Hasret mesajları / smsleri,En etkileyici Hasret Mesajları

Bir lades tutuşsak seninle mesela;''nesine''desen ''sesine ''derim,Bilirsin yüzün aklımdadır hep,ben sesini özlerim.

Boyun eğmek zorunda kaldığım her şeyi unutup, böyle çok sessiz ve huzurlu bir yerde dinlenmek istiyorum.
Lale Müldür

Dostlar hiç gitmesin, rakı hiç bitmesin, müzik hiç susmasın.



Ya vaktinde değerimi bileydin,
Ya değeri kaybolmadan geleydin..Cemal Safi


“İnsan; acıdan, ayrılıktan, hasretten, beklemekten, yoksulluktan üşür. Ama en çok, çaresizlikten üşür..


"Herkes yalnızlığı kadar konuşsun" dediler.
Ben hiç susmadım!..


"Bahaneleri bir kenara bırak,
Gideceği yeri bilene, dünya kenara çekilip yol verirmiş..!"
- Üstün Dökmen




"Mutlu olmayı yarına bırakmak,
karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer.
Ve bilirsin, o nehir asla durmaz."




"Kış herkes için farklı gelir.
Zenginler için kayak,
Yoksullar için üşümek




Sana diyeceğim şu ki:
Sen olmasan da olur.
Ama,
Olmanı istiyorum.




Gözleri uzaklara dalan birinin,
Yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır




Al yalnızlığını gel ! Korkma, sıkılmayız. Senin
yalnızlığın benim yalnızlığımla konuşur, biz
ikimiz susarız !




Yokluğun cehennemin öbür adıdır
Üşüyorum kapama gözlerini.



Whatsapp Button works on Mobile Device only