aldatan erkeklere kapak sözler


aldatan erkeklere kapak sözler

Teflon tava gibiyim.kimse için yanmam! kimseye de yapışmam.

Bugün seni aldatan insan, yarın başkasında aldanır. Yalanla yıkanan yüz, ihanetle kurulanır.



Geç kalınmış bir sevgi, idamdan sonraki affa benzer.

Sana Harcadığım Zamana Lanet, Verdiğim Değer Haram olsun..Sana Harcadığım Zamana Lanet, Verdiğim Değer Haram olsun..
Sevmeyi bilmeyene Aşkı öğretecek değilim.

Erkeğin iyisi kötüsü olmaz diyen bayana sesleniyorum sen hiç aldatan erkekle çıktın mı?

Erkeklerin mutluluğu bayanlara bağlıdır.Bunu Unutma.

Eski aşklarını en çok düşünen erkeklerdir.

Dilinden düşmeyen tek şey adım olsaydı gelir beni isterdin boş lafa gerek yok.

Ben Aldatılsam da Gururumla Çıktım Yola, Sen Beni Aldatsanda Gururun Ayaklarımın Altında.


Aldatılacak kadar üzmedim ki Seni, Nefret edecek kadar Aldattın beni

BENİ ALDAT AMA KENDİNİ ALDATMA.

Erkeğin vedası devrim gibidir yenilikleri getirir,Kadının vedası darbe gibidir her şeyi bitirir..


Güç erkeğe kadını korusun diye verildi,dövsün diye değil.

Yazın günler geçmez çünkü akşam geç olur erkeklere de gün doğar.


Gözü aldatmak kolaydır, AMA kalbi aldatmak zordur..

Benim peşimde ne erkekler var sen rahatına bak beni de düşünme ben seni düşünmüyorum çünkü.

Ben bana inananı hiç yarı yolda koymadım,yarı yolda bırakanı da bir daha hiç adam yerine koymadım..

Kabiliyetsiz olmak bir kusur değil.ama karaktersiz olmak çok büyük kusurdur..

Whatsapp Button works on Mobile Device only