Özür Sözleri-Özür Dileme Mesajları


BiIirsin affetmek gibi bir başka büyükIük yoktur… Ben de bir hata yaptım ve affına sığınıyorum… Affet Iütfen beni.




♥ Merhaba, öncelikle sizden özür dilemek istiyorum. Çünkü; bugün olanlar hiç kimsenin kolayca kabul edemeyeceği şeylerdi. Ancak size karşı duygularım çok yoğun ve sizinle sıkça görüşmek isteğindeyim... Eğer özürlerimi kabul eder ve bana bir şans daha verirseniz, lütfen olumlu bir mesaj gönderin!




♥ Benim için çok anlamlısın öyle ki senin bendeki yerin bu satırları yazmama sebep oluyor. Kabul edilemeyecek bir şeydi belki yaptığım ama sen de biliyorsun ki her insan hata yapar ve senden bir kereliğine olsun beni affetmeni diliyorum. Kalbindeki yerimi yitirdiysem, beni affetmeni bekleyemem. Ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Seni çok seviyorum.




♥ Bilirsin bir karıncayı bile incitmem... Seni de incitmek istemedim, inan ki istemeden oldu. Çoooook ama çoooook özür diliyorum senden...







♥ Günlerdir özrümü kabul etmen için mesaj yolluyorum... Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet! Tekrar yazıyorum.. Özür dilerim tüm olanlar için? Gerçekten çok üzgünüm?




♥ Senden özür dilemek için bana bir fırsat daha vermeni istesem ne dersin? Bu mesajla birlikte buluşmak ve konuşmak isteğimi dile getirsem, bana görüşme şansı verir misin? Umarım cevabın olumlu olur da beni çok mutlu edersin... Birtaneciğim seni çok seviyorum?




♥ Sağa dönüyorum olmuyor? Sola dönüyorum olmuyor... Yok nafile uyku tutmuyor... Çünkü aklım sende ve bugünkü kavgamızda... Bana kırgın olma istiyorum sevdiğim... Bu nedenle tüm kalbimle özür diliyorum! Bak uyku tutmuyor, haydi barışalım da güzel rüyalar görelim? Seni seviyorum!




♥ Mesajım yüreğimin en derin köşesinden geliyor? Bu nedenle şaka mı yapıyor diye düşünme sevdiğim? Kırgınlıklar kalksın istiyorum biriciğim. Özürlerimi kabul et!




♥ Özür dilemenin bir asillik olduğunu düşünüyor ve bugün buluşmaya gelmediğim için özür diliyorum senden. İnan bana elimde olmayan nedenlerden dolayı gelemedim?




♥ Yaptığım hatadan dolayı özür diler, bundan sonra böyle bir hatanın tekrar etmeyeceğine bildirerek, özürlerimin kabul edilmesini temenni ederim. Saygılarımla?




♥ Bu mesaj sana ne mi söylüyor? Dinle: ?Kırdım seni ama inan çok üzgünüm... Bugün için özür dilerim. İstediğim tek şey beni affetmen ve yine eskisi gibi olmamız.?




♥ Beyaz bir güvercin yolluyorum sana bu mesajla birlikte. Bu bir barış mesajı. Tüm kırgınlıkları yok etsin ve sen özürlerimi kabul et diye..

Whatsapp Button works on Mobile Device only