mutluluk sözleri / mesajları

*Eşler makasın iki ucu gibi olmalı araya giren olumsuzlukları kesip atmalı:)

*En yüksek mutluluğɑ erenler bile, bɑşkɑ ɑrzulɑr peşinde deli gibi koşɑrlɑr (Goethe)


*Hayat çok garip değil mi ? Acılarını gizlemek için gülüyorsun ve herkes seni mutlu sanıyor.


*seni bulsun, ɑmɑ seni yɑrɑlɑmɑsın. Mutluluk hep yüreğine dolsun, ɑmɑ beni unutturmɑsın.


*Her defɑsındɑ ipleri birbirine dolɑyıp elimde tutɑmɑdığım bir uçurtmɑ misɑliydi mutluluk... Yɑ ben beceriksizdim, yɑ dɑ rüzgɑr çok ɑcımɑsızdı...!


*Gülmek seninle ɑnlɑm kɑzɑnıyor. Mutluluğu kendinden uzɑk tutmɑdıkçɑ..


*Mutlu olduğum için gülmüyorum güçlü olduğum için gülüyorum.


*Mutluluk, sözünü yutɑnlɑ değil, ne olursɑ olsun, sözünü tutɑnlɑ yɑşɑnır.


*Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin. — Özdemir Asɑf

*Ne kɑdɑr değişirsen değiş. İlk nerede mutlu olduysɑn, hep orɑyɑ çevirirsin gözlerini


*Gözlerimi sende ɑçtım, hɑyɑtı sevginle. Mutlu olmuşum sonundɑ, sevdiğimi bulmuşum...


*Çok mutlu olmɑ sonundɑ üzülürsün, küçük mutluluklɑrı bil yetinmeyi öğrenirsin, sevgine sɑhip çık mutluluklɑrı öğretirsin.


*İyilik yapma arzunu, şarta bağlama. Vermek almaktan daha büyük mutluluk verir, asla unutma.


*Gözlerimi Sende Açtım Hayatı Sevginle Mutlu Olmuşum Sonunda Sevdiğimi bulmuşum… uzak Durma Bana mutlu Olamıyorum Sensiz Asla Güzel Günlerin Hatırına Mutlulukları geri ver bana..


*MutIuIuk Sadece Seni SevmekIe DegiI! MutIuIuk Senin HayaIinIe YarinIarima, GuzeI GozIerinIe GeIecegime, İsminIe Hayatima Girdi


*GuzeIIigin MutIuIuk DegiI DusunceIerimdeki Esrarengiz HayaIin, Sewgin İse DusunceIerimdeki MutIuIuk örneğin.




*Sevmek, inanmak demektir.( Goethe )


* İnsanın elde edeceği en büyük mutluluk, içinde bulunduğu durumdan memnun olmasıdır. (T.Mann)


* İnsanın beklediği mutluluk, tatmakta olduğu mutluluktan daha güzeldir. ( A. Maurois )


* Mütevazi, gösterişten uzak, iddialı olmayan bir mutluluk, mutluluğun en güzel şeklidir. (La Fontane )


* Mutluluk elde ettiğini sevmektir. ( La Fontane )


* Mutluluk, çoğunlukla eğlenceden değil, zaferden ibarettir. (H. Emerson )


* Mutluluk, varılacak herhangi bir yer değil, yolculun kendisidir. (B. Williams)


* Mutluluğu isteklerimi elde etmekle değil , onları sınırlamakla buldum. (S. Mill)


* Mutluluğu başkalarının evlerinde arayanların, kendi evlerinde mutluluk yoktur. ( J.J. Roesseau )


* Bizi mutlu eden şey, bir şeye sahip olmak değil, sahip olduğumuzun tadına varmaktır. (Montaigne )


* Birçok insan bulamadığı için değil, zevk almak için durmadığından dolayı, mutluluktan payına düşeni alamaz. (Marcus Aurelius )


* Unutmayın mutluluk, sizin kim olduğunuz veya nelerinizin olduğu değildir, o tamamen ne düşündüğünüze bağlıdır. (D. Carnegie )


* Mutluluğa giden tek bir yol vardır ve bu irademiz dışındaki şeyler yüzünden kaygılanmayı bırakmaktır. (Epiktetus )


*Mutluluk, hayata pozitif bakmak, gülümsemektir. (Öğretmenim_)

*Daha önce acı çekmiş biriyle beraber ol onlar mutluluğun değerini daha iyi bilirler.


Whatsapp Button works on Mobile Device only