kısa / aşk / komik / manileri


Kara gözlü kara kaşlı

Selvi boylu al yazmalı

Çok kurnazdır napmalı

Eline iş tutturmalı



ben seni çok sevdim

kalbimi sana verdim

sen benim aşkımı

ekmek arası yapıp yedİN







Bahtiyarım bahtiyar

Ben istemem ihtiyar

İhtiyar mis kokar

Bıyığı pis kokar





bisiklete binersin

kaRıncayı ezersin

madem benden güzelsin

neden bekar gezersin



Bugün hava serin

dalma suya derin

mahallede üç kız var

en akıllısı benim .





BUGÜN HAVA BULUTLU

ŞÖFÖRLERE NE MUTLU

ŞÖFÖR KIZI GÖRÜNCE

DİREKSİYONU UNUTTU


Keten gömlek tendedir
saçakları yerdedir
dünya güzelle dolsa
yine gönlüm sendedir.





Çatıdaki Kediler

Miyav Miyav Dediler

Daha Çok Yazacaktım

Kalemimi Yediler





A benim bahtiyarım,

Gönülde tahtı yârim,

Yüzünde göz izi var,

Sana kim baktı yârim.



Al eline kalemi

Yaz başına geleni

Nereye gömerler

Sevdalıktan öleni





Altın buldum diziyle

Kimler görmüş gözüyle

Ben yarimden vazgeçmem

Beş on adam sözüyle



Altın tasta üzüm var.

Benim sende gözüm var

Seni severim ama

Başkasına sözüm var



ben seni bekmez sandım

yüreğimi yakmaz sandım

yediğim tuz ekmeği

başıma kakmaz sandım



maniye maraz derler

kiraza ne derler

kime derdimi açsam

bu dert sana az derler



ben sana gelmi dedim

duvarı delmi dedim

demir kapı dururken

bacadan inmi dedim



Kadifenin moruna

Fıstık attım fırına

Anası beğenmiyor

Oğlu erir uğruna



Bir tık uzağında google amca.

Beklettim pardon, yeni geldim, anca.

Birşey asacaksan kullanırsın kanca.

Küçükken ev çizerdik üstünde bir baca.



Tut yedim duttu beni

Yârim unuttu beni

Yarı yola varmadan

Hıçkırık tuttu beni



A sevdalım sevdalım

Üstünde tatlı balım

Baban seni vermezse

Ona çalım atarım





Ah fındığım fındığım,

Dallarına konduğum,

Vermedi seni bana,

Sakalını yolduğum



Akşamdan pilavı pişirdim

Gene karnımı şişirdim

Çok mani diyecektim ama

Defteri yolda düşürdüm



aldım elime sazı

verdim herkese gazı

odun kömür alamassam

nasıl getiririm yazı




SEVGİLİYEEEE



Ağaçlar kalem olsa,

Yapraklar kağıt olsa,

Yazılmaz Senin sevgin,

Deniz mürekkep olsa..



Açıktır dükkanım olmaz pazarım

Zeytini gözlerinde kaldı nazarım

Yedi yol üstüne kazın mezarım

Yar gelip geçtikçe ağlasın bana.



Ağaçlarda maziler,

Gönül seni arzuler,

Yar aklıma düşende,

Yüreğimde sıziler.



afyon afyon içinde

afyon alev içinde

yanma afyon yanma

birsevdiğim var içnde



A benim bahtı yarim,

Gönlünde tahtı yarim,

Yüzünde göz izi var,

Sana kim baktı yarim.



ak gülüm nazenimsin

ciğerimi ezenimsin

sen benim sevdiğimsin

gönlümün sahibisin



Akşamlar olmasaydı

badeler dolmasaydı

yar koynuna girince

sabahlar olmasaydı



Ak gabak köken attı

Dibine yılan yattı

Gara gözlü sevdiğim

Geldi dizime yattı



al eline kalemi

yaz başına geleni

acep nere gömerler

yar yoluna öleni





al giydim alsın diye

mor giydim sarsın diye

kimselere varmadım

yarim alsın diye





Al çuha hışır mışır

Çeşmede su kaynaşır

Dışarda sesin alsam

Evde dilim dolaşır



Bahçelerde mum direk

Suyu nerden indirek

İrezil gelin gidiyo

Uyuz ite bindirek



kara tavuk yayılırmı

öpsem yarim uyanırmı

yarim şirin uykuda

buna can dayanırmı



acı biber yersin.

ağız yandı dersin.

bu mektubu açınca,

sevgilim yazdı dersin





Ağaçlar yeşil yeşil
Her ağaçta bir şekil

Seni çok sevdiğimi

Adından daha iyi bil



ak gülüm nazenimsin
ciğerimi ezenimsin

sen benim sevdiğimsin

gönlümün sahibisin



al salım yesil salım

dağlarda dolasalım

tenha tenha yerlerde

seninle bulusalım



Altın buldum diziyle

Kimler görmüş gözüyle

Ben yarimden vazgeçmem

Beş on adam sözüyle



Altın buldum diziyle

Kimler görmüş gözüyle

Ben yarimden vazgeçmem

Beş on adam sözüyle



ANKARA - İSTANBUL ARASI

4 SAAT

BENİM SANA SEVGİM

24 SAAT



Altınım var boynumda,

İki ellerim goynumda,

Ela gözlü sevduğum,

Gece gündüz aynımda.



arı soktu elimi

kemer sıktı belimi

inadıma olacam

senin annenin gelini.



Armudu dişledim

Sapını gümüşledim

Ben sevdiğimin ismini

Gömleğime işledim



antep antep içinde

antep dağlar içinde

antepe dokunmayın

çünkü sevdiğim var içinde



Aşkın yaktı yüreğimi

Alem duysun sevdiğimi

Sen biriciksin güzel gözlüm

Unutma bir ömür sevdiğimi



atlı geliyor atlı

evleri iki katlı

benim sevdigim yarim

nede olsa tokatlı



Avlunun dibi sarmaşık,

Yar oldum sana âşık,

Yar aklıma geldikçe,

Elimden düşer kaşık.



Whatsapp Button works on Mobile Device only