çok güzel iltifat mesajları / sözleri

 


Gündüzüm gecem belli değil, seviyorum seni yalan değil, senin sayende oldum Aşık, Görmez Gözüm Senden Başkasını Artık. 


Aşk Dediğin insana Kaynar Suyu Başından Aşşağı Döktürür Buz Gibi Suyun içinde yüzdürür, Aşk öyle bir şey ki benim Gibi Adamı geceleri Seviyorum Diye inletir. 


Seninle Yaslanmak tek idealim, Gözlerine Bakarak ömrümü Bitirmek ise Vasiyetim Bebeğim. 



Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin bitanemsin kuzum. 



Bu dünyada bir sürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi ağlıyor, ama iyiliğe ve güzelliklere layık olan tek bir insan var oda şuan mesajımı okuyor..:) 



NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIĞINLA, BENDE YAZMAK İSTERİM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA... 



Geceleri güneşim, gündüzleri nefesim, bu dünyada canım öbür dünyada sevabım, damarımda kan bedenimde can,sensiz yok bir dakikam sensin kara sevdam.. 



Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim.Gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti bebeğim. 



Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim 



Gözyaşı ile bitecek Kadar Karamsar Sevmedim Seni Ben Seni Umutlarıma Katıp Hayaller kurarak Sevdim Aşkım.. 








Sen benim yaşama Sevincim ve Sen Benim ölme Arzumsun Aşkım, Senin için Yaşarım Senin için ölürüm gülüm. 

Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur, yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm. 



Bazı asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek… Seni seviyorum! 



Aşk mektubuna başlarken ne söyleyeceğimizi bilemeyiz Bitirirken de ne yazdığımızın farkında olmayız 



Aşık olmak nedir bilmezdim öğrendim sayende seni gördüğümde dünya dönüyormuş dedim, seni gördüm gözlerinde bittim seviyorum seni… 



Kalbim cam gibidir hemen kırılır sözlerim çok tanedir anlamlı, seni seviyorum cam kalbimin içinde sözlerim senin gibi her zaman anlamlı seviyor kalbim seni delikanlı. 



Geç kalmış Bir Aşkın Nöbetçileriydik Taki Gözlerin Gözlerime Değdiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım. 


Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var.. 



Sana Binlerce Gül Vermek İsterdim Ama Güller Solar, Sana ömrümü Vermek İsterdim Ama Bir Gün öleceğim, Sana Sadece Sevgimi Veriyorum Sonsuza Dek Süreceği İçin… 



Yeminlerimi senin üzerine söylüyorum gerçekten seni seviyorum yemin ederim bu sevgi sen olduğun sürece yanımda bitmez bunu unutma. 



Eğer Son Nefesimi Vermeden Önce Mutlu Olacağını Bilirsem Cehenneme Bile Gülerek Giderim.! 



Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar, seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile, sen düşme diye tutacağım ellerini! 



Tüm güzelliklerimi, mutluluklarımı, heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum. 



Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökkuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canımsın 


Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan...

Whatsapp Button works on Mobile Device only