güzel sözler 2017

aşksız olmaki ölü olmayasın aşk ile ölki diri kalasın (mevlana)

Öyle bir nefesle cektimki SENİ içime , artık korkuyorum nefes almaktan içimden çekip qideceksin diye BEN nefessiz kalayım ama SEN hep içimde kal SEVDİGİMM


Aşk bir duygu olarak göz, gönül ve kulak menfezleriyle insanın iç alemlerine akar; vuslata dekde bir baraj gibi şişer, bir çığ gibi büyür, ve bir alev gibi onun her yanını sarar. Aşk vuslatla noktalanınca her şey durgunlaşmaya yüz tutar; ateş, söner baraj boşalır, çığda dağılır gider.


Dün yine yıldızlarda seni aradım. Ama hiç biri senin olacak kadar parlak değildi.Senin güzelliğini hiçbirinde bulamadım.Ay ışığında seni aradım göremedim.Oysa her baktığım yerde sen vardın. Gözlerimi kapattım, seni düşündüm seninle oldum. Beni hissettin mi sevgilim ...Seni bütün kalbimle seviyorum..


Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabulüdür. Hoşgörü sevgi değidir, istemediğine katlanmaktır. Bağımlılık sevgi değildir, gereksinimin karşılanmasıdır. Sevgi değer vermesini bilmektir. Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir. Sevgi varolmaktan kıvanç duymaktır. Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır..

Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak..




Arzular göz açip kapayincaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramizdaki sevgi ve ask asla bitmedi. Ne kadar kötü sey yasamis olsak da tüm bildiklerimi içimde yasayan sana ayirdim. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir sey yaparsam bil ki bu artik senin gözünde deger kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum.







Bir an buruk bir aci saplanirsa yüregine, gözlerin zamansiz takilirsa, kulaklarin zamansiz deli gibi çinlarsa bil ki bir yerlerde özlemissindir beni










ŞİMDİ UZAKTASIN BENİMLE DEĞİL, BEN İSE YALNIZIM SENİNLE DEĞİL, ADIN KALBİMDE DİLİMDE DEĞİL, KALBİM SENİNLE, BENİMLE DEĞİL, SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM ELİMDE DEĞİL.







Kaç Yıl Aradım Seni Bulana Kadar, Ayıkladım İçimi Tek Sen Kalana Kadar,Seninle Varım Seninle Birbütünüm Şimdi Bil Seni Seveceğim Toprak Olana Kadar







DUN CICEKCININ ONUNDE BIR GUL GORDUM.DUNYA\'NIN EN GUZEL GULU BENIM DIYE HAYKIRIYORDU.ONU ALDIM.AMA EN GUZEL GUL OLDUGU ICIN DEGIL SENI GORUP UTANSIN DIYE







Bazen yaşama nokta koymak istiyorum. Kalemi elime aldığımda aklıma sen geliyorsun,seni düşünüyorum ve ^YAŞAMAYA DEĞER^ diyorum ve yazmaya devam ediyorum.







eger senı bu kadar sevdiğim için cehenneme atacaklarsa benı korkmuyorum sevgilim ateşin orta yerinde bile seveceğim seni







yalnızlık ne mavi suları olan denızlerde nede kızgın kumları olan collerde kalmaktır yalnızlık bu sehırde bu ınsan kalabalıgında ısteyıpte senın le olmamaktır







Eger birgün ıslak sokaklar boyu aşkı ararsan adım adımve bir hançer saplanırsa yüregine uzat ellerini çünkü biz eski degil eskimeyen aşıklarız..







yüreğimden yüreğine bir yol çizdim sarp kayalardan öte dağlardan engin...bir kor gibi sıcak

sular gibi serin hep yanında aradığın her mekanda..sen yeter ki görmesini bil...







bir yıldız seç gökyüzünden gözlerin gibi parlak olsun bir yıdızda benim için seç parlaklığı önemli değil yeter\'ki sana yakın olsun bitanem







Ne kadar cicisin: Bir dizi incisin: Sana canım diyemem: Canımın içisin:







gül dalında güzeldir sen yanımda gül yaprağa muhtaç bende sana







UNUT DÜNYADA OLUP BİTEN HERŞEYİ UNUT GÕRDÜĞÜN GÕZLERİ UNUT DUYDUĞUN SÕZLERİ UNUT YAŞADIĞINI UNUT HATTA UNUTTUĞUNUDA BİLE UNUT AMA UNUTULMADIĞINI ASLA UNUTMA...\'\'AŞKIM SENİ SEVİYORUM







yemin ettim senin üstüne..yemin ettim sevmem bir daha.çekerim ben acıyı dertleri.seveceksen beklerim bir ömür seni...







Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalircasina birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalircasina birer damla insan olsalar unutma ki tek sevecegim kisi sensin..

Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.







Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.







Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.







Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa biryerlerde seven kalp seni bekler..







Gittiğin yola inandıysan attığın adımlar korkma

Whatsapp Button works on Mobile Device only