Evlilik Teklifi Sözleri-Evlilik Mesajları

 Evlilik Teklifi Sözleri-Evlilik Mesajları


Bir yaşam boyu birbirinizi sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle... Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Mutluluklar!




Ağladığım zaman gözyaşım, Güldüğüm zaman mutluluğum, Düşündüğüm zaman hayalim, Kokladığım zaman çiçeğim, Öldüğüm zaman son Nefesim olur musun????


Bu dünyada yüzümü güldüren çok fazla insan var ama kalbimi bir tek sen güldürebiliyorsun. Benimle evlenir misin?


Aşk, hiç yoktan köprüler yaratandır; aşk, karanlık yüzünden ertelenmeyecek tek oyundur. Sonsuza dek bu oyuna benimle var mısın?
Yaşam boyu birbirinizi daima sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle..
Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın.




Unutmayın ki paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir, evlilikle ebedileştirdiğiniz ve kutsallaştırdığınız sevginiz hep çoğalsın! Mutluluklar...
Her günüzü her an bitecekmişcesine birbirinize daha da sıkı sarılarak ve sevgi dolu yaşamanızı diliyorum... Ömür boyu mutluluklar.


Bir aşk gülümsemeyle başlar, öpücükle devam eder ve bir nikahla ölümsüzleşir. Sevginizi ölümsüzleştirmeye doğru attığınız bu adımda, aşkınızın hep ilk günkü gibi taze kalmasını ve mutlu olmanızı diliyorum. Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın!


ikimiz için bir yol çizdim umut ve sevgi dolu ɑgɑçlɑr diktim sıcɑk ve miss kokulu sɑf duygulɑr koydum önümüze benimle gelirmisin Bu Yoldɑ Sevgilim?


Eğer yanınızda olsaydım size sımsıkı sarılır, yaşam boyu gözlerinizdeki ışıltının devam etmesini, birbirinizi daima sevmenizi ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmenizi dilerdim. İşte bu mesaj da benim orada söyleyemediklerime aracılık ediyor. Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Ömür boyu mutluluklar sizin olsun!


Hayat denen şey zaten akıp gidiyor herkes payına düşenleri sırtlarken. Mutluluklar kadar sıkıntılarda iz bırakmadan yitip gidiveriyor. Anlam kazanmıyor geçen şeyler paylaşılmış anlardan anılara dönüşmedikçe.




Ortak bir hafızamız, geçmişimiz, anılarımız, bölüşüp çoğaltacağımız geleceğimiz de olsun istiyorum artık. Senin dahil olmadığın akıp giden bir zamana da tahammül edemiyorum artık. Benimle evlenir misin aşkım.


Engelli koşan atletler gibi, koştum, atladım, aştım tüm engelleri. Şimdi önümde bir tane kaldı. Eğer onu da geçebilirsem, mutlu yorgun ama gönlünün şampiyonu olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?


Belki seçimdir, belki değil. Belki doğaçlamadır, belki rüya. Kurnazlıktır belki. Belki de hesaptır, koşulların denkliğidir, ihtiyaçtır. Zorunluluktur, zorladır. İstemli hırs, ekonomik yaklaşımdır belki de kim bilir kim nasıl kurar. Ben seni ruhuma, aklıma, bedenime üç olmazsa olmazla istiyorum. Benimle evlenir misin?

Whatsapp Button works on Mobile Device only