Nefret Sözleri-Nefretli Mesajlar


Çok özür diliyorum ellerini tuttuğum için, çok özür diliyorum gözlerine baktığım için, çok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdiğim için...




Hani insan ağlamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hiç gelmez! İşte o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!




Nefrete sevgiden daha çok güveniyorum çünkü nefretin sahtesi olmaz!




Seninle sonra eren aşkımıza hiçte üzülüp ağlamıyorum. Askimiz zaten bastan yokmuş ki. Geç anladımsa da, yıllardır yalan olan sevdandan, tam tersi, kurtulduğuma seviniyorum. Sana neye üzüldüğümü söyleyeyim mi? YILLARDIR SENİN UĞRUNA BOŞA HARCADIĞIM ZAMANA...




Yazık oldu bütün emeklerime değermiydi senin gibi KALPSİZE...




Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarım bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getireceğim ki Düşmanların bile senin için ağlayacak..




Al hadi hançeri eline vur hadi sırtıma acıma gülüm nasıl olsa Kahpelik son moda!!!




Hatırlasana o eski yılları seni ne çok sevdiğimi o zamanlar istemezdin çünkü başkasını severdin şimdi ne oldu yalvarıyorsun diz çöküyorsun ama başka kapıya sana verecek bir askım yok. Eğer çok istersen nefretim var...




Duydum ki başkasını bulmuşsun hayırlı olsun! Onu seviyorum demişsin ne güzel! Beni aldattığını söylemişsin ne çıkar! Sen aldatıldın gülüm naber?






3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kendini 10 kuruşluk hissedermiş. Simdi aynaya bak ve o 3 kuruşluk suratına tükür...


Bir daha mı? Çıkmaz sokağım olsan, tünel kazarım!


Görmez olurdu gözüm seninle, atmaz olurdu adımların bir gülüşünle, şimdi bir sözüne değil adına nefretim.


Vedalar ediyoruz, veda edilen habersiz. Vazgeçiyoruz, vazgeçilen habersiz. Nefret ediyoruz, nefret edilen habersiz.


Yüreğinin kalleşliği yansıdı mı o hayran olduğum gülüşüne.


Hani insan ağlamak ister de, gözlerinden yaş akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hiç gelmez! İşte o zaman ölmek ister, ecel gelmez! Nefrete sevgiden daha çok güveniyorum çünkü nefretin sahtesi olmaz!


Seni sırtından değil, hayallerinden vuracağım.


Cehenneme odun olarak giderim, ama sana dahada yanmam…


Seni Tanıdığım Gün yeniden Doğmuştum beni Aldattın ya Yeniden Doğduğum tabutun içine Soktun beni Senden Nefret Ediyorum.




İnsanlar vardır sevgiye layıktır! İnsanlar vardır sevginin en yücesini versen de aşağılıktır...!




Dudaklarımdan düşüremediğim bir sigara gibisin. Üstelik öyle bir illetsin ki bir sara gibi her daim uykularımda beni nöbet nöbet yoklarsın. Öyle uslanmaz öyle utanmaz nöbetlerine alışamadım. Her acıyı taşıdım da yüreğimde bir sensizliği taşıyamadım. Gittiğin gün o acı ile yaşayamam demiştin. Beden yaşadı da ruh toprağa karıştı çoktan... hiç yüzün gülmesin..NEFRETİMSİN!!!




Allah sana öyle bir ceza versin ki benim seni sevdiğim gibi sende bir başkasını sev ve o bir başkası seni sevdiğim kadar nefret etsin..




Düşman kelimesinin anlamını.. arkadaş sıfatıyla taşıyanlardan öğrendim...




Beni aradığın gün gözlerin yaşla dolsun, bensiz geçen günlerin haram olsun. Demiştin ki seni çok ama çooook seviyorum. Eğer bu sözün yalansa aşka lanet olsun!


Laf sokmaya kalkma kapak olursun, ugrasma etiket olursun, yavsama köpek olursun insan ol belki yanimda yer bulursun!




Aya baktım seni gördüm....sana baktım ayı gördüm :)))




Kimseye olduğundan fazla güvenme beyaz gülün bile gölgesi SİYAHTIR!!!




Ben ki senin için dünyaları yakacaktım. Sen tutup beni yaktın NEFRETİMSİN!!




Senden nefret ediyorum, beni ve benimle ilgili her şeyi geçmişi anıları bir kalemde silebilirsin. Uzak dur benden

Whatsapp Button works on Mobile Device only