İtiraf mesajları,aşk itiraf mesajları,aşk itiraf smsleri


Diyorum ki Yar;Ellerimi tutan ellerin Cennet'e götüren rehberim olsun..


Titresede yüreğim itiraf edeceğim Seni nekadar çok Sevdiğimi Dağlara taşlara Söylüyeceğim Artık Zamanı Geldi Seni nekadar Sevdiğimi herkez Bilsin Benim Gizli Aşkım..



Kelimeler giydiremiyor onu.Sahici olanlar müstesna.Dudakların giydiremediği bir endam KALP.


Kalp dediğin atıyor zaten,marifet senin gibi ritmi değiştirebilende..


Gecenin Koynunda Düşünüyorum Sadece Seni, Gülüşün Bakışın Uykusuz Gecelerimin tek Sahibi, itiraf etmek istiyorum geceye Seni, Seni nekadar Sevdiğimi..

Yerden yere vurmak,Yarden yare tutulmak değildi aşk..Yer yerinden Oynasa da,Yar i yürekteki yerinden oynatmamaktı,AŞK.


Tek kaldı dünyam, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim, dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, Alevim olur musun? Hiç aşık olmadım desem, aşık olur musun?

İtirafı zor ama,ölürken bile sanki hiç giyilmemiş bir elbise kadar temiz ve ütülü değil mi arslında?Hiç giyilmemiş gibi.


İçimde bir çocuk;
Yalın ayak koşuyor yaşlılığa doğru,
binlerce kez yenilmiş umut ölülerini çiğneyerek.
Sahi yaşlılık, derin bir iç çekiş, yanılmış bir çocukluk olmasın...
-Şükrü Erbaş


Bana o kadar yakınsın ki, seni ben sandım. Sana o kadar yakınım ki, beni sen sandım.

 

Yüreğime gömdüm seni,Söküp atmak mümkün değil Yanımda olmasanda rüyaların yeter bana.sevgi dolu kalbin herşeyim..


Aklım sende kaldı, yüreğimde. Geri de istediğim yok, varsın kalsın. Ne zaman geri verirsen, alır giderim o zaman.

Whatsapp Button works on Mobile Device only