10 numara sözler

10 numara sözler
Kendini alacaklı hissettiğin ilişkiler kurma. Karşılık beklerken ömrün tükenir gider. * Cavit ÇAĞ


Soğuk bir rüzgara kapılıp gitti kurduğum bütün hayallerim:)


Sen yinede bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.


Publis Syrevs: Herkes başka birinin beceremediği bir konuda ustadır.





O kadar sahte gelir ki,'kendine iyi bak' cümlesi.. Ve bu cümle kadar, sahtedir sevgisi.. Çok saçmadır beni istemeyenin, iyiliğimi istemesi !


"Güneşe saygıdandır, çiçeğin boyun eğmesi. Bütün aşklardan yücedir. İnsanın insan sevmesi." Aşık M. Şerif


Düşenin elinden tut'ki, düştüğünde elinden tutan olsun! Böylece dünyamız çiçeklerle dolsun.


En zor kışların arkasından gelirmiş, En güzel baharlar. Sabrın, duanın ve zamanın gücüne inan. Ne acılar hep kalıcı, ne de mutluluklar hep sonsuzdur


En iyi muhabbetin sahibi çoçuklardır, noktasına kadar yalansızdır cümleleri. Hasan Çep


Bazen en anlamlısı gülüp geçmektir.


Umudunu yitirme, Şu hɑyɑttɑ bir şeyin bitişi, her zɑmɑn bɑşkɑ bir şeyin bɑşlɑmɑsınɑ sebep olmuştur..


Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim.Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri


Kimseye zararım olmadı ama ziyan olduğum doğrudur.


İnsanlığa dair ne varsa, oradan başlayalım bu sabah..." Birhan Eroğlu


Doğal olmak insanın verebileceği en zor pozdur. Ve gerçeği gösteren tek aynadır." Oscar Wilde


Sen ateş olmayı bilde, biz yanmaya da razıyız, yakmayada.


Yılandan, çakaldan korksaydık çoban olmazdık.


Birini küçük düşürmek için boşuna uğraşma amacına asla ulaşamazsın. Çünkü başkasına attığın o çamur önce senin ellerine bulaşır.


" Öyle ölüler vardır ki, ben onların öldüklerini düşündükçe, vakit olur, yaşadığımdan utanırım." Nazım Hikmet


YoIuma çıkma sakın çarparım, bana şekiı yapma sakın kaıbini kırarım..


Bize takıl hayatın renklensin fazla takılma Gökkuşağına Dönersin


“İyi insan lafın üstüne gelir” demişse eskiler ve ben sürekli seni konuştuğum halde gelmiyorsan; demek ki iyi bir insan değilsin.


İncinecek hal kalmadı bende, sana sadece bir tavsiye; Vedalar soğuk olur, sıkı giyin! dedi ve çekip gitti..


Nasılsın diyor bana ! Bak bak bak sen hele..! İyiyim ben ! Çok iyiyim hemde ! Dağlarım denize paralel olsada, Mevsim hep kış bende !


Hafif acılar konuşabilir; Ama : derin acılar dilsizdir!


Hayat harekete geçen herkesi, varması gereken yere götürür."


ßen seni şimdi görsem ilk günkü masumiyetin gelir aklıma. Anılarla yazdım seni, ßiliyorum ben yine yeni yeniden yenilirim sana.


Sevmeyin azizim sevmeyin. Bırakın !! yüreğiz saf, ciğeriniz temiz kalsın..


Kalp kırılsa da sever diyenlere sen hiç kırık bardaktan su içtin mi? dediler. Benim de onlara cevabım: sen bardak kırık diye sudan vazgeçtin mi?


Uğur böceğinin uğuruna inanan. Kedi yavrularına merhametle bakan. Gelincikten şurup, papatyadan taç yapan. Ekmeğimizi ortadan bölüp arkadaşımızla paylaşan. Ne masum çocuklardık. Kimseyi kırmadık, incitmedik. Sevgiden saygıdan yana kusur etmedik. Hani o ağzı var dili yok dedikleri çocuklar var ya işte o bizlerdik... Gülten Alp


'Dünyanın bütün sabahları için iki bilet al.. Ama umutsuz bir yerden olmasın..” / Didem Madak


Bir gün öyle bir utanacaksın ki kendinden; kendi yüzüne bile bakamayacaksın kendin yüzünden... Serkan Özel /


Herkesi memnun etmeye çalışan bir insan her zaman kendini unutur. * Cavit ÇAĞ


Hayat bir daha asla aynı olmayacaktı.


Aslında pişman olmamalıyım çünkü biliyorum. Eğer sonuç iyiyse mükemmel, eğer sonuç kötüyse tecrübe kazanacağım!


Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman dalarsa uzaklara, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa, bilki bir yerlerde deli gibi özlenmişsindir.


BIR DOST YÜZÜNE IHTIYAÇ DUYDUGUNDA BASINI KALDIR VE GÖKYÜZÜNE BAK…GÜNDÜZLERI BULUTLARIN GECELERİ YILDIZLARIN ARKASINDAN GÜLÜMSÜYOR OLACAGIM…


Yol uzun, zaman kısa


Mutluluk mu ? Gözüm yok ... Dost mu ? İşleri düşünce çok ..... Aşk mı ? Ona da gerek yok ...... Şimdi bir şarkı bir kahvemle ... Benden iyisi yok .


Giden herseyini alıp gitmiş se kalanın, Damla damla ölmekten başka Çaresi kalmamıştır .


sen taşmısın demirmisin sevda nedir bilmezmisin allah için bu garibe birazcık sevginden vermezmisin.


İnsan ardında bıraktıklarıyla değil,önünde niyetlendikleriyle bekâ bulur.




Tutunamadığın dalda yaprak olmaya çalışma kimseye sevdiremezsin zorla kendini


Sanıldığı gibi değilim aslında ben, Kimse den kaçmıyorum, Ama o kadar çok kırdılar ki kalbimi Tekrar kırılmasın diye Kimseye açmıyorum.


Yalancı insanların söylediklerine aldırış etmeyin.


Neden mi böyle buz gibiyim? Alıştığım ne varsa unutmaya çalıştığım oldu benim.


Dün yaptığınız şey size hala çok iyi görünüyorsa ,bugün yeterli değilsiniz demektir. Earle Wilson


Bu hüznü siz de bilirsiniz, anlat deseniz anlatamam. Enine boyuna yaşarım ancak. Turgut Uyar


Ait olmam sahip olurum




Kırılmış bir kalbin hesabı bu dünyaya ağır gelir.




Ben sana mecburum bilemezsin Adını mıh gibi aklımda tutuyorum Büyüdükçe büyüyor gözlerin Ben sana mecburum bilemezsin İçimi seninle ısıtıyorum. Atilla İlhan


Bir dilek tut demistin ya hani sen bana... Dilegim; birgün sen bu yürekten ayrilsan da sevdanin hep kalmasini dilemistim sol yanimda... Sen simdi olmasanda yanimda... Dilegim tuttu can... Sen yoksun ama sevdan hala sol yanimda...


En güçlü insanlar genellikle yalnızdır.


Su; renksiz kokusuz ama suya bile güvenme


Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)


Sonra bi soğuyorum,Adı bile çirkin geliyor


Gizli gizli seni sevdim açık açık terkedildim


Hayat asLa sahneLenemeyecek bir oyunun sonsuz tekrarından ibarettir…


Kalp bir kez kırıldı mı, hiç kimseye aldırmaz ve hiçbir şeyi umursamaz. Belki mutluluğun sonu; ama huzurun başlangıcıdır bu


ya bir gün karşılaştığımızda düşman gibi değilde pişman gibi bakarsak...


Elini tutan insan yanlışsa, her mevsim kıştır insana


Hayat 10. sınıfların 9. sınıflara çömez demesi kadar anlamsız.


Dudaklarını Yaklaştır Narkoza İhtiyacım Var kadın...


Kıza; “Seninle ciddi düşünüyorum.” dedim, “İspatla” dedi. Takım elbise giyip oturdum karşısına, şuan ülke sorunlarını konuşuyoruz.


Ben aydınlık ve özgürlük delisiyim, varsın hainler gizlensinler soğuk taş altlarında, dürüstçe yaşadım ben, karşılığında yüzüm doğan güneşe dönük öleceğim


Hayat ne garip..insanın hayatı soruyla başlar ve soruyla biter: ‘Adını ne koydunuz ? Merhumu nasıl bilirdiniz ?


Mesaj atmazsın anlarım, aramazsın anlarım, ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla!


Önemle küçümsüyorum seni, önemsizce büyütmediğim için.


Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın


Çirkin şansı sadece yüz çirkinliğiyle sınırlandırılmamalı, bazısının yüzü güzel, kalbi çirkin. Mesela onlarda çok şanslı oluyor.


Her insanın bir öyküsü; her şiirin bir yarası vardır. Öykülerimi de seviyorum, yaralarımı da... İbrahim Eroğlu


Seninle alıp veremediğim yok,verip alamadığım var.


Sonu gelmeyen gecelerde ,sevmeyi öğrendim.soğuk odamda hayalinle ısınmayı öğrendim.senin sayende sevmeyi öğrendim.seninle birlikte ölmesini de öğreneceğim aşkım...


Dünyanın en yoksul insanı, paradan başka hiçbir şeyi olmayandır. | Schopenhauer


"İstanbul'a yağmur, Ankara'ya kar, Benim gönlüme'de dolu dolu senin hasretin yağıyor bitanesi..


Her gülen yüz, mutluluk ifadesi değildir.




Öperken koklayan insanın; özlerken burnunun direği sızlar…


Ey Sükutuna Gizlendiğim Sevgili; Talip İsem Yüreğine, Ortak Olmak İstersem Ömrüne; Korkma.. Aç Gözlerini Usulca.. En Yakın Mesafede, Seninle ''Dua''ya Durmaya Geldim...


Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET


… YUREK VERMEZ YUREKLIYE DARILDIM KUSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM BIR GUVERCIN KANADININ UCUNA DENIZLERDE TUZ KOYMADIM YARAMA BASTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SESIMIN IBRESI AZ KONUS DEDI. GIT TABI GIT.KIRPIKLERIME BIR KARA DIKEN DE SEN EKLE.


Sevmek hünerimdir, güvenmek zaafım.. Sözcüklerim yoruma açıktır, vicdanım deği


hiçbir zafere çiçekli yollardan gidilmez.Lafontaine


Kimine göre ateştim cayır cayır yanan, kimine göre bir yıldız hep parlayan, kimi çiçeğe benzetirdi hiç solmayan, ama ben senin için şu olmak isterdim. Hep muhtaç olunan


İçimdeki çocuğun, İçindeki çocuğu Sımsıcak , SARIP, KUCAKLAMASINA İzin veriyorum.. Seninle birlikte , OYNAYIP Büyümeye HAZIRIM.. * Cavit Çağ


Seninleyken Kısa Süreli Zamanlarımızda uzun ömürlü Anılara imza Atıyorum bebeğim.


Hani derler yɑ “Bir konuşursɑm derinden, yer oynɑr yerinden.” Ben onlɑrdɑn değilim, “Konuşursɑm derinden, kimse kɑlkɑmɑz yerinden.”


Kıymet bilmeyen insanlarla sınanıyoruz... Sabır da yoruldu artık, Kırgınlığımız ondan...


Bir trafik lambasıydım kalbim her gelene geç derdi oysa sen geçerken birden STOP ediverdi.


Hiç sevmediği halde neden hep değerli olur bırakıp giden,... Ve neden hiç düşünmeden teslim olur kalbin, O seni sevmemişken..!!!


Bazen rüyaların gerçek olsun istersin,bazende yaşadıkların rüya olsun istersin


Eger sevdiğimiz kişiler bizden çalınmışsa, onları uzun yaşatmanın yolu, onları asla sevmekten vazgeçmemektir. Binalar yanar, insanlar ölür; ama gerçek aşk, ölümsüzdür. (The Crow)




'Bitti' dediğinde kalbin ağrımıyorsa bitmiştir.


Hayatıma giren en güzel varlıksın hep öyle kalacaksın seni seviyorum biriciğim.


Sabr etmek düştü yine bana bakışındaki huzur hatrına,düşlemek bakışını gülüşünü seni seviyorum deyişini,Nasıl mutluyum bilsen!Nasıl vurgunum sana.Hayat her zaman seninle güzel bana..


Dünyanın neresine gidersem gideyim gönlümün başkentinde oturanla bağlantımı koparamıyorum.


Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.


Her şey parmakla yazılmaz, Bazen duygular doldurur kağıtları, Onu da, herkes okuyamaz... Ana dilden önce, YÜREKÇE'yi bilmek gerek


HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER


Hayatta üç şey güzeldir. Güneşin batışı, suyun akışı ve onun bakışı.


KimiIeri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimiıeri vardır aşkın en yücesini versende aşşağılıktır…




Aldanma insanların samimiyetine! Menfaatleri gelir her şeyden önce. Vaad etmeseydi Allah cenneti; O'na bile etmezlerdi secde!... (M.Akif Ersoy)




Aldanma insanların samimiyetine! Menfaatleri gelir her şeyden önce. Vaad etmeseydi Allah cenneti; O'na bile etmezlerdi secde!... (M.Akif Ersoy)


Bir daha yaz kızım; Mağdurenin hep gülmesine, bundan asla vazgeçmemesine, kıskananların da çatır çatır çatlamasına karar verildi


“Dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir,” diye sorsalar; “kendi başının çaresine bakmayı öğrenmiş kadınlardır.” derdim. Cemal Süreyya


Ben garip bir aşık elimde çatal kaşık ben aşkı yedim bitirdim sana kaldı bulaşık..


Annemin söylediği “Heryer, heryerde” sözünün anlamını değil biz, isviçreli bilim adamları gelse çözemez.


Ya sevmesin, kimse kimseyi Ya da, akmasın aşk dolu gözlerden yaş. Ya olmasın, ayrılık denen illet Ya da adam gibi sevmesini... Öğrensin bu millet....




Çok güçlüsün, her şeyi içine atıyorsun" dedi. Elimi sol yanıma götürerek "burada neler oluyor bilmiyorsun" dedim


Karanlık, içine beni bile alamayan küçük dünyamda bir ateşböceği kadar az ışık versen de, tek ışığımdın biliyor musun ? … Nereden bilirdim yanına yaklaşıp, dokunmak istediğimde parlayıp beni küle çevireceğini


Zirvelerden yuvarlansa tutmaya gücüm yeter dağların taşını, fakat kaldıramam kirpiklerinden akan bir damla göz yaşını..


Haddini bilmek, bilmenin başıdır.. Şöyle anlatayım; Aslan olunca karanın kralı olduğunu bilmek, gücünü bilmektir ama, suya girip timsaha kafa tutmaması gerektiğini görmek ise, haddini bilmektir. Haddini bilmedikten sonra, çok şey bilmen işe yaramaz. Birgün bir timsah yer seni.


Anlamadığım bir Dünyada, anlaşılmayı zaten beklemiyorum. Ben Böyle İYİYİM.


Sen benim yarınIarıma umutIarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınIarım için bir merhabasın… Seviyorum seni aşkım..


pARaSı varsa TAMAM " DİYEN KADINLAR, "Nefes Alsın Yeter " Diyen Erkeklere Layıktır.


Kaldırmayın cesedimi o yar gelsin görsün beni, sızlasın küçük yüreği, sonra orada gömün beni


- Bir insanın yaşayıp yaşamadığını anlamak istersen, nabzına değil onuruna bak, duruyorsa yaşıyordur... - Robin Sharma


Günün adamı olmaya çalışma, hakikatin adamı olmaya çalış. Çünkü gün değişir, hakikat değişmez.


herkesi kendin gibi gorme.. bu dunyada cennet de cehennem de ic ice.. melek de seytan da kardes... ve unutma; sevmek yetmiyor bazen... buna da şükür.


Hayaller,mutsuz insanları ayakta tutan tek şey


Üç yanlışım oldu….! Tanıdım…! Güvendim…! İnandım…! Bir doğrum oldu…! İnsanları sevdim…!


Doğru kişi olsaydın zaten şuan yanımda olurdun daha ötesi varmı? Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım.Haa çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.


Senmiydin beni kendine aşık eden Yoksa benmiydim sana aşık olmak için çaba sarf eden Senmiydin bana gel diyen Yoksa benmiyim sana koşarak gelen Simdi senmisin bana git diyen Yoksa benmiyim senden gitmem gerektiğini bilen


Ne seni unutmak için bir çabam var ne de aşkımı körükIeyen bir rüzgar… Ne seni görmeden durabiIecek kadar güçIüyüm ne de görmeye dayanacak kaIbim var.


Insan hiç eski anılarını karıştırmaktan korkar mı? Korkuyor işte... Emre Erdem


Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor, sensizlik ölüm kadar acı,sen nefes kadar önemli, canım kadar değerlisin bir ömür benimle güler misin ??


Ben iflah olmam biliyorum. Şimdi güzel bir şarkı çalar, Önce gözlerim gülümser. Kalkar vanilyalı mumları yakarım. Sonra yavaş yavaş uyanır kalbimdeki kuşlar.


"Yarım Kalır Bazı şeyler. Şarkılar, şiirler, filmler, Hayaller, aşklar mesela. Hep Sonraya bırakılır; Unutulmaya, eskimeye ... "


"Seven insanlar daima gözleri ile yemin ederler."


Öyle bir yürek ol ki her çarptığında titretsin, alsın götürsün beni benden, Öyle bir dur ki duruşunla vur beni, aksın damarlarımdan tüm sevgim sana,Öyle bir nefes ol ki aldığım her soluk senden gelen hayat olsun, Öyle bir şey yap ki ruhumdan akan her duygu bedenimde can bulsun,Öyle bir şey söyle ki sözün bulutlardan akan yağmur damlası gibi yıkasın


Bazen yanlız olmak iyidir, Kimse seni incitemez


göz damlalarınin yanaklarina çizdigi islak patikalari seyret seyretki yalnizligin acisini anlayasin


Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler..


Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.


Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik


.Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde doğup, güzel yanaklarında süzülmek ve en sonunda sımsıcak dudaklarında kurumak için...


“Aşk, sen hariç her şeyi ve herkesi kaybetmeye değerdi derdim; ama ben bu aşkta en çok seni kaybettim.”k.tazeoğlu


Seni içimde yɑşɑtmɑk için kimleri öldürdüm bi bilsenn…


Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan


"Bazı cevaplar bazı sorulara cevap olmuyor. "


Kimileri seviyorum der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten çok sevmiştir. Can Yücel


Ne kadar çok seni seviyorum desem de sana olan aşkımı tarif etmede yetersiz kalır.


Her şey çok güzel giderken, çok güzele odaklanıp her şeyin gittiğini farkedememiştik..


Bize, 'CAM'a' tıklatan değil, 'CAN'ana' tıklatan gerekli... Biz o zaman açarız gönül penceremizi...


Seninle ilk kez yanyana geldiğimizde anladım ben Kavuşamadığımızı !. Buyüzden Giderken etmediğin o veda Pekte koymadı


Bana 'nefes' al diyorlar. Bak duydun mu sevgili? Yine senden bahsediyorlar.


Sevdim işte niyesi miyesi yok...... Sadece sevdim.


"İçinizde biriktirdiğiniz sahte sevmeleri bir kenara bırakın.. Hepiniz içine girebileceğiniz ıslak bir delik arıyorsunuz, sıcak bir yürek değil.."


- "Birini çok sevdiğinizde, o size bin kere de yalan söylese, yine herkesten çok ona inanmak istersiniz."


Suyun Ihtmali Yoktur..DalGalanmak İçin İzin Istemem..Tsunamiye Basladığımga EngeL DinLemem!!!


Uğurlamalı kendinden bir şeyleri bazen insan, Öfkesini mesela, kırıklıklarını, sonra dayamalı sırtını sabrına..! Ölüm var sonunda diyerek


Yaşamak, nefes alıp vermekten çok daha fazlasıdır. Nefes alıp vermek "hayattır", yaşamaksa başlı başına bir sanattır...


Husranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamıs olmakta.
"Dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir diye sorsalar; kendi başının çaresine bakmayı öğrenmiş KADINLAR' dır derdim


Sevmek suçsa suç işledim, Ölmek buysa ölümü seçtim


Sevdim çünkü, bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyor içim.


"Gururumu kırdın" diyen birine inanmayın. Gerçekten gururlu kimseler, asla kırılmışlıklarını belli etmezler.


kendime yakışanı severim herkese yapışanı değil


Ne hasta bekler sabahı , ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar… Geçti istemem gelmeni, yokluğunda buldum seni, bırak vehmimde gölgeni ,gelme artık neye yarar…


Aşk ; Hep İki Kişilikti.. Gelmiyeceğini Bile Bile İki Bilet Alırsın Sinemaya İki Çay Söylersin.. Belki Soğuyana Kadar Gelir Dersin.. Bi Umutla... Hayat Hep Bi Umut Değil miydi Zaten.


Bir kadının derdi, asla anlattığı kadar değildir.


Öyle çok yanar ki için dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.


Ben söylediklerimden sorumluyum anladıklarınızdan değil.


Saat Geçmiyor Sanki. Ben Hep Seni Seviyorum.


Söylesene, bir ev ne zaman ev olur ? Tuğlaları döşeyip, boyayı çekince mi ? Yoksa çayı demleyip, perdeleri çekince mi ?


"Var mı o kadar maharetli bir hırsız, Tüm dertlerimi çalacak ?" Nejat İşler


Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim(Kafka)


Eger gülmeyi biliyosan aglamaktan utan.


Gidenin arkasından gelen gideni bulacak mı zannediyorsun? Artık şaşırtmıyor beni dostun kahpeliği, elimi sıkarken sapladığı bıçak.Nafile, artık kışkırtamıyor beni düşman.


Sen öyle bir sihirbazmışsın ki beni bile kaybettin


Bin yıI ömrüm oIsaydı bin yıI seni severdim, bin yıI seni sevseydim bin yıI daha isterdim.




Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..




Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
Cemal Safi




Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)




Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)


Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.




Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.




Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim
Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..


Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?
Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye.
Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye.
Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için
Mutluğumu seviyorum gülümsememi seviyorum seni düşününce
Mehmet Yunus Aytek










Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.




Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.




Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?




Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)




Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?




Demli İki Çay Ver Usta Biri Bana Biri Gelmeyen Dosta..




Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir. Cahit Sıtkı Tarinci




'Kendine iyi gelmek istiyorsan.. Bitmiş herhangi bir yerden.. yeni bir başlangıç yap.... İhtimallerin canı cehenneme


Öyle Bir Sevki Beni Ben Bİle Kıskanayım Kendimi


Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.






Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt eni sevdiğim


Sen bana ışık ver yeterBende filiz çok..Köklerim içimde gizlidirGelen giden, açan soran, bere budak yokBir şiir istersin“içinde benzetmeler” olanKusura bakma sevgilimHeybemde sana benzeyecek kadar Güzel birşey yok



Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..


"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!


Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim



Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ...




Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.




GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?


Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz


Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.



Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.



Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam
Gül sunan bir elde daima bir miktar gül kokusu kalır.


Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık


Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum

Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine


Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben. Artık ne geri gelmeni beklerim ne de ben gelirim. Nasılsa ben bir şey kaybetmedim, sen bensizliği seçtin. Karar senin.


Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok


Her gelen sevmez ve hiçbir seven gitmez unutma. Bil ki; Giden dönüyorsa sevdiğinden değil, kaybettiğindendir aslında! Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması. 'Ben' deyip susması, 'Sen' deyip ağlamaklı kalması. Ne kadar seviyorsun dersen ; o kadar işte.. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin...


Döğüşebilirim, doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için, yaşım başım buna engel değil. Korkma giderken 'b'yi alıyorum, Gerisini sana bırakıyorum. Nede olsa sen bitirdin b/izi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'..


BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum


Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce.



Öyle Değil İşte KARDEŞ..!Düşman Kör Nişancıdır da Dost Bilir Nerden Vuracağını..


Ben seni düşünüyorum seniHani tıpkı o ilk günlerdeki gibiKalbim diyorum kalbimDaha dün tezgâhtan çıkmış bir su sayacı gibiAşkı anılar besliyor düşler kadarBu yüzden diyorum ki aşk eskidikçe aşktırSevgi eskidikçe sevgi.



Bir kez yalanını yakaladığın kişinin,Bin kez doğrusunu sorgularsın .kardeş


kalabalıkta artislik çekenin,tenhada Özrünü kabul etmem kardeş !!!


"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen 
tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"


"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."



"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."



"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...



İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...


Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!


Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...

En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.


Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.


Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...




Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.

Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.


Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...



Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Whatsapp Button works on Mobile Device only