güzel aşk / sevgi / anlam / acı / hasret / özlem dolu sözler

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin


Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun


”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”


Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..


Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..

Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!


Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine




Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..


1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.


Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…


Her yağmur damlası seni seviyorum demek olsaydı her yeri sel götürürdü...


Bir yudum mutluluk, Peşinden koşuyorum, ne olacak halim bilmiyorum, Sevmişim seni bir kere, Doyamadan gidiyorum ...


Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana,uzakta olduğun için tutkunum sana! hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana


Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...


Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...


"Hayaller, tapılacak kadar çok sevilen şeylerin eyleme dönüştürülmüş karizma sözler." (Adalaide Ann Procter)


Seni sevecek kadar yaşasaydım ölümsüz olurdum


Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki;en masum anında sana kimseler zarar veremesin


Umutlarının bittiği yerde düşlerine sarıl;düşlerini paylaşacak birini ararsan ben buradayım


BİZ NE KADAR KIRMIZI PABUÇLU SIRIN KIZLARLA DANS ETMESİNİ BİLMESEK DE,KARTAL'IN BİLE UÇMADIĞI,ŞAHİN'İN BİLE YUVA YAPMADIĞI YERDE,ŞEYTAN'LA
DANS ETMESİNİ BİLİRİZ..


SENİ TANIMADAN ÖNCE BEN DEĞİLDİM,SENİ TANIDIKTAN SONRA BENDEKİ BENSİZLİĞİN ASLINDA SENSİZLİK OLDUĞUNU ANLADIM..



Ne seni unutacak kadar zaman geçenek,nede geçen zaman seni unutturmaya yetecek,bırakıp gitsem de unuturum sanma,zaman alışmayı öğretir,unutmayı ASLA...


dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni...



Sen bû dûnyada sûrgûn meleksin... Seni ben ôyle cok sewecegim ki birdaha cennetine dônemeyeceksin...

Sen benim bitanemdim hiçbir zaman ulasamadigim ve ulasamiyacagim.sen beni herne kadar ciddiye almasanda ben senin gözlerine bakip senin gezdigin sokaklarda gezdigim senin yanindan bir dakika olsa ayrilamayan platonigimdin.birçok seyimiz ayniydi ama sen hiç bilmedin... mutlu ol karagözlüm sen benim tek karagözlümsün sana kiyamam.....

Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET


Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.Onur

Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum.Onur....

Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses."Seni Çok Özledim"...

Whatsapp Button works on Mobile Device only