canan tan aşk sözleri


CANAN TAN AŞK SÖZLERİ



Büyük acılarla yara almış insanlara,
‘Zaman her şeyin ilacıdır.’ lafı küfür gibi gelir.” Canan Tan




HASRET mi, ÖLÜM mü deseler;
Ölümü seçerdi.
Tereddütsüz.
Hiç gözünü kırpmadan.
Ama ona soran olmadı ki...! Hasret - Canan Tan


Büyük acılarla yara almış insanlara, ‘Zaman her şeyin ilacıdır.’ lafı küfür gibi gelir.” CANAN TAN
En büyük kötülüğü bana yaptın Dünya! Sensizliğe mahkum ettin beni! Nasıl kalkacağım bu yükün altından? Nasıl dayanacağım yokluğuna? Canan Tan - Eroinle Dans


Tanrının bana verdiği bir ders bu! Yüreğinin kapılarını başkaları için aralık tutarsan, elinde kalmış biricik hazineni de alırım senden, dedin bana! Yüreğim Seni Çok Sevdi - Canan Tan




Üzülmeye değmez" diyor Dünya...!
”Bırakıp gidenin de, gidip gelmeyenin de canı cehenneme." Canan Tan - Eroinle Dans




Benim günlerden beklediğim kadar
Günler de benden bir şeyler bekler
Fakat heyhat
Benim günlere verdiklerimi
Onlar bana
Asla veremeyecekler. Piraye - Canan Tan




Tahir olmak da ayıp değil, Zühre olmak da,
Hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.
Bütün iş Tahir'le Zühre olabilmekte,
Yani yürekte..CANAN TAN


Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili
O zaman bul tanıştır öyle git.


Biliyorum, imkânsız aşk bu ama hükmedemiyorum kendime..
Çünkü, yüreğim seni çok sevdi!



Nerede, hangi şartlar altında bulmuş olursan ol,
Boşa harcanmayacak kadar değerli bir olgudur aşk...
aşk, sevdiğinin gelmeyeceğini bile bile,
bıkıp usanmadan onu beklemektir."

Whatsapp Button works on Mobile Device only