kapak sözler / kapak laflar

İster kal,ister git , çünkü ne gelişin hoşluk ne de gidişin boşluk yaratır hayatımda!


Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır


Çok yanıldığım oldu ama, sen en güzeliydin.

Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik.

Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak kalbim var.


Damatlığı giydiğimde bilinki ben çok mutluyumdur.

Hayatta iki konuda yanlış yaptım.Bir değer verdiklerim ikincisi değer istediklerim.

Yarım bırakmayı seviyorsun sen, belki de sen haklısın. Ama unutma; iskenderi yarım yesen de tam hesap ödersin.

Satsan para etmez,Atsan çevre kirliliği,sorsan adam

Duvarıma bakıp üzülenler hiç üzülmesin birgün elbet sizinde olur hahaha.


İnsanın öğrenmesi gereken ilk dil tatlı dildir

İnsanların acısını kendi çıkarlarınız için kullanmayın.

Bu dünyada insanı iki şey yıkar yeğen!Dostundan gelen ihanet..Düşmanından gelen merhamet.

İsyanım bu hayata değil gülüm, isyanım bu aşka.


Ben gelmedim kavga için,benim işim sevgi için


Tecavüz sahnelerinin aranan ismi oldu kalbim...

Sebebi vardır senden ayrılışımın sen bilmesen de,anlamı vardır haykırışımın sen görmesen de…




Gidene yol yakışır

Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor, Onlardan kalbime sevda geçmiyor, Ben yordum ruhumu biraz da sen yor, Çünkü bence şimdi herkes gibisin

Duygusal bir şarkı dinlediğiniz an aklınıza gelen ilk kişi; Hayatınızın içine eden kişidir. Yılmaz Erdoğan

Her Önüne Gelene; Seninle Bir Ömür Geçirmek İsyorum Dersen Eğer, O’da Sana Öyle Bir “GEÇİRİRKİ” Bu Sana Bir Ömür Yeter Zaten

Ne arkamda Konuşana bakarım Nede beni çekemeyenleri takarım. Allal' a havale eder yoluma bakarım..

Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı!


Şimdi sıra senin devam et. Ama sıra bana gelmesin. Dua et!

Çok da üzmemek gerek, hayat kısa bir yolculuk.

Kitap yazıyormuşsun? Muhakkak benden de bahset. İyi “kapak” olurum sana!

Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra

Bir sebeple severiz. Daha iyi bir sebeple sileriz. Sorun yok!

Bir gün o kadar mutlu olacağım ki, o kırıklar en çok sana batacak...

Ne Diyorduk Pişman Olupta , Dönenlere Ben Yar oldum Ellere Vur Götünü Yerlere

KimiIeri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimiıeri vardır aşkın en yücesini versende aşşağılıktır…

Okşayan elin kıymetini bilmeyenler, tekmeleyen ayağı öperler. .. wink ifade simgesi Douglas Adams

Olmasada hayatımızda lüks bir yaşam bizdeki şekiller kimsede yok paşam

"Susmanın yorgunluğu da, İnsan kalabilmenin kırgınlığı da, Bazen dayanılır gibi değil..."

Ömür boyu kalacakmış gibi sevdik biz bazılarını, ömür boyu kalmayacaklarını bile bile.


Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını; onar onar, söve söve iniyorum şimdi.


Benimde Güldüğüm Zamanlar Çok Oldu , - Ve Gülüşlerim Bazılarına Fazlasıyla Koydu...!

Sizi bilmem ama ben ; Pişmanlık duyan , utanabilen insanları seviyorum... #pişkinlik ne kadar ucuzsa , #utanç o kadar değerlidir..

Ben penceremi dahi açamayacak hale geldikten sonra senin kapımı çalman neye yarar hiç düşündün mü?

Kendi cenazemi omuzladım musalla taşına. Üç kez sordum "nasıl bilirdim diye" KEDERLİ dedim KEDERLİ KEDERLİ Hakkımı da helal etmedim zaten..

Bırak paşam istediklerini desinler .. Soyadını ben alıcam bırak kafayı yesinler..

İnsan Adam Olmayınca Adamlık İnsana Zor Gelir..!

Dünyanın Ne Kadar Yalan Olduğunu Seni Dünyalar Kadar Seviyorum' Deyip de Gidenler Öğretti . . !

Seninle konuşmam gereken her şeyi yıllarca kendime anlattım durdum artık bilmesen de olur.

Benim olmanı istiyorum Çünkü sen en iyilerine Layıksın:)

Aslında o küçücük şeyden ağlamıyor insan. Daha fazlasını alamayacak kadar dolu oluyor hüzünle, o yüzden o ufacık şey taşırıveriyor yüreğindeki hüznü.

Para etmez GeLeceğim çocukLuğum yaramaz BiLsen içimi dersinki ` Bu yaşıyor oLamaz

Dinlediğin şarkılardan aldığın hüzün, çektiğin acıların boyutuyla orantılıdır...

Önüne çıkana engel dersen, takılıp düşersin; basamak dersen, bir basamak yükselirsin.

Güllerin Hepsi Güzeldir Ama Senin Kadar Degil, Seni Herkes Sever Ama benim Kadar Degil

Hayatta Dört Yanlis Yaptim;Dogmak,Yasamak,Büyümek ve Umutlara Sarilmak

Deliyi adam edemesem de, adamı deli ederim

Bir gun sevgilim sordu ask nedir diye… Biraz zaman istedim dusuneyim diye, ertesi gun gordum onu bir baskası ile, kulagına fısıldadım ask ızdıraptır diye.

Bizde kaçan kovalanmaz paşam!! Gelen ağırlanır, giden uğurlanır!!!

At yedi günde, it yediği gün unuturmuş. Sen kaç günde unuttun sevgili?

Seni seviyorum duvar yazısı değildir alın yazısıdır, herkese verilmez

Kimseden yaralarımızı sarmasını beklemiyoruz. Deşmesinler yeter.

Asalet boyda değil, soyda.. İncelik belde değil, dilde.. Doğruluk sözde değil, özde.. Güzellik yüzde değil, yürekte olur.

Yalnızlık gidenin emanetidir. Biz Emanete hıyanet edenlerden değildik,,, ve bir daha SEVEMEDİK...

Senin YaLanLarınLa Oynattığın O DanSöz Ruhun , BEN'im DoğruLarım KarŞıSında Kıvırıcak Kadar YetenekLi değiL

İsteseydi yazardı, çıkar gelirdi. Seven adamın önünde dağ olsa durmaz.

Başladığın cümleyi kendin bitiremezsen noktayı başkası koyar.

Gerçek aşk bedel ister,beden değil

İş işten geçti. Şu saatten sonra sende tufan kopsa bende bir çöp yerini değiştirmez.

Bu laflar sana kapak olsun Fena oturttum helal olsun Tipin yokki şeklin olsun Hadi canım yolun açık olsun

Eskiden fazla "naz" aşık usandırırmış Şimdilerdeyse fazla "namus" aşık usandırıyor.

Her haliyle kabul etmek, hatalarını sineye çekmek, yaptıklarını görmezden gelmek falan eskidendi hep, şimdi ne kadar uzak o kadar iyi.

Kim demiş sevmeyi bilmiyorum diye? Kitabını yazar senide kapak yaparım.


Sen seni parmakları kanayana dek yazacak birinin ellerini kestin.

Hayatın ilk yarısı ikincinin beklentisiyle geçer,ikinci yarısı birincinin pişmanlığıyla.

Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı, hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonra. - Kahraman Tazeoğlu

Ömrüm seni beklemekle geçecekse ve ölüm seni beklerken gelecekse bil ki seni ordada bekleyeceğim.

"Hayatının iki önemli günü; Biri doğduğun gün, diğeri niye doğduğunu anladığın gün..." Mark Twain

Sen benim, gözyaşlarım. Sen benim, damarlarımdaki kanım. Sen benim, gökyüzümsün. LaVeS

Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin onlara inat sanki bir liman... Tıpkı gözlerindeki huzur gibi.

Papatya yapraklarından anca çay demlenir artık: Sevsende bir Sevmesen de...

Bir Sebeble Severiz..!! Daha iyi bir sebeble SİLERİZ..!! Sorun YOK!

Ne içimde seni unutmak gibi bir his var..nede askimi körükleyen bir rüzgar..ne seni görmeyecek kadar güçlüyüm..nede görmeye dayanacak kalbim var

Bazı insanlar, bazı insanlara şifâdır. Allah şifâmızı versin..

" Yolunu değiştirmeden devam ettiğin sürece, ne kadar yavaş gittiğinin önemi yoktur." - Konfüçyüs

Ben kendim giderim" , "Ben kendim yaparım", "Ben kendim alırım" diyen kadınların hastasıyım; çünkü onları karakteriniz dışında hiçbir şeyle tavlayamazsınız...!


Akıl vermeyi bırakıp, biraz huzur verseniz.


Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır, bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Bazı insanların da eski televizyonlar gibi tepesine vurulunca düzelmesi hayatımdaki en büyük temennimdi.





Bir İnsanın Gerçek Yüzünü Görmeniz İçin Ya Çok Zengin Yada Çok Fakir Olması Gerekir


Ya av olacaksın Ya da Avcı Ama Asla Avı Avcıya Götüren Köpek Olmayacaksın




Hayatım ne garip... Bir yanımda mutluluk... Bir yanımda hüzün var... Ama her türlü şerefsizliğe ; "10" numara gülüşüm var.!



Gerçek Şuki Hainlik Yaparak Gittikleri Bu Gönülden Helallik istemek için geri dönücekler..




Çok Sabırlıyımdır Hatalar Karşında Bekler Bolca Şans Dilerim Tüm Zorlukları Beraber Göğüslerim Ancak Sabrımda Taşarsa Hoşcakalımın bir daha merhabası yoktur.


Derin acılar bahçıvanı Yüreğime ne ektin böyle... Aşk korkağını bağışlar mı? Söyle... Yusuf Hayaloğlu




Gönlün panayır yeri olmuş; ne gelen belli ne de giden




Teknoloji fena halde gelişti.Lafı buradan bir koyuyorsun ta Bilmem neydekine kapak Oluyor.









Profile resim koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?









Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise işini bilir.







Kalbinin kırık olması kalpsiz olmaktan daha iyidir..."Doctor WhO





Ben ağlarken yanımda yoksan, gülerken gölge gölge yapma Uza.




Bir Erkeğin Ne Olacağını her zaman Bayan Belirler.Aşıkta olabilir, Vurdumduymazda..




Takmıyoruz kafamıza bakıyoruz yolumuza takan varsa kafasına hadi baksın İşlerine.






Ben huzur aradım sen kusur, Şimdi bensiz Kudur dur.




Yalnız Olmak Yanlış Bir Kalpte Olmaktan İyidir..


Günün 24 saatini facede geçiren insan faceye bağlı biridir ben ise değilim.




Bazıları Yoldan çıksa bile Araziye her zaman uyum sağlarlar.




Günümüzde iki çeşit insan vardır çok akıllılar ve kendilerini çok akıllı zannedenler ya siz hangisisiniz?






Bana Yollar değil Herkes hasta.




Arabamın tekeri ol be güzelim dedim diye Küfür eden kız Tipinden iğreniyorum..





Şekil yapıp kafa tutmak Senin için Tarzsa , Seni ŞekiLden Şekile sokup Ayar vermekte Benim için Farzdır be güzelim.








Bilmeni İstediklerimi Buraya Yazarım Sen Okursun ,Birde Yazmadıklarım Var Yazsam Kendinden Soğursun . .





Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.





Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı.Fakat gökyüzü banamı ağladı , sanamı tükürdü anlamadım...





Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan





Beni kaybetti.. Ama sihirbaz değil. ŞEREFSİZDİ . . .!





Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar.




Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.





Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.





Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.





Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.





Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..





Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.





Arkamdan Konuşmanız Mühim Değil ,Önemli Olan Kafamı Çevirdiğimde Hepinizin Susmuş Olması . . !





"Sevemedim" DeqiL Ulan..."Tek KişiyLe Yapamadım" diyeceksin..





Gittiqin qünden beri Susuyorum...Biliyorsun bizde ÖLünün Arkasından Konuşulmaz...






Kendinden Kaçtığın Bir Yoldur Hayat ;Geriye Dönersen , Deliye Dönersin . . !





Gülmeyi Senden Öğrenir ,Gider Başkalarıyla Kahkaha Atar . . !





Gitmeyi Göstereceğim Sana ,Sevgiye Muhtaç Kaldığında . . !





CeSet Taşıyan ßir Ambulansın Siren ÇaLması Kadar Anlamsızdı HaYaTım , "Morga Ölü Yetiştiriyor Sanki Duygularım...!!





Gerçeğini bildiğim birşeyin yalanını dinlemeye bayılıyorum!!!





Elini Ayağını Korkak Alıştırma .Gidene Tekmeyi , Kıvırana Parayı Yapıştır . . !

Boşuna Kürek Cektiqine Inaniyosan...O kayıktan Ineceksin Kardeşş.




Gidişin Hiç Koymadıki...Ben Zaten Senin Yürüyüşüne Hastaymmm!



YoruLdum Kєndini BiLmez Bu Hayattan..!BaşkaLarı iÇin üzüLüp,ağLamktan..Değer Verdiğim Herkesten Sırtıma Bir Bıçak Yemekten..SahteİnsanLarın,Sahte qüLümsemeLerinden.. Çıkarcı Yaşamdan.. GeLme ÜstümєHayat Daha Fazla Çok YoruLdum..!Bırakta Bir Kerede oLsa Dürüst İnsanÇıksın Karşıma.. Bırakta Bir Kerede oLsa Değer VerdikLerimde Bana...Değer Versin Bırakta BiriLeride Beni Düşünsün Artık..!

Whatsapp Button works on Mobile Device only