sevgiliye seni seviyorum sözleri


Sevgiliye seni seviyorum sözleri


Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, ruhumun eşi, biriciğim olduğun için teşekkürler sana. Hayatıma girdiğin andan itibaren bana dünyaları verdiğin için, teşekkürler sana sevgilim...

Aşk; herkesi O'na benzetip, kimseyi O'nun yerine koyamamaktır." - Can Yücel


Mavililer giyer deniz olurum, yeşiller giyer bahar olurum, belli olmaz belki birgün beyazlar giyer senin olurum.seni çok seviyorum


Güneşin her doğuşunda ben biraz daha batıyorum.Bu hayatı anlamsız,sensiz yaşıyorum.Her gün sanki ölümü bekliyorum.çünkü ben sensiz yapamıyorum..


Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne istiyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın !

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın!..

Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz Simdi yagmur damlasi gelip konar dudaklarima sessiz Söylemis miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz

Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...







Çok mu güzell ?+ Hayır.- Çok mu tatlı ?.?+ Hayır.- Çok mu zeki ?+ Hayır.- Peki ya neden O ?+ Bazen sadece seversin.

Sen bende heves değilsin, heves olsan çoktan biterdin, sen bende nefessin, ancak ben ölünce bitersin. Sen bende cansın..!

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Sarılmak neden güzeldir bilirmisin? Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur, sarlınca sağ tarafını onun kalbi doldurur.

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Aşk’ın en adaletsiz yanı nedir bilir misin? Ağızdan çıkmaya cesareti olmayan sözlerin yürekte fırtınalar kopartmasıdır.

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Hissedince sana vurulduğumu baharda kuş olup uçasım gelir, Bakınca o güzel gözlerine hasreti bir anda silesim gelir. Ama ne çare birtanem ne kuş olup uçabilirim ne de hasreti silebilirim ama inan bana birtanem seni bir ömür boyu sevebilirim...

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle...

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Sen benim sarhoşluğumsun; ne ayıldım, ne ayılabilirim, ne ayılmak isterim!


Bana diyorlar ki:"Eskiden böyle değildin,artık çok içine kapanıksın!"Cevap veriyorum; İçindekiyle yetinen gönlüm sizi ne yapsın
sevgiliye seni seviyorum sözleri



Sevmek Değil benimki Ölürcesine inanmak sana, Aşık Olmak değil benimki hastalık Sana Olan iLgim Sensiz Olamam ben Yarım Kalırım Sensin Tek ilacım Seviyorum Seni.

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Sen benim Meleğimsin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen BenimSin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına..

Sensiz öLmem Bu hayatta Korkma Senin için yaşarken Nasıl öLürüm Seni bensiz Bırakırım? Senin için Yaşamaya Başlamışım Ben Sensiz Olmama iStesende istemesende Seviyorum SENi Delice!…
sevgiliye seni seviyorum sözleri



Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..


Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!
sevgiliye seni seviyorum sözleri



aşkın bir zehir olsun içimde Sarsın beni Alsın kendine, Senden Başkası Değmesin Eli Elime, Senin için öLürüm Düşünmem bile!!! Seviyorum Seni Gülpembe..

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın… seviyorum seni aşkım..

sevgiliye seni seviyorum sözleri



Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..

1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…


Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.



Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

Whatsapp Button works on Mobile Device only