sevgiliye / sevgilime mesajlar

Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne istiyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın


Bazen aşık olursun da söyleyemezsin ya , o gerçek aşktır işte..


Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...


* Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

*Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığımda aklıma gelip gözümden iki damla yaş süzülensin, yani sana aşığım...



*Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin



*Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”*Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



*Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

*Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!


*Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...


*Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.


*Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı…

Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.


*Dost unutulmadığının unutmadığı için bilir. Dostların hasini bulduğu için kıymet bilir. Dosta yürekteki en güzel yer verilir. Verilen yeri birtek ALLAH bilir


*Tik tik! Kimse varmı? Ben dili baldan tatlı, yüzü güneşe benzeyen, bakıldığı zaman sevgiyi andıran, gülüşüyle cana can katan birisine bakmıştım oralardamı acaba?

*Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!…


*Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyormu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK…


*Sev seni seveni dağda çoban olsa, sevme seni sevmeyeni bağdatta sultan olsa


*Sen sevki sevende sevsin seni


O kadar çok seviyorum ki seni ,sabah güneşi sen,Öğle huzuru sen gecenin hüznü sen.Her gün her vakit har an birlikte olmayı düşlediğim sen.Sevgilim gönlüme huzur ,kalbime neşe sin sennn


*Rüzgar essede sen dallarını eğme. Hasret vursada sen sakın yıkılma. Ayrılık nedir? Acı nedir? Sen sakın bilme. Bu yürekten kim giderse gitsin sen sakın GİTME…


*Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Arkadaşlık bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez…

*Bu mesajı silersen benden hoşlanıyorsun, silmezsen beni istiyorsun, cevap verirsen beni seviyorsun, vermezsen bensiz yapamıyorsun. HADİ BAKALIM NE YAPACAKSIN…

*Benim için seni görmek suya benzer,seni yaşamak ise nefes almaya. Susuz üzgün yaşarım ama nefes almadan ASLA…


*Seni yıldızlar kadar çok seviyorum. Onlar kadar parlak ve onlar kadar yakınsın bana.Tek fark var onlar bin tane sen BİR tane…

*Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp iyilik gördüğünde artmayandır.

*Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende, ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzelide sende


*Dünyada birçok insan var kimi şu anda gülüyor kimi şu anda ağlıyor. Dünyanın bütün güzelliklerini hak eden biri varki oda şu anda mesajımı okuyor.

*Dostluk dediğin matematiksel olmalı. Sevinci çarpmalı üzütüyü bölmeli, geçmişi çıkarmalı, geleceği toplamalı. Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı…

*Deniz kenarındaki çakıl taşlarını birer birer topla. Sonra yine birer birer atarsın. Bazılarını atmaya kıyamazsın işte sen o kıyamadıklarımdasın.

*Sen hayata ne verirsen hayat sana senin verdiğini geri verir. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama hayat bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. CANIM DOSTUM.

*Hayatın sebebi sevgi ise, sevgi paylaşmak ise, paylaşmak dostluk ise, dostluk hatırlamak ise unutulmadın. SENİ SEVİYORUM…


*Yürekler karşılıklı bekleyiş içindeyse sevgin duyulur elbette. Özlemek ne renk sence ?. Sen rengi düşünürken ben seni özlediğimi söyledim bile…

*Neyi ıslatmaya çalışıyorsun. Toprak ıslak, yaprak ıslak, ben ıslak. Eğer ıslatmak istediğin gözlerimse onlar zaten ıslak


*Seni severim, seni seveni de severim ama seni benden çok seveni AsLa

*Sevmek suç ise cezamı idam isterim.


*Kalbim seni unutacak kadar adi ise, ellerimde onu parçalayacak kadar asildir.


*Sana gülüm diyorum gülü sevdiğim için. Güle benzetmiyorum çabuk solduğu için.

*Kül olmuş ateş yanar mı, buz tutmuş su akarmı, bu gözler seni sevmiş başkasına bakarmı ? …

*Boş hayaller kurdum inandım sana, mutluluk yerine dert verdin bana




*Sana her şeyimi veririm diyemem çünkü her şeyim sensin

*Güneşin bile buz tuttuğu bir yerde yanan bir öpşey görürsen bil ki o senin için yanan kalbimdir

*Bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan Yollar vardır aşılması güç olan Kalpler vardır acılarla parçalanan Ve insanlar vardır ki hiç unutulmayan Sanma seni sevipte bırakanlardan Benim sevgim mezara kadar olandan…


AZ ŞİKAYET ÇOK ŞÜKÜR SENİ MUTLULUĞA GÖTÜRÜR


Sen Allah'a dilenen bir dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin


Yine sensizim ve yine bomboş bir geceye giriyorum.Aklım sağır,kalbim suskun...


Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim..

Gözlerim bir deniz kenarını arıyor karşı köyün ışıklarında.Bir yudum kahve,çokça kahkaha ve sıcacık bir bakış,eriten buz kitlesini ruhumun.Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir gülüm...

Bu gece bir gözyaşımedeniyeti kuruyorum.Karşı durdukça büyüyen, devleşen ve bütün engellemelere rağmen benide yutmaya hazırlanan bir medeniyet.ama dörtnala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları;dizgin ne fayda?


Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur...


Ne Ay Anlar Gündüzün HalindenNede Güneş Anlar Gecenin HalindenNe Dilim Tercuman AşkımaNede Yürek Dayanır Bu AcıyaBu Geceyide Gündüz Ettik Ya Ömür'süz..İçim Güneşe Dışım Ay'a Küs..Dilim Kendime Yüreğim Sana Küs.!

Whatsapp Button works on Mobile Device only