sevilen sözler kısa

sevilen sözler kısa



''Seni Seviyorum" cümlesi duvar yazısı değil ...! Alın yazısıdır herkese söylenmez ..




Ey HAYAT..! Bilirsin, VAZGEÇMEDİM hiç bildiğimi okumaktan.. Merhamet istemeye ALIŞMADI bu gönül..Ve Hiç ÖDÜN vermedi kendi DOĞRUSUNDAN..!

Bir gün olurda seni beklerken çektiğim acılar beni öldürürse, cennetinden alacaklıyım..

Ben sen yokken bile seni yüreğimde yaşatıyorum.

Bir hayal kursam içine seni koysam hiç gitmesen

Bazen tek bir insana ihtiyacınız olur yerine milyonları koysanız da olmaz


çilesi belası gözüm üstüne derdimin dermanı say bu sevdayı |abdurrahim karakoç


Çok güzelsin, ben bu kadar sevemem |muzaffer serkan aydın


Onun şimdi elleri üşür benim burada içim yanıyor |mehmet beyazbayrak


'Uyuma ya konuşalım' diyen birisi varsa hayatınızda, onu sevginizden öldürün.


Aklına gelirsem yaz bana, özlem gidermemiz gereken bir konu var.


İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi ayrılık. | Haydar Ergülen


gelişi güzel seversin bazen; çünkü "yar"in gelişi bile güzeldir..


Kainat uyur sessizce, Ben hep seni düşünürüm.. •Abdurrahim Karakoç

Whatsapp Button works on Mobile Device only