türkçe güzel / anlamlı / özlü sözler

Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.


Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye..


Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Tek dileğim ne biliyor musun? Gözlerimi kapamış senli hayaller kurarken gözlerimi açtığımda yanımda olman. -Ece Ayhan

Her kalp, kendi içindeki çiçeğin kokusunu verir. Abdülkâdir Geylani

Düşünmek ve söylemek kolaydır fakat yapmak ve bilhassa muvaffakiyetle neticelendirmek çok güçtür. - Ziya Gökalp

Cahil ile dost olma ilim bilmez irfan bilmez söz bilmez üzülürsün. - Şeyh Edebali.

Çocuğunuza bırakacağınız en güzel miras onu hem dünya ve hem de ahiret mutluluğuna eriştirecek bir terbiyedir. - Tırmızi

Birini yenmek çok kolaydır, asıl zor olan birini kazanmaktır. - Abdul Kalam

Nefsini bilenlerden ol silenlerden değil. - Şems-i Tebrizi.

Ey Şems! Varlığın bana yetmiyorken yokluğunla avunmak zorundayım. Ya al götür kalanımı ya da gel tamamla eksik kalan yanımı. - Hz. Mevlana.

Düşünce hür olmazsa, uzuvları işe yaramaz. - Eyyüp Sabri Osmanoğlu.

Keşke birini tam kaybetmeden ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek. - Cemal SÜREYYA.

Saçağına konan kuşlar ürküp kaçmasın diye şarkısını içinden söyleyen insanlar da var. . Gökhan ÖZCAN.

Verilen söz; HAYAL KURDURUR sadece,, ASLA mutlu etmeye yetmez.... MUTLULUK; İlk engelde sözünü yutanla değil, Ne olursa olsun SÖZÜNDE DURANLA .......YAŞANIR......

"Başkasına Bir iyilik yaptığında, o iyiliği Kendine yapmış olursun. Ve başkasına Bir kötülük yaptığında da, O kötülüğü kendin yapmış oluyorsun. Yaptığın ama Belki birgün dönmez ONUN şey mutlaka sana geri döner. İyi Tüm iyilikler seni bulsun ziyaretinde ol Elde edilir. "

Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz. &Özdemir Asaf&

Dileklerinizi farz namazların üzerine yazın. - Abdullah İbni Mesud (r.a.)


Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıra. birbirimize değmeden ayrı ayrı eriyerek.. ~ |metin ÜSNDAĞ|

Bu düşünceye sığındığımız İçin Bize ödeteceği bedelleri karşılayamacak Kadar Zor Bir konudur


Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdiğim gibi.



Ha birisi vardır moralin bozukken bile onla gülersin ya ha işte tam ondan istiyorum

Whatsapp Button works on Mobile Device only