Kızdıran Sözler-Kızdıran Mesajlar

 Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır. Düşünsene,Bi Sabah Vakti Erkenden Caminin Hocası Bi SeLa Okuyor,Ve Kendine Kendine Bugünde Biri Öldü Derken ,Selanın Sonunda Hoca İsmimi Söyler,



Sahi Üzülürmüsün, Gözlerinden İki Damla Yaş Akar mı Benim İçin???



Oğlumun adını mafya koydum, artık bir mafya babasıyım.


Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.


Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.



Şiddete karşı savaş açın! Şiddet yanlılarını kurşunlayın.



Ölüm korkusu sürekli değil mezarda biten geçici bir duygudur.



Son gülen sen olacaksın, çünkü geç anlıyorsun.


Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım



Bir soru sorabilir miyim bayan, ne kadar güzelsiniz?



Bende şeytan tüyü yok. Epilasyonla aldırdım.



Araba benim, benim üzerime araba, ama ben onun üzerindeydim o gün.


Çok güzelsin, umarım hep güzel kalırsın..! 



ilahi Azrail, sen adami öldürürsün



Selam. Ben Aydan Şener. Ben de dünyadan Neil Armstrong.



Bir soru sorabilir miyim bayan, ne kadar güzelsiniz?



Beşbin kere söyledim; abartmayı bırak.


Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor 


Whatsapp Button works on Mobile Device only