ask sözleri 2020


Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadarGüzel birşey yok


sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok


Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?



Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı, Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.

Şansıma tükürsem rüzgar çıkar yüzüme yapışır, o derece.

Aklimi Alabilirsen Yüreğim bedava

Rotasını kaybetmiş bir gemi gibi fırtınadan fırtınaya sürüklenirken kara göründü diye bağıran tayfanın sesindeki mutluluk hep seninle olsun..

Seninle yaşanacak her deliliği akıllıca buluyorum.

Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; her şey olur da, şu kalbim bir tek sensiz olmaz…

Hayatın şifresi insanda gizli, seveceksin öfkeni eriteceksin.. Elindeki değerinin farkında olup kaybetmemeyi bileceksin.


Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir


Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil



Bazen etrafın ne kadar kalabalık olursa olsun, kaç kişi seni severse sevsin. Kalbin sadece birini ister, birini bekler..

İçinde biriken zehir, Sadece kendini öldürecektir; Ölümdür yaşanan tek başına Aşk iki kişiliktir.

Bir bahane bul uğra gönlüme.. Ne bileyim 'Birine bakıp çıkacaktım' de, 'Kalbimin anahtarını unuttum, onu alabilir miyim?' de.. Ya bahane değil mi, gel işte.!! Murathan Mungan

Ben seni çok benimsemişim. Çok katmışım kendime farkında olmadan. Benimki hiç biz olmayan bir şeyi sahiplenmekmiş. Ben ne yaptığımı bilmeden, çok uçsuz bucaksız sevmişim seni

Öpüşürken gözlerini kapatır insanlar. Bunun nedeni gözleriyle görmek yerine yürekleriyle görmeyi tercih etmeleridir. Amaçları hissedebilmektir. O yüzden ben de senin yolunu gözlerken gözlerimi kullanmıyorum. Yüreğimle bekliyorum bana gelmeni.

Güneşi kıskandırır parlayan gözlerin, yıldızları kıskandırır. Mehtabım sensin sevgilim, sabahım, gecelerim sadece sensin, aslında benim için hayat SEN oldun biriciğim..

Sonunda sen birgün gelirsin diye, çok şeyin adı küçük yazıldı

O ışıl ışıl parlayan gözlerine hastayım, cennet misali alır beni benden unuturum acılarımı, hayali bile yaşatmaya yeter bana hayatı, seviyorum seni cennet gözlüm sensin benim her gecemin sabahı..

"Aşk sizi çağırdığı zaman, onu izleyin... Yolları zorlu ve dik olsa da."

Seni nasıl mı sevdim? Herkese yol,sana sol yanımı verdim. Yılmaz GÜNEY.

Seni sevdim,güzelleştim..

Yarimsin, sevdiğimsin. En ölümcül endişemsin, Hayata penceremsin. Buram buram cennetimsin.

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Seni Seviyorum Manolyam..!

Gözlerin mum ışığındaki buğulu ve gizemli ışık saçıyor yüzüme sana bakınca gözlerin kilitliyor bedenimi..

İnsanın neresi ağrırsa "canı" ordadır derler, Kalbim ağrıyor orada mısın ?

"Yüreğimize, yüreğiyle denk gelen adamlara rastlasın ömrümüz."

kalbimin "sol" anahtarını versem sana. . sessizce dokunup notalarına duyabilirmisin yüreğimde çalan "sen"foniyi

Hırçın bir kasırgadan farksız olan ben , bir senin gölgende uslanıyorum.."

"Affedebildin mi? Tekrar sevebiliyor musun? Yaralanan bir şey tekrar iyileşebilir mi?"

Neler için dökmedim ki gözyaşı, senin için döksem ne çıkar. ömür temelinden her bir taşı senin için söküyorsam ne çıkar...

Ben kendimden oluşan bir adaydım. Sen ise beni çevreleyen sonsuz okyanus!

Ben ne sevdalar gördüm söylenip söylenip bittiler; ben ne sevdalar gördüm hiç bilinmediler ama sürdüler...

DudakLarını dudakLarımLa kapatayım ki. Ağzından çıkan tüm sözlerin Sadece. '' Ben '' oLsun


Bilir misin sevgili; Bir ruhani dokunuştu beni sana bağlayan. Bir aşktı yüreğime seni sımsıkı saran. Bir imkansızlık öyküsüydü sana olan çabam. Ve ancak bir ölümdür senden vazgeçeceğim an.

Birgün Yağmura YakaIanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü BuIutIarın Arkasında KayboIan Aşkı İçin AğIayan Benim.

SENI SEVDIGIMI SOYLUYORUM AMA BU YALAN,CUNKU;SANA OLAN DUYGULARIM O KADAR USTUN VE YUCEKI ASKIM ONLARA ISIM BULAMADIM…

En zor zamanımda aklıma gelen ilk kişi olmanı sevdim Ve sadece senin yanında huzur bulduğum için sevdim seni

Ne zaman kendini kötü hissedersen hatırla; . 100 dilde “seni seviyorum” desen ne fayda. Bir dilde adam gibi sevmedikten sonra Sen beni gördüğün zaman Ne hissediyorsun? Bunun hakkında pek fikrim yok ama ben seni gördüğüm zaman kendimden geçiyorum. Bahar kokulu Sevdam, gözlerimdeki ışıltı bakış, dilimdeki güzel sözcüklerin sahibi, aşk bahçemin kar tanesi, seni çok özledim ve çok seviyorum.

Ben öyLe herkesi sevmedim ! Her seviyorum diyeni de içime buyur etmedim! Şimdi kimSe Bana kaLkıp da ‘niye’ diye sormasın.. Onun kadar sevebiLeceğim bir yüreğe denk geLmedim.. Bizde yaşamak var, yaLvarmak asLa!! Sevmek var, aLdatmak asLa! Sevmesini BiLmiyorsan sevme, sevenede ihanet etme, edenide asLa affetme.. Konuşmak istedikLerim kadar sessizim. . Lafım mecLise değiL nefes aLan herKese….


Aşk bir çilek beni unutursan çok çek.
Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.






Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran


Kalbim Senin İçin Çarpıyor Hergece
Ama Ne Hikmetse Bugün Farklı Bir Ritimde
Bugün ilk Tanıştığımız Günmüş;
Sonradan Farkettim İşte.

Seni düşünmek güzel şey, Dünyanın en güzel sesindenEn güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.

Benden nefret edenlerle meşgul olacak vaktim yok çünkü ben bana değer verenleri sevmekle meşgulum



İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...
Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
Ferman Karaçam



Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.






BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum


Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim


Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor


istisna bir yara gibi kal bende... hayra yorulan düşlerim ol. böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.




Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim


Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.


Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..




Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.



Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek


Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum





Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali Selami Şahin



Sevdan benim gönlüme düştü. Başını gel göğsüme yasla. Beni artık sen gel kıyasla. Bir başkasıyla olmam asla




Bir gün seni anlatacağımBir gün aşkını…Belki sonuncu şiirimde bulacağımEn sıcak bakışını!..Ahmet Selçuk İlkan


Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi


Benim Sadece sana ihtiyacım var.Sesine Gözlerine Mesajlarına Gülüşlerine
İçinde yalnızca, sen olduğun için
Sana karşı duyduğum bir duygu olduğu için
Korkumun sebebinde sen olduğun için seviyorum.
Yine de korkmuyorum seni sevmekten.
Seni Seviyorum Seni Seviyorum
Mehmet Yunus Aytek
Sen yaşadığım bir ömür gördüğüm en güzel günlerimsin sen her gece rüyalarıma giren bir tanecik sevgilimsin


İçimde Bir Sevgi Var Ta Kalbimde. AnIatılmayacak Kadar Derinde. canım Desem. sevdiğim, Sevgilim, Birtanem Desem Bütün Sözler Yetersiz. Aşkın İçimde Tarifsiz.



Felek ne kadar kahretse kalbimize, Zaman zaman hatirladigimiz olur, Hangi dilber ilk aski tattirdi bize; Bir bahtiyarla yasadigimiz olur. Cahit Sıtkı Tarancı




Hayatımı yaşadım iki sohbettebi bardak çayda..Ne aradım bilemedim sebebini,nede sordum kimseye..Anladım ki yaşam iki dudağının arasında..


"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!


Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf





Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi Yunus Emre

Aski reddetmek,günesin batisini görmekten üzüntü duyduğun için doğusunu izlemekten zevk almayi reddetmeye benzer.


Seni okadar seviyorumki anlatamam hani çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..



Aşkım var dağlar bilemez, Sevgim var kimsenin aklı alamaz, Birde sen varsın ya bir tanem, Dünyada kimse böyle sevilemez





Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın..





Yürek atışına, nefes alışına, her bakışına kurban olurum diyen biri olmalı



Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Cahit Sıtkı Tarinci




Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım…!




Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…





Sevmek, sevdiği insanın eIini tutmaya biIe kıyamamak demektir. Sevmek var ya sevmek karşısındaki insanın gözIerine bakarken seni seviyorum diyebiImektir. Her insan sevmesini biIemez ve her insan da seviImez.






Güneşin bile buz tuttuğu yerde eğer bir ışık görürsen, bil ki o benim sana yanan kalbimdir.






Herhangi bir erkek sana seni sevdiğini söyleyebilir.Gerçek bir adam ise seni sevdiğini gösterir...Ece Ayhan




Yardım etmekmi istiyorsun ? O zaman dinle; Yaşama sevinci getir bana çokça olsun, Çabuk tükenmeyenlerinden ihtiyacım var. Bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, Unuttum sıcak bir çayın tadını, esen rüzgarın serinliğini, Hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları.





BAZAN KAR NASIL HAZIN YAGAR BILIRSIN KURSUNI BIR GOKYUZUNDEN AGLAMAKLI ISTE OYLEYIM, KAPKARAYIM BU GUN GEL EN HUZUNLU SESINLE, EN DOKUNAKLI.





Sevgili dediğin güzelliğiyle seni kendine aşık eden değil Sana kendin olabilme şansını verendir..





Bana aşkı öğretmeye kalkma küçüğüm..! Aşk dendiğinde senin aklına okuduğun masallar gelir. Benimse yüreğimin nasırları.





O kadar güzelsin ki, manzaralar seni seyretsin.





Sana Sevgimi Yolluyorum Samimiyetimle Sana Gülücüklerimi yolluyorum En Sıcak Nefesimle Sana kalbimi yolluyorum içinde ismin yazılı Şekilde





Kulaktan kulağa seni seviyorum demek kadar ilginçtir AŞK aslında.. Sen ona ‘seni seviyorum’ dersin o başkalarına..




Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam




Müsaitsen şayet; Seninle biraz ‘kavuşmaya’ ihtiyacım var





Çok yorgunum, sevemem kimseyi...’’ diyenlerin tam aksi, Çok yorgunum, bırakamam seni!’’ der mi bir gün birisi ?








sevdiğim henüz bana bir soru sormadı; umarım soracağı ilk soru AŞK'la ilgili olmaz çünkü cevap veremem diye kokuyorum . (RIZA GÜÇ)


her gül güzeldir senin kadar değil herkes seni sevebilir ama benim kadar değil







Benim aklım sende hâlâ.Susuşunda.Gözlerini kaçırışında kaldı aklım.Gidişinde en çok...”Tarık Tufan






En çok fotoğraf kareleri anımsatır yalnızlığımıGözlerin karanlığım olurEllerin, bu boş soğuk duvarlarDokunmaya korkarımYatağımın soğuk yanında düşlerim seniUtanırım üşümektenHayaline sığınırım..





Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir






Bir yudum zehir olsan, biran bile düşünmeden seni içerdim, sırf seninle bir olmak ve seni içimde hissetmek için





Yüreğime düşen kartanem,beynıme kazınmış ismin ruhumun sahibi, sevgiliM,SEVGİNE HASRET ETME.Sev beni sevdir kendini kartanem..





Yalnızlığıma biriktirdim seni;
İsmini düş yaptım kendime…
Sende tutsak oldum içimin zindanlarına,
Sen avaz avaz koşarken ayrılığa.
Ben en sessiz cümlelerimi ayırdım yalnızlığıma.



Yaprak gitmeyi kafaya koymuş bi kere ,rüzgar bahane.






BİR SES...EN FAZLA NE KADAR ÖZLENİR?NE KADAR HASRET KALINIR BİR SESE?SESİNİ DUYMAZSAM ÖLECEKMİŞİM GİBİ..







SENI ICIMDEN ATIYORUM HERGUN BIRAZ BIRAZ, AYRILIGA DA ALISILIR UNUTMA.INSANIZ NELER GORECEGIZ DAHA, SENIN SEVGIN NEDIR KI KOCA DUNYADA.







CARSIDA KAYBOLAN COCUGUN ELINDE SOGUYAN ANNE SICAKLIGI HIZIYLA AYRILDIN BENDEN, OYSA BEN CAY BARDAGINDA BIRAKILAN DUDAK PAYI KADAR BILE AYRI KALAMAM SENDEN.







Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.



Sen benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.






Şafak sayıyorum senli günlere,Özlüyorum her anımızı.Gözlerine uzun uzun bakmaya ,kokunu uzun uzun hissetmeye ihtiyacım var.Seni seviyorum bitanem




Hasretin bir yagmur gibi yagıyor üzerime, yoklugun engeller koyuyor bedenime, bir gün ay gibi gogsan gecelerime, benide alırmısın aşkım o sıcak yüregine???





KOY BAŞINI DİZİMİN ÜSTÜNE ,SEN RÜYALARINA DAL;BEN “CENNET”GÜZELLİĞİNE..




hasretin bu kadar acı verecegini bilmezdim. ögrendim…çünkü benim her saniyem hasret…severken,özlerken ve hep yalandan gülerkenbilmediler ki içimde sen vardın ve hep sen olacaktın




seni seviyorum diyen dilere degil senin icin aglaya bu gozlere inan komur gozlum mefey





Sana ne desem bilemiyorum hayatım desem hayat çok kısa, güneşim desem batıyor, çiçeğim desem oda soluyor, en iyisi sana canım demek çünki bu can senle yaşıyor!!





Whatsapp Button works on Mobile Device only