kırgınlık sözleri / mesajları

Güzel Yüzün Buruk Sevinçler içinde Durmasın Kırık Kalbin karamsarlıklar içinde Atmasın Hep güL Hep Neşeli OLan Sen Benim tek ışığımsın..Beraber gülmeyi özlediğim ama affedemediğim insanlar var.
Son Sözünü Söyleme Bana Kırgınlıklar içinde Bırakip Gitme Bu Seveni...


öyLe Ağırımki kendime Kırgınlıklar içinde Şaşıyorum kendime Ne Sevmişim Seni Mecnun Gibi...


Dostlar Kırgınlık Duysada Dostuna Bırakmamalı Dostunun Elini..


Dost Dediğin Kırgın Olsada herzaman Dostun Olandır..

Ben, senin ilkokul yıllarında durmadan yere düşürdüğün kurşun kalem gibiyim. Dışı sapasağlam, içi paramparça!

Yaşarken kıymetim bilinmemişse. Dost olup kalbime girmemişse. Severek yüzüme gülünmemişse. Neyleyim ölünce gözyaşını.

Ne hayata heves olarak baktım, ne de herkesi hayatıma nefes olarak kattım. Ne hayata oyunmuş gibi baktım ne de hayatıma girenlere oyuncak muamelesi yaptım. Tek doğrum insanlara yaradanın eseri olduğu için sevgi ile baktım sonucu her ne kadar aleyhime olsa da.


Yolunda ölüm olsa gelirdim, seninle her acıya giderdim, ama sen buna değmezsin vefasız insan


Hayat kırgınlık için yaşanılmıyor, bu kırgınlığa son verelim mi?





Ne olursa olsun kırgın kalmayalım, kırgınlık olmasın aramızda canım sevgilim


Geç de olsa anlamıştım, Benim için hiçbir şey senden eski değildi.

Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil, Yüreğinde Duruşunu Seversin.

Kendime tüm yalanlarım tükendi! Yeni yalanım ol, Tut elimden kandır beni..

Yeniden sevmeni istiyorum anladın mı yokmuşum gibi yeniden istemeni !

Ve herşey birgün biter.. insan en başta bunu kabullenirse daha sonrasından güçlü olabiliyor.


Birini gerçekten sevdin mi; Yaşı, ne kadar uzakta olduğu, boyu, kilosu sadece lanet birer sayıdır.

Kırıldıkça öğrenir insan boş vermeyi. Belki de bu yüzden sildim birçok şeyi...
Kırıyorsam, kırılmışımdır; kırılmışsam kırdığım için özür dilemem!



Seni ne kadar çok sewdiğimi biIiyorsun peki ne kadar kırgın oIduğumu biIiyormusun


Hayat kırgınIık için yaşanıImıyor, bu kırgınIığa son wereIim mi?


Buruk kaIbim duzeImez Bu SozIerinIe asIa, sana ben inandım sewdim ama sen harcadın beni, sewgi yoIunda dönme bana bir daha


YoIunda öIüm oIsa geIirdim, seninIe her acıya giderdim, ama sen buna değmezsin wefasız insan


Sana yaIan SewgiIerin Sahte MutIuIukIarı Iazım, benim gibi gerçekIer Sana FazIa GeIir Bu Dünyada

Whatsapp Button works on Mobile Device only