erkekleri etkileyen sözler, erkeklerin hoşlandığı sözler, erkeklerin sevdiği sözler

erkekleri etkileyen aşk mesajları



Gecelerimi AY gibi aydınlattın hayatıma girince diyorsun ya bana; SEN ise benim hayatımın Güneşi oldun CANIM sevgilim..!


Seni tanıdığım gün, ömrümün en güzel günüydü be Adam.


Seni Güneşe Yıldıza Rüzgara anlattım, hepsi benden daha çok sevdiler ama unutma güneş batar yıldız kayar rüzgar diner ama benim sevgim sonsuza kadar sürer..


Senin baktığın manzara olabilmek yüce bir lütuf.. Ve ısınabilmek bakışlarınla, ne kadar da asil bir duygu.. Seni verene sonsuz hamd, sana sonsuz aşk. .

Kuşlar kadardı kadının kalbi ve gökyüzü kadar sevdi adamı..

Son diye birşey olacaksa eğer,Biz sonsuzluğa seninle gidelim

Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır. Bir kadına sahip olan adam her kadını kendine hayran bırakır..

Yürünecek daha çok sokak var yüzünün kıvrımlarında.. Be Adam! ❤ kabul olunan duam..

Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!

On Yedi KatLı Bir Binanın En Tepesinde Başımın Dönmesi Gibi Hissettiren Bir Adamsın...

Sen Büyük Bir okyɑnusun içinde Gizemli Ve bir Okɑdɑrdɑ Etkileyici Bir Adɑsın Sevgilim Seninle Yɑşɑdığım için Mutluyum Sevgilim.

Dokunamadığım yüzünü, Tutamadığım ellerini özlüyorum, Hergün daha fazla istiyorum seni yanımda... Duygularıda dolaş istiyorum... Anlatamıyorum çoğu zaman susuyorum... Uzaklık canımı yakıyor... Korkuyorum. Gerçek miyiz diye soruyorum kendime bazen, Eğer rüyaysa uyanmak isiyorum.. Sevgilim..

Bir erkekle mutlu olmak icin onu cokca anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak icinse onu cokca sevip, anlamaya hic calısmamak gerekir.


Bütün işler iyi gidiyor gülüm Bütün yokuşlar iniş, Mimari bir olanaktır Aşk şimdi elimizde.


Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksikleriyle de sevdim oysa.


Seninle kavga etmeyi başkasıyla gülmeye değişmem.


Önce misafir ol evime,Sonra birgün yatıya gel ömrüme. Emre Karataş.


Bırak ay gitsin sen kal bu gece.

Ben seninle çay içmek istiyorum. Seni duymak, seni görmek, seni bilmek, seni yanımda hissetmek istiyorum. Sana şiir okumak istiyorum,… yazmaktan bıktım, usandım. Ben artık yazıları sana söylemek istiyorum. Küçük bir evde, büyük hayaller kurmak istiyorum. Sobanın yanında, seninle birlikte, üşüyen ellerimi çayın sıcaklığına bırakmak istiyorum. Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum.

"Sen mavi giysen Ben denizi unuturum. Bırak gitsin gemiler İstediği yöne Sen benimle kal."


İLLA BİRİNİ SEVECEKSEN DIŞINI DEĞİL İÇİNİ SEVECEKSİN...GÖRDÜĞÜNÜ HERKES SEVER AMA SEN GÖRMEDİKLERİNİ SEVECEKSİN...SÖZDE DEĞİL ÖZDE AŞK İSTİYORSAN ŞAYET TEN'E DEĞİL,CANA DEĞECEKSİN...

Kahvaltı hazırladım sana da gönderiyorum, umut dolu omlet, haşlanmış sevgi, bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli, ve bir de sen olsaydın

Whatsapp Button works on Mobile Device only