yürekten gelen sözler,yürekten sözler

1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum

Çok yanıldığım oldu ama, sen en güzeliydin.

Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti...Özdemir Asaf


Ziyan olan zamana bakıp ağlıyorum; canımı zaten aldın, şimdi sadece kendime ağlıyorum..!

Bazen içimden küçük bir ânı alıp , karşılığında bütün hayatımı veresim gelir.

Nerde yanlış yaptık biz.. Niye üzülen hep biz olduk.. Neden sabahlara kadar ağladık.. Tarifsiz acıları niye yaşadık.. Çok sevdik değil mi? Haddinden çok sevdik.!! Oysa ne güzel demiş Allah resülü. "ÖLÇÜLÜ SEV"

İkimizi bir kefene saralar,Bir mezarda sır olalım sevdiğim.

"Sayfalar dolusu yazı yazsam da faydasız.. Yazmayım diyorum! Fakat benim içimê đert oluyor bu sefêrđe, yüreğimde biriktirdiklerim! Velhasıl bu gidiş iyi bir gidiş değil.. Rabbim selamet versin yüreğime..

Özlemek denmez buna, bunun adı yangın.

Unutma ki sahip olduğun en önemsiz şey bile sana ait olmayan en kusursuz şeyden daha değerlidir. Çünkü sana aittir o, senindir…

Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi? İlk ve son aşkımsın. Ne oIursa oIsun bu kalp yalnızca senin için atacak...

Yüregim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim…

Bazılarını geçmişte bıraktım,Böylece benden geçmiş oldular.Kimlerin başına geleceklerse,onlarada şimdiden GEÇMİŞ OLSUN

yürekten gelen sözler,yürekten sözler


Üzülen taraf sen olduktan sonra haklı olmanın bir anlamı kalmıyor.
Düşünmekten utanmıyorsan söylemekten de utanma,Konuşulacak yerde susmak Kendini hİÇ ETMEKTİR..



Önceden olsa bırak gitsin, aşk tek kişilik derdim. Kimi sevdiğin önemli değil, önemli olan sevme becerin derdim… Artık öğrendim ki; kimi sevdiğin önemliymiş. Uzun yolu göze alamayana kelebek olunmazmış. Nefesi yetmeyenle dipte hazine aranmazmış. Aşkın ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış…İclal Aydın


Daha uzun yaşamak değil,daha güzel ölebilmek benim davam..


Her yerde hatıran var her köşede bir anDönde bir ardına bak bir şey unutmadın mı
yürekten gelen sözler,yürekten sözler


İnsanlar birbirlerine koşarken kimleri ezdiklerini fark etmiyorlar.


Bir turlu mutlu sona ulasamadik..

yürekten gelen sözler,yürekten sözler


Her insan kendİne yaKışanı yapar Çünkü Kalite asla tesadüf değildir.


Yüzsüzdür insanoğlu kimse bilmez fendini, kime iyilik yaptıysan ondan koru kendinİ


"İnsanların mutlulukları ya da mutsuzlukları, kaderin olduğu kadar da karakterlerinin eseridir..


Bedenin yükünü ayaklar taşır,Ruhun yükünü Yürekler..

Whatsapp Button works on Mobile Device only