güzel aşk sözleri / anlamlı / etkileyici / kısa


Sen içime çektiğim nefesim Aldığım her solukta benimsin Düşlerimde yalnız düşlerimdesin Seni uzaktan sevmekte güzel Bana uzakken sevgin bu kadar güzel Ya benim olsan.. sevdiğim


Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle sanki yeniden dünyaya geldim.




Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.

Dalgasız deniz,cansız beden,Sensiz bir Ben olurmu hiç.

Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine

Bugün seni ÖZLEDİĞİMİ HİSSETTİM... Bir gülüşünle HERŞEYİ UNUTTURDUĞUNU farkettim.. Sesini her duyduğumda YAŞADIĞIM HUZURU farkettim.. Hem YANIMDA hem UZAĞIMDA olduğunu farkettim.. Yaşanan KÖTÜ GÜNLERE, SÖYLENEN KÖTÜ ... SÖZLERE rağmen yaşananların hepsinin güzel olduğunu farkettim.. ...Bügün seni özlediğimi farkettim ve... En önemlisi '' '' SENİNLE YAŞADIĞIMI FARKETTÍM

Bin kelam da olsan bitmeyecek bu bekleyişim..Bu Aşkım...!! Bu SEVDAM Güzel Yüreklim

AŞK; Kalemi konuşturanların değil, Yüreği tutuşturanların harcıdır.

Sen Yıldızlar gibi parlak Ol geleceğimde, Sen Ay Gibi Yıldızlara Eşlik Et her gününde, Sen benim Ayım Yıldızım oL, Sen Sadece benim Dünyama Güneş Gibi Doğ Aşkım. Seviyorum Seni.

Mevzu derin be sevgili. Daha seveceğiz, ağlayacağız, özleyeceğiz... Yol uzun, zaman kısa.

Seni seviyorum, dediğinde ‘gerçekten mi’ diye sorɑrsɑm; inɑnmɑdığımdɑn değil, sɑdece bir kez dɑhɑ duymɑk istediğimdendir.

Seni sevmek yanlislik ise asla dogru olmak istemiyorum.

Güümsemenle içimi,sıcacık ellerinle ellerimi ısıtabilirsin mesela.

Seni çok seviyorum sevgilim ve nolursa olsun bu gerçek değişmeyecek çünkü ben seni aklımla değil kalbimle sevdim akıl unutur kalp asla

Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın (Abdurrahim Karakoç)

Aslında hayatın en güzel anı her şeyden vazgeçtiğinde seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır.

Güneşim ol ama YAKMA, Yağmurum ol ama ISLATMA, Rüzgarım ol sar ama SAVURMA, Sevebildiğin kadar sev ama beni sensiz BIRAKMA

Karanlığın Yağmurunu bekledim Gelip sarılıpta içimi ısıtırsın diye Yağmurlu havalarda ağlamak istedim Belki gelip gözyaşlarımı silersin diye Sabahların karını bekledim Kar gibi bembeyaz gelinliğinle gelirsin diye...

Sen Büyük Bir okyɑnusun içinde Gizemli Ve bir Okɑdɑrdɑ Etkileyici Bir Adɑsın Sevgilim Seninle Yɑşɑdığım için Mutluyum Sevgilim.

Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliğinde huzur gibisin, ışığımsın, güneşimsin..!

Moralim bozulur canim sikilir Sen bilemezsin daha neler Bak ne diyorum gizlemiyorum Sensiz yasamak zor geliyor bana


Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun.

Mutluluğumsun sen, umudumsun sen, nefesimsin sen, vazgeçilmezimsin sen, aşkımsın sen, sevdiğimsin sen. işte bu yüzden "HERŞEYİMSİN..!

Ey Benim Ateşler İçinde ki ; Kar Tanem ! Bu Yokluk , Bu Aşka Çok Fazladır Bilesin

Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.

Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin Ömer Hayyam

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce .

Ve Bazen... Cennet Kadar Seversin Birini. Avuçlarına Sığan Tüm Duâlar Kadar ÖZLER'sin... Ama O Bilmez...

İnsanlar sevdiklerini kaybetmekten korkar.. "Kıskanmak"ta bi kaybetme korkusudur.. İşte bu yüzden; "Seven insan kıskanır♥"

Günahın özüyse seni sevmek cezam cehennem olsun.

Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin.

Her şeyin sonrası, evveli sensin Gönlümün biricik emeli sensin İnan ki çökerim çekemem dersen Çünkü canevimin temeli sensin Cemal Safi

Çok şey istemiyorum ki senden... Allah'tan kork, Kuldan utan, - beni sev.

Hayat güzeldir yaşamasını bilene, ağlamak güzeldir yaşlarını silene, gülmek güzeldir seninle gülene, sen çok özelsin seninle ömür geçirene Ne Mutlu..!

illa gözlerimizin nemli mi olması mı lazım? Demli demli çay içiyoruz Üzüldüğümüzün anlaşılması için, Yetmez mi ?

Bir insanı kaybetmek istiyorsanız. Çok sevin kendiliğinden gider zaten..

Bir şarkının en güzel yerinde susan adamın da bir hikayesi vardır elbet

Bir gün olurda seni beklerken çektiğim acılar beni öldürürse, cennetinden alacaklıyım..


Diyorsun bana yarensiz yaşa . yaşar mı bu beden ruhu olmasa.

Güven “o bunu yapmaz” demek değildir. Güven “o bunu yaptıysa bir bildiği vardır.” diyebilmektir..

Aşkım sana dünyanın en güzel şeyini verebilmek isterdim ama seni sana veremem ki

Şarkılar seni söylerdi Şimdi terkedişini. Gözlerimde elemli ama buruk bir bakış anlayacağın, Gözlerimin bebeklerine, seni yazmışım.

Ben ; "En çok senin ellerinden korktum... İsteyince tutamam, Tutunca bırakamam diye.!!!

Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Boşver be bitanesi; Suyla ateşin, geceyle güneşin birbirlerini sevmesi gibi imkansız olsa da aldırma...!!! Biliyor musun bitanesi; ____yağmuru dilenen kuru toprak gibi her sabah hiç bilmediğim görmediğim gözlerini özlüyorum ben....!!! ____Güneşi bekleyen kuru yaprak gibi akşam karanlığında gelecekmişsin gibi hep seni bekliyorum ben.

İlk harf gibi en önde, ilk aşk gibi kalbimin en mahrem yerindesin…

Çok şey gizliyorum, İçim çok karışık ve sana sonsuz aşığım

Yüzüme baktı uzun uzun "Hiç değişmemişsin"dedi yavaşça "Bazı eşyalar anıdır"-bunu bilmezdim- "Bazı anılar eşya" Yaşlanmış bir düş gibiydi,yürüdü gitti... Edip Cansever

Ben seni bu dünyada ömrüm yetene kadar Seveceğim dedi "adam".. Kadın güldü; -ömür kısa azizim...Ben seni ahirettede Sevmeye devam edeceğim dedi...

gelişi güzel seversin bazen; çünkü "yar"in gelişi bile güzeldir..

Geldim... Ateşsen yanmaya. Yağmursan ıslanmaya. Soğuk san donmaya geldim. Ey sevgiliii.. Gözlerine bakmaya Tebessüm almaya geldim. Ölümsen ölmeye hayatsan yaşamaya geldim. SADECE sana GELDİM..

Bir "gitme" diyeni olmalı insanın; Ne olursa olsun "gitme"... Kal; Ömrümde, gönlümde, kalbimde, Gitme...

Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!

Oysa ben bütün vaktimi, bütün vaktimden daha çoğunu Yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum..

Ben sensiz olanlara seni aratıyorum, Ben sensiz kalanlara seni yaratıyorum, Seni saklayacağım, seni yazıp-andıkça Kendimi çoğaltıyor, seni kuşatıyorum.Özdemir Asaf

Gel Bu Hayata Birlikte Gülelim hayat Bile Kıskansın Aşkımızı inadına güLeLim hayata Belki ozaman anLar Acıların içinde Gülmeyi..

ve dünyadaki her sevgiden daha başka, daha büyük bir sevgi gelir, kalbinin ortasına kurulur

Ne ben severim birini seni sevdiğim kadar Ne de kimse üzer beni artık senin üzdüğün kadar

Dağın uykusuna, kuşun gözüne, Sabahın sesine, taşıdım seni. Kerem’in yaralı, ince dizine, Irmağın yasına taşıdım seni. Canın içinden, canımı duyan, Canımın içine taşıdım seni.(Ülkü Tamer)

Ben seni asil insanların Sevdiği basit sevgiyle değil! Basit insanların Sevdiği asil sevgilerle seviyorum

Ne Seçmektir '' A Ş K '' ne de Seçilmek..!Ne Aramaktır '' A Ş K '' ne de Bulmak..!" O L M A K T I R" '' A Ş K Farketmeden Onun '' Y Ü R E Ğ İ N D E '' Olmaktır..!

Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?

"Ne söylemem ne konuşmam Gerekiyor?bilmiyorum ama susacak o kadar çok şey var ki

Aşkın Ne kadar Sonsuz Olursa Olsun Bana Anlatma! yaşamak istiyorum Seni Doyasıya.

Ey sevgili bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi taşıyabilir miydin acaba bendeki seni.

Yine de kalmış olabilir, Küçücük bir mavilik gökyüzünde, Bir sevda kırıntısı, Avuç içi kadar bir umut…

Gitmekle gidilmiyor ki, gitmekle gitmiş olamazsın. Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır... Cemal Süreyya

Sanki omuzlarımız arasında bir köprü var ve bütün yükleri beraber paylaşıyoruz. Söyler misin bu nasıl güzel bir hediyedir?

SEN GELIPTE PISMANIM DESEN BANA CEZA VER RAZIYIM CEZAMA DESEN SANA TEK BIR CEZA VERIRDIM SENINDE BENIM GIBI SEVMENI ISTERDIM.

sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasıysa eğer, sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer, sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer, SENİ SEVİYORUM

Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi? İlk ve son aşkımsın. Ne oIursa oIsun bu kalp yalnızca senin için atacak...

Herkesin harcı değildir sevmek; cesaret ister, fedakarlık gerektirir...

yüregime gömdüm seni söküp akmak mümkün degil,rüyaların yeter bana

Sevdiğini özlemek, tıpkı kıyameti yaşamak gibi..♥...kıyametten sesleniyorum sana şimdi..♥...SENİ ÇOOK ÖZLEDİM

Seni o kadar çok seviyorum ki! Nisan yagmurları düşüyor gözlerimden. Yüregimde sevgin bir boy daha yeşeriyor. Canlanıyor anılar yeniden; yeni baştan. Gökkuşagım gibisin beni saran… Seni o kadar çok seviyorum ki! Kalbimin sahiline dalga dalga vuruyorsun, vuruyorsun da özlemin dalga boylarını aşıyor, hasretinin yakamozunda dagılıyorum. Ve ben; kıyılarımda Sana aglıyorum…


İmkansızlığın Dikenlerine Takılsada HAYATIM.. SENİ SEVMEK GÜZEL SEVGİLİ..!! İçimde Sakladığım Kimsesiz AŞKIN Sahibisin SEN..! Hep SENMİŞSİN Beklediğim.. SANA Saklıyormuşum YÜREĞİMDEKİ Kırık.. Yetim DUYGULARI..SEN AŞKSIN BENDE.! Hüzünsün, Göremediğim, Dokunamadığım Söylenmemiş Nice....'' AŞK SÖZÜMSÜN..! '' Kalbim SENi COK SEVdi.

En KuSursuz Cinayet Birinin , Yasama Sevincini “ ÖLDÜRMEKTİR

Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı akşam güneşi onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi insan hergün anımsar mı aynı gözleri.. İclal Aydın

Yaşadığım En Güzel Anlarım, Beyazlarla Süslediğim Yarınlarımsın Sevgilim.

Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdiğimi unuttum.

Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşları..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim o ana dek!

Dikenler sardı içimi karantinaya alıyorum hayallerimi

Aramızdaki Onca mesafe Yetmez Gibi, Birde GönüL koyduk...

Sana her şeyimi veririm diyemem, çünkü; her şeyim sensin…

En güzeI yarınIar senin oIsun, sen buna Iayıksın ömrün mutIuIukIarIa doIsun. Eğer gün geIir de sen beni unutursan, inan ki tatIım canın sağoIsun.

Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.

Sen güldüğün zaman çiçek olup açasım geliyor.

Güneşin doğduğu yer gözlerin gibi umut verici, gözlerine her baktığımda umutlarım yeşeriyor seninle birtanem

Bir Gece Ay Bana Sordu -Neden Seni Ağlatan Bir Kızla Berabersin? Aya Baktım Ve Dedim ki -Sen Hiç Gökyüzünden Vazgeçebilir misin? AşKın Bütün iklimlerinde Sevdim Seni, Gün Oldu Yaşanmamış Hüzünler ısmarladım Gözlerime, Gelinmez Yollardan Geldim, Senin Için

Karşılığını alamadığın halde ısrarla seveceğine kendini inandırmaktı aşk.

Bugün sevip, yarın unutacak kadar değil; beyaza bulanıp yok olacak kadar sevdim seni.

Biraz yürüyelimmi . Seni yanımda görenler Beni Önemli biri sanıyorlar . El değdiğin ne varsa Güzelleştiriyosun.

Bak yine sabahın ilk ışıkları iniyor yer yüzüne. Bilmezsin, ben seni martıların çığlık attığı saatte de çok sevdim.

Seni nasıl sevdiysem, öyle kal. Değişmek mevsimlere mahsus.

Benim İçin Hayatta İki Şey ÖnemIidir, Biri Sen Diğeri ÖzgürIüğüm. ÖzgürIüğüm İçin Canımı, Senin İçin ÖzgürIüğümü Feda Ederim.

BesmeIesiz başIadım diye mi, doyamıyorum seni sevmeye.

O kadar güzeI sözIer içinde seni etkiIemek isteyen insanIarIa bir tutma beni ben kaIbimIe gözIerimIe geIdim sana karşı koyma bana..

Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim! Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN !!!

aşk sen hayat sen umut sen.benim için nefes sennn

BEN SENİN GİTTİGİN GÜNÜ BİLE SEVDİM VE BU SEN DOLU GÜNLERE SENİ SEVEREK GELDİMMM….

Aşkın bir zehir olsun, içimde sarsın beni alsın kendine, senden başkasının değmesin eli elime, senin için ölürüm düşünmem bile. Seviyorum seni gül pembe

Ben seni tepeden tırnağa sevdim biliyor musun? Saçından tut ayak parmağının ucuna kadar sevdim seni.

Ben senin özleminle gözyaşı dökerken.sen başkalarıyla kahkaha atarsan eğer..her damla gözyaşım haram olsun be sevdiğim..

SEVDAM DENİZ DEĞİL Kİ EFKARI SAHİLE VURSUN...

Sen Benim Ezber Bozduran Aşkımsın... Ettiğim Yeminlerimi Çiğneten, Kendime Verdiğim Sözleri Yediren, Yok Dediğime Olur Dedirten, Sen Benim Ezber Bozduran Aşkımsın..

Yalansız dolansız bir aşk benimkisi, kimse bilmez içimdeki seni, derdimin dermanısın sevgin içimde ebedi kimse durduramaz içimdeki sevgini seni seviyorum.

O gülümser, ben gamzelerinde kaybolurum

Bugün seni seviyorum, yarın da bir neden bulur severim. daha sonra seni yeniden keşfeder yeniden severim. Benim senden başka işim yok ki

Hani bir sonbahar akşamı, narin bir rüzgâr eşliğinde damlalar toprakla buluşur ya. Öyle bir nezaket ile mırıldanıyorum ismi sokaklarda. Yağmurun toprağa hasreti gibi öyle bir özlemle arıyorum seni. Anladım ben artık, aşığım ben sana. Ne anlatılır, ne yazılır bu sevda. Tek kelime bunun karşılığı; “aşığım” sana

Neden mi sen. Çünkü gözlerine baktığımda dünyada 7 milyar insanın yaşadığını unuttuğum tek insansın.

İçimde bitip tükenmeyecek, sonsuz bir sevdasın sen. Birbirinden güzel hayallerle büyüdün içimde. Sen benim damarımdaki kan, sen kanımdaki hücre, sen ruhumdaki aşksın. Senden başka hayat da yok bana, senden başka yol da. Aşksın sen sevdiğim, aşk!

Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara Bir cana hasret, bilmezler

bil ki !katıksız sancılara razıyım yokluğun olmasa.bilki bir avuç biber gözlerime serpilen.ellerimde silinmemiş ellerinin izleri.durup şiirler yazıyorum yoluna.içimde sıkıntıların en dayanılmaz şekli.kaçıncı kere saatleri susturuyorum

Bugün Ellerimiz Mutlulukla Ayrıldı Yarın Bugünden Daha Fazla Bağlanacak Ellerimiz Birbirine Sevgilim Kalbimizn Aynası Gözlerimiz Ve Ellerimiz.

Hangi Aşk daha büyüktür,Anlatılarak dile düşen mi?Anlatılmayıp yüreğe düşen mi

Herşeye ve herkese ulaşabilirsin, Yarınlara kolaylıkla ulaşabilirsin, Ama dünler o kadar uzaktır ki... Hakkında sadece konuşabilirsin!

Bendeki yerin ɑnɑyɑsɑdɑki ilk 3 mɑddeye benzer sevgili; değişmez, değiştirilemez, değişmesi teklif bile edilemez.

Merdivenlerin oraya koşuyorum, Beklemek gövde kazanması zamanın; Çok erken gelmişim seni bulamıyorum. #CemalSüreya ,

Ben güzel ruhuna aşık oldum senin. Sadece bu yüzden sadakat kokuyor bu tutku. Çünkü sen ebedi ruh hastalığım olacaksın benim

Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin, sen hep kalbimde yatan tek Sevdiğimsin.

Kelimeler belki tedavi etmez, ama şiir en kanamalı savunmasıdır ruhun… İçindekileri söylemenin en güzel yoludur bazen güzel dizelerle bazen öldürürcesine; yüceltmek yada mahvetmek. Ahmet Yanık

GözLeriMi ; Kapayıp düşLüyoruMm Sen, eskiMeyen bir sevdasın şiMdi

Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda, martılar yalnızca ikimizin anlayacağı bir dille sunu fısıldar denizin kulağına: Seni çok özledim…

Onu kırmış olmalı yaşamında birisi. Dinledikçe susması, düşündükçe susması… Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi, Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.


Bir çift göze aşığım diğer bütün gözlere körüm..

NeDeNiNi Bo$VeR SaDeCe SaRıL BaNa...! ArKaDa$ GiBi oLSaDa oLuR.. SaDeCe SaRıL.. SeVDiĞiNi BiLMeSeMDe oLuR..

Güzellik yüzde değil sözde de. Güzellik içtedir tam yürekte.

Dünya duruyor yanına geldiğim anlarda. Bir mucize gibi doğuyorsun hayatıma. Baktıkça bakasım geliyor, doyamıyorum hiç sana. Canım sevgilim benim, seviyorum seni çok fazla.

Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.

Benim doğduğum köylerde insanlar gülmesini bilmezdi ben bu yüzden böyle naçar kalmışım gül biraz... Cahit Külebi

Aşk insanın kalbine sevdiğini tıka basa doldurması gibidir, arada hiç boşluk kalmaz.

Ömrümün en virane sapağında denk geldi sana düşlerim, seni seven kalbim ve saçlarına vurulan gözlerim oldu en büyük suçlu.

Yokluğun Oruç Gibi Dayanılmaz Olsada; Bilirim Ki Gelişin İftar Tadında Olur.. Seni Beklemek Teravih Kadar Uzun Olsada; Bilirim Ki Gülüşün Bayram Tadında Olur...!

Seni seviyorum ta develer tellal değil iken, sanki bu dünyaya gelirken bu aşk için Allah ‘a söz vermişim gibi Kâlu belâ'dan beri. işte böyle seviyorum.

Karanlık odamda oturdum seni düşünüyorum biliyorum ki seni düşünmek hiç bir şeye çare değil çünkü sen yine yoksun odam yine karanlık düşlerim yine sensiz AŞKIM

Ben bir deniz, sen bir gökyüzü… Kavuşmamızın imkanı yok. Yine de senin yağmurların altında ıslanmak bana hayat veriyor.


Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da, Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, Yani yürekte..


Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.


BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun?


Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali Selami Şahin



Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..
Mutluluğu sende bulan senindir Ötesi Misafir

Aşk bu yağmur dayanmaz bu bahara
Bulutlar ince ve narindir
ve bulutlar tanır sevgiliyi
döker mercan kuşlarını avuçlarımıza
Ferman Karaçam


GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun?


BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum


Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim Parlak bir inciydin benim için Paha biçilmez bir inci Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da Beni sardigi bir anda sevdim Seni sadece selvi boyun,siyah saçlarin yada kara gözlerin Güzel bir yüzün var diye degil Fikirlerinle,konusmandaki güzelligin ve benim o kor halde yanan yüregimle sevdim Ben seni derinden ve hissederek sevdim


Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok


Sen yaşadığım bir ömür gördüğüm en güzel günlerimsin sen her gece rüyalarıma giren bir tanecik sevgilimsin


Seni okadar seviyorumki anlatamam hani çocuk bir çift ayakkabıya sevinirya masumca işte öyle seviyorum seni.Seni Görünce Öyle Rahatlıyorum Öyle Sakinim Öyle Mutluyumki o çocuk vardıya onun bayram sabahı sevinci gibi abartmıyorum insan mutlu olduğunda çocuktur aslında..


Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.


Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf


Birini Mükemmel olduğu için sevmezsin o sen sevdiğin için mükemmeldir


Açınca baharın dişi gülleri Bir başka rüzgar eser bahçelerde Dinle çılgınca öten bülbülleri Sorma niçin düştüğünü bu derde Cahit Sıtkı Tarancı




Hayatımda kimse yok; ama pişman değilim. Çünkü sen aşkı basitleştirenlerden birisin, bense yalnızlığın hakkını verenlerden. Bob Marley


Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.


Felek ne kadar kahretse kalbimize, Zaman zaman hatirladigimiz olur, Hangi dilber ilk aski tattirdi bize; Bir bahtiyarla yasadigimiz olur. Cahit Sıtkı Tarancı




Onun sana baktığını görürsün ya İşte o duygunun tarifi yok


Gâh eserim yeller gibi Gâh tozarım yollar gibi Gâh akarım seller gibi Gel gör beni aşk neyledi Yunus Emre




mutsuzum bu gün Sebebini bilmiyorum... Öylesine bir şey işte, içimi sıkan. Sanki özlediğimin hiç gelmeyeceğini öğrenmek gibi ! Sanki çok sevdiğimin beni terk edip gitmesi gibi... Sanki koşmak ister de peşinden, Ayaklarımın zincirlendiğini hisseder gibi .


Tutsağım sana sesim hasret sesine! Gülüşün bırakmıyor göz bebeklerimi. Ne zaman yüreğimde hafifledin sansam. İşte o sandığım an, alev alıyorsun ve ben yine tutsak kalıyorum sana


Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!


Biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacak SENSE YAKTIĞIM ŞİİRLER GİBİSİN HİÇ AKLIMDAN ÇIKMAYACAK


Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.


Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar.


Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.


Sonra baktın,Baktın..Ve yüz çevirdin"Ben gönlüme böyle yumruk yemedim...


"Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."


Ah o mavi gözlerin yok muBaktı mıİnsanı derinlere daldıranBana bir kez gözlerinle gülsen çok muSendin gözlerinle beni kandıran



İkinci Şans Her Zaman İyi Bir Fikir Olmayabilir ,İlkinde Yaralayan, İkincisinde Öldürebilir



Sadece şefkat iyileştiricidir, çünkü insanın içindeki tüm hastalıklar sevginin eksikliğinden kaynaklanır.



"Aslında insanı en çok acıtan şey, hayal kırıkları değil, yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır."Dostoyevski




Bu saatte yazıyorsam diş ağrısı gibi bir ağrı saplanmıştır..... ta kalbimin orta yerine kör karanlıklar içinde ışık oluyorsun sen yine...yönünü kayıp etmiş gibipusulanın gölgesin de yön bulmaya çalışıyorum.


Gerçek şu ki, herkes sizi üzecektir, önemli olan uğruna üzülmeye değer kişileri bulmaktır.


"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"


"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."


"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."


"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."


Sevmeden sevilmeden bu hayat yasanmazki,kalplerdeki heyecan sebepsiz baslamazki, sen olmassa,yanimda avutamam kendimi,dört kitaba dil olsam anlatamam derdimi...


"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."


"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."


"Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."


"Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."


"İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."


Yine sensizim ve yine bomboş bir geceye giriyorum.Aklım sağır,kalbim suskun...


Gözlerim bir deniz kenarını arıyor karşı köyün ışıklarında.Bir yudum kahve,çokça kahkaha ve sıcacık bir bakış,eriten buz kitlesini ruhumun.Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir gülüm...


Bu gece bir gözyaşımedeniyeti kuruyorum.Karşı durdukça büyüyen, devleşen ve bütün engellemelere rağmen benide yutmaya hazırlanan bir medeniyet.ama dörtnala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları;dizgin ne fayda?


Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur...


Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm...Hüzün yakışmıyor ama:Gece ,sen yoksun ve ben burdayım...


Şimdi burada...Ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum.Vuruyorum kendimi sensizliğe.Sensizlik batmıyor canıma,yalnızca acıtıyor beni...


Hasret okunun vurduğu onulmaz yaranın daha da azdığını bilmiyor musun?Bilmiyor musun,büyüyor hasret yumağı?Çekilen çileler,sonsuz ıstırap denizinden damıtılmış med-cezir değil midir zaten?

Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...


İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...


Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!


Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...



En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.


Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.


Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım


Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.


Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.


Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...


Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.


Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Whatsapp Button works on Mobile Device only