hayırlı sabahlar mesajları / sözleri

hayırlı sabahlar mesajları / sözleri
Kalp mi insana sev diyen ,yoksa yalnızlık mı körükleyen?
Sahi nedir sevmek;
Bir muma ateş olmak mı? Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?


Ah etsende kendine
Sevmişsinn bir kere
Giden gitsede
Kalbini vermissin bir kere . . .


Bir gün bir sevda çaIar kapınızı… Şaşırırsınız, bekIemiyorsunuzdur… Bu güne kadar geIen sevgiIere hep misafir oIarak bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte oIarak yerini aIır


Öyle Özledim ki ''SEN''i...!
____Bir Şafak Vakti Gelsen Bana ,Karanlık Gecelere Doğan, Güneş Gibi...!
Öyle Özledimki''SEN''i...!
Bir Nefesini Hissetsem Senin , Bahar Mevsiminde Ilgıt, Ilgıt Esen Rüzgâr Gibi...!!!
___Öyle Özledimki ''SEN''i..ANLATILMAZ ASKIM


"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"




"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."




"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."




"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."




"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."




"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."






Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.


Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin


Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..


Hayatta bazen mutlu olduğun için değil; Gıcıklık olsun diye güleceksin :) :) :) GÜNAYDIN




(G)üne iyi başla (ü)zgün olma (n)efret etme (a)şkı yaşa (y)aşamı sev (d)ünü unut (ı)şığını yansıt (n)e olursa olsun gülmeyi unutma…


Acaba bu mesajı okuyan melek uyanmış mıdır? Yoksa masum bir bebek gibi mışıl mışıl uyuyor mudur? Uyandıysa Beni düşünüyor ve Benim Onu çok sevdiğimi biliyor mudur? Günaydın Meleğim.
Aç güzel gözlerini, rüyadan sonra ilk beni gör, her şeyden önce al bu tatlı buse sanadır, Günaydın Sana Meleğim


Bugün kapılarımız güzel insanlara açılsın.Bugün telefonlarımız güzel haberler için çalsın.Bugün beklenen tüm güzel şeyler gerçekleşsin.Hayırrlı sabahlar


Hayırlı Sabahlar Bugün Birinin Gülümseme Sebebi Olmaya Ne Dersin…….


Hayallerimizi tutsak ettik Huzuru ararken Yaşamayı unuttuk Mutluluk pesinde koşarken Bırakmalıyız herşeyi Anı yaşamak dururken....hayırı sabahlar


Günümüz aydın; keyfimiz de şansımız da huzurumuz da bol olsun. Tüm işlerimiz rast gitsin💙 Günaydın 💗




Aşkım Sana, Hasretim Sana, Ömrüm Sana, Yüreğimden Gelen En Sıcak GÜNAYDIN Sadece ve Sadece SANA


Günaydın hayırlı sabahlar günün aydınlığı sabahın hayırı bereketi tüm güzellikleri üzerinize olsun allah'a emanet olun


UNUTMA Sevdası büyük olanın imtihanı da büyük olur.(GÜNAYDIN)


Aşkım, her günün sabahına seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın birtanem.






Bende hayat seninle başlar, seninle biter, bir mesaj gönder de canlansın bu beden, GÜNAYDIN bitanem






Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye..ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde yüreğim seninle günaydın sevdiğim...


Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.


Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın!


Bitanem,her ne kadar aramızda mesafeler olsa da kalbim ve aklım sana tahmin edemeyeceğin kadar yakın..seni her zaman bütün kalbimle seveceğim..en güzel kokulu öpücükleri sana gönderiyorum günaydın her şeyim,günaydın meleğim,günaydın.



Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bitanem




Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.



Bugün de gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki her eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep Sen varsın bebeğim yaşarcasına GÜNAYDIN BİRTANEM.


Bütün millet samsun meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor günaydın hayatımın anlamı

Whatsapp Button works on Mobile Device only