aldatan kızlara kapak sözler


aldatan kızlara kapak sözler


Sevgilim, sana o kadar, beni değiştirmeye çalışma, ben de değiştirmeye çalışırım seni, dedim; ama inanmadın. Bak işte sonunda değiştirdim seni; hem de yenisiyle.

Parmak izi bulamayınca soracaklar 'nasıl öldürdün' diye, aldattım diyebilecek misin?

Beni seni ihanet için, aldatmak için sevmedim, Seni Bütün ihanetlerden, Adiliklerden korumak için sevdim be..

Ben Aldatılsam da Gururumla Çıktım Yola, Sen Beni Aldatsan da Gururun Ayaklarımın Altında.

Hayatta kimse için ağlamaya değmez. Ağlamaya değenler zaten ağlatmaz. Bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki Gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.

NEDEN GİTTİN GÖZBEBEĞİM SENİ ÇOK SEvMİŞTİM SANA DEĞER VERMİŞTİM.BEN SENDEN ÖĞRENDİM YANLIZLIĞI!

Kenardan be geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim su senin olsun bir tane sevgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tanede bende var haberin olsun

Dersimiz Türkçe.. " Ben Seni Asla Aldatmam " Cümlesindeki Gizli İ*neyi Bulunu

Sen sevdana baş aktör değil provasız aşklarına figüran arıyorsun!!!

YALNIZ SEN DEĞİLSİN VEFASIZ ÇIKAN YALNIZ BEN DEĞİLİM AŞKTA ALDANAN.

Sen yorulma ben giderim, Silahı çekip vurmana gerek yok sensiz zaten biterim. Seni severken sana sormadım ki, danışmadım ki. Şimdi senden yardım dileğim, Kafana takma acılar benim içime atar yenerim


Nezaketen de olsa hayatımda başka biri var deseydin seni takmazdım bile.


''kim dokunduysa sana ona git'', diyeceğim ama o zaman bütün İStanbul'u turlamak zorunda kalırsın...

Aşk kucaklarda değil, kalplerde yaşanır. şimdi kaybol buradan.

Whatsapp Button works on Mobile Device only