en / kral sözler-kral mesajlar

kral sözler
Popüler olmaya çalıştığın kadar insan olsaydın şimdi durumlarını değil insalığını beğenirlerdi


Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..


En yüksek uçurumlardan düşerken öğrenirsin uçmayı... En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı....
-Friedrich Nietzsche


Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!




Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..




1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.




Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…




Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...




Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.




Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.


Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum.
Söndürmek istedikçe sana yanıyorum.
Yenildim işte!
Yine de seviyorum.
Özdemir ASAF




Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."


Yalanım varsa kalkmayayım şuradan ben seni, bir tek gün bile unutmadım.
Yusuf Hayaloğlu



"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."


"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."




"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."




yağmurla yarıştım dün gece ben ağladım o yağdı gök yüzü bulutlara güneşi anlattı ben ise senin gülüşünü anlattım O güneşi özlemiş ben is SENİN GÜLÜŞÜNÜ ÖZLEDİM




seni unutmak için sevseydim,adını kalbime değil,güneş çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.



SENİ SENLE YAŞAMAK VARKEN HAYALİNLE YAŞAMAK,GÜCÜME GİDİYOR.

Whatsapp Button works on Mobile Device only