Harbi Sözler

 Harbi Sözler


Kan bağı neye yarar can bağı olmadıktan sonra.
*Dert Sofrasından ßal Yedik Baş Verdik ßaş eğmedik..!


Sabır çok can acıtır fakat kefaretidir beklediğinin.. Çünkü yalnızca ucuz olandan vazgeçilir.


İnsan Diyorum; Pekte vefalı bir varlık değil..


Asıl gerçek insanların görmek istedikleri değil görmek istemedikleridir.


Donmuş ıhlamur dallarında üşüttüm özlemimi! Isıtacak nice 'sen' varken içimde! Sensizlik; Baştan aşağı densizlik


"Hiçbir şey göründüğü, hatta yaşandığı gibi değil. Her şey hatırlandığı gibi.."


İnsanlar ne kadar zeki olursa olsun, sevdiği kişinin bir sözüne kanacak kadar aptaldır aslında.


Yazdıklarım Sana Dokunuyor Değil mi ? Çünkü ; Sen Yazdıklarımı Okuyorsun . Ben Yaşattıklarını Yazıyorum .


Olur olmaz kişilere içini dökersen, döktüklerini toplamak yine sana düşer.


Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa; ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma.


Sen ne kadar zalim olursan Olur Acıtsanda Yüreğimi Seviyorum Seni


İnsana en çok koyan sandığım kadar değerli değilmişim düşüncesi


AŞK ! Tanımadığın Birine Bağlanırken, Tanınmayacak Hale Gelmek Demektir.. AŞK ! Bir Anlık Mutluluk Uğruna,, Bir Ömür Keşkelerle Baş Başa Kalmak Demektir..


Seni seviyorum! Diyen dillere değil, senin için ağlayan gözlere inan


Zor ise sev ama sevmiyorsa zorlama.


Fırtına ne kadar sert eserse essin, kayadan alıp götüreceği sadece tozudur.


İnsanlar vardır sevginin en yücesine layıktır! İnsanlar vardır sevginin en yücesini versen de aşağılıktır.


Hala çözemedim uzaktan mı adamsınız yoksa adamlığa mı uzaksınız


Mutluyken görmezden geldiğin şeyler, mutsuzken canını yakar.


Öyle masum durduğuma kanma sakın şafak karanlık olsa da “firarım” yakın.


Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim, anlayana çok anlamayana az gelirim.


Bedeninin değil, aşkının, sevginin talibi olmuştum sadece.


Terkedeni terketmek ßüyük zevktir ama seveni terk etmek en büyük kahpeliktir!


Önemsedikçe yitirdiğin insanlar var


Sadece aklı başında olanlar, deli olduklarını kabul ederler!


Kadınlarla asla savaşmayın savaşı kazansanız bile onu kaybedersiniz.


Der misin ki bir gün: ”İnşAllah çok bekletmedim seni.."


Kalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur.


"Uzakta olsa bile kalp anar sevdiğini her an.."


Bir erkeğin namusu sözleridir. Onlarda yalansa o erkek namussuzun önde gidenidir.


Yabancı bir şarkı gibiyim, dinleyenim çok, anlayanım az.


Terk edeni terk etmek büyük zevktir ama seveni terk etmek en büyük kahpeliktir!


Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi. Yunus Emre


Dertlendiğimizde Memleketi.. Yakmamak İçin.. Sigara Yakıyoruz.


Ağızdan çıkan söz, silahtan çıkan kurşun gibidir! İkisi de öldürür; biri bedeni, diğeri ruhu!


Herkesle konuşmaya gerek yok. Bazılarına susmak lazım…


Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydı eger inan ki yeryuzune hic gunes dogmazdı


Etrafımda çok insan olmasın, etrafımdakiler insan olsun yeter.




Asla affetmeyeceğim şeyler arasında çok sevdiğim insanların olması oldukça hüzünlü.


Ahlakın yanına nezaketi, Maneviyatın yanına samimiyeti Koyabildik mi....? Bu dünyadaki en hassas terazi, İnsanın içidir…! . İbrahim Tenekeci


Hiçbir yaprak gözden düşen bir insan kadar hızlı düşmemiştir yere.


Gidişin bir ambulansın siren sesine benziyordu yol vermekten başka çarem kalmadı.


Boş ver! Yaşa gitsin. Çok düşünerek ya keyfini ya da keçileri kaçırırsın.


"İnsanlar diyorum; Sever gibi, önemser gibi, ilgilenir gibi, umursar gibi, arkanızda gibi, var gibi, hep gibi ama aslında HİÇ gibi."


Yenilmek diye bir şey yoktur! Tabi sen yoksan...


Yeni Günler Ne Getirir Bilmem Ama , Eski Günlerin Neler Götürdüğünü İyi Biliyorum. .


Eceli gelmeden içimizde ölen, O kadar çok insan varki..


Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.


#Kɑzɑ Gibiyim, Kimin #Bɑşınɑ Geleceğim #ßelLi Olmɑz


Eli kanlı olmak marifet değil, marifet delikanlı olmakta.


Şeref..Şahtır Şöhret...Piyon, Şöhretini Kaybedersen. İki. Puan. Gider ŞEREFİNİ. KAYBEDERSEN. OYUN......Biterrr


Ne seni unutmak için bir çabam var ne de aşkımı körükIeyen bir rüzgar… Ne seni görmeden durabiIecek kadar güçIüyüm ne de görmeye dayanacak kaIbim var.


Aşk bir hafıza oyunudur, önce unutan kazanır.


Bazılarının sesini anımsayamazsın ama söylediklerini hep dün gibi hatırlarsın.


Daha iyi görünen birini değil , Sana kalbini en iyi hissettiren birini seç...


Hayat sana güzel şeyler vermeyi bildiği gibi, onları almasını da bilir


Gittiğim eğer bensem, söyle bana kimden gittim? Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim... [Nazım Hikmet]


Bakıyorum da Herkes de Bi Hava Bi Çalım. Şunu Bilin ‘Herkes ARTİST olabilir.. Ama YÖNETMEN benim, istediğime ROL verir, istediğime de YOL veririm !!


Ben iyi Niyetimle Sadece Bir gün Kaybederim , Ama ; Sen Karaktersizliğinle Bir Ömür Boyu Kaybedeceksin !!!


'Eleştiri kaldıracak kadar büyük değilsen, övülmeye değmeyecek kadar küçüksündür.!'


Henüz minik bir bebekken öğrendiğimiz En önemli şey. Eğer bir şeyi istiyorsak , Biraz gürültü yapmamızın mahsurunun olmadığıdır..


Vücutlarımız , birbirimize en kolay verebileceğimiz şeydi. Asıl mesele , hayatımızı verebilmekti...


Huzur istiyorsan dürüst olmalısın. Çünkü yalanlar seni daima diken üstünde yaşamaya mahkum eder...


Sen uyurken dün gece, tan rengine boyadım okyanusları, en dik tepeden aşağı fırlattım sessizliği, haber verdim fırtınalara. Dönüp dolaşıp ulaşsınlar sana ve söylesinler seni ne kadar özlediğimi


Konuşmadığıma bakma, gelmediğin her gün bir harf eksiliyor ömrümden.”


Arsız güçlü olunca haklı suçlu olurmuş




Masalların bile düzenini bozdun! Hiç varsın, hep yoksun
Kenardan ben geceyim yol senin olsun, ben zehir içeyim su senin olsun. Bir sevgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tane de benim var haberin olsun.




Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm. Hüzün yakışmıyor ama: Gece sen yoksun ve ben buradayım.
İlkim Oldun Bu hayatta Sonum olucaksun Sevgilim Bunuda Unutma.
Tevbe etmek dururken, ümidini kesene şaşarım." * Hz. Ali ( as )..
Suçlamak anlamaktan kolaydır .
Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir. ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.
“Keşke şöyle yapsaydım belki severdi” deme. O senin için ne yaptı da sevdin sanki? Akıl işi değil, gönül sevdimi gerisi bahane. Cemal Süreya
Bu aşkın biletini istediğin gibi kes. Nasılsa gidiyorsun biliyorum. Git! Ama ardında ağlayan bir çift göz, paramparça bir yürek ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan; çek silahı daya alnıma! Titrersem, namerdim... Sen vurdun da, ben ölmedim mi gülüm... Sen vurdun da... Ben ölmedim mi gülüm...
Aşk; sandığın kadar değil, yandığın kadardır
Tek başıma değilim, ben ve ümitsiz aşkım var…
Adını sen koy, bu deli düşün, beni dümdüz eden o gözlerin, o esmer tutkunun.Belkide hiç yaşanmayacak o güzel günlere yanarım şimdi, Sensiz geçen günlerin matemi yakar içimi (
Kalpten kalbe bir yol vardır, görünmez. Neşet Ertaş
Bir çiçegin açmak için sebebler buldugu gibi yasamaya dair sebebler bulmak için yasiyorum bir gün gelir yasamak için bir sebeb bulamazsam ölmek için mutlaka bir sebebim vardir…
Denizi içerken maviler takildi bogazima, karaya vuran balik gibi çirpiniyorum. Mavi gözlerini özlüyorum.
Soru 1: Senin yüz fotoğrafın çekilecek; yüzünde yüz var mı? Soru 2: Senin yüz fotoğrafın çekilecek; sende çekilecek yüz var mı? - Özdemir Asaf
Bir insanın görüşleri değişebilir; ama yüreği hep aynı kalır.” F. Dostoyevski
Gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çabuk kirlenir. Cahit Zarifoğlu
ne cenazeler kaldırdık "seni seviyorum"lü sözlerden. Kürek kürek toprak attık nice yalana dolana. Mekanı cennet mi olur bilemem ama ben hiç fatiha okumadım yüreğimdeki mekanı cehennem olana..
Baktın olmadı; saat kaç olursa olsun ara, beraber unuturuz beni... - Serkan ÖzeL
Seviyorsan git ısır bence, köpek gibi sevdiğini o da anlasın
Zekasını beğendiğin biɾinin göɾüntüsünü meɾak etme. Zekasını kullanmayan biɾinin ise göɾüntüsünden etkilenme !..
iki kişi arasında kaldıysanız ikinciyi seçin, çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz ikincisi olmazdı
Hayatın en büyük trajedisi çok çabuk yaşlanmamız,ama çok geç akıllanmamızdır.(Benjamin Franklin)
Lafta ölçü bilmeyen edepsizlikte sınır tanımaz
Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.
Düşünmeden Konuşmanın Cecası Konuştuktan Sonra Düşünmeye Mahkum Olmaktır. HZ.Ali




İyi birisi olmak, insanın kendinden başka herkesin işine yarıyor.




Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)




"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!






Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf




Mesafe korkunç birşeydir.Özlüyormu, Unutuyormu, Düşünüyormu Bilemezsin
Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.




Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
Mehmet Yunus Aytek




Bir İnsanın Gerçek Yüzünü Görmeniz İçin Ya Çok Zengin Yada Çok Fakir Olması Gerekir






Akıllı olmakta bir şey değil, mühim olan o aklı yerinde kullanmaktır.






Ebedi saadeti, fani dünyada arayıp arzulamak, gafletin ve akılsızlığın en koyu halidir.
Yalan bu sevdalar Yalan bu gözyaşları Yalan bu ayrılıklar yalan Solan bir çiçekten Kırılan bir yürekten Başka ne var elde kalan Yusuf Hayaloğlu
Seni kaybettim galiba İki taşın arasında kaldım Bu, benim hatam değildi Seni ben çook geç tanıdım... Yusuf Hayaloğlu






Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık.


Dünyada ki hiçbir insan, başka bir insanı eleştirecek, kınayacak ve ayıplayacak kadar masum değildir.




Yaşamak lüzumlu olma sanatıdır, kendine lazım olmayan biri, hiç kimse için lüzumlu değildir.
Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok




Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum






Sevmek o kadar güzel ki ama her zaman güzel değildir. Çünkü; aşk her zaman gerçek olmuyor




Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim






Iyiyim desem yalan olur kötüyüm desem inancima dokunur en güzeli şükre vurayim dilimi belki ozaman kalbim kurtulur...




Yüreğine giden bir biIet kes, cam kenarı değiI can kenarı oIsun.








Günün her anında sen varsın yanımdaSenin gülen yüzün,parıldayan gözlerinDudaklarından her süzülen kelimeBeni benden alır götürür başka yere








Sensiz olduğum her an kalbim duracak sanki o an, sensin benim sözlerim aşkındır benim nefesim










Duydum ki kitap yazıyormuşsun sakin ben den bahsetmeyi unutma çünkü en güzeI KAPAK ben oIurum sana






GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?








Dünün HataSını Bana Sormayın ! DoĞruya yanLışa Kafanızı Takmayın ! ßakın DaLğanıza Canımı Sıkmayın...










Seni Sevdiğim kadar ibadet etseydim ; cennette köşküm olurdu…










Hayatındaki tek gerçek ben isem, Haydi kurban et bana hayatında ki tüm Yalanları..










Ömrünü Verecekmiş gibi Hayatınıza Girenler Ömrünüzü Alır Gider










Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme…Yanıma gel, Mevzu KALBİMDE!










Aşk kız arkadaşının dudağından öpmek kadar ucuzsa bende o aşkı satacak kadar şere..i.im










Sevmek öImektir bence, ben de sevmiştim öImeden önce.










Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf




Layık olduğun kadar sevilirsin, bir gün sevilmediğinde bil ki her şeyin suçlusu sensin












Her kadın özünde bir melektir. Bir erkeğin hayatındaki kadının melek veya şeytan olması onu seven erkeğinin elindedir. Kadınına cenneti sunan melek ile yaşar, kadınına cehennemi sunan şeytan ile yaşar.Kadından meleklik bekliyorsan, ona cennetini sunacaksın.Can Yücel










Sevmek’mi?Hiç duymadim… Gulmek’mi?çoktan unutum… Yasamak’mi?Oda’ne… Ask’mi?Buyuk bir yalan… Yalnizlik’mi?Işte o benim DUNYAM










Yapacak birşey kalmayınca,hiçbir şey yapmamak en doğrusudur kardeş!!!












Seviyorsan kimin ne dediğini boş ver. Hayatı boyunca kaç kez gerçek aşkı buluyor insan? Acı çeksen de tadını çıkart!”Grumpy Bear










Bir güneşe baktım,Birde sanaVe dedim kiBir Gün'EŞİM olacak








Mutlu bir çift gördüğünüz de Allah bozmasın demeyin!Çünkü Allah bozmaz, insanlar bozmasın yeter.








Anlamlı bir söze gerek yok, Anlamsız bir hayat yaşarken...










Merak etme gülüm beni şair yapan tek şey ne biliyor musun.... senin yaşatmış olduğunun sevgiden çok yaşatmış olduğun acıların verem olacak diye bekleme zehri bal yapmayı öğrendibu yüreko yüzden fazla batmazyokluğunvarlığında gülmeyen yüzün kadar...








Söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var. Kiminin yüzüne, kiminin gelmişine geçmişine...( Yılmaz Erdoğan )










Ve kadın ekledi;"Ne kadar adamsan, o kadar kadınım sana..










Çok uğraştım insanların söküklerini dikmek için..AMA beceremedim kardeşsonradan anladım sökük kişilikte ise dikiş tutmazmış






Özlüyorsun, gülüşü aklına gelince salakça sırıtıyorsun; demi "biliyorum çünkü bendede oluyor...








Bir varmış bir yokmuş' derken, akla hep masallar gelir. Oysa, gerçeğin ta kendisidir...T.Tuğba Baş










"Canım acıyor. Saç uçlarıma kadar, canım acıyor. Susuyorum. Seni çok özlüyorum ve sen bunu bilmiyorsun












Yavaş yürüyor olabilirim,ama hiç bir zaman geriye doğru yürümedim kardeş!!










Merak etme yormayacağım seni..Aşk'ta özlem'de hasret'de benim..Kendi yükümü kendim çekerim..










Sen ağaç baltaya ne demiş bilir misin kardeş?Ben senin beni kestiğine değil,Sapının benden olduğuna üzülüyorum!












Bir insanı çöplükten çıkarabilirsin. AMA o insanın içindeki pisliği çıkaramazsın yeğen..












Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!Dostundan gelen ihanet..Düşmanından gelen merhamet..












Hak edene haddini bildirmek! Fakir giydirmek kadar sevaptır.










En iyi soygunlar girerken değil çıkarken bozulur yeğen. Haydutlar öyle iyi planlar ki girmeyi nasıl çıkacaklarını unuturlar. Çıkacaksan hemen çıkacaksın yeğen yoksa çekerler yoksa seni içeri.








Güvercinin boynundaki o kırmızımtırak tüyler vardır ya, bir kere taktı mı güvercin o tasmayı boynuna başka birisini sevemezmiş, ama bazen fazla sevgiden güvercinler birbirlerini de öldürürlermiş, birbirlerinin gırtlağını deşerlermiş fazla sevgiden, o yüzden o kızıl tasmaya da güvercin gerdanlığı derlermiş.








Madem bu kadar çok sevdiniz birbirinizi bakalım kim takacak o gerdanlığı boynuna... Madem ikiniz de hasmımsınız artık geldik sınavın son sorusuna. Biriniz ölürse diğeriniz sağ çıkacak buradan, bakalım kim daha çok seviyor diğerini... Kim takacak o gerdanlığı boynuna










Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.












Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..












Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş










Kalabalıkta artistlik çekenin,tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!








Gömleğin ilk düğmesini yanlış iliklersen hepsini açmak zorunda kalırsın. Belki Cebimizde Yoktu Harçlık , Belki Hep Parasız Dolaştık ;- Ama Ne Olursa Olsun Kardeşlerimizi Satmadık












Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı karanlığın var, alt tarafı simsiyah sın. Alt tarafı üç-beş yıldız ve yalancı bir ay şavkı Ve hepsi hepsi sabaha kadarsın.. Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı yalnızlığım var, alt tarafı yaşandıkça günahsın. Ve hepsi hepsi, Onun beni düşünmediği kadarsın..










Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşiDüşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz








Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık ,Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular










Bu sene de değişen bir şey yok,,Yazlar sıcak ve kurak, bazı insanlar yine yavşak yine yavşak.






Hayallerimiz hep görücü usulü oldu ,- Geldiler...Gördüler...Aldılar ve Gittiler










Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter










7 Kocalı Hürmüz gibi dolaşıp , Aile Kızı gibi davranmaya çalışan Kızlar ..!- Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yerde kalmamış hani










Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur








İşi bitenin gidişine mi söveyim ;- Yoksa işi düşenin gelişine mi ?










Sevdiğin İnsanları Kaybetmeye Alıştığın Zaman ,- Hayat Önemsememeye Başlıyorsun












Çakallarla Uğraşacak Vaktimiz Olsaydı, - Veteriner Olup İti Köpeği Tedavi Ederdik










İntikam Almayı Sevmem .Ama Ödeşmek Adettendir










Hayat Bize Hiç Yeşil Işık Yakmadı ,Sıkıntı Yok Bizde Zaten Hiç Kırmızıda Durmadık .










Bazı İnsanlar , Ayakkabı Mağazası Gibi ;Her Numara Var










Alemi alem yapan üç beş çakal sa ... Krallık bize yakışmaz..














Dert Sofrasından bal Yedik Baş Verdik baş eğmedik..!








Satmadık dostumuzu, bildik Hasmımızı..Kapatmadık eskilerden kalmış Yaramızı. akıtırız yar Uğruna Kanımızı..bilsinler ki : Krallar ölmeden bırakmaz Tacını…












PAKETİMDE Kİ SON SİGARAYLA SİLAHIMDA Kİ SON KURSUNU SENİN İÇİN AYIRDIM.SENİ DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMAN SİGARAYI YAKARIM SENİ UNUTTUĞUM ZAMANDA SON KURŞUNU KAFAMA SIKARIM!












Yüreğimde Müebbet Aşkın Emaneti. Gönlüm Kırgın Ve Yaralı.Seni Unuttum Sanma Bu Gönül Hala Sana Sevdalı Ama Bu Yürek Seni Aramayacak Kadar DELİKANLI












İNSANLAR VARDIR SEVGİNİN EN YÜCESİNE LAYIKTIR!!!İNSANLAR VARDIR SEVGİNİN EN YÜCESİNİ VERSEN DE AŞAĞILIKTIR










Elbet yaptığım her işin sebebi varkısmen doğru cismen yanlış pozisyondasınismen hafızamda fakat listemde en son sıradasın.










Bizde sabah olmaz, Bizde güneş doğmaz, Biz isyankarız kızım bizle dost olmak size yakışmaz ... Toplumda Hep itiliriz Sanma ki buna istekliyiz, biz Sadece Sevdiklerimizin eseriyiz ...










BEN SENLE TOPRAĞA GiDERİM DiYENLERi ÇOK GÖRDÜM. BEN ÖYLE DiYENLERi TOPRAGA HEP YALNIZ GÖMDÜM.

Whatsapp Button works on Mobile Device only