dünyanın en güzel aşk sözleri


Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

Kalp mi insana sev diyen ,yoksa yalnızlık mı körükleyen? Sahi nedir sevmek; Bir muma ateş olmak mı? Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?

"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meğer! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okumuşum meğer!"

Bir gün bir sevda çalar kapınızı… Şaşırırsınız, beklemiyorsunuzdur… Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte olarak yerini alır

"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."

takvimin en güzel yaprağıydı seni tanıdığım gün.

Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



Öyle bir gerçek ki bir şelale gibi akmak, sel olmak, peşine takıp sürüklemektir, Öyle bir gel ki sevgim seni, umudum seni, varlığım seni sahiplensin.


Aşk demişti yaşamın bütün ustaları aşk ile sevmek bir güzelliği ve dövüşebilmek o güzellik uğruna. işte yüzünde badem çiçekleri saçlarında gülen toprak ve ilkbahar. sen misin seni sevdiğim o kavga, sen o kavganın güzelliği misin yoksa... A.Yücel

Gözlerinin cennetine kalkan son vapuru da kaçırdı yüreğim biliyorum seninle benim payıma hep aynı rol düşecek sen o vapurun demir korkuluklarına hayallerini asan güzel gözlü insan, ben ise kıyıda kolu kopana kadar sana el sallayan umut taciri..


HasretinIe dağIarı deIeceğim bu aşkIa kendime geIeceğim bir ömrüm daha oIsa inan yine bir tek seni seveceğim.


Gönül tezgahında şiir dokudum İplik iplik nakışında sen varsın, Aşk yolunun kanununu okudum Madde madde yokuşunda sen varsın..! (Abdurrahim Karakoç)

Eğer yağmur yağınca içeri gireceksen,seninle gitmem uzak ülkelere

Benim alışkanlığım ne sigaraya, ne alkole… Sen benim bu dünyada bırakamayacağım tek şeysin.


Öyle Bir Deli Sevda Dolaşıyor ki Damarlarımda Oluk, Oluk...Nasıl Anlatsam Bilmem...Düşünceler, İfadeler Anlamsız Kalıyor...Sadece Hissedip Yaşıyorum...Öyle İçimdesin ki! Yüreğimin İçinde Derinlerde Seni Yaşıyorum.


"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım .

Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.

Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...

Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.



Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..

Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

"Aslında en iyi aşk, değil tanımak, hiç görmediğin kişiye duyulan aşktır. Körler iyi aşık olurlar mesela." Orhan Pamuk.


İyi ki Varsın hayatımda Sevgilim Seni Tanıdıkça Hayatın Güzelliklerini Anlıyorum Zamanla, Seni tanıdıkça Kalbime Hak veriyorum Attıkça Sevgilim Sen Benim Sol yanım Sen Benim En Büyük hayat Anlamısın Sen Sadece benim Değil geleceğimin de Adısın Bir tanem.

Whatsapp Button works on Mobile Device only