facebook durum sözleri

facebook durum sözleri
Dön'de bir Bak ARKANA.. GİTMEZ DEDİĞİN KAÇ KİŞİ YANINDA??


Bır ınsanı yalanlarla kazanmak yerıne dogrularla kaybetmeyı tercıh ederım..(MURAT MLKÇ


Beni şehirler şair yaptı...Sen her şehre yabancı.


Zordur yer yüzünün bütün bekleyişleri.


Çiçeklerimi koparan insanların başkalarına ilkbahar sunması da bir miktar üzdü beni


Kendini tanıtmak istiyorsan, başkalarının davranışlarına dikkat et. Başkalarını anlamak istiyorsan, kendi gönlüne bak. Friedrich von SCHILLER


Ne Zaman Umut Eksem, Ertesi Gün Tütün Biçerim.


Saklarım gözümde güzelliğini, her neye baksam sen varsın orada. Kalbimde gizlerim muhabbetini, koymam yabancıyı sen varsın orada... Aşık Veysel


Dokunamadığım.. Göremediğim.. Dindiremediğim bir acı taşıyor yüreğim. Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz çaresizlik…


Sonra belki çiçek takarım saçına, Yüzünle oynarım


Sessizliği dinleyin... Kimsenin lafını taşımaz kulaklarımıza... Duyduğumuz fısıltılar sadece yüreğimizden geçenlerdir.


Nasıl gördüğünü değiştir,Nasıl değiştiğini gör


Ya düşlerinin peşine düşmeyi seçersin ya da onları kabullenmeyi. İyiliklerinle güçlenir, keşkelerinle tükenirsin. Karar senin... Charles Bukowski


Mutluluk mu ? Bilmiyorum .


Fazla düşünmek çok yoruyor.


MUTLULUK'..ve HUZUR'u Bulundugun yerde değil ? ,, Yakıştıgın yerde bulursun..!


Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum


Seviyorum içimdeki alıngan haylaz çocuğu… Sever Kırılır Küser Omuz silker Ama göz ucuyla hep bir gülücük bekler… Gülümse


Kalbin bir terazi gibi olsun. Önce insanları ölç, tart ve sonra sevgine sağır yüreğine ağır olanları ait oldukları yerde bırak. Bırak ki boşuna ne ömrüne ne de gönlüne yük olmasınlar..


Ölmek sorun değil de hɑni bir gün mezɑrımɑ gelirsin de kɑlkıp sɑrılɑmɑmɑk koyɑr bɑnɑ . . !


Her sözü üstüne alma! Gördün, söyleme; bildin deme! Sevildiğin yere sık gidip gelme; Muhabbet ve itibarın zedelenir. Şeyh Edebali


Dinletemedim onlara sensizliği Ve yokluğun... ölüm sessizliği


Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi.


İkinci bir şans mı? Tabi; istersen kampanya da yaparım senin için yüzsüz, gurursuz, vade farksız.


Memleket mi yıldızlar mı gençliğim mi daha uzak, Çamların arasında bir pencere sarı sıcak.


Zeka dedikleri şey nedir ki! İnsanın gerçek değeri yüreğinde yatar. Sevgi dolu bir yürek en büyük zenginliktir; Gönülde zenginlik olmadıkça zeka yoksulluk sayılır. ~Mark Twain~


“Beni dualarına katmayan birinin kalbinde olmak istemem.”


Gün gelir canımızı yakanların acısına yanarız. Bizdeki de böyle bir yürek iştee.


Aklimi Alabilirsen Yüreğim bedava


Hadi takas edelim bir şeylerimizi; Mesela gülüşünden ver ömrümden al. Yılmaz GÜNEY.


Ne yazık ki insanlar bir iyilikten çok, incinmenin karşılığını vermeye hazırdır. Çünkü minnettarlık bir yüktür. İntikamsa bir zevk.. G.Cornelius Tacitus


Ben artık sensiz yaşayamam. Çünkü benim kalbim sensin. Kalp olmadan benden yaşamaz biliyorsun güzel yüzlüm


Sen hayatımın en vazgeçilmez aşkı Sen uğrunda en çıldırdığım esmer Sen yolunda savaşlar verdiğim sevdam Sen uğrunda ölümlere gidip geldiğim Sen beklediğim Sen özlediğim Sen gizlediğim


Odayı Saran Odun Kokusu, Dışarıda Çiseleyen bir Yağmur, Sıcak bir Çay... Aklımda Çocukluğumdan Kalma bir Masal.


AŞKIN EN ACIMASIZ YANI AĞIZDAN ÇIKMAYA CESARETİ OLMAYAN SOZLERİN, YÜREKTE FIRTINALAR KOPARMASIDIr


Öperken koklayan insanın; özlerken burnunun direği sızlar…


Hiç kimse sevgilisine benim için ne yaptın? Dememeli. 6 milyar insanın içinde seni bulmuş, daha ne yapsın.


Âmin demeye alıştık biz, şikâyetçi değiliz, isyânkâr hiç. Sabrediyoruz, Umutla bekliyoruz. Zamanı var, âminler boşa değil…


Gidene yol verecek olsaydım, gelene eyvallah ederdim.


Eskiyor ama eksilmiyor kalp ağrısı.


Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi


Uğraşamam dünümle ve dünümdekilerle. Ben yarına bakarım yanımdakilerle.


HAYAT" Diyoruz, Yaşamaya Devam Ediyoruz.. Onca Kırıklık, Onca Acı, Onca Hüzün Yaralarımıza Üfleye Üfleye Bir Şey Yok Diyoruz. En Çok Kendimizi Kandırıyoruz Çok Şey Var Aslında.. Üflemeyi Bırakıp Konuşmaya Başlarsam, Bir Daha Asla Susmayabilirim.. Öyle Çokki Kan Kaybım, O Kadar Büyük Ki Kendime Olan Yalanım.. "HAYAT" Diyorum, Susuyorum.. Nefesim Lazım Bana, Çünkü Yaralarımı Üflüyorum..


İntikam Almayı Sevmem .Ama Ödeşmek Adettendir


Kalp Dediğin Atıyor Zaten Marifet Ritmi Değiştirende


Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi, Asıl Şimdi Başlıyor


Bir kere yanlış trene bindiyseniz; Koridordan ters tarafa yürümenin hiçbir faydası yoktur…


Her yere seni yazarım ama ölsem sana yazmam


Rüzgar ne kadar sert essede kayadan aLacağı sadece tozdur.


Bazen bana öyle geliyor ki,birlikte yaşamak yerine,ölmek üzere mutlu mesut yan yana uzanacağız.Fakat ne olacaksa senin yanında olacak." (Franz Kafka)


Biraz insan ol diyeceğim ama,seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.


Sen gözlerimde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!!!


Anladım temelli gittiğini, haklıydın üstelik suç benimdi, sen üzülme gülüm incinme, canımın içi iki gözüm sakın küsme, bana hediye bırak bütün kederleri, ben ağlarım ikimizin yerine.


Hayatta üç şeyi iyi düşün: kırmadan önce bir kalbi, çarpmadan önce bir kapıyı, ve bitirmeden önce son sözünü..


Seninle alıp veremediğim yok,verip alamadığım var.


Hayal kurmak yoksulların mucizesidir.


Aşk kapıyı çaldığında hemen açma. Bazıları, çocuklar gibi zile basıp kaçıyor.


İyilik ticaret değildir, Allah için yapılır ve unutulur.


Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor, Onlardan kalbime sevda geçmiyor, Ben yordum ruhumu biraz da sen yor, Çünkü bence şimdi herkes gibisin…


Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Kim bilir; masalınızın kahramanı, başka bir hikayenin figüranı olmaya gitmiştir belki de. Değer mi gitmesine, gitmezdi değmese.


Ne yapsak olmadı , Yalnız kalan hep biz olduk.!


Verebileceğin en cesurca karar, kalbini ve ruhunu inciten şeyi bırakmandır.


Olsun ya!Alışkınım ben


Hep aynı iklimde gül bana, mevsimi boşver.


Ben senin adını bile söyleyemedim ki hiç kimseye. Bir parçanı başkasına veriyormuşum gibi geldi hep.


Bazen insan ben iyiyim dediğinde gözlerinin içine bakıp iyi değilsin biliyorum diyecek birine çok ihtiyaç duyar.


Ben uzaklarda suskun bir mevlevi.. Sen ise kalbimin Aşk-ı kıyameti..?


Bırak hakikat incitsin seni. Bir yalan avutacağına..


Bizim şiir olduğumuz kalbe, kimse şair olamaz.


Elini tutan insan yanlışsa her mevsim kıştır


Belki bir gün lazım olur diye; kıyıya köşeye biraz mutluluk saklamalıydık…


Aşk diye bir şey yaşıyorum; ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ıspatım.


Benim için Hayat Sen, Nefes Sensin bebeğim.


Neden bende ısrar ediyorsun, dedi kadın. Senden başkasını mutlu etmek istemiyorum, dedi adam.


ASİL insan İDARE eder, ACİZ insan şikayet eder ,BASİT insan HAKARET eder, DÜRÜST insan SABREDER soysuz İNSAN ihanet EDER....


Bir gülüşüne Bu Hayatımı fedaa Ederim


Özlemek kolay; karşındakine bunu anlatmaya gelince başlıyor mesele.


Sen ağlama seni ağlatmak isteyenler ağlasın.


Bakarsan Uzaktayım, Düşünürsen Aklındayım, Hissedersen Kalbindeyim, Arıyorsan Tenindeyim Ve ÖzlüyorSan Hep Seninleyim...


Zifiri karanlık kuyuların derinliğinde bulduğum umut ışığımsın.


Ben gidiyorum dediğimde, ‘gitme’ diyen birini değil, Ben de geliyorum, yalnız gidemezsin! diyen birini istiyorum..


Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın…


Bu hayata dikkat et; insanı alkolün sahtesi, insanın kahpesi çarpar.


Balığın suya, çiçeğin güneşe, insanın sevgiye ne kadar ihtiyacı varsa o kadar muhtacım sana


Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir ve aşk öyledir ki nerede imkansız varsa onu seçer.




Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!




Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum


Küçük şeylere gerektiğinden fazla önem verenler, elinden büyük işler gelmeyenlerdir.


Düşündüklerimi sözlere dökemiyorum, bu yüzden değerini yitiriyorlar.


Arkamdan konuşmaya devam et çünkü karşımda konuşacak kadar büyük değiIsin!


Şu geniş dünya’ya sığmayan gönül, bir odaya kapandı kaldı.


Bencil bir insan değilim.. Kimi seveceğime ben karar veririm, kimden nefret edeceğime kişinin kendisi karar verir...


Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile Ama yine de bir umut taşıyorum Belki seven sevilir diye


Mutlu ederek mutlu olmak bir yürek hüneridir.


"Geçmişten öğren,bugün için yaşa, yarın için umut et"


Benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.


Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim SEVDİĞİM.


Böyle nasıl biliyormusun.? Dolmuşum dolmuşum da artık gözlerimden taşıyormuşum.


Sevgini göstereceksin söylemek yetmez, Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez Seveceksin benim gibi ama kalbin yetmez!


İnsanlar kaldıramayacakları acıları hatırlamak istemedikleri zaman, bilinçaltına itiyorlar, hiç olmamış gibi yapabiliyorlar... Ayşe Kulin


Dışarıda yüzüne bakmayacaklarımız sanalda Kral ve Kraliçe


Tek başına hayatı öğrenen insanı, kimse yokluğuyla korkutamaz.


Bir haksızlık gördüğünüzde müdahale etmezseniz; önce hakkınızı, arkasından da şerefinizi kaybedersiniz... - Hz. Ali (r.a.)


YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM.


insan her gün bir parça müzik dinlemeli, iyi bir şiir okumalı, güzel bir tablo görmeli ve mümkünse birkaç mantıklı cümle söylemelidir. ~ |goethe|


Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer Sen o suya yazı yazdın Şimdi güneşin doğmasını bekle


Bütün aynalar seni gösteriyor ya da sensizlik gördüğüm


"Sevmek karşılığında sevilmeyen Riskini göze almaktır."


Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.


Öyle bir gerçek ki bir şelale gibi akmak, sel olmak, peşine takıp sürüklemektir, Öyle bir gel ki sevgim seni, umudum seni, varlığım seni sahiplensin..........!


Her Saniye Düşünüp Aşk Ağrısı Çekeceğime , - İçipte Baş Ağrısı Çekerim Daha İyi


Küçük şeylerden keyif al, çünkü bir gün geri dönüp baktığında, onların büyük şeyler olduğunu fark edebilirsin. Robert Brault


Bir trafik lambasıydım kalbim her gelene geç derdi oysa sen geçerken birden STOP ediverdi


Bizim ömrümüzde ırmaklarımız vardır Sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz Bizim ömrümüzde dostlarımız vardır , günler ayrı geçtiğinde üzüldüğümüz


Bazen çok istersin olmaz, bazen hiç istemezsin gene olmaz, bazen tam umudunu kesersin, son anda gene olmaz, olmayacaksa olmaz işte, zorlama.”


EN BÜYÜK SERVET SEVENİN VE SENİ DÜŞÜNENİN OLMASIDIR


Sevmiyorum su saatin sesini,akmasın dursun zaman.her şeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama askım senden sonra olmayacağım inan.


Beşiğimizden söktüğümüz çivileri Tabutumuza çakmakla geçiyor hayat .


En delikanlı mevsimdir kış. Yüzüne yüzüne vurur yalnızlığını... Orhan Veli Kanık.


Hayallere dalıp gitmem ben, Çünkü tek hayalim sensin benim! Hiç bir şey isteyemem ben Çünkü bir tek istediğim sensin benim.


Sende bir şey var.. Bana derin derin nefes aldıran bir şey.


Dün yaptığınız şey size hala çok iyi görünüyorsa, bugün yeterli değilsiniz demektir.


Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.


Seni o kadar çok seviyorum ki Leyla ile Mecnunun aşkı sönük kalır bizim aşkımızın yanında sevgilim.


"Ne geçmişte saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın... Ömür dediğin şu andır, onu da hakkınca yaşayacaksın." Can Yücel


Biz sokak serserisi falan değiliz, Belki sevdiğimiz geçer diye bekliyoruz sadece


ÇEVRENIZDEKİ İNSANLARIN NE HİSSETTİĞİ YA DA NE DÜŞÜNDÜĞÜNDEN O KADAR EMİN OLMAYIN, BAZEN Bİ KALBİN, İÇİNDE NELER SAKLADIĞINI ÖĞRENDİĞİNİZDE HERSEY İÇİN ÇOK GEÇ OLABİLİR..."


Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukca Sen Gerçekce , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye


Seni ne kadar sevdigimi merak ediyorsan, yagan yagmurun her damlasını tutmaya calıs, tutamadıgın her yagmur damlası kadar seviyorum seni.


Öğrendim ki. Hiç tanımadığın insanlar, iki saat içinde, senin hayatını değiştirir. Ataol Behramoğlu


Varsın Boş Kalsın Gönül Evim,Vermem Kiraya !!! Alan Temelli Alsın, Yok Öyle 3-5 Aya !


Kır kalbimi gönlün olsun, al her şeyimi gözün doysun, Şimdi başka kollardayım bu da sana KAPAK olsun.


"Söz sahibinden ayrı yürüyorsa her ikisini de bırak." Ran


"Her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! İşte orası kaderinin değişeceği noktadır!"


Hayaller gerçeklerin yarısıymış, Sende yarı yarıya benimsin..!


Dışarıdan Nasıl Görünüyorum Bilmiyorum Ama, İçeride İşler Hiç İyi Değil Doktor


Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin..


Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM..!


Huzurun olduğu yer, bulunduğun an'da elinde her ne varsa onunla yetindiğin yerdir."


Seni görmek su, senle yaşamak nefes olsun 3 gün susuz yaşayabilirim ama nefessiz asla!


Suskunluğumdan gelir bu içimdeki fırtınalar


Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var


Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.


Benim bütün dualarım seninle Sen bir ömür boyu mesut olasın diyeYalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye


Yanağımdan öpüp kaçacak kadar korkak değil, yüreğimde duracak kadar mert olmalıydı yüreğin


Aşk; bir eşkiyanın hayata itirazıdır! Susarsa çatışma, konuşursa savaş; yazarsa destan, severse devrim olur. Tutki ben bir eşkiyayım ve Sana Aşığım..!


Ben Seni iLk Gördüğüm gibi Değil Hep Hayal Ettiğim Gibi Sevdim Sevgilim.


Hayatta en kıymetli hediye zamandır kime verdiğinize dikkat edin.


Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bil ki ben ölmüşüm.


Rüzgarın umursamadığı bir kuru yaprağım sende, Biraz daha yansam kül olup biter misin içimde?


BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN


Farkında oLduğum için var oLdunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz !


Ben seni kendime KADER saymıştım, Uğruna her şeyi göze almıştım. Yüreğin taştanmış çok geç anladım, Bir damla göz yaşı DEĞMEZMİŞ SANA..!


Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n’olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak!


hasret kapımda nöbet tutuyor…biricik sevdiğim uzak bir yerde gözlerim hep ve sadece onu arıyor…!!!!!


Kendini Bir Şey zannetme! Toprağın altı, Kendini vazgeçilmez sanan İnsanlarla dolu..!


Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.


Evet acı Çekiyordum Senden Sonra Fakat Unuttuğun Birşey Vardı Çektiğim Her Acı Beni Değil İçimdeki Seni Öldürüyordu.


Senin manzaran bütün evlerden daha güzel ama camın buğulu.


Dal rüzgarı affeder ama kırılmıştır bir kere..!


Asalet boyda değil, soyda.. İncelik belde değil, dilde.. Doğruluk sözde değil, özde.. Güzellik yüzde değil, yürekte olur.


Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır.


Deniz ayagimizin dibinde değil, Yüreğinin icinde olacak Kirlenen ayaklarini temizlemek degil, Pas tutan yureğini temizlemek için..


Bazı sözler incitir, bazıları da incidir.


Her ömrün bir eylülü vardır onca yaşadım şimdi bildim… Murathan Mungan.


Dokunmadan, değmeden geçip gidiyorsun yanımdan, Ciğerler dolusu kokunu bırakarak günüme...


Bunca vefasızlıktan sonra bazılarının ederi kalmadı, gönlümde kaça deseler hiçe sayarım..!


Samimi olmak en güzel keramettir. Bırakın uçmak, kuşlara münhâsır olsun.”


Mutluluk zaman alır, zaman da sevdiklerini.


Dünü unutmalı, bugünü yaşamalısınız. Çünkü dün ile bugün arasında bir kavga çıkarsa; yarını kaybedersiniz!


Kendinle mutluysan, Kimseyle derdin olmaz... Sadi Şirazi


Bazen diyotum kendime,Ne çok değer vermişim değersizlere


Seni seviyorum, dediğinde ‘gerçekten mi’ diye sorɑrsɑm; inɑnmɑdığımdɑn değil, sɑdece bir kez dɑhɑ duymɑk istediğimdendir.


Birbirimizden çok farklı sayılmazdık aslında, ortak yanlarımız vardı... Mesela, benim "kurduğum" ve senin "kırdığın" hep aynı hayallerdi..


Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır; geçip giden zaman.


Bazen yalnız olmak daha iyi. Kimse seni kıramıyor.


Ölsen haberi olmayacak birine, Nasıl oluyor da kırılıyorsun? (Nazan Bekiroğlu)


Gözlerimden girdin ıssız gönlüme Dermanım sen oldun garip ömrüme Sen hem baharımda, sen hem hazanımda Sen her günahımda, her sevabımda


Ben Gönlümü Sana Verdim.


ÇOK UĞRAŞTIM İNSANLARIN SÖKÜKLERİNİ DİKMEK İÇİN AMA BECEREMEDİM ANLADIM'Kİ SÖKÜK KİŞİLİKTEYSE DİKİŞ TUTMUYOR


Vazgeçilmez olan sen değilsin, vazgeçmeyen benim.


Kalp kırmaktan sakının. Belki de Allah ' ın sevdiği bir kalbi kırarsınız . .


Mutlu olmak her şeyin yolunda olması demek değildir. Mutlu olmak, görmezden gelme konusunda ustalaşmak demektir.


Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba... ~Cemil Meriç.


Bakma böyle suskun durduğuma dağlarında sesi çıkmaz unutma


Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın, ya siyahı, ya beyazı seçeceksin.


Sizi yıpratan insanlardan sessizce uzaklaşın. Albert Camus


Leyla! Çaresizliğimden gayri hiç bir kabahatim yok benim.


Allaha emanet ol dedi ve gitti! – Güldüm. — Zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.


Sevda ve özlem bir elmanın iki yarısıdır. Sen bende öylece bir bütün demeksin ey sevgili!


Seninle kuruğum hayalleri başkalarıyla yaşayacak kadar güçlü değilim


Kibir, bele bağlanmış taş gibidir. Onunla ne yüzülür ne de uçulur. (Hacı Bayram-ı Veli)


Biliyorum sen güneşsin etrafında binlerce gezegen var, ama sende biliyorsun ki ben de dünyayım ve bir tek bende hayat var..!


Biri sürekli canınızı yakmaya çalışıyorsa, o'nu unutmanızdan korkuyordur.


Bir insana vazgeçiImez oIduğunu hissettirirsen, iIk vazgeçtiği kişi sen oIursun.


Konuşmadığıma bakma, gelmediğin her gün bir harf eksiliyor ömrümden.”


Gönlünü defter eylersen eğer; yazıp çizen de yırtıp atan da çok olur.


İnsanın en büyük dostu zorluklardır,çünkü insanı karşılaştığı zorluklar kuvvetlendirir.


Gerçek aşk daima kişiseI yarar duygusundan Vazgeçme temeli üzerinde yükseIir.


Birisi var, her geçen gün daha fazla aşık oluyorum.


Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin


İçinden geçenleri söylemeye cesaretin yoksa, içinde kalanların esareti ağır olur.


Hayat herkese eşit davranmaz. Kimini çıkmaz bir sokağa bırakıp, " yolun açık olsun " der.. Kiminin elinden tutar, hayallerinden öteye götürür.


Bir “ZAM” da insanlara gelse de bazıları kendilerini bu kadar da “UCUZA” satmasalar..!


Umut uyanmış bir insanın düşüdür.


“Görmeyeli ne kadar küçülmüşsün. Ben seni gözümde büyüttüğüm hallerini bilirim.


Tatlılıkla kullanılan her kelime yara sarar... Kullanılması bilinmeyen her cümle yara açar... İnsan inceldiği yerden değil incindiği yerden kopar.!!


Ne olurdu bir yaprağın daha olsa! Bak sevmiyor işte beni hain papatya!


Bir seni görsün istiyorsan gözüm, bir beni görmeli gözün. Kolay mıdır bir anda herşeyden vazgeçip gitmek, Yoksa herşeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek ?


Kızınca ,kırılınca,üzülünce geçiyor da Soğuyunca çaresi yok


Aslında sen beni kandıramadın, Ben Sana inanmayı seçtim.


Ağlamak güzel ama yanında gözyaşını silecek biri varsa!


Sanma ki biter bu sevda Her anımız hiç silinmemek üzere aklımda Burada olsan da olmasan da Sen düşüncesinin ortasındayım ben hâlâ!




HayaIIer gerçekIerin yarısıymış Sende yarı yarıya benimsin




Seviyorum seni dedi. Güldüm..Sevsen şu an sen ve ben değil bizdik dedim.. Sustu… Sustum… Serdar YILDIRIM


İçine attıkların kederindir içinden atamadıkların ise kaderin... Serkan Özel


Yorma kendini; hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.” C. Bukowski


Oysa seni bir dine bağlanır gibi değil, kendi özgürlüğümü sever gibi seviyorum. - Cezmi Ersöz


Ѕil bαştαn уαşαmα şαnѕım olѕαуdı eğer; kυѕυrѕυz olmαуα çαlışmαz rαhαt bırαkırdım уüreğimi korkmαzdım çok riѕke girip ѕαnα αşık olmαktαn


Güneş ,gündüz doğar gece batar sen olmadan canım yaşamak neye yarar


Bu saatten sonra şifresiz wifi olsan bağlanmam sana


MutIu insanIar; Herşeyin en iyisine sahip oIanIar değiI, Sahip oIdukIarını kaybetmeyecek kadar çok sevenIerdir


Yalnızca bir kez yaşıyorsun! Fakat doğru yaşarsan, sadece bir kez yaşamak yeterli. Mae West


"Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır.. Peki ya kahrını görünce de sevebilir misiniz?" /İskender Pala/"


"Bir insanın akıllı olmasına birşey dediğimiz yok. Yeter ki, aklını başkalarına kabul ettirmeye çalışmasın."


“Kimse göründüğü kadar iyi, anlatıldığı kadar kötü değildir.”


Sözün Seni Böbürlendirdiği Vakit Sus, Susman Seni Böbürlendirdiği Zaman İse Konuş" ( Talk B. Habib )


Sevgiler sahte , insanlar kahpe , hayatınız plan , alayınız yalan!


Mutluluğu tatmanın tek çaresi onu paylaşmaktır(Byron.)


Yabancı bir şarkı gibiyim dinleyenim çok;anlayanım az...


Akmayan çeşmenin testisi olmaz.Sen nekadar adam olursan ol düşünin Dostu olmaz


Ben seni deIi gibi sevdim, sen beni deIiyim diye sevmedin


Gülerseniz, dünya da güler. Ağlarsanız, yalnız ağlarsınız.
Bir tatIı aşk güIüşü özIedi gözIerim, ve sen hangi aIemde hangi düşIerde isen geI, çünkü güIüşünü çok özIedim


Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.




Kadınlar erkeklerden çok yaşar.Çünkü onların karıları yoktur. Bernard Shaw




Nasıl da Ziyan Olup Gidiyor O'nsuz Günler.. ve Ben Haberi Olmaksızın Bitiyorken.


Niye hep kırmızıdır Aşk şiirleri Ve niye kanarlar Yazarken çünkü şairler Kalemlerini Yüreklerine banarlar. İsmail Uyaroğlu






''Şerefsizim! Seni seviyorum'' dedi.Hangisine inanacağımı şaşırdım.




"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!




Son nefesimde sen derken Yanimda oIur musun? Yazdigim en guzeI ask siirinin kahramani CANIM sen oIur musun?




İnsanlar hep konuşur Çünkü Hayat senin tasası onlarındır.




Tek bir bedduam var sarıldığın her insanda beni haırla. Bence kadınlar çok akıllı varlıklar.İsteseler dünyayı bile ele geçirirler ama onlar alışveriş yapmak istiyor.




Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık




BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum




Cennete gitmek isteyenlerin cehenneme çevirdiği bir dünyada yaşıyoruz.




Burnum akıyor dediğimde kolunu uzatan bir sevgili istiyorum




Mesele ölmek değil yeğen! Mesele iz bırakabilmektir Nerede olduğun değil, kiminle olduğun önemlidir demişler




Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz işte ilişkinin en güzel dönemi




Yavaş yürüyor olabilirim,ama hiç geriye doğru yürümedim




Fazla söze gerek yok bugun varsin yarin bi ihtimal.




Herkes çok seviyorsa bu gidenler kim. kardeş




Bir yıldız gibi kayarım hayatından,yapabileceğin tek şey dilek tutmak olur




Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler.. Birisini de çok sevince bırakıp gidiyormuş meğer.


"Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili; O zaman bul tanıştır öyle git."




Dikkat et ama'larla beni kaybettin, keşke'lerle kendini mahvedeceksin!




Ne zaman seni adam yerine koysam, yerini yadırgıyorsun.




Ben görmezden geldikçe kendinizi kusursuz sanmaya devam ediyorsunuz, aynen devam.




Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE




Profile resim koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?




Asalet boyda değil soyda, incelik belde değil dilde, doğruluk sözde değil özde, güzellik yüzde değil yürekte olmalı be Güzelim bilmem anlatabildim mi?




Ya av olacaksın Ya da Avcı Ama Asla Avı Avcıya Götüren Köpek Olmayacaksın




Hayatım ne garip... Bir yanımda mutluluk... Bir yanımda hüzün var... Ama her türlü şerefsizliğe ; "10" numara gülüşüm var.!




Teknoloji fena halde gelişti.Lafı buradan bir koyuyorsun ta Bilmem neydekine kapak Oluyor.




Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise işini bilir.




Kalbinin kırık olması kalpsiz olmaktan daha iyidir..."Doctor WhO


Ben ağlarken yanımda yoksan, gülerken gölge gölge yapma Uza.




Duvarıma bakıp üzülenler hiç üzülmesin birgün elbet sizinde olur hahaha.










Damatlığı giydiğimde bilinki ben çok mutluyumdur.




Hayatta iki konuda yanlış yaptım.Bir değer verdiklerim ikincisi değer istediklerim..




Bir Erkeğin Ne Olacağını her zaman Bayan Belirler.Aşıkta olabilir, Vurdumduymazda..


Takmıyoruz kafamıza bakıyoruz yolumuza takan varsa kafasına hadi baksın İşlerine.


Ben huzur aradım sen kusur, Şimdi bensiz Kudur dur.


Günün 24 saatini facede geçiren insan faceye bağlı biridir ben ise değilim.


Bazıları Yoldan çıksa bile Araziye her zaman uyum sağlarlar.


Günümüzde iki çeşit insan vardır çok akıllılar ve kendilerini çok akıllı zannedenler ya siz hangisisiniz?


Bana Yollar değil Herkes hasta.

Whatsapp Button works on Mobile Device only