Etkileyici Aşk mesajları SMS (YENİ)

Etkileyici Aşk mesajları SMS (YENİ)
Çoğu zaman uzun uzun ağlarım dao güzel sesin yankılanır kulaklarımda


ne seni unutacak kadar zaman geçecek,nede geçen zaman seni unutturmaya yetecek,bırakip gitsemde unuturum sanma,zaman alismayi ögretir,unutmayi ASLA...


üstune `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olucak biliyorum..


Ne öImek nefessiz kaImaktır, ne de yaşamak nefes aImaktır. Yaşamak ; SeviImeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır.


"Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..."


"Gönül bahçesine bir kırmızı gül diktim ama kimse o gülün ucunu göremedi. Görenler sadece kökünü görebildi. Çünkü sana olan aşkım öyle büyük ki..."




Seninle birkez olsun sarılıp ağlasak sadece gözlerimiz konuşsa ne çok anlatırdı gözyaşlarım sensizliğimi ve sensizlikteki beni .
Sngl Ynk
"Attığım her adım benden uzakta; bastığım her yerde yokmuşum meger! Çırpınırken ben denilen tuzakta; ben sana saplanan okmuşum meğer!"




"Yanağına düşen kar tanesi eriyip, dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinligi biriyle paylaşmak istediğinde, yüzünü rüzgara dön, ORADAYIM..."




"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..."




"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."




"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."




"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


"Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen, o da seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur..."




"Aşk; kaçmaktan çok kovalamayı sever. Görmekten çok özlemeyi, dokunmaktan çok düşlemeyi ve bu aşk öyle hain ki, nerde imkansız var onu sever..."


"Bir gün gelecek, başbaşa kalacaksın yıllanmış anılarınla ve keşke diyeceksin, nemli gözlerle bakarken yağan yağmura..."




"Bu dünyada iki kör tanıdım: Biri beni hiç görmeyen sen; diğeri senden baskasını görmeyen ben..."




Öyle güzeL güLmeLisin ki; hiç kimse seni ağlatmaya cesaret edemesin...




"İnsanlar, bir gülün peşinde koşarken, ezdikleri kır çiçeklerini fark etmezler..."




Yine sensizim ve yine bomboş bir geceye giriyorum.Aklım sağır,kalbim suskun...




Gözlerim bir deniz kenarını arıyor karşı köyün ışıklarında.Bir yudum kahve,çokça kahkaha ve sıcacık bir bakış,eriten buz kitlesini ruhumun.Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir gülüm...




Bu gece bir gözyaşımedeniyeti kuruyorum.Karşı durdukça büyüyen, devleşen ve bütün engellemelere rağmen benide yutmaya hazırlanan bir medeniyet.ama dörtnala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları;dizgin ne fayda?




Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur...


Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm...Hüzün yakışmıyor ama:Gece ,sen yoksun ve ben burdayım...


Şimdi burada...Ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum.Vuruyorum kendimi sensizliğe.Sensizlik batmıyor canıma,yalnızca acıtıyor beni...




Hasret okunun vurduğu onulmaz yaranın daha da azdığını bilmiyor musun?Bilmiyor musun,büyüyor hasret yumağı?Çekilen çileler,sonsuz ıstırap denizinden damıtılmış med-cezir değil midir zaten?




Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...




İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...




Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!




Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...




En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.




Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.




Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ...




Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.


Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.


Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...


Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.



Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.


Güller hep ellerinde açsin,ama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsun,ama beni unutturmasin.

Whatsapp Button works on Mobile Device only