kahraman tazeoğlu aşk sözleri / facebook

kahraman tazeoğlu aşk sözleri / facebook
Başkalarının hayallerini süslemek adına kendi hayallerinden vazgeçenler, bir gün gerçekten hayal olur.


K.Tazeoğlu


Dudağımdasın ve gülümseniyorsun sevgilim
Kayıp Yüzyılın Prensesi K.T


Hatıralar, onlara yüklediğimiz anlam kadar derindir. K.T


Oysa seni suçsuz yere özür dileyecek kadar çok sevmiştim. K.Tazeoğlu


Bir kadını mutlu etmek o kadar da zor değil, çünkü çok şey istemez bir kadın. Onu gülümsetebilmek için pahalı hediyelere ihtiyacın yok aslında. Ona kendini hediye et, ona ait olduğunu hissettir… Biraz ilgi göster, onu sevdiğini söyle, kendini değerli ve özel hissetmesini sağla yeter.
Çünkü bir kadını fethetmek, ona teslim olmaktan geçer…


Aşk, acının dolaylı tanımıymış;


geç öğrendim.


Yan yana gelmek, bir tek senin adını yazınca harflere yakışıyor.


Zoruna mı gidiyor terk edilen olmama rağmen gittiğim her yere senide götürmem.Sen beni bu kadar taşıyabilir miydin kendinde? Terk edilmiş olsan bile.. K.T


Unutmak alışmaktır...UNUTURSUN demiyorum ...Ama alışacaksın biliyorum. K.Tazeoğlu.


Mutluluğunda seninle olanları değil, ağladığında sana sarılanları seç. Bak onlar hâlâ benim yanımda. Unuttum kimlerle güldüğümü, birlikte ağladıklarım aklımda.


KIYISIZLAR K.T



Bazen hak etmediği değerleri sunarız sevdiklerimize. Onlar bile şaşırırlar ne olduklarına. Gözünde çok yükselttiğin, bir gün gerçekten yukardan bakmaya başlar sana. Senin yücelttiğin, seni beğenmez. Uzaktan bakarsın eserine.


Keşke hiç başlamasaydı desem, kısa ama mutlu geçen günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu yaşanmışlığın sonucu olan ayrılığa nasıl bir kılıf giydireceğim?



Şimdi bana doğru doğrultsan aşkını
Korkarım.
Şeytan doldurur!




Bir çığlıktı yalnızlığım, hepiniz mi sağırdınız...


Gözlerini gözlerime çakıp içime daldı. Baktığıydım ama gördüğü değildim.




Ne yaparsan yap beni mutsuz edemezsin.
Çünkü ben seninle mutluyum...
Sen yaşarken,
Beni mutsuz göremezsin..,
Çünkü ben sana “ hayat “ dedim sevgili...
Çünkü ben sana “ umut “ dedim..




Gitsem kalmalar saldırıyor, kalsam gitmeler çağırıyor.! - Kahraman Tazeoğlu


Şimdi benim son diye bitirdiğime, kimbilir kimler ilk diye başlayacak.


Sevdamın sesi sessizliği soluyor şimdilerde, sözlerime kilit, ağzıma mühür vurdum da yine de susturamadım sen diye atan kalbimi.
K.T



Kızgın olsam geçerdi ama kırgındım işte... Geçmedi.


Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı, hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonra. - Kahraman Tazeoğlu.


Anladım ki ayrılığa değil, ayrı kalmaya yeniliyor insan.

Whatsapp Button works on Mobile Device only