Komik Sözler-Komik Mesajlar

 Komik Sözler Komik Mesejlar

10 kasım
 

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

İki Çeşit Uyku Vardır 1 Gece Gelmeyen 2. Sabah Gitmeyen Nolacak Bizim Halimiz..


Bir soyguncu bankayı soyduktan sonra kasadaki elamana sorarar sen beni bankayı soyarken gördünmü der.-evet gördüm der hırsız adamı alnından vurur.sağ taraftaki çifte döner siz beni hırsızlık yaparken gördünüzmü der adamın gözleri parlar -ben görmedim ama karım gördü der :)

Hem yarasın hem yarabandı.

Adamın biri şoka girmiş karısıda migrosa.

Çeyrek altın 152 lira olmuş.. Bir kez daha sünnet olsam, gelir misiniz?

Sevgilim olduğunda, birden bire artan kısmetler için çok acayip küfürlerim var. Yalnızlıktan ölürken neredeydiniz? Laann!

Ayakkabıcı sıkıyorsa alma dedi, bende korktum aldım

Arabada Emniyet Kemeri Takmak Zorunluyken Otobüste Milletin Ayakta Gitmesini Bana Bi AçıklLayın:)

Geçen Evlenen Kuzenime .. Evlilik Nasıl❓ Ben de Evlensem mi ki Dedim🤔 Evlen Tabi❗️ Senin Benden Mutlu Olmaya Hakkın Yok Dedi:)

Haberin yokken sana küsüp dayanamayıp geri barışıyorum ben.:)

Taksici ‘3 lira bozuk yok, hakkını helal et’ dedi. Ben de ‘3 liralık daha sür’ dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.

Eve nasıl gidiyorsun ? + Metroyla sen ? - Çokonatla

Sensiz bir dakika, 60 saniye gibi geIiyor :S

İlla hayattan bir ders çıkarılması gerekiyorsa matematik dersini çıkaralım.Herkes kurtulsun

askım hiçbir espirime gülmeyince dayanamayıp sordum niye gulmuyosun dıye : benseninle cidi düsünüyorum dedi güzelmiş:)


Çatlak bir kafanız varsa eğlenmek için başkasına ihtiyacınız yoktur.

Türk gençliğinin müzik hayatı, blok flütten müzik defterine damlayan salyayla başlar

Şu hayatı; sarıp sarmalasakta mı yaşasak... Sallayıp TIN'LAMASAKTA mı yaşasak.. KARAR VEREMEDİM.:)

Seviyor ama gelmiyor dimi öküz de öyledir,trene bakar ama binmez.

"Sen günaydın demeyince sabah olmuyor" yazan var. Valla gayet oluyor sabah. Bak oldu eşek gibi kalktık biz. Güneş de var, gökyüzünde.

İngilterede ki çöpçü bile ingilizce biliyor ben hala neyse sakinim..

Geçen sene Ramazan ayında iftara göturucem diyip belediye çadırına götürdüğüm sevgilimden ayrılalı tam bir yıl olmuş..


Ben hikaye yazarım,Ebru Destan:)

Allah`tan hayatımdaki hiç bir şey yolunda gitmiyor da bir terslik olacak diye korkmuyorum, endişelenmiyorum😂

O sana sadece "selam" yazar, sen "seni seviyorum" dedi zannedersin. Çünkü ona aşıksın, çünkü malsın..

Yaşlı Bir Kadına Çarptım Nedese Beğenirsiniz.(Allah Ciğerin Ağzına Gelmeye Yavrup Zifiri Katran İçmeyesin,Tekerlere Sıvanmayasın (Şaka Değil) 

Masada hangi örtü kulanılmaz ? -Bitki örtüsü 

100 Kadına hayatta yapmak istediği 100 şeyi soramadık, çünkü birinci sorduğumuz kadın hala susmadı 

Suyun 7 TL olduğu restorantlar varmış. Boğazıma birşey takılsa bi köşeye çekilirim sessizce ölmeyi beklerim lan..


Ben çorabımın tekini aramaya üşeniyorum,ruh eşimi nasıl bulayım 

-Denizaltının bir üst modeli nedir ? -Tabiki denizyedi 

-Goool top ağlarda-Ben ağlamazmıyım

Temel 60 katlı bir gökdelenden aşağıya düşmüş. 50-40-20-10-5-4-3-2 derken 1.kata geldiğinde aklından şu geçmiş : – Allahım sana şükürler olsun. Bu kata kadar ölmeden geldiysem zaten 1.kattan düşsemde ölmem :) 

Baba - Efendim oğlum + Ayyaş ne demek ? - Ayyaş şu karşıdaki 2 tane ağacı 4 ağaç olarak görmektir + İyide orda 1 tane ağaç var baba. :/ 

Kanka ne yapıyon +Telefonla konuşuyorum knk -aa sizin telefon konuşuyor mu.


Hastanede hemşire kan değeriniz düşük diyince utanıp başımı öne eğdim çıktım. Fakirlik damarlarıma işlemiş resmen. Kanımda bile değer yok:) 

Adamın biri yolda yürürken oynayan bi kazan görmüş ne demiş ? - İyi oynayan kazansın . 


Saçının bir teli için dünyayı yakarım diyen adam, o saç yemekten çıktığında kadının dünyasını başına yıkıyor..


Benimle sorun mu yaşıyorsun sorun yaz boşluk bırak,sonra o boşluktan kendini aşağı bırak bakalım sorun felan kalıyomu:) 

nasipten öte köy varsa konum atın. 

Sevgilisi olmayan bir adım öne çıksın da Kime yurucegimizi bilelim😁 

+ Pardon Yanlış Numarayı Aramışım - Yanlış Numara diye Numaramı olur GeriZekalı 

'Dur! polis'' kelimesini anlamıyorum. Adam zaten polis olduğunu bildiği için kaçıyor />:D 

Keşke hayatımızda canan karatay ın soyadının tersi gibi yaşayarak zayıflasak:.) 

-kanka kartopu oynayak mı +bu soqukta mı -haklısın yazın oynarız :)))) 

-anne yemekte ne var -allah ne verdiyse matematikten kaç aldın -hoca ne verdiyse 

Arap kanaIında maç izIiyorum spiker ne derse babaannem Amin diyor :)) 


Evde yalnızken içerden bir ses gelince, elime bıçak alıp evi dolaşıyorum ki birini görürsem korkudan kendimi 27 yerimden bıçaklayabileyim.. 

Hayata küstüğüm felan yok,sadece muhattap olmuyorum 

Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık..

Baktın aşık oluyorsun hemen ölü taklidi yap:)

Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık. 

Aşkım üşüdün mü ?+ Hayır aşkım neden ?- Üşüdüysen sarıl diycektim+ Dondum ya çok soğuk oldu birden- Gel gerizekalı gel


+sen varya,benim yeryüzünde bulduğum tanrımsın. -sende benim hindistanda bulduğum tanrımsın. -hindistanda öküze tapıyorlarmışta. 

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır. 

Her Anne Güzel Çocuklar Doğurur Aslında Ama Benim Annemin O Zaman Sorunları Varmış :) 

Türkiye nin genetik bilimi; babayı kızdıran çocuk anneye, anneyi kızdıran çocuk babaya çekmiştir. 

Keşke bu dünya'ya hiç gelmeseydim diye isyan eden ergen, geldiği yere geri sokulurken feci şekilde can verdi.. 

Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler 

Hafta sonu geldi diye sevindik.. Sevindikde ne oldu? Bak pazartesi geldi napacaz alarmı yine sabahın körüne kuracaz... Kalkacaz Yazık... Ne çektik Senden be.! 

Maaşın ne kadar çok olursa olsun,naaşına bir pamuk yeter 

Hobi'lerin neler dedi ? ..... ÇAY içmek dedim ..... Fobi'lerin neler dedi ? ..... ÇAY içmemek dedim 😄 

Adamın biri varmış ikinci dönem kurtarmış.. 

Kadın derin , Adam yüzme bilmiyor..:) 

Eski sevgilinin geri dönmesini istiyorsan hala seni seviyorum diye mesaj at dönerse senindir dönmezse halama attım dersin 

Eli olmayan babaya ne denir? - Noel baba 

Bir insanın yılda ortalama 3-4 sevgilisi oluyormuş, bu duruma göre ben insan değilim.

Amerikada kırmızı ışıkta geçmenin cezası 500$ + 1 gün psikolojik tedaviymiş. Bizde geçmemenin cezası arkadaki şoförden dayak + 1 gün yoğun bakım.. 

Dondurma yemek gibiydi seninle konuşmak. tıpkı yoksun dedigim de yok olmandı herşey. 

Bir kadınla kavga ederken ilk olarak "sessiz kalın" olmaz ise "ona haklı olduğunu söyleyin" oda olmazsa "yere yatıp ölü taklidi" yapın.. 

HEY GARSON; BANA KALBIM KADAR YANIK BIR DÖNER, DÜŞÜNCELERIM KADAR KARIŞIK BIR SALATA, VE ACILARIM KADAR KOYU BIR KAHVE GETIR. 

Hayatım sandığın kadar değil sıradan, yakalayamazsın bu gülüşleri çekil aradan. :) 

Azrail bile ayağıma geliyorsa sen neyin tribindesin? Bak bak laflara bak, sanki 8 kere ölüp dirilmiş.. 

Bu sene de değişen bir şey yok,,Yazlar sıcak ve kurak, bazı insanlar yine yavşak yine yavşak.

Yalan söyleyenlere kızmıyorum yeterki beni inandırsın sanata saygım sonsuz 

Bu işler öyle telefonda olmaz, yüz yüze görüşelim. + Tamam o zaman görüntülü arıyorum.

Alo!Kimle görüşüyorum -Benle +Tamam kapat Allahın cezası 

Canım sıkkın biraz, yalnız kalmak istiyorum, Face'den çıkabilir misiniz lütfen hepiniz.. 

Havaalanında güvenlikten geçerken 3 kere öttüm onu çıkar bunu çıkar derken striptizcilere döndüm şuan 

Şimdi bana kaybolan yılları mı verseler ben yine kaybederim..!

Yağmurda ıslanan hatun tatlılığı diyeceğim ama ne tatlılığı anasını satayım bildiğin sıçan… 


“Dondurmadan bedava çıkmış erkek çekiciliği” diye bir şey var mı arkadaşlar? Benim tek numaram bu. Bir umut işte.


Bugün aç yatıp bütün komşuların cennetini kitlemeyi düşünüyorum…

Allah'ım varsa artık şöyle sevilmelik, verilen değeri hak eden biri önerebilir misin? Teşekkür ederim. 



Telefonum 2. kattan yere düştü. Neyse ki uçak modundaydı

Saç kremini şuan diye satın alan güzel adamlardık biz..

Bi otobüste kaynanalar bi otobüste gelinler pikniğe gidiyorlarmış kaynanaların otobüsü devrilmiş hepsi ölmüş bütün gelinler oynamaya başlamış bi gelin ağlıyormuş neden agliyorsun die sorduklarındada ' ben kaynanamı evde bıraktım demiş'

Hayata iyi tarafından bakmayı denerken ayak serçe parmağımı masaya çarptım.. 

Kızın boyu 1.50, sen benim sinirli halimi görmemişsin diyor. Ya biz seni göremiyoruz ki hallerini nasıl görelim?

Ben ne zaman tuvalete girsem üst kattaki amca da giriyor. Sıç ortağım oldu adam…

SANA BIRSEY SOYLEYEYIMMI? BIR DAHA BENI RAHATSIZ ETME. BENIM PISLIKLERLE ISIM OLMAZ. ALLAH KAHRETSIN SENI.HAYATIMI MAHVETTIN ALCAK SIGARA…

Diyet ekmeği gibiyim bugün, ne tadım var ne tuzum. :)

Fuzuli'ye sormuşlar sevmek mi daha güzel sevilmek mi "sevişmiyorsan" ikiside Fuzuli demiş

Külkedisi ne yapsın, kendisini ancak ayak numarasından tanıyabilen bir salağı. :)

bir aslan size 'seni seviyorum' diyorsa sakın inanmayın! Çünkü aslanlar konuşamazlar.

KALBIMI VERDIM ONA SAKLASIN DIYE,BUZDOLABINA KOYMUS SALAK;KOKMASIN DIYE 





misafirliğe yırtık çorapla gittiğinde ayakkabı'dan ev terliğine geçis hızına "işık hızı" denir :):)

Ders Bosch mu? Cevap: Hayır Arçelik. 

Bir daha dünyaya gelsem cilalı taş devrinden bu tarafa geçmezdim. İş yok, para derdi yok, gir mağaraya yat uyu. Miss gibi.

Biz 7 arkadaş birleşip iphone6’ya gireceğiz. Kabul olur inşallah -Âmin.

AŞK BİR MUZ KABUĞUDUR , DİKKAT ETMEZSEN AYAĞIN DEĞİL , HAYATIN KAYAR… 

Aferin kirpik,Gözüme girdin...

Çekici olan kızlara sesleniyorum, lütfen o çekici bırakın artık. 


Çukura düş, Denize düş, Boka düş, Ama sakın aşka düşme!

Umduğumla bulduğum arasındaki fark ile, dünyayı iki kere dolaşırım.

Bir kadın güzelse kork, güzel ve yalnızsa daha da kork; güzel, yalnız ve kırılmışsa hemen ölü taklidi yap..

Kafam rahat etsin diyorsanız, altına yastık koyun.


Normal şartlarda iyi biriyim de, şartlar her zaman normal değil.

Hem sevgilim yok hem şarjım bitiyor. Saçmalığa bak.

İnsanı 2 şey ayakta tutar, biri sağ ayak, biri sol ayak.

Hayat felsefem; bir şeyler yolunda gitmiyorsa, yolu suçla.

Aşk bakmakla olsaydı en büyük aşkı öküzle tren yaşardı.

Künefeye benziyorsun dışın tatlı fakat için kaşar.

Delilik öyle kolay olmuyor.Ben yıllarımı verdim:)

+Seni seviyorum -Bende seni +Ee şimdi neyiz -Elhamdülillah müslümanız :) 

Eski sevgilim, marketten hıyar aldığımı görünce; aynı sen dedi… Şimdilik yanıt vermedim ama elbet evde kaşar bitecek 


Aslında gözlerim kahverengi, Güneşe bakınca Ela, Sana bakınca fena oluyorum :)


5 Duyu Organı Varken Hala Lafı Kıçından Anlayan Varya Pes:)


Kör ebe oynamak gibi aşk hepimiz kördük ebemizi gördük...


Geçen Gün Doktora, gittim bobregimde kum, kalbimde seni buldular!...


Eczanelerden çıkarken 'tekrar bekleriz Lafı beddua değilde nedir


İki Türk Çift Beraber gezerkenKız erkeğe döner şöyle derBana öyle Bir şey Söyleki Kalbim Daha Hızlı atsın Erkek: Baban arkanda...


Kaç Promil gerekiyor, İKİMİZİ çift görebilmek için?



Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam

Ask sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir


Aşk Bir Oyunsa Aldatmak Ne Oluyor Oyuncu Değişikliğimi...


+Alkollü Araçmı Kullanıyorsunuz? - Hayır Benzinli :D


Nerdesin diye soruyor ise bir kadın,koordinat vermenize lüzum yok..!'Bir ömür sendeyim' demeniz yeterlidir.



Dünyanın en büyük yalanı : – Onlarında size selamı var :)


Her gece resmine bakmadn yatamıyorum (illa Tükürücem yani :)


Oturmuş 101 Oynarken Terlik geldi Aniden Gözümden Vurdu Beni Keskin Nişancı Annem


3G felan hikaye En iyisi 3y
Yatak
Yorgan
Yastık


Hayatta Tek Gerçek Var Kariyer.Erkek Çalışır Geitirir Karısı Yer


Allahım Sen Onu Benim Elime Düşür Gerisini Ben Hallederim :)



Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..



Ben koca bir Dünyayı Bir 70 liğe Sığdırmışım ,sanada ,sığdırım Sıkıntı Yok


Kalbimle Gurur duyuyorum Aldatıldı,ihanet edildi,çalındı,kırıldı,parçalandı,Ama yinede yılmadı on numara Çalışıyor aslanım :)


Seni gördüm göreli
Başım belada
Dün gece seni düşünürken
Kalmışım helada


Ya Hataların Yüzleşir Yada Hataların Yüzsüzleşirsin Cahil Olmak Ayrı Pislik olmak Ayrı.. :))


Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.


Adam Olana Notunu Eşşek Olana Otunu Veririz

Akşama kadar facedemi takılıyorsun diyenlere hasta oluyorum;Sanki dışarıda kendileri modern tıbbın temellerini atıyorlar..

Fenerbahce'nin ettiği tnasferlere şaşırmadım.
çünkü her kadın üzüldügünde alış verişe gider...
Hani İnsan vardır.kızamazsın,seversin,gülersin üzemezsin, bazen nefret edersin ama atamassın ya işte o benim kanka


Gitmek İsteyenin Elini Sıkı Sıkı Tutup Sonra Birden Bırakın Ozaman Daha Hızlı Giderler


Allahım kendim için bişey istiyosam namerdim anneme tatlı karizmatik bi o kadarda yakışıklı bi damat nasip eyle aminnn :)


Ben gidiyorum.-Nereye+Senden uzağa.-Neden+Koşa koşa gelip sana sarılmak için..
Şurubun prospektüsünde “2 yaşın altındakilerde halisünasyona sebep olur” yazıyor.İçen bebek söyledi heralde..


OGLUM MUJDE SANA IS BULDUM! NASIL IS,BUFEDE YEDIGUN VERECEKSIN...


+Adın ne? -Gözde su. Senin adın ne? +Burunda sümük


5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.


Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp pararça oldu. Hay ben böyle modun..


Eğer bir kızın profil fotoğrafı belden yukarı ise boyu kısa,omuzdan yukarı ise şişman,sadece gözleri görünüyorsa kaçın..



Aradığınız kişiye Ulaşamıyorsanız Sorun Hatlarda Değil (Yediği Haltlardadır)..


Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..


YA AŞKIMA KARŞILIK VER YA DA ARKANDAN ESKİTTİĞİMAYAKKABILARIN PARASINI-:))))))))))


bir tane kadın yatmış kocası gemi ::


İn dereye düzee bak,Aynadaki yüze bak,Kız beni beğenmezdin,Aldığın öküze bak!



Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.



Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok


İnsanlardan sıkıldım "Hayvanat Bahçesine" ziyarete gidicem diyen kişiye, tabii "Akraba Ziyaretleri" önemli dedim..


11 yaşındaki bir kız "kokusunu özledim." yazmış. Verin şunun kokulu silgisini, yazıktır..


Biz şimdi inek sütü içiyoruz ya, e ineğin buzagısıda aynı sütü içiyo.. biz şimdi onunla şüt kardeşmi oluyoruz? Kafam karıştı .


90dk maç izleyip 90 dk da yorum dinleyen ,hanımı 10dk dinlemeyen beyler İlla top sektirerek mi komuşmalıyız..

Sen saçlarının ucundan 0.00012 mm kısalt, bende bunu farkedemediğim için öküz olayım. Çok haklısın valla. Allah benim belamı versin.

Ortak facebook hesabı kullanan karı koca dün boşandı, mahkeme kararıyla facebook hesabı anneye verildi, baba ise cumartesi ve pazar günleri, hesabı görebilecek


Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..


Çakmaklara GAZ ,Telefonlara ŞARJ,Çapkınlara DAYAK farz....


Biz dosyayı kaydederken "asdadasdds" diye kaydederdik. Şimdikiler öyle gülüyor ne ilginç..


Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp paramparça oldu. Hay ben böyle modun..


11 yaşındaki bir kız "Kokusunu özledim." yazmış. Verin şunun kokulu silgisini, yazıktır..


Bütün gece ağlamaktan helak olup ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi güne devam eden canlıya kadın denir.


Bülent Ersoy'un kullandığı iki takma kirpiği alıp birleştirsem evi süpürürüm lan..



Peki ya kan grubu az bulunan insanların kendilerini seçilmiş sanmaları? Yarın kana ihtiyacın olsa geberip gidecen lan hava atmak senin neyine?


O değilde; okul koridorlarını podyum sanan kızlar var..


Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin..


Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?



Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..



Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..



Aşk acısı ne ki, g*te değen soğuk klozetin yanında..



‎3 günlük dünyada, bir haftalık hava durumu özetinin verilmesine anlam veremiyorum..


Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..


+ Kızım derslerin nasıl?
- Uff sanne be slk .s .s
- Baba vurma baba.



Ya buzdolabını kapattıktan sonra ışık sönmüyorsa..



Sevgilisiyle fotoğraf çekilenleri çok kıskanıyorum sonra fotoğrafı şikayet ediyorum falan..



Millet arabasıyla okula gelince hava olur, ben 110 milyarlık kamyonla gidince kıro oluyorum..



‎15 yaşındaki bir kız Facebook durumuna "off keşke yarın sabah aşkımla uyansam" yazmış. İçtiği süt dokundu heralde..



- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.
+ Öğlen kalk o zaman..



+ Bazi kızlar makyaj yapar bazıları ise sadece güler -ZAAAAA XD AHUAHUAHU + Allah askina sen makyaj yap..



Halbuki takdir alana 5 ay, teşekkür alana 4 ay tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.


Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan
bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir..


Ailemi yokluğumla terbiye etmek için 6 saattir eve uğramıyordum. Az önce gittim, sen dışarda mıydın dediler..


Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..


Sana 5 dakikaya kadar oradayım demedim mi? Sen ne diye her yarım saatte bir arıyorsun..


Ipad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alacam..



Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller..



+ Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?
- Hayır.
+ Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.



Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar. Yaşasın tam bağımsız ruh hastaları..



Peki ya kan grubu az bulunan insanların kendilerini seçilmiş sanmaları? Yarın kana ihtiyacın olsa geberip gidecen lan hava atmak senin neyine?



O değilde; okul koridorlarını podyum sanan kızlar var..



Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin..



Sevgilim. iyi ki varsın gerçekten. Sen olmasaydın; isim şehir oynarken hayvan kısmına kimi yazardım ben?



Müziğin sesini biraz daha açar mısın? Diyen komşu hayalimdeki komşudur..



Profesyonel fotoğrafları olan kızdan korkarım ben. Çok değiştiriyor hatunu. fotoğrafta bakıyorsun adriana lima, cam açıyor kibariye..



Aşk acısı ne ki, g*te değen soğuk klozetin yanında..



‎3 günlük dünyada, bir haftalık hava durumu özetinin verilmesine anlam veremiyorum..



Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..



+ Kızım derslerin nasıl?
- Uff sanne be slk .s .s
- Baba vurma baba.



Ya buzdolabını kapattıktan sonra ışık sönmüyorsa..


Sevgilisiyle fotoğraf çekilenleri çok kıskanıyorum sonra fotoğrafı şikayet ediyorum falan..


Millet arabasıyla okula gelince hava olur, ben 110 milyarlık kamyonla gidince kıro oluyorum..


‎15 yaşındaki bir kız Facebook durumuna "off keşke yarın sabah aşkımla uyansam" yazmış. İçtiği süt dokundu heralde..



- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.
+ Öğlen kalk o zaman..


+ Bazi kızlar makyaj yapar bazıları ise sadece güler -ZAAAAA XD AHUAHUAHU + Allah askina sen makyaj yap..


Halbuki takdir alana 5 ay, teşekkür alana 4 ay tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.


Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan
bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir..


Ailemi yokluğumla terbiye etmek için 6 saattir eve uğramıyordum. Az önce gittim, sen dışarda mıydın dediler..


Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..


Sana 5 dakikaya kadar oradayım demedim mi? Sen ne diye her yarım saatte bir arıyorsun..


Ipad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alacam..


Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller..


+ Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?
- Hayır.
+ Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.


Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar. Yaşasın tam bağımsız ruh hastaları..



Ben asla yakışıklı, zengin, uzun boylu, esprili, sevdiğine sadık biriyle evlenmem. Büyük konuşayım da başıma gelsin..


Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz..


+ Kızım derslerin nasıl?
- Uff sanne be slk .s .s
- Baba vurma baba.


Ya buzdolabını kapattıktan sonra ışık sönmüyorsa..


Sevgilisiyle fotoğraf çekilenleri çok kıskanıyorum sonra fotoğrafı şikayet ediyorum falan..


Millet arabasıyla okula gelince hava olur, ben 110 milyarlık kamyonla gidince kıro oluyorum..


‎15 yaşındaki bir kız Facebook durumuna "off keşke yarın sabah aşkımla uyansam" yazmış. İçtiği süt dokundu heralde..


- Doktor bey sabah kalkınca burnum kanıyor.
+ Öğlen kalk o zaman..


+ Bazi kızlar makyaj yapar bazıları ise sadece güler -ZAAAAA XD AHUAHUAHU + Allah askina sen makyaj yap..


Halbuki takdir alana 5 ay, teşekkür alana 4 ay tatil hakkı tanısalar bu ülkenin başarı oranları tavan yapardı.


Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan
bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir..



Ailemi yokluğumla terbiye etmek için 6 saattir eve uğramıyordum. Az önce gittim, sen dışarda mıydın dediler..


Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..


Sana 5 dakikaya kadar oradayım demedim mi? Sen ne diye her yarım saatte bir arıyorsun..


Ipad aldım, Steve Jobs öldü, Blackberry aldım BBM öldü. Şimdi gidip Justin Bieber CD'si alacam..


Eller kadir kıymet bilmiyor annem, kollar bacaklar falan biliyor da bu ellere öğretemedim, cidden salak bu eller..


+ Sana seni çok sevdiğimi söylemiş miydim?
- Hayır.
+ Sevmediğimdendir. Sevsem söylerdim.


Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''




+ Anne su faturası 263 TL gelmiş.
- Gelir tabi sabah akşam kalkmıyorsun o bilgisayarın başından.
+ Ama anne su...
- Sus cevap verme anneye!


Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa, ölmüş olabilir bi kontrol edin..


Eğer bir kızın fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın..


Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.


‎2 erkek aynı elbiseyi giyerse kardeş, 2 kız giyerse düşmandır..



O değil de lisede çıktığıyla evlenenler var. Benim lisedeyken çıktığım tek şey tenefüstü lan!



Sanırım İnternet Bana Aşık. Ben Giriyorum, Böyle Bir Kasılmalar, Bir Eli Ayağa Dolaşmalar, Yavaşlamalar Falan. Hadi Hayırlısı..


+ Aşkım İddiaya Girelim mi? - Neyine? + Kaybeden bıyıklarını kessin..


Şimdi arkanı dönüp gittin yaa... götün güzelmiş!


Ben karanlıkta Adriana Lima' ya benziyorum ha, ama böyle zifiri karanlık olacak..


- Oğlunuzun içkisi, sigarası var mı?
+ Var efendim.
- Tamam verdik kızı gitti. Sizde para çoktur..


ABD'de adamın biri baraja işedi diye 30 milyon lt su boşaltılmş. Biz de olsa belediye başk. o sudan içer ''bakın ölmedim" derdi..


Bizim zamanımzda elimize erkek eli değmezdi, diyen babaanneler; siz 13 yaşında evleniyormuşsunuz zaten 5 yaşında da elletmeyi verin..


Bayramlar 20-21 yaşındakiler için çok zor. Ne para veriyolar ne de para alıyorlar. Bu ne lan.


Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete..


Otobüste ilk defa oturma fırsatı bulan genç, basın mensuplarının sorularını yanıtlarken gözyaşlarına hakim olamadı.


Bir gün intihar edecek olursam, yıllardır misafir odasındaki vitrinde duran nikah şekerlerini yutarım..



Böcek görünce çığlık atıp ortalığı koparan mal; sen ölünce haşeratın sülalesi üstünde halay çekecek haberin yok..



Merhaba ben Saba Tümer 'ahahahahahahhaahhahahauahuaha​uhauhaaaaoaoaoaoahahaah'



Facebook gelişti diyolar ya yalan, hala mağara adamı gibi duvarlara yazı yazıyoruz..



Bir erkek bunalımı: Bunalım -Bunu mu alalım -Buna da mı alalım -Bunu niye alalım -Bunu bari almayalım -Bunu almam -Off bunaldım..



Karısını evde bulamayan adamın isyanı: "Saç düzleştiricisi hala sıcak, fazla uzağa gitmiş olamaz..


Bu yaz da Doktorlar'ı izleyip bitirirsem kesin cerrah oluyorum.
Kimse tutamaz artık beni..




Birde şu hayran oldukları ünlülerin sevgilsi olduğunu öğrenince üzülenler var. He lan he, olmasaydı seninle çıkacaktı zaten..




+ Rujun çok güzelmiş.
- Teşekkür ederim.
+ Tadına bakabilir miyim ?
- Çantamda var al ye.



Kalemin masadan yuvarlanırken düşmesin diye çabalarsın ama düşer. Alırken de kafanı masaya çarparsın ohh mis.



Ttnet kampanya yapmış. ilk 2 ay para almadan internet hizmeti veriyolar, sonraki 22 ay internet hizmeti vermeden para alıyorlar..


Biraz önce sivrisineğe Hilal Cebeci'nin köşe yazarı olacağını anlattım. Cevap veremedi tabi nasıl versin ölmüş hayvan


Az önce Hayko Cepkin'in Twitter profiline baktım da, adam gülme şeklini şöyle yapıyor '' .) '' adam bu sefer cidden haklı.


Temele sormuşlar: kariyer hakkında ne düşünüyorsun? Diye
Temel cevap vermiş: gerçekten çok doğru bir söz... Erkek çalışır karı yer.


Rimel sürerken açılan ağzın gizemi hala çözülmedi..



Bir kadın "Kaç yaşında gösteriyorum" dediğinde, bomba başında kırmızı veya mavi kabloyu kesmek üzere tercih yapan adam gibi hissediyorum..



Bella pencereyi açsa Edward girer. Feriha pencereyi açsa Emir girer. Biz penceremizi açsak anca Sinek girer..


-Adın ne?
+İlkay
-Ocak mı
+Defol
-Kızdın mı?
+Kızdım
-Sonra dan mı erkek oldun
+Kalk git burdan..


Böğrü açık kılları dışarıya fırlayan canavar tipli adamların bindiği otobüse 'Özel Hulk Otobüsü' denir.



Kadınları anlayabilmek için empati kuruyorum bazen; Dün arabamı 55 dakikada parkedip, Mango'da bi eteğe 1 saat 20 dakka öylece baktım..



Öf, Of'a göre daha feminen bir kelimedir. Üf ise daha feminen. Eğer İf olsaydı ki if eğer demektir.. Ne diyorum lan ben..



Sevgilisi tarafından terkedilen isyankar kurbağadan muhteşem bir şarkı; Beni benimle vırak..



- Kanka dışarı gelsene?
+ Gelemem, sevgilim kızıyor.
- Senin sevgilin mi vardı lan?
+ Yoktu dimi? Geliyorum tamam.



Doktor olsam hergün kendime rapor yazıp işe gitmem.
Beni gidi benii.



Kaybolmaya diye çıkıp, 30 yıl bakkala gidesim var. Yok lan böyle değildi bu..



74 yaşındaki anneannemin Ajda Pekkan yorumu: "Ben gençken bununla akrandık, şike var!"




Amca 60 yaşına basmış Twittera "ben seçilmem seçerim" diye yazmış, kesin hacca gidecekti, kurada adı çıkmayınca diyanete trip atıyor..



Şu "mal" kelimesi olmasa bazı insanları anlatmak için uzun uzun tarifler yapmak zorunda kalcaktık. İyi ki varsın "mal", sıfatın dibisin.



Rusça'da "sıkıldım" skuchayushchiy demekmiş...
Sıkılmam daha iyi..


Bittim, öldüm beni terketti artık o. İntihar etmekten başka çarem kalmadı. Evet evet tahmin ettiğiniz gibi 13 yaşındayım..



Karısının "Sen in aşağıda bekle ben hemen geliyorum." dediği genç adam, 38. yaş gününü apartman girişinde zile basarak kutladı..



Akşam yemeğinde; çorba çok sıcak olduğu içn dili yanan babası "aaaa'' diye bağırınca; ''Zaaaa'' diye gülen ergen, gözünü hastanede açtı..


müjde müjde artık cennete namaz kılmadan oruç tutmadan zekat vemeden girebilirsin nasıl mı? hemen bu numaraya 20 veya üzeri kontör gönder ve sevap kazan.Ayrıca günde 100 kontör gönderenlere cennet kapısı anında açılmaktadır.Ayrıntılı bilgi hacı ve hocalardadır


4) kadınlar en çok şu 4 hayvanı severler
1. gardolabındaki leopar kürkü
2. evinin önündeki jaguar araba
3. timsah derisi çanta
4.birde bunları alacak bir eşek 

Whatsapp Button works on Mobile Device only