insanı yaralayan sözler,yaralayıcı sözler,içten yaralayan sözler

HANGİSİ DAHA ZOR SEN VARKEN SENLE YAŞAMAK MI YOKSA SEN YOKKEN SENLE YAŞAMAK MI


Hayat denen sınavda 3 yanlış 1 doğruyu değil, bir yanlış bütün doğruları götürüyor!!!

Ağlamamak için sıktığım çenemin acısını kalbimde hissettim,hem de defalarca..

Kimi zaman bir söz yaralar kalbi, kimi zamansa bir göz.


Sürüsüne kurt girmiş çoban gibiyim sen gittiğinden beri,Suyu akmayan pınar gibiyim sen gittiğinden beri,Taşı olmayan mezar gibiyim...

Dün gece seni düşündüm gözlerim doldu, Aynaya baktım karşımda duran darmadağın olmuş, senin ihanetin ile ölmüş.

Aşk dediğin göz tutulması veya geçici körlüktür evlenince geçen.

Seninle her yer cennet diyen sevgilim, şimdi hangi cehennemdesin!

Darmadağın bir hayat, darmadağın bir kafa ve acı çeken, sürekli kanayan bir kalp. Dayanamıyorum Anne..!

Hayatın tüm çilesi sanki beni bulmuş, hayat benim nefesimi kesmiş, sevmek için geçirdiğim zamanın hepsi boşmuş.

Sen benim hayatı yaşarken yanımda olmayan, güldüğüm zaman yüzümdeki tebessümü görmeyen, sadece hayallerimde yaşayan birisin.

Beni bu hayatta gerçekten yalnız bırakan; yakınlarımın uzaklaşması ve kahpeliği oldu.

Bu yürekleri yakan sözlerim yalancılara, bu kalbi acıtan sözlerim hayattan ders almamış nankörlere, aslında bu içten yaralayan sözlerim sana, Neden girdin hayatıma.

Bir gözyaşı düşer toprağa,toprak anlar da insanı, insan anlamaz insanı.

Ben gecemde gündüzüm de seni düşünürken sen her zaman başkalarını düşündün, ben seni seviyorum derken sen beni sevdiğini sadece sözlerinde söyledin gözlerin ise başkalarındaydı..

Yüreğimi yakıyor ihanetin sözleri, sende benim kadar yanacaksın hatırladıkça bu gözleri.

Benim Acıya Verecek Bir şeyim Yok, Mutluluktan Alacağım Var.


Sevgilisi hiç olmayan var mı? - Eski sevgililerin tamamı HİÇ olmuyor mu

Sen ne yaparsan yap dostum… Yolun başı da bellidir sonu da. O yüzden hadi takma kafana… Bırak sonu yolun sonu uçurumsa düşmemek için çabalamayı… Hadi koş… Unutma çorak tarlada Gül yetişmez…. Serdar YILDIRIM….


Sadece 'herşeyi göze alıp' elimden tutacaktın. Bu kadar basitti .

Adındaki harf kadardır alfabem...


Kadınla erkek arasındaki en büyük fark birinin somurttuğuna diğerinin sırıtmasıdır.

Üzülmüyorum!Çünkü hayat yeni birşey öğretti bana:Hiç gitmeyecekmiş gibi sevenler, hiç sevmemiş gibi gidenlermiş aslında.

Gözleri uzaklara dalan birisinin hikayesi yakınlarda değildir


Dönüp dolaşıp geldiğin yer kürkçü dükkanıysa eğer tilki olmadığını söyleyemezsin


Düşünemiyorsan eğer hiç bir şeyi ve hiç bir kimseyi durumun düşündürücü demektir

Sen dün için üzüldüğün ve gelecek için beklediğin sürece bu günün avuçlarından kayıp gidecek

Sevilmek umuduyla sevmek insanidir.Fakat sevmek için sevmek, meleklere özgüdür


Ey hayat! Ölüme şükret, seni, onun yüzünden seviyorum.


Dün bugünden daha iyi olsaydı her geçen gün daha da kaçarak uzaklaşmazdı

Ruhu karanlıkta olanın yüzü aydınlık olsa n'olur ?


Yalnızlığa hayır dediğimiz kadar kalabalıkta ve esarete hayır dediğimiz kadar özgürüz


Aşk bir kısır döngüye benzer. Gelir, Kalır, Alır ve Gider


Hayaller intikam alır derler. Neden hep yanlış kişiden alıyor ki?

Yanlış hayat, doğru yaşanmaz


Aşk, tek kişilik koltukta iki kişinin oturmasıdır. Evlilikse oturmaya çalışmasıdır...

Ağlamaktan korkma! Zihindeki ıstırap veren düşünceler gözyaşı ile temizlenir

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?

"Ne gariptir ki toplum olarak,aklı yavaş olana değil de ayağı yavaş olana,yüreği kör olana değil de gözü kör olana acırız."

Whatsapp Button works on Mobile Device only