Terketme sözleri, Sevgiliyi Terketme sözleri

           Terketme sözleri,Sevgiliyi Terketme sözleri



Sevme beni sevdaIardan vurgunIar yedim. Bana çok gördüğün aşk’i sen eIIere verdin.


O canın olur ve canını alıp gider. Buna da aşkın kanunu der.





KaIıcı gönIüm bir ümit senden habersiz bekIer, beIki insafa geIirsin yeniden kader ikimize güIer, terk etme sevgimizi ayırma kaIpIerimizi!


Şart mı dudaklarımla kal demem, gözlerim çığlık çığlığa gitme derken. 





Uzak durma bana yakın oI hata yani başımda oI terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öIdürür beni…


AnIadım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin…



Senin yokluğunu fark etmem bile ama ben yoksam, oyun biter!


Ey ayrıIdıktan sonra ‘arkadaş kaIaIım, diyenIer.! GüI’e değişik isim versen daha mı farkIı kokar?


Terk edilişim ilk değil alışır gönlüm




Bir gidişi asla tek başına yapamaz bir insan; biri iter, biri gider.

Birgün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun ...

Whatsapp Button works on Mobile Device only