asker sözleri / mesajlari

Asker olmak onurlu olmak demektir. Bu vatan askerlerin omuzlarında yükselmektedir.

Vatanın anahtarı askere emanettir. Çünkü o asla emanete hıyanet etmez.

Askere uzanan el, vatana uzanmıştır. Affı olmaz.

Asker ülkenin onurunun ve bağımsızlığının bekçisidir.

Elimde silahım çapraz, vatanı beklerim soğuk gecelerde ayaz mı ayaz. Senin aşkın beni ısıtan biricik güneştir sevgilim, beni beklemekten vazgeçme sakın, bir gün mutlaka yanına döneceğim.

Bahriyeli boğulunca değil, sadece unutulunca ölürmüş.

Yıllara meydan okurken aylara esir düştük ama vatan için 12 ay değil 12 sene yapılır, ne kadarda zor olsa.

Ben Türk askeriyim, ülkemin dört bir yanında beni bulursun, başımda miğferim, ayağımda postalımdan tanırsın, adımı bilmeyenler Mehmet diye çağırsın.

Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir, Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir. Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir; Kahramanlık; saldırıp bir daha dönmemektir.

Bitmez diyorlar bana senin askerliğin, varsın bitmesin. Ben burada 12 ay değil 12 yıl yapmaya razıyım, yeter ki şehitlerimiz rahat uyusun yerinde..

VATAN için yaşayıp öldünüz. Siz toprağa değil, kalplere gömüldünüz..

Askere gitmekten değil, askere gidince benden vazgeçeceğinden korkuyordum sevgilim. Sana kavuşacağım günü bekliyorum, tezkeremi aldığımda geleceğim hemen yanına. Özlemin bana acı veriyor belki ama, ayakta durabiliyorsam sana kavuşmak düşüncesindendir.

Dağlara çizmişler resmimi komando koymuşlar ismimi belki bir gün geri dönemem diye göndermişler sana resmimi. Dağlarda çiçekler soldu zaman, göklere bulutlar doldu zaman, yağmurlar sel olup aktığı zaman inan ki sevgilim ben ağlıyorum..

Bu vatan ileri atılıp sellercesine göğsünden vurulup tam ercesine, bir gül bahçesine girercesine, şu kara toprağa girenlerindir.

Şafak değil, sensizlik beni acıtan! Seni çok özledim birtanem.

Doğan her güneş gençliğimin kaybıysa, batan her güneş şafağımın kaybıdır.

Eğitimde Ter Dökmeyen Savaşta Kan Döker.

Askere dua edin, teröre lanet edin. Nöbet sırası bende hakkınızı helal edin.

Kendim uzak hayalim yakın, resmime bakıp ağlamayın sakın, kıymetim varsa duvara asın, kıymetim yoksa ateşe atın.

Dağların tepesine, eşkiyanın alnına, kızların kalbine ölümsüz MEHMETÇİK yazacağım.

Bir ulusun kuvvetini belirleyen en önemli faktör askeri kuvvetidir.

Asker doğduk, asker öleceğiz. Bu vatanı her daim biz temsil edeceğiz.

Türk askerine emanet edilen vatan, anneye emanet edilen bebekten farksızdır.

Vatana sahip çıkana sahip çıkmak, en büyük vatandaşlık görevidir.

Bu vatan milyonlarca isimsiz kahraman sayesinde ayakta duruyor.

Ey askerim. Senin sayende rahat uyuyorum geceleri, senin sayende özgürce yaşıyorum. Hakkın asla ödenmez senin.

En yanık yürek asker anasının yüreğidir. Hem vatanı için hem oğlu için tutuşur.

Bir ulus en zayıf askeri kadar güçlüdür.

Askerine sahip çıkmayan halk, vatanına hiç sahip çıkmaz.

Türk askeri dualarla uğurlanır, umutla beklenir, özlemle karşılanır. Ona vatan emanet edilir.

Asker yolu bekleyen sevgili kadar özlem, asker yolu bekleyen ana kadar telaşlı kişi yoktur.

Asker özlemle beklenir, dualarla beslenir, şerefle uğurlanır, saygıyla selamlanır.

Ey Mehmetçik, bu vatan sana emanet, seni sabırla bekleriz, yüreğimizde merhamet. Ananın gözü yaşlı seni bekler durur. Al teskereni gel de sevdiğini mutlu et.

Kalbi yanan asker anası, kalbi yanan asker yaridir. Vatanı yüreğinde taşıyan asker özlemin kalbimizdedir.

Askerimin tulumu yeşil, onu bekleyen gözler yaşlı, ağlayan ananın yüreği yaslıdır.

Asker yüreğinden korkuyu siler, vatanı için savaşır. Özlemle beklenir sevgiyle karşılanır.

Askerimiz emekle kurduğumuz vatanımızın bekçileridir. Onlar olmasaydı hiçbirimiz yaşamımızı bu kadar sağlıklı sürdüremezdik.

Asker uğurlarken şeref duyan Türk milleti, kaybettiğinde hep birlikte yas tutar. Asker bizim emanetimizdir.

Asker anasıdır yüreği ateş içinde yanan, asker eşidir geceleri gözlerine uyku girmeyen. Askerimiz burnumuzda tüter. Vatanımız onların sayesinde ayakta, hayatımız onlara emanettir.

Mehmetçik her zaman yürektedir. Yolunu gözleyen analar kederlidir. Vatan uğruna canını koyan asker, her Türk için kıymetlidir.

Bir askerin yüreği bir vatanın bağımsızlığının en büyük teminatıdır.

Analar asker doğurur, vatan emanetçilerini bekler, asker vatanını yüreğinde taşır. Emanet edilene hıyanet etmek askerin kitabında yazmaz.

Herşey Bizler içindir.Bu Vatan Uğruna Şehit Olacaksak Seve seve Olmaya Hazırız.

Hey Sevgili Bu Kutsal Görevde Beni Beklemeyeceksen Yolun Açık Olsun..

Asker öyle birşeydir. Herkesin saygı duyduğu, herkesin onlara seve seve yardımcı olduğu..

Asker yeri geldiğinde en zor şartlar, en zor görevlerde korkmadan bu vatan uğruna görev alır..

Asker anası gözünden bir damla yaş akmasın.Bu Asker gider Geride gelir..

Şafak geçer gider.Senin sensizliğin beni üzer..

Zor olan vedalara rağmen bazen gitmek şarttır..

Whatsapp Button works on Mobile Device only