aldatan sevgiliye kapak sözler,aldatanlara kapak sözler

aldatan sevgiliye kapak sözler,aldatanlara kapak sözler


Ve sen, olanca güzelliğinle geçerken beynimden, bir kaç intiharın lafı olmaz... Olcay Derecik

Ben sana inansaydım senin için savaşırdım,Savaşsaydım mutlaka kazanırdım...Artık vazgeçtiklerim kadar ÖZGÜRSÜN...


Sende Haklısın ;Kalbine O Kadar Girip Çıkan Varken ,Benim Yokluğum Koymaz Sana..



Bırakın şu vazgeçilmezim ayaklarını , Kimse özel üretim değildir . .










Belkide en büyük hatayı umursayarak yapıyoruz..

Sevmiyorsan ayrılacaksın, 'aldatmak' gibi bir şerefsizlik yapmana gerek yok!

Unutma Gün Gelir Devran Döner Ararsın Bu Beni, Bulamazsın Aynı Aşkı başkasında!



Ciddi ilişki istiyorsan tek bir insana ait olmayı bileceksin.



Bazen geldiğine değil ; Gittiğine SEVİNİRSİN .



Canım o üç kuruşluk aklını bana vereceğine kendine sakla.


Üşüdüm diyen kadına, Ceket verilmez. Direk sarılacaksın arkadaşım mesaj veriyor sana anlasana






Varlığın, Yokluğun her bir bokun bana zarar.



Bir kız ilgisiz kalmaktansa yalnız kalmayı tercih eder.



Karpuz seçerken gösterdiğimiz özenin yarısını sevgili seçerken de gösterseydik, Bu kadar kelek aşklar yaşamazdık






Ben bana inananı hiç yarı yolda koymadım yarı yolda bırakanı da bir daha hiç ''adam'' yerine koymadım.


Giderken ardından şöyle bi baktımda,Zaten sende bu aşkı taşıyacak göt yokmuş.



Kadınlar sevmedikleri adama asla acımazlar



Ne kazandığını bilmiyorum,ama umarım beni kaybettiğine değmiştir..

Whatsapp Button works on Mobile Device only