etkileyici iyi geceler mesajları / sözleri / sevgiliye / yeni

Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!

İyi uykular gecemi aydınlatan yıldız gözlüm!

Ben seni gündüzlerden daha çok geceleri yaşıyorum. Yalnız geçen geceme yoldaşım iyi uykular!


Seninle kurduğum hayaller olmasa, geceler bana kabus olurdu. İyi uykular sevgilim!

Zorlama gece. Aklıma düşürmeye çalıştığını yüreğimden attım ben.iyi geceler

Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.

Karanlık gecemi aydınlatıyorsun Ay yüzlüm, o yüzden uyku girmiyor gözüme; ve ben Seni İzliyorum Seni Yaşıyorum. Hayatımsın.

Geceyi bana sor rüyalarımı bana sor, uyumak nedir bilmiyorum rüya desen seni hayal ediyorum. Seninle yaşıyorum sadece uyuyamıyorum bebeğim.. iyi geceler.

Güzel olan her şey kendini en çok güneş ışığıyla gösterir, O güzel gözlerinin içine sabah bütün aşkımla bakma dileğiyle. İyi Geceler Aşkım..

Her gecemin yıldızı olur gözlerin ve sessizce izlerim, hayal ederim seni ve o yıldız gözlerini, şuan tek tesellimdir gecelerim, her gece yıldızlara bakar gözlerini çizerim sevgilim.. iyi uykular biriciğim benim.

Bu gece bütün sevdiklerin yanında..ne tatlı uyursun sen şimdi..birtek seni ölesiye sevenin senden uzakta,birtek seni ölesiye sevenin uykusuz..adını can koydum seni canıma koydum..iyi uykular

"Sevdiğim; geceleri rüyamsın, gündüzleri hayalimsin.Ben sensiz yapamam, yaşayamam. Bak yine gece oldu; sen yanımda yoksun. Üzülme sevdiceğim sen rüyalarımdasın."

Aşkım rüyamda seni göreyim diyecem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyo.

ey gece gelme üstüme, bir kutu kibrit var elimde.iyi geceler

Her sabah gözlerimi açma nedenimsin sen. bundan günler sonrasını değil, haftalar sonrasını değil, aylar sonrasını değil yıllar sonrasını bile düşündürensin sen. gelecektede olmazsa olmaz dediğimsin sen. işte bu yüzden "...UMUDUMSUN" sen...iyi geceler

Gece karanlık sen gunesım, uyku sabaha sen sonsuza kadar sevdıgımsın, iyi geceler

Hiçbir şey göründüğü, hatta yaşandığı gibi değil. Her şey hatırlandığı gibi..iyi geceler

#Mutluluk düşlediğiniz gibi #Sevgi özlediğiniz gibi Yarınlar hayal ettiğiniz gibi olsun İyi Geceler

seni çok özledim, dedim. içimden. ve sonra uyumaya çalıştım. ne sabah geldi, ne de o.iyi geceler

Sen benim rüyalarımdaki hayalim, hayattaki tek yaşama sebebimsin.. İyi geceler gülyüzlüm..

Sana ait gecelerim vardır, sabahım olmuş, olmamış, pek umursamadığım.. İyi Uykular Bitanem.

Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.”

Gönlüme taht kuran sevgili, Rüyanda mutluluklar yağmurları arasında En güzel rüyalar görmen dileği ile... İyi geceler... Seni Seviyorum..!

İyi geceler tatlı rüyalar sana.. Gülüm,bebeğim,bir tanem,balım.. Yağmurlu gecelerde hep beni hatırla.. Hatırladıkça yaptığın hatayı anla.. İyi geceler tatlı rüyalar sana..

Bana ask deseler aklima gelen tek sey sen olursun sevgilim.iyi geceler

yağmur çöllere sevda dillere Bülbül güllere güneş toprağa meyveler bağa çiçek yaprağa sen bana lazımsın..! iyi geceler

Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi uykular sevgilim.

Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!

Yaşadıkların sende kalsın. Yaşatacakların için çaba göster. Dostların için sevecek, Sevdirecek nedenler bul. Seni bekliyor insanlar,iyi geceler

Herkes uyudu galiba, Gecenin tenhasında.iyi geceler

Bir geceyi değil, bütün geceleri sana armağan ediyorum. İyi Geceler Hayatım..! Her gece senin ,yeni bir güne daha mutlu uyanma sebebin olsun. Seni Seviyorum.

Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın anlamı, ömrümün sonsuz nefesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler gültanem.

İçinde öyle bir umut taşı ki onu senden kimse almasın. Gözlerin hep gülsün, mutluluğu sende arasınlar, ama onu öyle bir yere sakla ki gerçekten isteyen bulsun..

Aşkım Ben seni, canımdan daha çok seviyorum, hayatımın anlamı, canım cananım, gamzelim benim, mis kokulu yarim benim, sen benim için yaşamın anlamı aşk’ın tam kendisi, gönlümün sultanı, değiştirilemeyen, yedeği olmayan, ve beni ipsiz tek bağlayabilensin bebeğim. İyi Geceler Aşkım.

Gözlerin ki bir derya gibi beni; deniz gibi düşündüren, okyanus gibi hayalleri gerçeğe dönüştürme çabasını kazandıran ve senin o güzel gözlerin hep güldükçe ben daha bir güçlü olacağım biricik sevdiğim. İyi uykular manolyam..

Sen, yol aldığım gemi, demir attığım son liman, yapraklarımı titreten son sevdamsın, sen çok sevdiğim insan, beni ağlatan son sevdamsın, vazgeçemediğim tek insansın, aşkımsın...iyi geceler

Öyle bir rüya göreyim ki, uyanana dek tek bir rüya ve içinde sadece o güzel bakışların yer alsın. Seni çok seviyorum biricik sevgilim. İyi uykular biriciğim..!

'Uyuma ya konuşalım' diyen birisi varsa hayatınızda, onu sevginizden öldürün.iyi geceler

Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim iyi Geceler Her şeyim!

Gecelerimin doğan güneşi, hayatımın anlamı, ömrümün sonsuz nefesi, iyi ki varsın. Seni seviyorum, İyi Geceler her şeyim.

Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim… Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bitanem. İyi geceler.. Seni seviyorum.

Her gün hasretindeyim bu gece olduğu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyeyim sana aşkım; Keşke sabaha kadar uykusuz kalsam da sana bakabilsem.. Keşke benim üzerimde yorgan olmasa donsam da senin yanında uyuyabilsem.. Keşke gözlerimi kapattığımda ellerim yanımdaki yastığa dokunduğunda o yastığı boş bulmasam.. Yine yalnız bir rüyaya dalıyorum.. Sensizim iyi geceler! Bütün bunları yaşayabilmek için mutlu yarınlara kadar yalnız uyuyacağım sevgilim.

Arkadaş, deniz kenarındaki taşlara benzer.Önce tek tek toplarsın sonra birer birer denize atarsın ancak bazılarına kıyamazsın. İşte sen o kıyamadıklarımdansın. İyi geceler birtanem.

Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin. Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene. İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı. Varlığım varlığındır. Seni Çok Seviyorum. İyi Uykular Manolyam.

Sen Güzel rüyalar içinde, Ben Senin hayalinle. Sen gecelerin Kucağında uykuda, Ben ise Seni Düşünerek Sabahların içinde. iyi geceler melek soylum.

Gecenin sessizliğinde gözlerim seni arıyor.. tanıdık bir dost dilinden adını duyunca gönlüm yanıyor yüreğimde bir fırtına koparcasına.. iyi geceler.

Sen mutlu ol yatağında huzurla uyu, ben seni düşünürüm gecelerimde sana türküler yazarım her nefesimde, sen tatlı rüyalar görürken yıldız dolu gecende, ben hayaline sarılıp teselli ederim sensizliğimi, iyi geceler sevgilim benim..

Bu gece yağan yağmura yazdım sana olan duygularımı. Seni ne çok sevdiğimi anlatsın diye sel olup aksın üstüne. İyi Geceler Aşkıma.

Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Ne olursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Her şeye rağmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım…

Dilim adını anarken uyuyabilirim ama uyusam bile kalbim adını daima anar. İyi uykular unutulmazım!

İyi uykular yüreğimdeki hıçırığım, iyi uykular ulaşamadığım feryadım, iyi uykular çok derin yaşadığım aşkım!

Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen yine benim gökyüzümsün. Ben sensizolamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular tutkum!

Bedenim yatağımda esir gibi dururken; aklım, fikrim, ruhum, kalbim senin yanında özgürce uyumakta olacak. İyi uykular!

Aşk dolu sesinle bana iyi geceler de ki... Kalbim huzur içinde uyusun

Rüyanda eğer beni görürsen hiç şaşma çünkü ben seni her gün rüyamda görüyorum…

Arım Balım Peteğim Gülüm Dalım çiçeğim Karizmatik Erkeğim iyi Geceler

Sen Benim Rüyalarımdaki Hayalim Hayattaki Tek Yaşama sebebimsin iyi Geceler Meleğim

Koynunda kokunla uyumayı herşeyden çok isterdim yastğımın yarısı ben yarısı sensin iyi geceler canımın yarısı seni çoook ama çook seviyorum..

Hergün hasretindeyim bu gece oldugu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyim sana askim; Keske sabaha kadar uykusuz kalsamda sana bakabilsem.. Keske benim uzerimde yorgan olmasa donsamda senin yaninda uyuyabilsem.. Keske gozlerimi kapattigimda ellerim yanimdaki yastiga dokundugunda o yastigi bos bulmasam.. Yine yalniz bir ruyaya daliyorum.. Sensizim iyi geceler! Butun bunlari yasiyabilmek icin mutlu yarinlara kadar yalniz uyuyacagim sevgilim..

Bu gece senin gözlerin için uyuyacağım,sen uyurken gizlice ellerini tutup saçlarını okşayacağım, sana yaklaşıp o her zaman duyduğun şeyi söyleyeceğim ; SENİ ÇOK SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM İYİ GECELER.


Seninle Başladığım Bugüne Seninle Bitirmenin Vermiş Olduğu Sevinçle, Devam Etmek için Senin kadar tatlı Bir rüya görmenin hevesi içindeyim rüyalarımın en tatlı sahibi seviyorum seni iyi geceler.
iyi geceler mesajı



Bugün de Başımı Yastığa Bana Vermiş Olduğun Mutlulukla Koyuyorum, Yarın ise Hayata Bana Verdiğin Huzurla Uyanacağım Seni çok Seviyorum Canım Benim iyi Geceler HerşeyiMmMmM



Yüce Rabbim En Güzel Rüyaları Sana Mutlulukları Hayatına Huzuru ise Yaşadığın Hayata Bağışlasın iyi Geceler Sevgilim



Gecenin Çekilmez Soğukluğu Seninle Vız Gelir bana Her Başımı yastığa Koyduğumda Dualarım Sadece Sana Birtanem Seviyorum Seni iyi geceler.



Bir Güne Seninle Başlayıp Bu Günü’de Seninle Bitirmenin vermiş Olduğu Huzurla yastığa Başımı Koydum ve Sana tatlı Rüyalar Görmen için dua ediyorum Sevgilim iyi geceler.



Gözlerinde Yalakadım Hayatı Bırakmam, Sözlerinle Başladı Kalbim Atmaya Durduramam Sadece Sabahların Yakıcı Güneşine Değil gecelerin Soğuk Sessizliğinede Anlattım Aşkımı Şimdi Olduğu Gibi Seviyorum Seni iyi geceler Birtanem.



Yaşadığım Kadar Değil Yaşattığın kadar Seviyorum Seni Bebeğim Bu Gece de Dualarım Seninle Benim yaşama Sebebim Sensin iyi Geceler Aşkım.


iyi geceler mesajı



Rüyalarda hayal Ettiğim Hayallerimi Gerçekleştirmek için Sevdiğim Yaşama Sebebim İyi Geceler

Hayatı Seviyorsam Anlamı Sen Olduğun için Seviyorum geceleri uyuyorsam Sabaha Adınla Başlamak için uyuyorum biriciğim iyi geceler.

Sabahların güneşi kalbini gecelerin Yıldızları ise Gözlerini Anımsatır Bana herşeyim iyi Geceler.

Aşkım rüyamda seni göreyim dicem ama o zaman korkuyla uyanıyorum, o gördüğüm rüya deil kabus oluyo.



Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…



Müjde… Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor… NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…


Gündüzüm gecem beIIi değiI, seviyorum seni yaIan değiI, senin sayende oIdum Aşık, Görmez Gözüm Senden Başkasını Artık iyi geceler aşkım

Bazi asklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittigini bilirsin, okyanuslar bile kiskanir sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek…iyi geceler Seni seviyorum!

Eğer Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim iyi geceler.!


Tüm güzelliklerimi mutluluklarımı heyecanlarımı sana getiriyorum çünkü ben seninle yaşıyorum iyi geceler.

Whatsapp Button works on Mobile Device only