Karıma günaydın mesajı

Karıma Günaydın Mesajı
Karıma günaydın mesajı

  --->Karıma Günaydın Mesajları 2023<---

YENİ SAYFAYA GİTMEK İÇİN TIKLAYIN



Güzelliğin gibi gününde aydın olsun hayatım. Seni Seviyorum..!

Susup karşımda lal olsan dahi, varlığın kelimeler dolusu lügat bana.günaydın aşkım

Yoksunluktur aşk dediğin! Bir yanın eksik kalır geceler boyu, aldığın nefes yetişmez, sokak çocukları gibi dışarıda üşür yüreğin.gel gönlüme ısıt beni sevdiğim,günaydın

Günaydın mavi dünya günaydın ak melekler günaydın hayat veren aşkım.

Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim tek ilacım. Günaydın Aşkım.

Bebişim gözlerindeki parıltıyı keşke sende görebilsen, o ışıkla birlikte aydınlanıyor tüm evren.
 

Bir gün değil her gün aklımdasın, bir an değil her zaman yanındayım, seni çok seviyorum günaydın biriciğim

Seni seven ben degil K A L B I M Seni arayan ben degil E L L E R I M Seni hasret özlemiyle bekleyen ben degil G Õ Z L E R İ M Sana dokunmak icin yanan ben degil Y Ü R E G I M Sen yeterki iste, uğrunda Ö L E Y İ M.Günaydın

Aşkın her günü çok güzel ve cennet gibi kokuyor Günaydın Karım! 

Sadece SEV dedi gözlerin,Ben ise aşkına müebbet yedim.günaydın aşkım


Günaydın canım karım. Sabahım sensiz boş geçiyor. Seni çok özledim!  

Sen hep mutlu uyu, mutlu uyan ve hep mutlu yaşa ki ben de mutlu olayım canım sevgilim.Günaydın

Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin biIe terIemesi.günaydın

Sana uykuya dalar gibi aşık oldum. İlk önce yavaş yavaş sonra birden.günaydın

Düsünüyorumda düsüncelerin en güzeli beni düsünüp düsünmedigini düsünürken düsündügünü düsünmem olsa gerek diye düsünüyorum.Günaydın

Dünyanın en güzel cümlesi seni seviyorum diyorlar ya yalan dünyanın en güzel cümlesi bırak biraz daha uyuyayım. Günaydın…

Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma :)

Bugünde Adını yazıyorum Yollarıma, Bugünde Çiziyorum Güzel Yüzünü Kitaplarıma, Bugünde Seni Yaşıyorum benliğimle, Günaydın Sevgilim Biriciğim..

Güneş Seni Kıskanır, Hani O Gözlerin var ya işte O Gözler Güneşi Kıskandırır, Güneş Bugünde Seni Kıskanarak Doğuyor, ben ise Seninle Doğuyorum Her gün Aşkım Günaydın..

Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugünde günaydın olsun güneşime.

Bugün Rüyalarımı Seninle hayata Geçirmek istiyorum neden mi? Çünkü Gördüğüm En Güzel Rüya Sensin bebeğim Günaydın :)

Çok sevgili, sevgililerin sevgilisi miniğim. Can parem, sevdiğim. Seni milyonlarca kez öpüyorum... aşk ile...günaydın

Sevgilinin yüzüne,gözlerine bakınca anlarmış Sevdiğini insan.günaydın

Parmak izlerim silinmez dokunduğum hayatlardan.günaydın hayatım

“oturup uzun uzun susabildiğin insan, varın yoğundur..💕günaydın

İnsan hayatının en önemli olayı iyi bir eş seçimidir.Günaydın Seçimim

Günaydın hayatıma en anlam katanım,Sensiz geçirmek istemediğim ömrümün sahibi.seni çok seviyorum

Seni tertemiz Helal Duygularımla Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimle Sevdim Sana ben Aşık Oldum günaydın aşkım

Dur gitme Söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda Çığlıklarımda hapsettiğim Tomurcuk tomurcuk sevgilerim çatlamaya hazır Yeni baştan yaşanacak sevdalar yüreğimde Günaydınım…

Bazen dil susmak ister,gözler konuşur. Bazen gözler susmak ister,yürek konuşur. Ama iş seni sevdiğimi söylemeye gelince..! Hepsi birden konuşur.günaydın aşkım

Bir Sabahı Bir de Gözlerini Özledim Sevgilim, Sensiz kaçıncı Sabahım Hatırlamaz oldu bedenim, dön artık sevgilim dön artık herşeyim sensiz başlayan güne, gün diyemem sevgilim. GUNAYDIN herşeyim…

Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar bebeğim.

Sen yoksun ya düzenimi bozarım Caddelerde toprak olur tozarım Ahvalimi bir tek sana yazarım Sen yolunda ser verdiğim eşimsingünaydın

Doğru ya da yanlış ,Tek seni istiyorum.Günaydın


Öpücüklerle Uyandırmak isterdim seni, Yanımda Olsan Sarardım O Nazik tenini, Seviyorum seni Sabahım Sensin benim Tek iLacım Günaydın AşkıMmmm

Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep Sen varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.


Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istediğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.

Dünyanın en tatlı eşine günaydın olsun.

Sabahlar aşkla dolu sevgiyle dolu sevgilim. Günaydın sana canımın canı.


Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.

Günün eğlenceli, tatlı, neşeli, huzurla ve sevgi dolu geçsin günaydın aşkım.


Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm… her şeyim günaydın günaydın…. CANÖZÜM

Nefes gibisin almayınca öldürüyor, alıncada hayatı yaşatıyosun.günaydın

Aç gözlerine, dünyam aydınlansın güneşim ol seninle birlikte yaşayım günümü. Günaydın sevgilim.


SEN BENİM ÖZELİMSİN ♥ Yüzümdeki tebessüm... Aldığım her nefes... Canımda ki CAN... Yüreğimdeki tutkum...günaydın güzelim

sevgilim,ruhum,güneşim günlerin gülücükle, ömrün boyu nca da günlerin benimle geçsin.günaydın bitanem

Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır.


Kalp zaten atıyor marifet ritmi değiştirende.günaydın

Aşk huzur sevgi Merhamet kokan sevgilim yanımda yamacımda güller var sen var iken. Günaydın

Hava özlem koksa da, Şehirlerce uzakta, Güne senle başlarım, Aynı güneş altında.. İyi Sabahlar hayatım

Gözlerine şiirler yazmıştım, yazma dedi sözcüklerim akmaya başlarsa gözlerimden cümlen olurum dedi. günaydın

Bir kadın, hem güzelliğinin farkında olup, hem de mütevazi kalabiliyorsa, güzel bir kadından önce, güzel bir insandır.tıpkı senin gibi.Günaydın Karıcım


Sadece rüyalarımda değil, gözlerimde yaşatıyorum seni, gözlerimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın.

Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin.günaydın

Gözümden sakındığım,ismini sayıkladığım,herşiyim seninle dolu bugün de...Günaydın

Gözlerini bu kadar güzel yuman ve açan bir seni gördüm sevgilim.günaydın

İyi geceler öpücüğünü de geçtim. Bana yüzlerce günaydın borcun var, unutma.

İnsanın eşi olmalı, bakarken yüreğinin kabardığı, gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı.senin gibi ..günaydın

Seni sevdim güzelleşim.Günaydın karıcığım

Sana saklamışım herşeyin güzelini ben güzel karım günaydın

Günlerimi Sensiz, Seni ise bensiz Bırakmam ?? Günaydın Sevdiğim..!

Kadın cennet gibidir,kazanması zor vazgeçmesi mümkün olmayan.günaydın karıcığım

Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kafi.günaydın karıcığım

Günaydın sevgilim, günaydın eşim, günaydın karıcım, günaydın bir tanem, günaydın ömrüm, kısaca günaydın sevgimin nefesi.

Bugünde gözIerimi seninIe açtım hayata, senin adınIa baktım evdeki her eşyaya, adını anıp dinIediğim şarkıIarda hep san varsın bebeğim yasarcasına günaydın birtanem.

Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Her şeyden çok sana olan özlemim. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Günaydın benim her şeyim.

Ömrüm sana ömür,nefesim sana nefestir... Neşen baharım,hüznün en derin kuyumdur...günaydın.


Yaşamayı seninle öğrendim, hayata tutunmayı, güne başlamayı da senden öğrendim. Sabahların en güzeli seninle olsun hayatım.

Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah, bir günaydın duymaktı aslında istediğim. Şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili: günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Günaydın kadınım, günaydın hayatım ve yine günaydın içimde sen olup koparamadığım kadınım…

Zamanın dışında yaşayacak kadar, her şeyden uzaklaşacak kadar çok sevmeyi öğrenmeliyiz." . günaydın karıcım

Günaydın, sevgi dolu sevdiğim, her sabahım seninle birlikte hayat dolmakta.

Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur…günaydın

Şimdi sen hiç gelmeyecek güzel günlere olan inancım, doğmayacak çocuklarımın annesi, yazılmamış bir romanın hiç görünmeyen karakterisin. Sen, olmayacak dualarımın en derinden gelen amin’isin..günyADIN

Her günün ayrı bir güzel, ayrı bir huzurla dolsun. Günaydın biricik eşim.

Bir gün daha başlıyor hayatımda, Kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma, seviyorum seni günaydın hayatımın tek gerçeği.

Bitmeyen sevgimi açamaz kimse kalp anahtarım yalnızca sende.GÜNAYDIN

Günaydın Sevgilim Gün Aydınlık Seninle, Günler Seninle Parlak Bugün ki Gibi Gün Seninle Güzel Sevgilim Günaydın…

Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.

Günaydın diyorum seninle uyandığım sabaha. Gece seninleydim, gittim türlü diyarlara..!

Sensiz doğsa da güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsak da, şimdi yanında olamasam da, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili.

Uykusuz gecelerimin sabahısın, bütün güzelliklerin adısın, sen benim kara sevdamsın.günaydın

Yeni bir güne seninle başlamak için her günümü senin hayalinle geçiriyorum ki, her sabah sana günaydın bir tanem diyebileyim.

Her Güzel Şey Mutlu Biter Ama Sen Bende Hiç Bitmeyeceksin Birtanem Günaydın…

Adın ki en güzel kelimedir dağarcığımda ne zaman ansam; kelimelerim kendini asar darağacında.günaydın

Güneşin doğduğu yer gözlerin gibi umut verici, gözlerine her baktığımda umutlarım yeşeriyor seninle birtanem günaydın


Yıldızların kayboluşunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duymadığımı yazıyorum günaydın dünyanın en güzel gerçeği.

Geçip Giden Günlere Değil, Seninle Gelecek Yeni Günlere Özlemim Sevgilim, Günaydın Güneşim…

Her Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevdiğim Günaydın Birtanem.

Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim. Seni yaşadığım her gün için yanağına bir buse gönderiyorum.GÜNAYDIN KARICIM

Günler Seninle Başlar, Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu yaşıyorum Sevdiğim. Günaydın..!

Yaşanacak bütün senelerin üstünde Adın, Bütün Günlerin üstünde ise gözlerin yazılı sevgilim Günaydın!

Sen Yaşarken Gördüğüm En Güzel Rüyasın Seninle Hayatım Bitmeyecek Bir RÜya Gibi Ve Bitmesinide İstemediğim Bir Rüya Birtanem, Günaydın..



Karanlığı seninle sildim ve ışıl ışıl bir geleceğe seninle bakıyorum. Günaydın, dünyanın en güzel kadını. Günaydın karıcığım.

Güzelliğin gibi gününde aydın olsun günaydın aşkım sana günaydın sadece sana.

Günlerimde anlamlar gizli, bakışların gibi; günlerimde heyecanlar gizli, sana baktığımda kalbimin atışı gibi; Günaydın BİRTANEM.

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, ruhumun eşi, biriciğim olduğun için teşekkürler sana. Hayatıma girdiğin andan itibaren bana dünyaları verdiğin için, teşekkürler sana sevgilim...


Uzaklarda olup ta göremediğim ay yüzlü gülüm, bahçemin en güzel, en nadide çiçeği günaydın.

Çayı da şekersiz içiyorum zaten, hiç yormam seni. Tek ihtiyacım ıslak dudaklarından bir kuru günaydın.

Her zaman Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem.

Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim benim.

Bu sabah, bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum, güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem

Benim bi mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat seni karşıma çıkardı ve ben seninle TAMAMLANDIMgünaydın

Bir GÖNÜL Sevdim..Aşkı Buldum Yanlız SENİNLE BİTANEMM... Bir Yürek SEVDİM.. Önce Merhaba Diyen Sonra Dostluk, Sevgi Saçan... Bir Yürek SEVDİM Bazen Kızgın, Bazen Kırgın, Bazen Dargın, Bazen Dalgın, Bazen de Buram Buram ÖZLEM HASRET Kokan.Günaydın

Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.

Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin, tıpkı bugün olduğu gibi. Günaydın sevdiğim günaydın benim en güzel günlerim..!

Sen Bulduğuma hâlâ İnanamadığımsın..! Sen Hayatım boyunca Belkide göremeyeceğim Değer verilmeye layık Tek sığınağımsın.. SEN BENİM HERŞEYİMSİN..!günaydın

Öpücüklerle uyandırmak isterdim seni, yanımda olsan sarardım o nazik tenini, seviyorum seni sabahım sensin benim tek ilacım günaydın aşkım

Günaydın hayatıma umut veren, günümün anlamı, gözlerimi her açtığımda gülmemi sağlayan güzel, insan günaydın :)

Günaydın gönlümün prensesi günaydın varlığıma sebep olan aşk böceğim günaydın içime huzur veren nurdan yaratılmış dünyadaki hurim günaydın günaydın günaydınnn …


Sen benim nefesinde huzur diye dinlendiğimsin aşkm günaydın.

Bende diyorum güneş neden bir anda parladı. Meğer benim canım aşkım uyanmış. Günaydın biricik Aşkım. Seni çok seviyorum.

Senin yanında çok çabuk geçti günler, sensiz geçmek bilmedi saatler anladım ki sen hayatımın bir parçası, gönlümün yarısısın günaydın aşkım.

Her Sabaha Adınla uyanmak sanki yeniden doğmak gibi sevgilim Günaydınlar Birtanem benim

Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaydın hayatımın anlamı.

Bugün ağlamayı düşünüyorsan sakın yapma çükü biryerlerde senin birtek gülüşün için yaşayan birivar uyandıysan günayyyydın tek sevdiğim

Sen yanımda olamasan da bugünde rüyamda yanımdaydın, bugün ellerini tutamasam da yarın ellerinle buluşacağım, günaydın bir tanem.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; Süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın…


Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.

Günaydın en güzel zamanlarımın sahibi, günaydın mutluluğum, günaydın sevdiğim Güzel..!

Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.

Aşkın her günü çok renkli ve cennet gibi kılıyor Günaydın Karıcığım.

Günaydın benim tek gerçeğim, günümü aydınlatan güneşim, sabahlarımın tek sahibi...

Güneş herkes için doğar. Ay ise gece uyumayanlar için. Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim.

Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günümün en değerlisi. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.

Günaydın, günün aydın olsun can tanem. Öpüyorum kocaman gözlerinden, burnundan.

Güneş doğdu dünyamıza, gözlerini aç hadi sevgilim aşkımıza. Seni çok seviyorum. Günaydın Prensesim!

Sevgi hiç bir şey istemez, tamamlanmaktan başka. Halil Cibran günaydın aşkım

Sen benim gözlerimde saf bir gerçek, Yüreğime bahar getiren bir çiçeksin. Sen bedenimdeki yumuşak kudret, Gönül bahçemde uçuşan bir kelebeksin..günaydın

Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin Biriciğim..!

Ne kadar uzak olursan ol avuçlarımda dua yüreğimde sevdasın! Gözümün görmediği ama yüreğimin hissettiği yerdesin. Kalbimdesin aşkım.GÜNAYDIN

Mesela gecenin bir vakti uyandırıp, özledim diyeceksin.. Hayatındaki herkesi, gerekirse uğruna sileceksin..GÜNAYDIN KARICIĞIM

Her şey seninle başlar. Seninle bir her günüm seninle doğsun. Seninle batsın günaydın günümün en güzel varlığı. Günaydın Cantanem.

En derinden aldığım nefesim. İyi ki varsın dediğim tek sevdiğimsin.günaydın

Güneşe inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde yatacağım. Yemin ederim bir tek sana bağlı kalacağım! Günaydın Hayatım..!

Sen yinede kimseye söyleme bu şehirde en çok seni sevdiğimi...günaydın karıcığım

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım…

Günaydın canım karım. Sabahım sensiz boş görünüyor. Seni özledim!


Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. ''Sen''li ''Ben''li sabahlara sevdiğim, günaydın seni seviyorum.

SözIerimi YazıIara Dökünce Tek çıkan Sonuç Seni Sevdiğim birtanem…günaydın

Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın hayat arkadaşım sırdaşım.

Her yeni güne senin varlığını düşünerek uyanmak, senin sevginle hayata başlamak çok güzel... Seni çok seviyorum aşkım günaydın

Sözümü dinleyen, bir damla gözyaşıma kıyamayan, sürekli benimle ilgilenen, beni seven, beni sayan, beni önemseyen, hayatında sadece ben olan sevgilime günaydın

Saçlarının her telini parmaklarımın arasında ahenkle dans edişini, Gözlerinin bana baktığında içinde gördüğüm gökyüzünü sevdim.güzel karım günaydın

Aç gözlerini, dünyam aydınlansın güneşim ol, seninle birlikte yaşayım günümü. Günaydın Sevdiğim.

Günün ilk saatlerindeki gülümsemeniz, gerisini çok güzel ve çekici kılıyor. Günaydın Karıcığım.


Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.

Günün Aydın Olsun, Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli ile Bak Geleceğe. Seni Seviyorum Karıcığım..!

Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe, Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe, Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler, Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.

Elini Verene Gözünü Değdirene Sözünü Diyene Diyemeyene Sevgimi Görene Göremeyene Günaydın

Önce Kendime Sonra Evime Sonra Evimdekilere Sonra Kapılarımı Açtığımda Bana Değen Ne Varsa Yüreğimle Beynim Arası çizgi Derinliğince Günaydın.

Bir geceyi daha bitirdim seni düşünmekle, bir anım daha geçti seni özlemekle, ama bir dakikam bile geçmedi seni sevmemekle, günaydın aşkım seni seviyorum. Günaydın

Yıldızların kaybolusunu izlerken her sabah bir günaydın duymaktı aslında istediğim şimdi sana duyamadığımı yazıyorum sevgili günaydın dünyanın en güzel gerçeği

Bu sabah mavi bulutların avcuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin.GÜNAYDIN BİTANEM

Sen dün'üm olduğun gibi bugünüm, bugünüm olduğun gibi de yarınım olarak kalacaksın. Ben bilmekteyim ki, Allah’ın izniyle sonsuzum olacaksın. Sonsuzluğa birlikte yürüdüğüm yol arkadaşım, canım aşkım, biricik eşim iyi ki varsın.

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın.

Karıcığım, dünyam senin etrafında ve senin varlığın olmadan bir hiç. Sen benim süper gücüm ve suç ortağımsın! Günaydın.


Her dogan gunle icinde yeseren umut ciceklerin hic solmasin her gunun birbirinden aydinlik olsun GUNAYDIN ruhumun isigi.

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın

Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın

günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm Herşeyim günaydın günaydın CANÖZÜM

Bugünde gözlerimi seninle açtım hayata ey sevgili sabahımı aydınlatan güneşim, yüzümdeki gülümseme sebebime; Günaydın.

İlkim Oldun Bu hayatta Sonum olacaksın Sevgilim Bunu da Unutma. Günaydın

Geceleri uzaklarda çığlık olur sesim yosun kokusundan daha keskindir özlemin bu sabah senin için aralandı gözlerim günaydın HERŞEYİM.

Herkes için gün güneşin doğuşuyla başlar benim için senin gülüşünle başlar ve ben Her sabah bu gülüş için Allaha şükrederim.

Sen çatlayan dudagimda bir damla su, içimdeki yasama tutkusu, avuçlarima düsen kar tanesi. Sen! Sevgilim, Sevdigim, Taptigim, Herseyimsin.

Bɑnɑ kimse sen gibi bɑktı mı bilmem, ɑmɑ ben kimseye sɑnɑ bɑktığım gibi bɑkmɑdım…!günaydın karıcığm

Sevdim seni gönlüm eriyinceye kadar Çileden boynum bükülünceye kadar Kefen giyip mezara serilinceye kadar Bu can bu tenden çekilinceye kadar.günayddn

Sevdiği olmalı insanın. Eski ahşap pencereye hayat veren çiçek gibi..Günaydın

Baharda açan kır çiçeklerinden tek farkın; her mevsim açman! Sen her sabah o güzel gözlerinle senden başkasını görmeyen dünyamda açılıyorsun Aşkçiçeğim..! Seni Seviyorum.

Aşk öyle bir şey işte, gitse de zaman geçse de tam olarak unutamazsın işte. Okyanusu geçersin de gider bir kaşık aşkta boğulursun.günaydın

Ne aradiysam bilki sende bulmusum Senden öncesi yoktu seninle var olmusum Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artik sen olmusum.Günaydın aşkım

Bende hayat seninle başlar, seninle biter, bir gülümse de canlansın bu beden, GÜNAYDIN bitanem



Oysaki tek isteğim, sana günaydın dediğimde yanımda uyuyor olmandı...Seni seviyorum günaydın

"Her güne, hayatının en güzel günü olması için bir şans ver."Günaydın aşkım

Sabahları uyanıp yüzüne çarptığın her bir su damlası benden sana günaydın öpücüğü olsun aşkım..!

Günaydın Karıcığım, her sabahım seninle birlikte hayat dolmakta.


Bir kadının dudaklarında değildir aşk.Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır.Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.Özdemir Asaf.Günaydın aşkım



Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce bu hayata, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…

Kahvenden bir yudum bile almamışsın; Korktunmu beni kırk yıl sevmekten?günaydın

Sana nasil hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatim desem hayat çok kisa, çiçegim desem çiçek soluyor. Sana canim demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yasiyor.Günaydın

Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte..

Aşk Tüm Dünya insanları içerisinde sana tanıdığım ayrılacaktır. Sen benim için TEKSİN..! Günaydın.

Hani En Güzel Aşklar İmkansız Gelir Ya İnsana, İmkansız Olduğun İçin Aşığım Sana!..

Sevgilim, sen, Asla uyanmak istemediğim Bir rüya gibisin.Hep yanımda kal, Bu rüya bitmesin. Günaydın...Sevgilim... Günaydın rüyalarımın prensesi


KALP ; ritMini değiştireni, heyecanLandıran, MutLuLuk vereni sahipLenir " iYiki HayatıMdasın karıcığımGünaydın

Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, Ruhumun eşi olduğun için teşekkürler sana, Girip hayatıma bana dünyaları verdiğin için, Teşekkürler sana…Günaydın Hayatım


Beni güldürmek çok kolay aslında,sen konuşuyorsun ben gülüyorum...Günaydın cnm


Çünkü hayat; birinin tüm kalbiyle senin yanında olduğunu bildiğinde güzelleşiyor.Günaydın aşkım.. Can Yücel

Günüme değer katan,günümü aydınlatan en büyük güneşimGünaydın

Dört yanı seninle çevrili Bir adayım Hangi yanıma dönsem Bana bakan gülüşüne hastayım Sabah yürek tarafımdan Kıyıma vuruyorsun Aşk oluyorsun Günaydın

Hayalini kurduğum gerçek her sabah benimle şimdi.Karıcığım canım, gün seninle aydın bana.

Herşeyime sahip oldun.Kalbim her an seni istiyor.Günaydın sevgilim

Seninle olmak dünyanın en güzel armağanı… Seninle birlikte dünyayı keşfetmek ve güzellikleri tatmak muhteşem… Canımın içi, günümün güzel tarafı, günaydın canım sevgilim…

Seninle kurduğum dünyamda seninle beraber açmak gözlerimi yeni güne.Sevgilim eşim bu sabahlar bile yetiyor işte bana günaydın


Seni Öpücüklerle uyandırmak ve hafiften tenine dokunmak isterdim. Sabahın eşsiz güzelliğini seninle mayalamak ve başıma taç yakmak isterdim seni. Günaydın aşkım... Bir Tanem, Gül Yüzlüm Canım Eşim GÜNAYDIN



Sen bana hem eş, hem sevgili, hem arkadaş, hem kardeşsin.Her yeni güne seninle başlamak harika.Günaydın karıcığım



Canım benim, yıkık gönlümün güneşi, hayallerimin süsü, Sevgilim Günaydın.


G Ü N A Y D I N Mutluluğa Açılsın Bu Sabah Pencereler Ekmek Gibi Huzurumuz Olsun Gökyüzü Gibi Sonsuz Umutlarımız Ve Su Gibi Akıp Gitsin Dertler Hayırlı Bir Gün ve Hafta Geçirmeniz Dileğiyle..


Ruhun kadar güzel, gülümsemen kadar tatlı bir gün olsun inşallah. GÜNAYDIN

Whatsapp Button works on Mobile Device only