en güzel dua sözleri

en güzel dua sözleri



ALLAH'IM İBRET İLE BAKMAYAN GÖZDEN, EDEP İLE KONUŞMAYAN DİLDEN, ŞEFKAT İLE DOKUNMAYAN ELDEN, SANA SIĞINIRIM. ŞERLİLERİN ŞERRİNDEN ÜMMETİ MUHAMMEDİ KORU MUHAFAZA ET. [AMİN.]


Rabbim çok yorgunum.. bana bütün haberlerin yerini tutacak bir haber gönder.. üzerime bir iyilik ve güzellik kondur.. avunmalığım olsun, hiç ummadığım sevinç nasip et.. Lâtîfsin, lutfet... | Nazan Bekiroğlu


Affettim dediğin bir kulunda ben olayım Allahım..





Râbbim ! Yüreğimin çırpınışlarına yol göster. Sen ki, kuşları gökyüzünde uçuransın.


Ben hep inandım ve inanıyorum duaların uzakları yakın kıldığına, yürekleri bir tuttuğuna! Allah'ım Gönlümüzde olanı hakkımızda hayırlı eyle, hakkımızda hayırlı olana gönlümüzü razı eyle.

Allah'ım! Davranışlarımızı 'İnancımızla' bütünleştir; Sözümüzü de 'Özümüzle' birleştir.


Allah’ım ; Yağmurunu göğümüzden, İyilerini gönlümüzden Annemizi evimizden Hiç eksik etme.. Aminnn...


Mekke ufuklarında Allah'ın nuruyla, ümmetini selamlayan gül yüzlü nur Peygamberin selamı şefaati üzerinize olsun. Amin.


Allah'ım! Beni arkamdan gıybet edeceklerle değil, ruhuma Fâtiha okuyacaklarla muhatap et. Dua kabul et bizi, sana en yakın yerde ölelim.


Rabbim; seni tanımayanIarı, bizim tanımamıza izin verme amin.


Ey benim güzel mevlam! Benim senden istediklerimi değil; Senin bende görmek istediklerini yaşat bana.


Allah'ım! Bizleri geçici heveslerle değil, Bizim için nasip ettiğin hayırlarla Sevindir. Âminn...


AIIah’ım! ZeIiI oImaktan ve ziIIete uğramaktan sana sığınırız!

Whatsapp Button works on Mobile Device only