isyan sözleri,hayata isyan sözleri facebook


Madem hatrı yok bunca senenin,Namı namert olsun!!!Geri dönenin...
Kimseye cok bağlanma unutma tabut tek kişilik..

Ne hoşçakal ne mutlu kal,İşte aynen benim gibi Çaresiz ve Yalnız kal..

Hani bir hayaldi ya bırak öyle kalsın.


Körebe oynamak gibiydi aşk Hepimiz kördük ebemizi gördük..


Allaha sitem etme günahkar olursun her güzele gönül verme isyankar olursun

Zamanı geldiğinde ölecek olan benim. Bırakın hayatımı istediğim gibi yaşayayım.


İlk defa susuyorum sessizce. Oysa seni içime bağıra bağıra yazmıştım.

Ne zaman doğru yapsam kimse hatırlamaz, ne zaman yanlış yapsam, kimse unutmaz! Ne güzel dünya bee!

Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!

Çaresizliğimden başka hiçbir kabahatim yok benim.

Bazen yorulursun, nefes almaya bile...

Yanında olduğum zaman değerimi bilmezsen; Değerimi bildiğin gün beni yanında bulamazsın!

Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir herbir sattırım kırk yılın başında halim hatrım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!

Whatsapp Button works on Mobile Device only