Güzel Laflar-Güzel Sözler



Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan sinsice!..







Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim...







Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler... Seni seviyorum!







Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin...







Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.



Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk ızdıraptır diye.




Bazı sözlerin muhatabı; Kulaklar değil yürektir... Eğer yürek o sözlere sağırsa, Zorlama.......







Arzular göz açıp kapayıncaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramızdaki sevgi ve aşk asla bitmedi. Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir şey yaparsam bil ki bu artık senin gözünde değer kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum




Rus ruleti gibi hayat, tek hamlede biter işin, sana düşen doğru hamleyi yapmak, şansına kalmış yaşamak..







Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.







Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.







Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..







Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi...







Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için...







Seni ve sensizliği düşündükçe, esen rüzgarların ardından yağan yağmurlar gibi sana ve sensizliğe ağlamak istiyorum.







Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.







Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse... siz aşıksınız...







Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.







Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?







Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam hep yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu







Seni her sabah ilk görenin güneş olması ne acı. Oysaki seni her an görmeye can atan kalbimin olduğunu bilse birdaha asla doğmazdı.







Mevsimlerden yazı Giysilerden beyazı Kuşlardan bülbülü Güllerden sümbülü Ama herşeyden çok Seni seviyorum







Sen Sevme Sevdiğimi Bil Yeter Bitanem







Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç çünkü bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlayan benim..







Bir uçurumdan aşağı düşüyor olsam sende orada bir dal olsan seni tutup incitmektense ölmeyi tercih ederim







Cellatlar yine başladılar infaza herkes cezasını çekiyordu getirdiler bir günahkar dediler ne yapmış hırsızlık atın ateşe bir günahkar daha getirdiler dediler bu ne yapmış dediler yalan söylemiş onu da atın ateşe bir günahkar daha sordular bu ne yapmış dediler SEVMİŞ bunu atmayın bu zaten yanmış







Sana olan aşkımı sanki bilmez gibisin seviyorum desende sanki sevmez gibisin sen sevsende sevmesende inan benim herşeyimsin







Aşk Geçici,Sevgi Bir Ömürdür, Seveni Aşk Değil Sevgi Öldürür, Sevgi Sevda Bahçesinin Bir Gülüdür, Benim Bahçemin Gülüde Sensin Bitanem







Bir insana verilebilecek en güzel armağan yürektir ve bir insanı sevebilmek dostum inan yürek işidir.







Kül olmuş ateş yanarmı,buz tutmuş su akarmı,şu gözler seni sevdi BAŞKASINA BAKARMI.







Sen benim tarihinin en güzel fethisin sen yıldızları bol olan gecenin en parlak yıldızı sen benim ıssız bir adada isteyeceğim üç şeyin üçüsün AŞKIM







Sesini duysamda heran yüzünü görmek gibi değil ; özlediğimi bil heran çünkü hiçbir şey seni sevmek gibi değil!







Bir gün beni arayacaksın arkadaşlarına soracaksın sana tuhaf bakacaklar o anda ezan sesi duyacaksın o ezan değil sela diyecekler bir gül arayacaksın ama bulamayacaksın çünkü mevsim SONBAHAR...







Okyanusta giderken bir deniz kızı çıktı karşıma bana bir midye verdi sana iletmemi istedi ve sende içini açtığında içinde bir çift yüzük ve benden sana bir söz benimle evlenirmisin..







Bugün sigaramın üzerine adını yazdım sigaram bittiğinde seni unutacam sanmıştım ne bilirdimki seni nefes içime çektiğimi...







Bir zamanlar sen hayal kurardın ben gerçekçiydim, yıllar gelip geçti ben hayalciyim sen gerçeklerin içinde beni unuttun!







Doğdum yaşamak için yaşarım sevmek için severim ölmek için ölürüm senin için BİTANEM!!!







Gittin şehir seni ağlayarak uğurladı, şimdi yağmur durdu ya içimdeki özlem ?







Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, O da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur.







Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana, akşam ayazında titrersen güneşi getiririm sana, eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...







Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...







Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!







Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...







Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni







Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.







Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman... Tıpkı gözlerindeki huzur gibi...







Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.







Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Seni çok seviyorum.







Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.







Sen var ya sen aynı sigaram gibisin. Dumanı gözlerin? Külü dudakların... Yalnız aranızda bir fark var sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun...







Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanın bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.

Whatsapp Button works on Mobile Device only