çok / çook / çooook güzel sözler - Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk Sevgi Sözleri

çok güzel sözler

Güzel günler sana gelmez Sen ona yürüyeceksin.

Oysa ki benim herşeyim de sen vardın ama bir kez olsun senin kalbinde ben olmadım unutma ki gerçekten sevenler asla vazgeçemezler.



Benim incimdin. parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm.

Bana Son Sözlerinde Vurdun Gittin, Sen beni Sevmemişsin Sadece bana Acı Çektirmeyi Sevmişsin

BELKİ BİRGÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi böyle? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem Bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum 

Geceyi Sana Yazdım Geceyi sana yazdım, sızımı sana Tutuldum, küsen sesine, tenine tutuldum Çaktım ateşi sesime, ateşi tenime Hay aydınlık sana yandım, gülen yüzüne Yandım, yanarım sana onur akın 

En anlamlı yemin söz vermektir, en büyük intikam affetmektir, en adi söz hiç sevmedim demek; ve en güzel cevap gülüp geçmektir. 

Yüreğime ektiğin sevda tohumları Büyüdü filiz verdi.... Yaprak yaprak sardı benliğimi... Ana gibi,baba gibi Okşadı öksüz yüreğimi! Esti sevdanın yeli.. Esti...estikçe boranlar dinledi Boran bile esemezdi Sen gibi.... Sevda gibi... Yar gibi. 

Unutma! İnsan, aydınlığı hayal ederek değil, karanlığın bilincine vararak aydınlanır. 

Karşındakine aşkını;sevgini verebilecek kadar yüceyse "HİSLERİN" başkalarına bakmamalı "GÖZLERİN"!! 


"Gittin, Şimdi bir mevsim değil, koca bir hayat girdi aramıza. Biliyorum ne sen dönebirsin artık, ne de ben Kapıyı açabilirim sana... 


 Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk… 

Ya rüyalarımda çok uzağa gider de uyanmak için zamanında geri dönemezsem!

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM' 


KimiIeri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimileri vardır aşkın en yücesini versende aşşağılıktır… 

Üzgün bir ruh, insanı bir mikroptan çok daha hızlı öldürür.. 

"Zenginlik, mal mülk, şan şöhret yada buna benzer şeyler değil! Birtek senin kalbinde yer bulabilmekti bu dünyadaki en büyük arzum bitanesi.." 

Hayır görmedim bu aşktan Bu yaşamdan bu dünyadan Rüzgar oldu, fırtına koptu Gönlümün dengesi bozuldu 

Bu dünyada beni en mutlu eden şey, Seni Sevebilmek; en çok üzen ise ölümümden sonra cennete gidemezsem eğer bir daha seni görememe endişesidir. 

Bir haksızlık gördüğünüzde müdahale etmezseniz; önce hakkınızı, arkasından da şerefinizi kaybedersiniz... - Hz. Ali (r.a.)

Saçlarının güzel kokusundan ve gülüşündeki bahardan. Ha birde şu aklımda kalışında ki nedeni çözemedim. Adın AŞK olmasın senin? 

Bir ömrün en ıssız yerindeydim, sonra birden sen geldin. Geldin ve bildiğim her şeyi değiştirdin. İçinde umut olan bir yolculuğun başlangıcıydın benim için ve seninle yeniden dünyaya geldim. 

Büyük bir zat der ki; eşimle tanıştığım ilk gün, diğer bütün kadınların cenaze namazını kıldım. 

Kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikâyenin sonunda. " 

Ayrı dünyaların insanlarıyız ama aynı rüyanın yolcularıyız. Aynı hayalde kavuşacağımız günler elbet gelecek. Biraz ilüzyon, biraz gerçek. 

Adabı vardır aşkın, öyle bir an da vazgeçemezsin. Vazgeçiyorsan hiç sevmemişsindir. 

Sen Zaten Artık içimde bir Alevsin Kalbimde Merkezsin beynimdeki Düşüncelersin Nefesimdeki Ses'sin, Sen benim içimdeki BEN'sin Aşkım. 


Seni seven sana deger veren insanin yaninda degilsen dünyanin en güzel yerinde de olsan cehennemdir orası sana... 

bir gün şu karşıma oturda uzun uzun anlatayım sana kırılmak nasıl olur, ne anlama gelir, beden almış hali nasıldır 

Bir gün seni anlatacağım Bir gün aşkını… Belki sonuncu şiirimde bulacağım En sıcak bakışını!.. Ahmet Selçuk İlhan. 

Gözler dudaklardan önce tebessüm ederse o sevgiden şüphe edilmez 

Vazgeçilmeyen...HEP UZAKTADIR ..! Bazen Çok Özlersin O' nu , Birilerine Anlatmaya Kalkarsın ANLAYAMAZLAR .......Çok insan Çıkar Karşına.. Kalbine Girmek İster Ama ; SEN IZIN VERMEZSIN ...........Çevren Ne Kadar Kalabalık Olsada SEN O' nu ISTER O ' nu ÖZLERSIN..!!Yalnız Kalırsın... Yavas Yavas Kabullenirsin O'NSUZ'da Yaşamayı...Alısırsın Belki..??.....Ama ASLA VAZGEÇEMEZSİN.. 

Sevindiğim tek şey, herkesin yalnızlığıyla mutlu olabilmesi. Ya olamasaydı düşünsene.

Bak Evlat !Bir Esnafı Asık Surat Bir Şöförü Aşırı Sürat Bir Aileyi Hayırsız Evlat Bir Yiğidi Süslü Avrat Yıkar ! 

Çakallarla Uğraşacak Vaktimiz Olsaydı, - Veteriner Olup İti Köpeği Tedavi Ederdik 

Mürekkepten denizler, kâğıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım! 


Bizim de dünyamızda sabah olacak gülüm, düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm Umuduma bin kurşun sıksa da ölüm unutma, umuduma kurşun işlemez gülüm

Dünyanın azabı içinde kaldık, sevenler unutmuş sevmiyor artık, gönüller dolusu aşklara yazık, bahtına gücenmiş kul feryadı bu.


İnsanlar tercihleriyle yaşarlar bu hayatta... Ya tozu dumana katarsın ya da tozu dumanı yutarsın... Seçim senin... Hayal ettiğin hayatı yaşayamıyorsan, yaşadığın hayat sana ait değildir... Gözünü hayal ettiğin hayata dik ve yürü! Gölgen peşinden isterse gelmesin... SEN SANA YETERSİN.!!!

İnsan annesi ölünce anlar içindeki çocuğun hiç ölmeyeceğini. aklına geldikçe kahrolur, bunu anlamakta neden bu kadar geciktiğini. Attila İlhan

Sevmek kendini karşıIıksız oIarak adamak, İstemeden vermek demektir. Sevginin gücü eşyalarda ve maddelerde değil, İnsanın duygularında ve yüreğindedir.

Asıl olan düve gibi yiyip gram kilo almamak, ders çalışmayıp sınavı tıkır tıkır geçmek.

Sarılmayı bilir misin? Sahiplenmeyi..? Sahiplendiğinde sadık kalmayı?... Sen bilir misin aşık olmayı? Bölünebilir misin ikilere, üçlere, gerekirse binlere? Yapabilir misin? Gerçekten sevebilir misin? Sevmenin demesi olmaz. Unutma; Ya çok seversin , ya da hiç sevmezsin...

Bu dünya yalancı bir dünyadır, gözleri görmeyen aşık olandır, gördüklerimizin hepsi yalandır, Allah'ım bu yolcuyu 

“‘Ruhuma bir hayat yakıştıramadım’ Neyi tutsam elimde kaldı, Oysa içimde bir tohum, su versen filizlenecek... ;) Ali lidar

"Benim yerim onda ayrıydı benim yerim onda ağrı.

Sadece hayaller yıkıldı, biz yine ayaktayız. Sıkıntı yok.

Sevdiğin kadar sevilirsin "diyen şaire., Sesleniyorum... Çok ' HayaL ' kuruyorsun be USTA...!

Hayat yokuşunu tırmanırken, karşıIaştığınız insanIara iyi davranın çünkü inişte yine onIarIa karşıIaşacaksınız!

Yormak istemiyorum artık kimseyi. Yorgunum zira! Kelimeleri yan yana getiresim yok kendimi anlatmak için.

Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi geceler.

Zincir vurulmaz martıya, Bir de insan kalbine. (Ahmet Arif 

Ne zaman gözlerim dalıp gitse boşluga, hayalin gelir karşıma, benim için aşk sevgi bitti derken adeta uçurumun kenarındayken tuttun ellerimden yeniden hayata döndürdün nasıl sevmeyeyim seni Çünkü sen çölüme yagmur, geceme gündüz, canıma yoldaş, Sen kışıma yorgan oldun.

Bana kalbimdesin deme sevgili , kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni.

Aşk senin gözlerine baktıgımda gördügümdür.. Heran yanımda olman bana sonsuza dek bakman ellerimi hiç bırakmaman dilegiyle bir ömür yanımda ol yarim.

Dış görünüşe aldanmayın zira tuz ' da şekere benziyor

. SEN DEPREM GIBI GIRDIN GONLUME FAY HATTI CIZDIN YUREGIME ENKAZLAR BIRAKTIN UZERIMDE KALBIMDE ARTCILAR DEVAM ETMEKTE OZLENMEKTESIN GULUM 8.4 SIDDETINDE

"Karşılık alamadığın bir aşkın ve şekil almayan bir saçın varsa , UZATMAYACAKSIN."

- İnsan beklentisi kadar mutludur. Formül: Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk...(R Sharma)

En çok ta çayın demlisini, Aşkın senlisini seviyorum

Beni hayata bağlayan ve bana hayatı sevdiren iki şey vardır: Aşk ve özgürlük. Aşkım için hayatımı feda ederim ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim.

Herhangi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni ; Senin gibi olmak istedigi halde asla senin gibi olamayacagını bilmesidir

İnsan korkuyor. -Tekrar aşık olmaktan değil, tekrar aynılarını yaşamaktan.

Gizli Numara Yoktur Sesini Duymak İsteyen Biri Vardır.

Adını kalbime aşkla süsledim, yıllar yılı bir tek seni düşledim, bilmem ki nasıl bir günah işledim, selamın geliyor sen gelmiyorsun.

Evleneceksen en iyi anlaştığını, aşk yaşayacaksan en iyi tartıştığını seçeceksin. Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!

Kıtaları ipek bir kumaş gibi keser biçerdik. Kelleler damlardı kılıcımızdan, Bir biz vardık cihanda, bir de küffar . . . | Cemil Meriç |

Şimdi iyi olan ne varsa, üzerine çizgi çekemediğim kırgınlıklar sarıyor dört yanını. Sebebim yok, belki de çok .

ÖzgürIük düşIerde değiI ,kendi kendimize yükseIttiğimiz çitIerin ardındadır

Sakin kıyıların insanıyım. Kendi halimde olmayı seviyorum. Yoğunluğu, kalabalık ortamları kafam kaldırmıyor... Gülten Alp

sen degılmısın boyle aglatan sensın boyle hasret yandıran al yuregım al senın olsun yar aklımdasın cıkmazlarda yar yanarım acımı saklar ama yanarım delıye donerım ama ararım bunu ben ıstemedım allahım ..

En derinden aldığım nefesim. İyi ki varsın dediğim tek sevdiğimsin.

Aslında insanların her şeye verilecek bir cevabı vardır, bu genellikle olay anında değil gece yatarken aklına gelir.

Yüreğim İçeri Gir Kapat Kapıyı ! Dışarısı Çok Soğuk , Yalan Yağıyor Üşütme .

Kalbimdeki yerini bilseydin; Yeryüzü sana dar gelirdi.

Aşk, onun yanaklarını ısırarak sevmektir.

Sevdim işte niyesi miyesi yok...... Sadece sevdim.

Sahte olan hiçbirşeyi sevmedim ; Onlar ' da benim dürüstlüğümü sevmediler zaten...

Bir insanın yaşayıp yaşamadığını anlamak istersen, nabzına değil onuruna bak, duruyorsa yaşıyordur... - Robin Sharma

İnsan beklentisi kadar mutludur. Formül: Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk...(R Sharma)

Hadi takas edelim bir şeylerimizi; Mesela gülüşünden ver ömrümden al. Yılmaz GÜNEY.

Berrak bir gönülden Kirli su akmaz Güzel bir ruhtan Kötü söz çıkmaz... Şems -i Tebrizi

Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin..

Gozleriyle gozlerine goz koyanın, gozlerimle gozlerini oyarım. Gozlerini gozlerden sakın, gozlerin gozlerime lazım.

“Eğer sizi üzen kişilere hala selam verebiliyorsanız, bu vicdanınızın sadakasıdır“ - Mevlana-

Sadece bana geldiğin zamanlarda değil, Benden gittiğin zamanlarda bile sevdim seni.

Ben sana ölümün kıyısında yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum... /Serkan Özel/ 

Aşk Dediğin insana Kaynar Suyu Başından Aşşağı Döktürür Buz Gibi Suyun içinde yüzdürür, Aşk öyle bişeyki benim Gibi Adamı geceleri Seviyorum Diye inletir.

Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni ‘EBEDiYEN SEVECEGiM’

Herkes aşkını bilmeli görmeli sevmeli ki hayat aşk olsa herkes uçsa göklere çıksa dünyanın en güzel kraliçesi gelse de beni yine seni bulur seni severim.


Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?


Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)


Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok Sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok Fırtınalar içinde beni yalnız bırakma Benim senden başka sığınacak limanım yok 


Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarına, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına.

 Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE.. 

Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim SHAKESPEARE
Dünya Güzel Olsaydı Doğarken Ağlamazdık,Yaşarken Temiz Yaşasaydık Ölürken Yıkanmazdık


Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf


Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.




Her şeyin sonrası, evveli sensin
Gönlümün biricik emeli sensin
İnan ki çökerim çekemem dersen
Çünkü canevimin temeli sensin
                               Cemal Safi



İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...


 Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Çekmeye raziyim kaprisleriniistersen zincire vur ellerimi ne olur birtanem, anla halimi ben hala deliyim, hala sevdali                        Selami Şahin


Elini tutup,gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım Son Aşkım sen olur musun?

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.


sen bana ışık ver yeter bende filiz çok köklerim içimde gizlidir gelen giden açan soran bere budak yok bir şiir istersin “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok


Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün,derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara Götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün..



Sevgiyle yoğrulmamışsa yüreğinTekkede , manastırda eremezsinBir kez gerçekten sevdin mi dünyadaCennetin cehennemin üstündesin                           Ömer Hayyam
GozIerin gozIerimin onunde perde oIdu Nereye baksam seni goruyorum DiIimde senin adini sayikIiyorum Sonsuz askim sen oIur musun? 



Her gece, sonrasında başka bir gece Her gece, anlamsız bir bilmece Ve yine her gece aynı düşünce Seni Seviyorum




Seni vefasız aşklara bırakıyorum Yüzümü kırılan bardaklarda ara Düşünme ben ne olurum Sanırım bi daha onarılmaz İncinen gururum Yusuf Hayaloğlu


BoyIe deIicesine sevmisken HayaIIerimde seni susIerken GozIerin gozIerimi gormusken OIumsuz askim sen oIur musun? 


"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!


Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.




Beğendiğiniz bedenlere, hayalinizdeki ruhları koyup, aşk sanıyorsunuz.




Dilimde Aşkının Adı,Ellerimde Elinin Sıcaklığı,Gözlerimde Gözünün Işığı,Seviyorum Seni Gülüm Sensin Aşkımın Fermanı.






Aşka dair ne varsa yaşadım gönlümde Seni düşünerek ağladım tüm gece Yine de pişman değil bu gönül sevdiğine
De ki: -Aşktır şadeden gönülleri Perişan, berbat eden gönülleri Aşk söyletir en yanık türküleri Ay buluta girdiği gecelerde

Cahit Sıtkı Tarancı



Neden sen biliyo musun? Çünkü farklıydın. Kalbimde ritim değişmesine, sesimin titremesine, saçma sapan gülümsememe neden oluyodun,




Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.



Akıllı şakadan  bile ders alır, ahmak her öğüdü şaka sanır.




Sevmek çay gibidir sevilmek seker.Bizim gibi garibler çayi sekersiz içer.









çooook güzel sözler,çok güzel sözler kısa,cok guzel sözler,coook guzel sözler





Hayatım Boyunca, Kırılırken Bile., Kıracak Bir şey Söylemekten Korktuğum İnsanlarla Sınandım.




Biraz ümidim olsa,ömür boyu beklerdim




Özgürlük aşk değildir, yalnız aşkın kapısıdır.


Eğer herkesten teşvik, övgü ve takdir beklerseniz, Herkesi sizin yargıcınız yaparsınız..




Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiçbir şey seni sevmek gibi değil



Gülüşün; Hani yağmur yağarken güneş açar ya onun gibi birşey…



Seni ; iLk gördüğüMde içiMden dediMm ki kendiMe Bu iyi biri onu sev onu KaybetMe beniMm gibi Bakıyordun YaraLarın Var gibiydi Yani Konuşmaya İhtiyacın var anLatacak çok şey BiriktirMişsin iyice BoguLMuşsun aMa SusMaya Mecbur gibi


Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu.




Vazgeçilmez olan sen değilsin, vazgeçmeyen benim.



Kimse tanıdığın gibi kalmıyor. Bir gün bakıyorsun sıcacık, bir gün bakıyorsun buz gibi. İnsanlar da değişir, mevsimler gibi...


İnsanın gözleri öyle kelimelerle konuşur ki dil onları telaffuz edemez."


Bir kadın böylesi sevilmeye daha ne kadar geç kalır ki(Ahmet Batman)


Ve… Bir gün herkes anlar, sevdiğinin kıymetini… Ama gidince, Ama bitince, Ama ölünce… Kısaca; İş işten geçince...


modaya uyduk sevgili bulduk dalga geçelim derken gerçekten aşık olduk


Sokak lambası gibi olma ey yar kime yandğın belli olsun.Necip Fazıl Kısakürek 


Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı. Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim


Sabır sıkıntının anahtarıdır


Öyle kolay değil pişman olunca "Dön!" demek. Biraz da sen kaybol hayatın labirentlerinde


Deliler gibi koşarak gelmek istiyorum yanına, Doyasıya sana sarılmak ve kokunu içime çekmek istiyorum. Sen benim mutluluğum, sevincim her şeyimsin bir tanem. Seni çok seviyorum benim canım sevgilim. 


Göz göre göre atladık, düştük sandınız.


çok / çook / çooook güzel sözler



dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni...




Aşk ne diye sıralanarak sorulan sorular ve daha niceleri. Âşık olmayana aşk nasıl anlatılır ki?



Ey yar seninle anlaşamadığımız tek sorun kızımızın adı olsun



Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses."Seni Çok Özledim"...


Babama degerimi sordum dünya kadar dedi.Dünyanin degerini sordum,bes para etmez dedi.


Su an kalbime çok kiziyorum.Benim içimde bana ait oldugu halde senin içn çarpiyor...


Pismanlik duyupta bir gün ararsan nerdeyim nasilim diye sorarsan,bir ayrilik sarkisisin sen sessizce çal benim için,veda ederken arkana bakmadan git benim için...



Don HeroldHiçbir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma, geri dönmek isteyebilirsin.




Friedrich von SchillerSevgi birliğe, bencillik yalnızlığa götürür.



Daniel Defoeİnsanlar hatalarını mutluyken değil ancak mutsuzken anlar.



Bir kere sevdaya tutulmaya gör;Ateşlere yandığının resmidir.Aşık dediğin, Mecnun misali kör;Ne bilsin alemde ne mevsimidir.                       Cahit Sıtkı Tarinci


Oscar WildeNankör insan, her şeyin fiyatını bilen fakat hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.






GoetheAşk, imkansız birçok şeyi mümkün kılar.


TolstoyGüzel olan sevgili değildir, sevgili olan güzeldir.


Honore de BalzacGüzellik, çoğu zaman kusurları gizleyen bir örtüdür.






George Jean NutharHiç kimse yumrukları sıkılıyken net düşünemez.


AristotlesSözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.




Leonardo da VinciInsan ne kadar büyük ruhlu olursa, aşkı o kadar derin bir şekilde duyar.



MoliereEn çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır.



Ö M AHayatta en anlamlı kelime "BİZ", en anlamsız kelime ise "BEN" dir...



Emile ChartienHiçbir şey bir fikirden daha tehlikeli değildir. Eğer o fikir sahip olduğunuz tek fikirse.




Gömleğin ilk düğmesini yanlış iliklersen hepsini açmak zorunda kalırsın. 



Belki Cebimizde Yoktu Harçlık , Belki Hep Parasız Dolaştık ;- Ama Ne Olursa Olsun Kardeşlerimizi Satmadık 




Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı karanlığın var, alt tarafı simsiyahsın. Alt tarafı üç-beş yıldız ve yalancı bir ay şavkı Ve hepsi hepsi sabaha kadarsın.. Bu kadar üzerime gelme gece Alt tarafı yalnızlığım var, alt tarafı yaşandıkça günahsın. Ve hepsi hepsi, O'nun beni düşünmediği kadarsın..




Şimdi Şurada Ölsem , Birinin Bana İşiDüşene Kadar Kimsenin Haberi Olmaz 



Biz Kimseyi Aptal Yerine Koymadık ,Onlar Hak Ettiği Yere Kendileri Oturdular 




Bu sene de değişen bir şey yok,,Yazlar sıcak ve kurak, bazı insanlar yine yavşak yine yavşak.










Hayallerimiz hep görücü usulü oldu ,- Geldiler...Gördüler...Aldılar ve Gittiler


Yanlış yapma, haramlara girme yeter..



Cümle kurmak, yırtık gömleği dikmeye benzer Düğümü içten atsan tene, Dıştan atsan göze batar...



Bu işler böyledir azizim ;- Menfaati bitenin muhabbeti de biter





7 Kocalı Hürmüz gibi dolaşıp , Aile Kızı gibi davranmaya çalışan Kızlar ..!- Davul patlamamış ama tokmağın değmediği yerde kalmamış hani


Benim bakmaya kıyamadığıma şimdi kim bilir kimler dokunuyor! Ben özlüyorum, o sarılıyor...


Revamıydı harap olmak ,aşkın ile her an yanmak.Yokluğundan başka nedir,sevip sevip sensiz olmak.Aşkın yüce dağlar kadar ,içerimde volkan kaynar,  anlar mısın sen küçüğüm,aşık olan beni anlar.



Sen benim parçamdın şimdi kime gidersen git onda yedek parçasın..






Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun..






 "Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir."






 "Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördügümü bilmiyorlar..."






 "Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..."






 "Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."






Yol arkadaşını doğru seçmeli insan,seçemeyenlerin çoğu yol yorgunu..






"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"






"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."






 "Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."







"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."







"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."






"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."






"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."






"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."






 "Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."






 "Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."






 "İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."






 "Hiçbir sey aglamaya degmez, degen insan zaten aglatmaz. Aglarken basini dik tut, göz yaslarin seni aglatan kadar alçalmasin..."









 "Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu IMKANSIZ..."






 "Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."






 "Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."






 "Sen Beni,Benim Seni Sevdiğim Kadar Sevseydin;Benim Seni, Senin Beni Sevdiğin Kadar Sevdiğimi anlardın"






 "Ne seni unutacak kadar zaman geçecek Nede geçen zamanseni unutmaya yetecek Bırakıp gitsemde unuturum sanma Zaman alışmayı öğretir. UNUTMAYI ASLA"






 "Bir gün kırlarda gezerken eline bir papatya al ve seviyor sevmiyor yapmaya başla. Seviyor çıkarsa inan ama sevmiyor çıkarsa inanma. Çünkü o sadece bir PAPATYA"






 "Aşk gözlerde başlar, dudaklara iner, kalbi fetheder, tekrar gözlere çıkar, yaş olup iner"






 "Aşk bir güle benzer; çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın..."






 "Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..."






 "Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgi bulmaktır..."






 "Ayrılıklar küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir.Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi..."






 "Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin."






 "Sen , benim anılarla bitip giden rüyama hiç bir zaman ses vermeyen doğamsın."






 "Utanırım , söyleyemem yaşadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri."






 "Seni , senden uzakta , sensiz ama seninle yaşıyorum."






 "Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..."






 "Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi."






 "Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni..."






 "Dünyada iki renk gül olsun, biri kırmızı diğeri beyaz. Beni unutursan kırmızılar solsun seni unutursam beyazlar kefenim olsun."