Sitem Sözleri-Sitem Mesajları

Hep Dertlerim Olunca Bırakıp Gider Dostlarım beni Hep yalnızları Oynarım Sessiz Gecelerimde, Her Yüzüm Güldüğünde Dostum Olur Yanımda Ozaman Dost Olduklarınız Hatırlar Hepsi Güler yanımda, Sadece Ağladığım Zamanlar Yokturlar Yanımda!

Yaşamak için geldiğim bu dünyada sürünerek Aşkı öğrettin bana Teşekkür Ediyorum Sana..

Aşk Yaşamakmı? Sevgimi? oNlar nedir Hiç tatmadım hayatımda Hep yarınlara Bıraktı Aşkım beni Hep Yarınları Bekledim belki Döner Geri!

Ben hayatı Gözyaşlarımla izlerken Sen Yüzüme Bakıp Hala Yalan Atmayı tercih Ettin bana Yazıklar Olsun Sana!

Sen Hep Yüzüme gülüp Arkamdan Konuştun ve özel gösterip Arkamdan Küçültücü Kelimeler ürettin Sen busun işte Sana Nediyeyim?

Hani hep Sevecektik Birbirimizi Hani Hiç üzmeyecektik Kalplerimizi Neden Gözlerimden Yaşlar Dinmiyor SevgiliM neden Söyle Bana?

Aşkı Seninle Doya Doya yaşamak varken Bu hasret revamı bana? Gözlerine Bakarak Seni Seviyorum Demek varken Rüzyalarımda Sayıklamak cezamı Bana Sevgilim.

Tanıdıklarınla Aramdaki Tek Fark Sana Yalan Söylemeyişim ve Seni kendimden Çok Sevişim Emin Ol buna Sevgilim.




Seni unutmadım Sakın üzülme Sadece Kırgınım Sana Güzelim, Bırakıp Gittin içimdeki Ateşi Şimdi Merhaba Dedin Döndün geri..

Yaralı kalbime Merhem Ol Sadece Sen benim OL Gözlerim Seninle Dolsun hayat Seninle varolsun Aşkım, Ama ilk Önce Doğrıları Kabullen Önüme Çık Lütfen!

Hevesmi Sandın Aşkımı! Seviyorum Dedikçe Aldın Kaçtın Gözlerini Ellerini Şimdi bana Mesaj Atıyorsun Seviyorum Seni Diyorsun, iLk başta Kalbimi inandır gerisi Kolay!

Okadar Üzülüceğimi Birlseydim Sevmezdim Seni, Bukadar Seveceğimi Bilseydim üzmezdim kendimi!

Yarınlarıma Güneş Olucaksın Diye Sevdim Seni ben! Her Sabahın Sıcağında Soğuk geceleri Yaşat Diye Sevmedim Seni Bunu Kafana Sok!

Bütük gece Seni Nasıl Düşünüyorum haberin Varmı? Gözyaşlarımla yanlışlarımızı Arıyorum Anladınmı? Şimdi Beni yalnız Bırak Hayata Ağlamak istiyorum Sadece Sana Değil!

Whatsapp Button works on Mobile Device only