Espirili Sözler


Hayatım bir film olsaydı IMDB puanı 1.8 falan olurdu. Bu kadar kötü bir film olabilir mi?




Hayat kuşlara güzel hem uçuyorlar uçarkende sıçıyorlar.Lükse bak...




Bir iş yaparken kendimi motive etme şeklim: "Bu mal yapıyorsa bende yaparım"




Gemi Kaptanı Olsaydım Hiç Konuşmazdım. Çünkü ; Konuştukça Batıyorum Ben. :)




Sanal Aşk Yaşayanlara Sesleniyorum , Elektrikler Kesilince Görüşürüz . .




Bir rivayete göre gece saat 4 de aynanın karşısına geçip 5 dakika boyunca şarkı söylerseniz saat 4 u 5 geçer daha fazla bilgi için gidin kitap okuyun.




bu aralar öyle şansızım ki hani ağzımla kuş tutsam ağzıma sıçar.




Hakimlik sınavını kazanamayıp ağlayan arkadaşıma ”daha gözyaşlarına bile hakim olamıyorsun” dedim. artık arkadaş değiliz. :D ;D




Adamın biri kesin ölücem demiş,kesmişler ölmüş




Hangi gerizekalı, beyinsiz, özürlü benim eşyamı tamam burdaymış..







Bir hırsız odama girip o dağınıklığı görse biri benden önce davranmış der geri çıkar.




Karısını Öldürüp Yeni Yaptığı Evin Temeline Gömen Adamdan Şok İtiraf: Evi Benim Üzerime Yap Dedi :)




Elimde bir şişe , Kafamsa yurt dışında




Dişini fırçalayan erkeği bulmuş da , macunu ortadan sıkmayanını istiyor. Lükse bak sen:)




Seni Sevmek İbadetim , Ama Sevemem Cenabetim.




Şimdi anlıyorum Mona Lisa tablosunun neden bu kadar sevildiğini; Kadın konuşmuyor abi.




Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar Çünkü Orada Su daha Ucuz :)




Kaplumbağaya dikkat et. Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerliyebiliyor.




Çatlak bir kafanız varsa eğlenmek için başkasına ihtiyacınız yoktur.




Temelin evi yanmış, odaları düz:)




Doğduğunda herkes ağlarken ben esnemişim galiba, hep bi uykusuzluk var yaaa..!




Abi saçın dökülmüş. - Başım sağ olsun..




Kar yağınca arabalara kar lastiği takılıyorsa; don olunca da don lastiği mi takılıyor?




Baba ben arkadaşıma ders çalışmaya gidiyorum. + kızım yıllar önce annende bana ders çalışmaya gelmişti otur yerine.




Neymiş ”kendimi çok pozitif hissediyorum”. Ya sen gebelik testi misin? Alkali pil misin? Akü müsün? Nesin sen…




Sonbahar kurumuş ve sararmış yaprakları romantik bulanların mevsimi, bizlik bi durum yok. Mangala devam.




Doktor 'aç karnına gel' dedi. Yemek ısmarlayacak herhalde.




Bir gün köpeğim olursa adını PARA koyacağım; Para benim köpeğim olsun.




Ben sabahın köründe uyanıyorsam, bana günaydın falan deme arkadaş. Ne bileyim geçmiş olsun de, Allah kurtarsın de, hemen emekli olursun inşallah de.




Soğan, salça, yağ üçlüsüne Ne katarsan kat yemek oluyor Buna rağmen yemek yapamayan varsa Bırakında evde kalsın... 😁







Espirili Sözler








































adamın biri varmış ikinci dönem düzeltmiş…

Hayat sana hep ekşi limonlar sunuyorsa . .. Sende tekila ve tuzz iste. ... :)

Gökte ararken Yerde Bulduğum Hiç Olmadı

Ama Yerden Alıp Göklere Çıkarttığım Çok...

Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler

Aklı Kısa Olana Uzun Cevap Vermeyeceksin Başının Selameti İçin He Deyip Geçeceksin

Dün gittik kayseriye Bağladılar bizi mahseriye Direksiyon ,vites, şanzıman Bugün halim çok duman

İki Türk Çift Beraber gezerkenKız erkeğe döner şöyle derBana öyle Bir şey Söyleki Kalbim Daha Hızlı atsın Erkek: Baban arkanda...

Para için evIenme, borç aImak daha hesapIıdır.

Erosa Sormuşlar Neden Artık Aşk Oku Atmıyorsunuz.Erosun Cevabı Kıçınız Ayrı Başınız Ayrı Oynuyor Denk Getiremiyorum







Az veren candan, çok veren AIDS olur




Şekiller paris , modeller viayana. Sen bir yana ben bir yana




Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda

Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra







Adamı delirtirsin Ama güzel bir delilik Ne de olsa İnsanlardan ayrı bir özellik










Eczanelerden çıkarken 'tekrar bekleriz Lafı beddua değilde nedir







♥Öyle Şansım Kötüki Para Köpeğim Olsa Belediye Zehirler.










Dünyanın en büyük yalanı : – Onlarında size selamı var :)







Kaç Promil gerekiyor, İKİMİZİ çift görebilmek için?










Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..







♥bu dünyada üç şey geri dönmez. 1-geçen zaman.2-söylenen söz.3-Bennn…

baktım ki gidiyor ardından 2 rekat şükür namazı kılcan yegenim :)













♥Ateist arkadaşım sırf yemin edemedi diye doktor oIamadı. 6 sene tıp okudu şimdi toptan mandaIına satıyor, kısmet işi tabi.










Aradığınız kişiye Ulaşamıyorsanız Sorun Hatlarda Değil (Yediği Haltlardadır)..
















♥ GENÇLIĞIM ACI VERIYORDU , AMELIYATLA ALDIRDIM....
















♥ BU TÜP BEBEK HATALI: SÜREKLI GAZ KAÇIRIYOR.
















♥ BENDE ŞEYTAN TÜYÜ YOK, EPÜLASYONLA ALDIRDIM.
















♥ BABAMA DEĞERIMI SORDUM "DÜNYALAR KADAR" DEDI, DÜNYANIN DEĞERINI SORDUM "BEŞ PARA ETMEZ" DEDI.
















♥ ERKEKLER HEP TANRI ÖNCE BIZI YARATTI DIYE ÖVÜNÜRLER. AMA BU GAYET NORMALDIR. ÇÜNKÜ HER SANATÇI ESERINI YARATMADAN ÖNCE BIR MÜSVETTESINI YAPAR...
















♥ HIÇBIR ÖNYARGIM YOK. BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR...










Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..













♥ SOL KULAĞINI KAPATIRSAN SAĞ DUYULU OLURSUN...
















♥ BEBEĞINIZIN ALTINA YAPMASINI ISTEMIYORSANIZ ÇEVIRIN ÜSTÜNE YAPSIN...



















♥ ERKEKLER PARK YERI GIBIDIR. IYILERIN KEPSI KAPILMIŞTIR...










Aslında gözlerim kahverengi, Güneşe bakınca Ela, Sana bakınca fena oluyorum :)







♥ BEN BIR ÇOCUK, SEN BIR ÇOCUK, YAPTIK BIR ÇOCUKLUK, OLDUK ÜÇ ÇOCUK...
















Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.













♥ BIZIM BIR TANIDIK VARDI, PARAYA PARA DEMEZDI, ÇÜNKÜ "R" LERI SÖYLEYEMEZDI...



















♥ DÜN EVDE CANIM SIKILDI , KAFAMA GÖRE TAKILAYIM DEDIM. TAMIRCIYE GIRMIŞIM. BIRAZ KAFAM BOZUKTU DA...



















♥ ZORLA GÜZELLIK OLMAZ, ESTETIKLE OLUR...
















♥ SENI GORUNCE GOZLERIM DOLAR, KULAKLARIM EURO...
















♥ OGLUM MUJDE SANA IS BULDUM! NASIL IŞ, BUFEDE YEDIGUN VERECEKSIN...
















♥ TEMEL ILE DURSUN TRABZONDA KAZI YAPIYORLARMIS. KAZ OLMUS...
















♥ GUCLU KOLLARI ILE BENI KOLTUGA OTURTTU..ÜSTUME ABANDI..ELINE ALDIGI KOCAMAN ALETINI AGZIMA SOKTU.. COK CANIM YANDI VE AGZIMDAN KANLAR AKIYORDU..AMA CURUKK DISIMI SONUNDA CEKMISTI...
















♥ AH KIZIM AH!! BEN NE SALAGIM. SENI NE DOKTORLAR, NE MUHENDISLER ISTEDI DE VERMEDIM. UZULME ANNECIGIM. BEN HEPSINE VERDIM...
















♥ BUTUN BISIKLETLERE BINDIM, BISAN A BINEMEDIM...










♥ DÜNYADA IBNELIK OLMASAYDI ; DUNYA YUVARLAK OLMAZDI...







♥ AY IŞIGI PENCEREDEN SÜZÜLÜYORDU YAVAŞÇA YANINA YAKLAŞTIM BACAKLARINI AYIRIYO ARASINA GIRDIM ELIM MEMELERINE DEGDI ÇOK MÜTHIŞ BIR ŞEYDI YAVAŞÇA SIKIYORDUM MEMELERINI SÜT AKIYORDU BU BENIM ILK INEK SAGIŞIM OLDU..
















♥ DÜN OKULDAN ARKADAŞLARLA KARŞILAŞTIK.HEP BERABER TOPLUCA EĞLENDIK, GÜLDÜK.DAHA SONRA TOPLU BIR RESIM ÇEKTIRELIM DEDIK..AMA SEN YOKTUN.BIZ DE TOPSUZ ÇEKTIRDIK :))



















♥ EGER KISI;HEM AKILLI HEMDE ÇALISKAN ISE TAKDIR ET, AKILLI DEGIL, ÇALISKAN ISE DIKKAT ET, AKILLI OLUP TEMBEL ISE IKAZ ET, HEM AKILSIZ HEM DE TEMBEL ISE IMHA ET!
















♥ MERMI YANAKLIM JARJÖR DUDAKLIM NE MERMIM KALDI NE MÜMINATIM AŞK BAKMAKTAN IBARET OLSAYDI ÖKÜZ TRENE AŞIK OLURDU.
















♥ HEY GARSON; BANA KALBIM KADAR YANIK BIR DÖNER, DÜŞÜNCELERIM KADAR KARIŞIK BIR SALATA, VE ACILARIM KADAR KOYU BIR KAHVE GETIR.



















♥ BIR GÖRSEN SANA OLAN SEVGIMI, KARSISINDA DIZ COKER MERHAMET DILERSIN. AMA ASKIM SANA BAKACAK KADAR KUCULMEDI. SEN BIR TERZININ KIZI BEN SE BIR FABRIKATORUN OGLUYUM. BIRLESMEMIZ IMKANSIZ...
















♥ SANA BIRSEY SOYLEYEYIMMI? BIR DAHA BENI RAHATSIZ ETME. BENIM PISLIKLERLE ISIM OLMAZ. ALLAH KAHRETSIN SENI.HAYATIMI MAHVETTIN ALCAK SIGARA...



















♥ GERÇEKLERI TÜRKAN ŞORAY, TARIHI DE GÖNÜL YAZAR....
















♥ ADAMIN BIRI ATA BINMEYE BAYILIYORMUŞ ATA BINMIŞ AT BAYILMIŞ.HAH .HAAA ...HA..
















♥ 3 JAPON SIRA ILE UÇAKTAN ATLAMIŞ JAPONLAR ÖLMÜŞ SIRA DA PARÇALANMIŞ.
















♥ BANA GECEYI ZINDAN ETTILER. AF ÇIKACAK DIYE SABAHLADIM.
















♥ BIZI ÇEKEMEDILER HALAT KOPTU.

Whatsapp Button works on Mobile Device only