facebookluk sözler

Kadın gökkuşağıydı,Adam renk körü

Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik


Profile resim koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?


Asalet boyda değil soyda, incelik belde değil dilde, doğruluk sözde değil özde, güzellik yüzde değil yürekte olmalı be Güzelim bilmem anlatabildim mi?


Teknoloji fena halde gelişti.Lafı buradan bir koyuyorsun ta Bilmem neydekine kapak Oluyor.


Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise işini bilir.


Ben ağlarken yanımda yoksan, gülerken gölge gölge yapma Uza.


Duvarıma bakıp üzülenler hiç üzülmesin birgün elbet sizinde olur hahaha.



Damatlığı giydiğimde bilinki ben çok mutluyumdur.


Hayatta iki konuda yanlış yaptım.Bir değer verdiklerim ikincisi değer istediklerim..


Bir Erkeğin Ne Olacağını her zaman Bayan Belirler.Aşıkta olabilir, Vurdumduymazda..


Takmıyoruz kafamıza bakıyoruz yolumuza takan varsa kafasına hadi baksın İşlerine.


Ben huzur aradım sen kusur, Şimdi bensiz Kudur dur.


Günün 24 saatini facede geçiren insan faceye bağlı biridir ben ise değilim.


Bazıları Yoldan çıksa bile Araziye her zaman uyum sağlarlar.


Günümüzde iki çeşit insan vardır çok akıllılar ve kendilerini çok akıllı zannedenler ya siz hangisisiniz?


Bana Yollar değil Herkes hasta.


Arabamın tekeri ol be güzelim dedim diye Küfür eden kız Tipinden iğreniyorum..


Şekil yapıp kafa tutmak Senin için Tarzsa , Seni ŞekiLden Şekile sokup Ayar vermekte Benim için Farzdır be güzelim.



Bilmeni İstediklerimi Buraya Yazarım Sen Okursun ,
Birde Yazmadıklarım Var Yazsam Kendinden Soğursun . .

Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.

Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı.
Fakat gökyüzü banamı ağladı , sanamı tükürdü anlamadım...

Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan

Beni kaybetti..
Ama sihirbaz değil.
ŞEREFSİZDİ . . .!


ERKEKLER HEP TANRI ÖNCE BIZI YARATTI DIYE ÖVÜNÜRLER. AMA BU GAYET NORMALDIR. ÇÜNKÜ HER SANATÇI ESERINI YARATMADAN ÖNCE BIR MÜSVETTESINI YAPAR...

HIÇBIR ÖNYARGIM YOK. BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR...

SOL KULAĞINI KAPATIRSAN SAĞ DUYULU OLURSUN...

BEBEĞINIZIN ALTINA YAPMASINI ISTEMIYORSANIZ ÇEVIRIN ÜSTÜNE YAPSIN...

ERKEKLER PARK YERI GIBIDIR. IYILERIN KEPSI KAPILMIŞTIR...

BEN BIR ÇOCUK, SEN BIR ÇOCUK, YAPTIK BIR ÇOCUKLUK, OLDUK ÜÇ ÇOCUK...
BIZIM BIR TANIDIK VARDI, PARAYA PARA DEMEZDI, ÇÜNKÜ "R" LERI SÖYLEYEMEZDI...

DÜN EVDE CANIM SIKILDI , KAFAMA GÖRE TAKILAYIM DEDIM. TAMIRCIYE GIRMIŞIM. BIRAZ KAFAM BOZUKTU DA...




burnum akıyor dedıgımde kolunu uzatan bi sevgili istiyorum


Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz işte ilişkinin en güzel dönemi


Yavaş yürüyor olabilirim,ama hiç geriye doğru yürümedim


Fazla söze gerek yok bugun varsin yarin bi ihtimal.


Herkez çok seviyorsa bu gidenler kim. kardeş


Bir yıldız gibi kayarım hayatından,yapabileceğin tek şey dilek tutmak olur


Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler..
Birisini de çok sevince bırakıp gidiyormuş meğer.



"Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili; O zaman bul tanıştır öyle git."


"Dikkat et ama'larla beni kaybettin, keşke'lerle kendini mahvedeceksin!"


Ne zaman seni adam yerine koysam, yerini yadırgıyorsun.


Ben görmezden geldikçe kendinizi kusursuz sanmaya devam ediyorsunuz, aynen devam.

Whatsapp Button works on Mobile Device only