguların hüznü var şimdilerde. Ardım hep sen,sana dair düşlerim var. Yüreğimin nazı var sana, Gelsende karanlık bu ruh. sevgiyle kal madam.




Seni Benden Daha Çok Seveni Bulursan Seni Şimdi Unutmaya Hazırım İnan..!! Seni Benden Dahada Çok Seveni Arıyorsan Bu Canın Ölmesini Bekle O Zaman..




Beni yıldızlar, gezegenler, bu koca evren mutlu edemez senin beni mutlu ettiğin kadar.




Susmak, küçücük bir hatırlatmadır belki.. Fark edilmesi ve onarılması incelik ister!.




Eylül toparlandı gitti işte. Ekim falan da gider bu gidişle . . . | Turgut Uyar |




KaranIık AydınIıktan, YaIan Doğrudan Kaçar. Güneş YaInızda OIsa Etrafa Işık Saçar. ÜzüIme DoğruIarın Kaderidir YaInızIık. KargaIar SürüyIe KartaIIar YaInız Uçar.




Kavuşmamız, çıkmaz ayın son çarşambasına kaldı sanırım.




İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.




Dalgınım, dalıp dalıp gidiyorum bu ara .. Neyi nereye koyduğumu, unutuyorum .... Dargınım, kırıla döküle gidiyorum bu ara .. İnsanlar o kadar acımasız ki, kimi nereye koyduysam, bulamıyorum ...!




Ben içimi döktüm sensiz geceye, hasretini anlattım usulca. Gökyüzüne yıldızlar eşlik etti, gözlerimden akan incilere, yüreğinden öptüm seni yine sessizce.




Ufkumda yoktun bugün Aradım kadife saatlerde sesini Kerbela yası tuttu yüreğim Bir de gözlerim! Dinletemedim onlara sensizliği




Sen Yeterki Gel , Her Yanım Alkol Koksada , Yüreğim Hala Sen Kokuyor




Hayat dair anıIarımı bıraktım geride seninIe başIıyorum yeniden dönüyorum kendi dünyama, hayat artık sensin benim için.




Belki sözlerim sana komik gelecektir ama kalbimin Samimiyetine güvenip Söylüyorum Sana; Sen Benim Birtanemsin Sevdiğim..!




Ve yokluğun...ölüm sessizliği Ufkumda yoktun bugün Sevdamın boynu büküktü Ateş oldu aldığım her nefes Dermansız kaldı dizlerim Ve gözlerim...




GözLeRim seni RahatsIz ediyoRsa kapatIRIm ßiR daha a¢mam sözL£Rim s£ni RahatsIz £di¥oRsa susaRIm ßiR daha konu$mam varığıIm seni RahatsIz £diyoRsa öLüRüm ßiR daha kaR$Ina ¢Ikmam s£vqim s£ni RahatsIz ediyoRsa üzqünüm ߣߣĞiM ßuna £nqeL OLamam




Aşktı o! Değiştiren tüm gecelerimi Aşktı o! Beni durup durup yenileyen Oydu, duygulu yapan hoyrat ellerimi Oydu, doludizgin gidişime dur diyen…




Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, senin onu sevdiğinden




Gözler Dudaklardan Önce Tebessüm Ediyorsa, O Sevgiden Şüphe Edilmez..!




Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…




Sevgilim Sen benim gecelerimin Yıldızı Sabahlarımın Güneşi Kalbimin Hayat Damarları Ruhumun iLahısın Hayatım Sen Benim Dünyamın içinde Bir Dünyasın Seviyorum Seni Sevgilim.




''Ve diyorum ki: Anlatacak bir şeylerin varsa yarınlara Okunmamış bir kitap Söylenmemiş bir söz Yapılmamış bir resim gibi Sevgi üstüne, barış üstüne, kardeşlik üstüne Durma kardeşim...'' Goethe




Yaşayamadıklarına üzülme, Yaşayabildiklerinle mutlu ol ki, Karamsarlık kaderin, mutsuzluk yaşamın olmasın.




yazdıklarımı okuyabilecek milyonlarca insan varken,onları yazarken ne hissettiğimi anlayaßilecek ßir tek sen varsın. bırak,öyle de kalsın.




Ne balığın yeri akvaryum, ne kuşun yeri kafes.. Herkesin bir vatanı var, benim ki Sen'sin..!Nasıl terk edeyim..




Özlemle özlenmektesin, Sen, özlemlerin içinde en çok özlenensin. Özlenenlerin içinde en özelsin..




Küçükken ''küseceksen oynama.'' derdik, peki şimdi ne diyelim ''gideceksen sevme mi?.''




Seni görmemek benim karanlığımdır. Seni görmemek bana cehennemdir. Seni görmemek bende demirin paslanması ve elmanın çürümesi gibidir. Ve sensizlik yaşarken ayakta ölmem demektir.




Hayatında yaşayabileceğin en kötü şey onu sevdiğin halde 'Sevmiyorum' demektir




Yillar vardır nasıl geçtigini bilmezdim, bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmedigimi, tatmadığımı yaşattı, işte o anı senle yaşadim, seninle sevdim.




Âşık olmak için fazla neşeliyim diyordu son izlediğim filmin esas kızı. Bense aşık olmak için yaratılmışım.




Büyük ɑşklɑr yɑ sonsuzdur, yɑ dɑ o’nsuz!




Okumaya kıyamadığım bir kitap gibisin. Sayfalarını teker teker değil, hepsini birden okumak istiyorum. Seni parçalara bölerek yaşayamam.




GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?







Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran

Mesafe korkunç birşeydir.Özlüyormu, Unutuyormu, Düşünüyormu Bilemezsin







Uzaktan Sevmek Bir Mahkumun Pencereden bakması gibidir







İçinde yalnızca, sen olduğun için

Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için

Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum.

Yine de korkmuyorum seni sevmekten.

Seni Seviyorum Seni Seviyorum

Mehmet Yunus Aytek







İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...







Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.







Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Cahit Sıtkı Tarinci










Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere







Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok







Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf

Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..




Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?







Mutsuzlğun rengi mor sebebi göz altlarım,Her an seni düşünür sana ağlarım.Çok seviyor yüreğim dayanmıyor hasretine,Eriyor günden güne sen diye diye.

























Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.




Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum







Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim







BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun?







BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum




Bir bakışın hiç bir lisanda manası yoktur.Bir bakış bazen şifa bazende zehirli bir oktur.bir bakış bir aşığa neler neler anlatır.bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır







Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?







Yine gecenin bir yarısı, Aklıma takıldı gözlerin. Adını andım durmadan, Sızlasa da yüreğim. Unutmayı düşünmedim, Ağlasa da gözlerim.










Gerçek Şuki Hainlik Yaparak Gittikleri Bu Gönülden Helallik istemek için geri dönücekler..













Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için







çünkü sürüyor hayat değişiyor herşey, aşk aşk bizim en eski kederimiz nehir yataklarından deltalardan biriktirdiğimiz










Bir gün seni anlatacağım

Bir gün aşkını…

Belki sonuncu şiirimde bulacağım

En sıcak bakışını!..

Ahmet Selçuk İlkan







Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir













Seni kaybettim galiba

İki taşın arasında kaldım

Bu, benim hatam değildi

Seni ben çook geç tanıdım

Yusuf Hayaloğlu













Gözyaşlarım hasretine dayanmamakta sevgilim,Vücudum isyanlarda.Bırakma bizli günleri,Gel hikaye olalım birlikte sevgimizi yaşayalım doyasıya..Gözlerimiz gönlümüz değsin birbirine..










Dinlerdim telâşlı kanûnlardan sarışın türkçeyi nasıl da sevdim ne iştir bilmeden sevmeyi

Atilla İlhan













Seni Özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum










Seni okadar seviyorumki anlatamam hani çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..













Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine

Ben seni sadece sevmiyorum ki, seni hissediyorum. Sana her gün yeniden yeniden aşık oluyorum













Sαklαmα yeteneği yüksek olαn, güçlü biriymHαttα gözlerimden yαşlαr düştüğünde bile şu iki kelimeyi söylerim: “Ben iyiyim”
















Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..










Kalbin Beni Silse,çabucak Unutsada O Sıcak Ellerin Başka Birini Tutsada Yıllar Gözyaşlarını Bensiz Kurutsada Mahşerde Benimsin Bunu Sakın Unutma!!
















Unuturum Desem De İnanma Sakın, Ömrümce Kalbimden Silinmez Adın. Bir Sızı İçimde Senden De Yakın Kalbimin Sesini Dinler Bulurum Seni



















“Ne Kɑdɑr Seviyorsun Dersen; O Kɑdɑr İşte.. Tɑvɑnı Kɑdɑr Sokɑğın Ve Dibi Kɑdɑr Cehennemin…” Nɑzım Hikmet Rɑn
















sonra her şey geçmedi!sonra her şey geçmez kolayca;herkes kalanıyla yaşar...Haydar Ergülen













Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni Taa ki beni sende bulana kadar.










Paramız yokki manitamız olsun biz adıyamanlıyız canımız sağ olsun







“Ne Kɑdɑr Seviyorsun Dersen; O Kɑdɑr İşte.. Tɑvɑnı Kɑdɑr Sokɑğın Ve Dibi Kɑdɑr Cehennemin…” Nɑzım Hikmet Rɑn










Gözlerin gözlerime değdiğinde, ruhun benimkine karışıyor sanki. İçimi tümüyle okuyabilmeni, gülümsemenin tüm varlığımı doldurabilmesi gibi ruhumun benimkine sızabilmesini ne kadar isterdim.Victor Hugo - Adele’ ye Mektuplar













Ne güzeldi seni tanımak ellerinden tutup huzurlu olmak varsa sensiz yaşamak haram olsun senden sonra gelecek aşk..













Zamansız yağan yağmur bulutu gibi gelip oturacağım gözbebeklerine ağlayacaksın,bir burukluk duyacaksın vefasız yüreğinde beni unutmayacaksın,bir kabus gibi uykularını böleceğim gece yarısı,nasıl ben senı unutmadıysam sende beni unutamayacaksın.
















Hayat sevgilim seni benim karşıma çıkaran,beni sana müptela yapan.Dayanamam sensizliğe katlanamam yokluğunun hayaline bile..












Masada duran çayım ve sigaram ;hasretini geceye bırakan saatler var...







Canımı acıtan ne biliyor musun “Ben senin mutluluğunu istiyorum” dedi ve aldı gitti.










altı üstü bir "can" der vazgeçerim ya bu hayattan.bu hayatın altı'da "sen" üstüde "sen" söyle nasıl vazgeçerim senden







Kaybetmekten korkma; bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
















Öğrendik ki, iki şey asla terketmezmiş insanı: Biri yanındaki ana, diğeri kalbindeki yara
















Tahammül gerek bu dünyaya. ...iyi değilim
















Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyormusun her gün yağmur yağsın.
















Mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.













Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.













Denizde kalem kumdan kağıtlar yapdım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım













Gidiyorum!Şehrinde senin olsun, bana layık görmediğin sevginde. İçimde öyle bi yangın varki, taş kalbin düşse erir...Sıkı giyin sevdiğim, benden sonra buz kesecek bu şehir













Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım…













Bu Nasıl Bir Duygu bilemiyorum;Kimseye Ayrıldık Diyemiyorum,Adını Kim Sorsa Eziliyorum,Ayrılıp Gittiği O Günden Beri….




Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.




Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı!!!Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum




Dusunki ben yagmur damlasiyim yere dustummu dagilirim dusunki ben bir kar tanesiyim gunesi gordummu eririm dusunki sen benimsin gittinmi olurum.




Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek …













Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanmaki sevgilim seni sevmedim.




Gülmek için mutlu olmayı bekleme,belkide mutluluk gülüşünde saklıdır.sakın ağlama gelki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.




Seni Özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum.
















Bir gün karşılaşağız seninle..Sen parmağındakini saklayacaksın ben ise gözlerimi kaçıracağım senden..Yüreğimiz acıyacak, ne kadar istemesekte sarılamayağız o an..İkimizde zor olsada yolumuza devam edeceğizSonra yanımızdaki soracak kimdi o ?Verdiğimiz cevaplarla tekrar öldüreceğiz birbirimizi..- Hiç , hiç kimse ! Birine benzettim sadece..........




Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, binbir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var….




İsyan etme gök yüzü ne yaparsan yap benim kadar aglayamazsin!!.




Bunca Cilenin sonu Degilmi bir avuc toprak Ölümden yana Korkum yok Tek korkum UNUTULMAK!!




Bu günüde gördüm Yarin yasarmiyim bilmem Gencligede güvenemem Ölenler hep ihtiyarmidir??




Daglarda cicek soldugu zaman Göklerde bulut oldugu zaman Yagmurlar sel gibi aktigi zaman Anlaki BITANEM ben geliyorum!!.




Saclarina ak düssün istemem Gözlerine yas dolsun istemem Bir tek dilegim var Rabbimden Mutluluklar senin olsun BITANEM!!




Bir korkudur girdi cikmaz icimden Beni böyle boynu bükük birakma Adini anarim her nefesimde Neolur BITANEM beni unutma!!




İsmin dudagimda oldu bir hece Bakisin sitemli asksiz bilmece Uykusuz kaldigim kacinci gece Sokak lambalari sahidim olsun!!




Gönül bahceleri yuvasiz yersiz Hayatin tadi yok anladim sensiz Toprak mezar olsun bana kefensiz Yasayamam sevgilim inan SENSiZ!!




Hayalin gözümden birgün digermi Yazdigin yaziyi yillar silermi ismini anmadan günler gecermi Sensiz yasamak mümkünmü söyle!!.




Maziyi yasadim dün aksam yine yazdigin ilk mektup gecti elime Gözlerim takildi ilk cümlesine Seni seviyorum diye yazmissin!!




Askimin bahari sensin diyerek Kalbimin feryadi dinsin diyerek Hayatta yanliz seni severek Acilan gülümü dermeye geldim!!




Hasretin bir yana kahrin bir yana Sensizlik ne demek sorsunlar bana Bu hasretlik biter nasil olsa Yinede sevgilim doyamam sana!!.




Dolmasin gözlerin düsündügün an Gecmisle teselli bul zaman zaman Bu hasretlikte biter diye dayan Benden baskasini sevme ne olur!!.




Ben seni kalbime yar diyerek Gurbette sevgilim var diyerek Alin yazima boyun bükerek Gözel göslerini görmeye geldim!!




Mevsimlik bir cicekmisin bir bahar acip bir bahar solasin? vefasiz bir gönülemi düstünde dün hatirlanip bu gün unutulasin? Asla unutmaki hep aklimdasin!!




İnsani yaslandiran yasadigi yillar degil, ulasamadigi arzularidir. hayatta en aci sey felaketler degil, yasanmasi mümkün iken yasanmayan mutluluklardir!!




Kimsin sen yasamak isteyipte yasayamadigim umutlarimsin, farkinda olmadan yillardir bekledigimsin belkide, kimsin sen, sen benim sevdigimsin sevdigimi söyliyebildigimsin!!.




Benim yollarimi bekler diyerek Benim hasretimi ceker diyerek Artik bu ayrilik yeter diyerek Sana canimi vermeye geldim!!

Whatsapp Button works on Mobile Device only